Zamówienia publiczne poniżej kwoty 130 000 zł
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Zaproszenie do składania ofert na wykonanie zamówienia publicznego pod nazwą: "Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Żagań o statusie miejskim w 2018 r."
Informacja ogłoszona dnia 2018-05-30 14:04:02 przez Marian Senyk
Akapit nr 1 - brak tytułu
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
w postępowaniu o zamówienie publiczne o wartości szacunkowej powyżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 6 000 euro a nieprzekraczającej wyrażonej w złotych kwoty 30 000 euro
Burmistrz Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań
tel. (068) 477-10-40 lub (068) 477-10-08
fax. 068 477-10-17
zaprasza do składania ofert na wykonanie zamówienia publicznego pod nazwą:
„Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Żagań o statusie miejskim w 2018 r.”
Zgodnie z art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - tekst jednolity (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) do przedmiotowego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
I. Określenie przedmiotu zamówienia publicznego.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac:
- Demontaż, zbieranie, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest - szacunkowa ilość: 1874 m2 płyt azbestowo-cementowych (28,11 Mg).
Przez wymienione czynności Zamawiający rozumie roboty związane z demontażem materiałów zawierających azbest, zebranie zdemontowanych materiałów oraz ich pakowanie i zabezpieczenie przed szkodliwym działaniem – emisją azbestu do środowiska, załadunek materiałów zawierających azbest oraz ich transport z miejsca zbiórki do miejsca unieszkodliwiania, rozładunek i zdeponowanie wraz z kosztami unieszkodliwienia na składowisku odpadów niebezpiecznych zawierających azbest oraz prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2018 r. poz. 21) z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014 r. poz. 1973) – „Karta przekazania odpadu”. - Zbieranie, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z miejsca tymczasowego składowania - szacunkowa ilość: 175,0 m2 płyt azbestowo-cementowych (2,63 Mg).
Przez wymienione czynności Zamawiający rozumie roboty związane ze zebraniem materiałów, ich pakowanie, załadunek oraz transport z miejsca zbiórki do miejsca unieszkodliwiania, rozładunek i zdeponowanie wraz z kosztami unieszkodliwienia na składowisku odpadów niebezpiecznych zawierających azbest oraz prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r. poz. 21), z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014 r. poz. 1973) – „Karta przekazania odpadu”. - Wskazana w pkt 1) i 2) ilość wyrobów azbestowych może ulec zmianie uwzględniając, że podstawą do ich określenia są wnioski właścicieli nieruchomości i przysługują im uprawnienia do odstąpienia od realizowania wniosków. W takim przypadku, Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu usług objętych umową bez prawa do roszczeń odszkodowawczych z tego tytułu ze strony Wykonawcy.
Pozostałe wymagania i informacje związane z realizacją przedmiotu zamówienia:
- Zadanie zrealizowane będzie na obszarze Gminy Żagań o statusie miejskim, na nieruchomościach stanowiących własność osób trzecich.
- Przed rozpoczęciem prac, w terminie co najmniej 7 dni, Wykonawca powinien dokonać zgłoszenia przystąpienia do prac polegających na zabezpieczeniu lub usunięciu wyrobów zawierających azbest (właściwemu organowi nadzoru budowlanego, właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy oraz właściwemu państwowemu inspektorowi sanitarnemu).
- Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt opracować szczegółowy harmonogram prac oraz ustalić szczegółowe terminy wykonania prac wymienionych w pkt 1) i 2) z właścicielami posesji, na podstawie podanego przez Zamawiającego wykazu posesji/nieruchomości, na których znajdują się wyroby zawierające azbest, stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego Zaproszenia.
- Zamawiający zobowiązuje się do przekazania szczegółowego wykazu posesji, z których będzie usuwany azbest w dniu podpisania umowy z Wykonawcą.
- Szczegółowe ustalenia dotyczące wykonania przedmiotu umowy uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy i właścicielem nieruchomości.
- Zamawiający dokona oceny prawidłowości wykonywanych prac związanych z usuwaniem wyrobów zawierających azbest poprzez każdorazową obecność przy odbiorze i ważeniu odpadów zabezpieczonych na posesji mieszkańców, a zakończenie prac w każdym z obiektów będzie udokumentowane protokołem odbioru odpadów zawierających azbest, spisanym z udziałem Stron umowy i właściciela nieruchomości – wzór protokołu stanowi załącznik nr 2 do niniejszego Zaproszenia.
- Po stronie Wykonawcy leży uporządkowanie nieruchomości po zakończeniu robót.
- Usuwanie i unieszkodliwianie odpadów musi być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa. Przy demontażu wyrobów zawierających azbest wykonawca prac jest zobowiązany do zachowania wszelkich przepisów prawa budowlanego, bhp oraz ppoż.
