ˆ

Akty prawne

Pobierz dane XMLAkt prawny: X/89/2011Drukuj informacjęAkt prawny: X/89/2011

Szczegóły informacji

X/89/2011

Rodzaj: Nieokreślony

Status: Obowiązujący

Sesja: X/2011

Kadencja: VI kadencja

Data wejścia w życie: 2011-08-26

Data podjęcia/podpisania: 2011-08-26

Data rozpoczęcia obowiązywania: 2011-08-26

Tytuł aktu:

zmieniająca Uchwałę Nr III/15/2010 Rady Miasta Żagań z dnia 29 grudnia 2010 r. w sprawie Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii w gminie Żagań o statusie miejskim na 2011 rok.

Na podstawie:

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 r. nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz art.4\' ust. 1, 2 i 5 Ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (tekst jednolity z 2007 r. Dz.U. Nr 70, poz. 473 z późn. zm.) oraz art. 10 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz.U. z 2005 r. Nr 179, poz. 1485 z późn. zm.) u c h w a l a się, co następuje:

Treść:

§ 1
Zmienia się Uchwałę Nr III/15/2010 z dnia 29 grudnia 2010 r. w sprawie Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii w gminie Żagań o statusie miejskim na 2011 rok, w ten sposób, że Załącznik Nr 1 do uchwały p.n. „ Preliminarz Dochodów i Wydatków na 2011 r. w części dotyczącej przeciwdziałania alkoholizmowi” otrzymuje nowe brzmienie,  jak w załączniku do niniejszej uchwały.
  § 2
Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta Żagań.
 
§ 3
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu w sposób zwyczajowo przyjęty.
 
                                                                                                       Przewodniczący Rady Miasta Żagań
                                                                                                                      Daniel Marchewka   

Załączniki

  • X/89/2011 Załącznik nr 1 (PDF, 42.2 KiB) Data ogłoszenia do BIP: 2011-09-19 | Data wytworzenia informacji: 2011-09-19 |

    Załącznik Nr 1 do Gminnego
    Programu Profilaktyki i Rozwiązywania
    Problemów Alkoholowych
    oraz Przeciwdziałania Narkomanii
    w gminie Żagań o statusie miejskim
    na 2011 r.


    Preliminarz
    Dochodów i Wydatków na 2011 r.
    w części dotyczącej przeciwdziałania alkoholizmowi
    p o  z m i a n a c h

    I. Dochody:
    1.Dział 756 rozdz. 75618 § 0480 – 550.200 zł.
    Dochody z opłat za zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych.
    II. Wydatki:
    Dział 851 „Ochrona Zdrowia”
    Rozdział 85154 „Przeciwdziałanie Alkoholizmowi” – 609.206,58 zł.
    Wydatki na przeciwdziałanie alkoholizmowi.

    §2360 Dotacje celowe z budżetu jednostki samorządu terytorialnego, udzielone w trybie art. 221 ustawy, na finansowanie lub dofinansowanie zadań zleconych do realizacji organizacjom prowadzącym działalność pożytku publicznego – 134.000 zł.
    1. Prowadzenie Klubu Abstynenta na terenie miasta Żagań – 37.000 zł.
    2. Prowadzenie świetlic opiekuńczo-wychowawczych na terenie miasta Żagań dla dzieci i młodzieży szkolnej, w szczególności z rodzin najuboższych, dotkniętych chorobą alkoholową, z uwzględnieniem programów i działań profilaktycznych, w zakresie rozwiązywania problemów alkoholowych – 50.000 zł.
    3. Organizacja wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży szkolnej, w szczególności z rodzin najuboższych, dotkniętych chorobą alkoholową, z uwzględnieniem programów i działań profilaktycznych, w zakresie rozwiązywania problemów alkoholowych – 47.000 zł.

    §4110 Składki na ubezpieczenie społeczne – 8.263 zł.

    §4120 Składki na fundusz pracy – 2.400 zł

    §4170 Wynagrodzenia bezosobowe – 52.100 zł.
    1. Wydanie opinii przez biegłego psychologa w sprawie stopnia uzależnienia od alkoholu – 2.600 zł.

    2. Wynagrodzenie członków Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, za udział w posiedzeniach zespołu motywującego do leczenia osoby uzależnione od alkoholu oraz kontrole sklepów i lokali gastronomicznych prowadzących sprzedaż napojów alkoholowych – 6.400 zł.

    3. Opłata za realizację programów profilaktycznych dla dzieci i młodzieży oraz programów szkoleniowych dla przedstawicieli wybranych profesji – 5.000 zł.

    4. Świadczenia za prowadzenie zajęć w świetlicach opiekuńczo-wychowawczych – 18.500 zł.

    5. Wynagrodzenie roczne sekretarza Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych – 3.600 zł.

    6. Świadczenia za prowadzenie zajęć z dziećmi podczas półkolonii organizowanych na bazie szkół – 14.000 zł.