- Wykonawca wykona prace zgodnie ze stanem współczesnej wiedzy technicznej, normami
w zakresie gospodarowania odpadami zawierającymi azbest. - Usługi Wykonawca świadczyć będzie własnym sprzętem i przy pomocy własnych materiałów.
- Wykonawca własnym kosztem i staraniem zapewni zaplecze dla wykonywanych prac oraz zabezpieczenia terenu, na którym będzie trwało usuwanie azbestu, zgodnie z obowiązującymi
w tym zakresie przepisami. - Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność z tytułu zdarzeń i wypadków, a także za zniszczenia własności prywatnej spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia.
Wykaz dokumentów będących przedmiotem odbioru usługi:
Do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumenty pozwalające ocenić prawidłowość wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia, tj.:
- Dokument potwierdzający zgłoszenie Wykonawcy przystąpienia do prac polegających na zabezpieczeniu lub usunięciu wyrobów zawierających azbest.
- Szczegółowy harmonogram prac Wykonawcy.
- Protokół odbioru prac wykonanych na danej nieruchomości (stwierdzenie usunięcia wyrobów zawierających azbest), podpisany przez właściciela nieruchomości i Wykonawcę oraz przedstawiciela Zamawiającego, potwierdzający ilość odebranych wyrobów zawierających azbest.
- Oryginał końcowego Protokołu odbioru usługi podpisany bez zastrzeżeń przez przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcę (wzór protokołu odbioru końcowego wykonania prac z zakresu usuwania odpadów zawierających azbest stanowi załącznik nr 3 do Zaproszenia).
- Oryginał Kart przekazania odpadów zawierających azbest na składowisko odpadów niebezpiecznych.
II. Termin realizacji zamówienia:
Zamówienie należy wykonać od dnia podpisania umowy do 20.08.2018 r.
III. Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonania oceny ich spełnienia.
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej;
5) nie podlegają wykluczeniu z postepowania.
Na potwierdzenie spełnienia ww. warunków Wykonawca składa odpowiednie oświadczenie znajdujące się w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszego zaproszenia. - W zakresie posiadania uprawnień Oferent przedłoży:
a) decyzję administracyjną (zezwolenie) na prowadzenie działalności w zakresie demontażu i zbierania odpadów zawierających azbest oraz transportu odpadów niebezpiecznych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. 2018 r., poz. 21),
b) umowę z właścicielem specjalistycznego składowiska odpadów niebezpiecznych posiadających odpowiednie zezwolenie na unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest. - W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Oferent wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem złożenia oferty (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) zrealizował co najmniej dwie usługi polegające na usuwaniu i unieszkodliwianiu wyrobów zawierających azbest. Na potwierdzenie tego warunku Oferent złoży wykaz zadań, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączy poświadczenia określające, czy wymagane zadania zostały wykonane w sposób należyty. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego zadania których dotyczy poświadczenie, zostały wcześniej wykonane, Oferent nie ma obowiązku przedkładania poświadczenia.
- Oferenci mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie Konsorcjum).
4.1. W przypadku wspólnego ubiegania się, Oferenci ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Na potwierdzenie ustanowienia pełnomocnika Oferenci załączają do oferty stosowne pełnomocnictwo.
4.2. Jeżeli oferta Oferentów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Oferentów.
4.3. Oferenci występujący wspólnie, warunki dotyczące udziału w postepowaniu mogą spełnić łącznie natomiast warunek dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania muszą spełnić oddzielnie dla każdego Oferenta.
4.4. Oferenci występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. - Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie złożonych przez Oferenta oświadczeń i dokumentów żądanych przez Zamawiającego, na zasadzie spełnia/nie spełnia. Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż Oferent spełnia warunki udziału w postępowaniu na dzień składania ofert. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu albo nie wykazania w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Oferent zostanie wykluczony z postępowania – po wyczerpaniu czynności związanych z wezwaniem do uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń.
Ofertę Oferenta wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
IV. Sposób przygotowania oferty.
- Oferent składa tylko jedną ofertę, w formie pisemnej, na załączonym formularzu oferty.
- Wraz z ofertą Oferent składa oświadczenia i wymagane dokumenty.
- Oferta musi być sporządzona w języku polskim, przy użyciu nośnika pisma nieulegającego usunięciu.
- Oferta musi być podpisana przez Oferenta lub upełnomocnionego przedstawiciela Oferenta.
- Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
- Oferent podaje cenę brutto, zgodnie z wymogami określonymi na formularzu ofertowym.
V. Miejsce i termin składania ofert:
- Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w Urzędzie Miasta Żagań, ul. Jana Pawła II 15, Wydział Zamówień Publicznych i Nadzoru Właścicielskiego - pok. nr 20, do dnia 07.06.2018 r. do godziny 10.00. z zaznaczeniem, czego oferta dotyczy i dopiskiem: „Nie otwierać przed 07.06.2018 r. przed godziną 10