    7. Wynagrodzenie specjalistów dyżurujących w Punkcie Informacyjno-Konsultacyjnym dla osób z rodzin, w których występuje problem uzależnienia od alkoholu, doznających przemocy domowej – 2.000 zł (50 zł x 40 godzin).

    §4210 Zakup materiałów i wyposażenia – 78.700 zł.
    a) Zakup artykułów szkolnych, gier i innych materiałów do zajęć w świetlicy opiekuńczo-wychowawczej – 1.500 zł.
    b) Zakup literatury do realizowanych w szkołach programów profilaktycznych, czasopism, książek i innych materiałów z przeznaczeniem dla jednostek realizujących zadania z zakresu profilaktyki – 4.000 zł.
    c) Zakup materiałów na organizację kursów, szkoleń, wykładów, seminariów dla uczniów, pedagogów szkolnych, kuratorów, personelu medycznego, członków komisji rozwiązywania problemów alkoholowych – 200 zł.
    d) Zakup materiałów, nagród, artykułów spożywczych, napojów na organizowane festyny, imprezy, kampanie edukacyjne i konkursy promujące zdrowy stylu życia np. zabawa karnawałowa, Powitanie Wiosny, Dzień Dziecka, zabawy dla dzieci ze świetlic i inne – 18.000 zł.
    e) Zakup materiałów na organizację półkolonii w szkołach – 3.500 zł.
    f) Zakup artykułów spożywczych dla potrzeb dożywiania dzieci uczestniczących w pozalekcyjnych programach opiekuńczo-wychowawczych i socjoterapeutycznych (słodkie bułki, jogurty, słodycze i inne) – 50.000 zł.
    g) Zakup materiałów na organizację imprez, konkursów dotyczących bezpieczeństwa dzieci i młodzieży – 1.500 zł.

    § 4260 Zakup energii – 2.000 zł.
    1. Opłata za gaz na ogrzewanie świetlicy opiekuńczo-wychowawczej – 2.000 zł.

    § 4300 Zakup usług pozostałych – 318.363,58 zł.
    1. Usługi transportowe w zakresie przewozu osób i dzieci w ramach półkolonii, festynów, wycieczek oraz innych imprez promujących zdrowy styl życia organizowanych przez szkoły, świetlice opiekuńczo-wychowawcze i inne jednostki realizujące zadania z zakresu profilaktyki – 3.500 zł.

    2. Opłaty za dokształcanie pedagogów, personelu medycznego, członków komisji, osób zajmujących się pracą z osobami uzależnionymi od alkoholu oraz inne wydatki związane z realizacją programu– 7.000 zł.

    3. Sfinansowanie obozów, Zielonych Szkół i innych form wypoczynku dla dzieci i młodzieży, organizowanych przez szkoły – 15.350 zł.

    4. Sfinansowanie półkolonii na bazie szkół publicznych (programy profilaktyczne, wyżywienie, seanse filmowe, wycieczki, zabawy i inne) – 16.500 zł.

    5. Sfinansowanie terapii systemowej dla osób uzależnionych od alkoholu i ich rodzin – 5.000 zł.

    6. Sfinansowanie organizacji imprez, festynów promujących zdrowy styl życia, wycieczek, kampanii edukacyjnych, koncertów dla dzieci i młodzieży oraz dorosłych (opłata zespołów muzycznych, programów i innych kosztów) –80.000 zł.

    7. Wynagrodzenia za spektakle, przedstawienia, wykłady, szkolenia i zajęcia dla młodzieży dotyczące zdrowego stylu życia i zapobiegania uzależnieniom – 4.000 zł.

    8. Opłaty za wykonanie ulotek, broszur, naklejek i innych materiałów informacyjnych związanych z realizacją programu – 6.000 zł.

    9. Sfinansowanie organizacji pozalekcyjnych zajęć sportowych dla dzieci i młodzieży – 181.013,58 zł.

    § 4390 Zakup usług obejmujących wykonanie ekspertyz, analiz i opinii – 2.600 zł.
    1. Opłata za opinie psychiatry o stopniu uzależnienia od alkoholu – 2.600 zł.

    § 4410 Podróże służbowe krajowe – 2.500 zł.
    1. Opłaty za wyjazdy na szkolenia, kursy, kontrole jednostek i organizacji świadczących usługi w zakresie profilaktyki i terapii uzależnień – 2.500 zł.

    § 4610 Koszty postępowania sądowego i prokuratorskiego – 5.280 zł.
    1. Opłaty sądowe od wniosków o wszczęcie postępowania w sprawie leczenia odwykowego – 4.000 zł.
    2. Koszty postępowania sądowego w sprawach o zastosowanie leczenia odwykowego wobec osób uzależnionych od alkoholu – 1.280 zł.

    § 4700 Szkolenie pracowników nie będących członkami korpusu służby cywilnej – 3.000 zł.
    1. Opłaty za szkolenia z zakresu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania przemocy – 3.000 zł.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Monika Wojtysiak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-09-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Daniel Marchewka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-09-19 11:12:57
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-09-19 12:27:41
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-02-19 14:43:41
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
420 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony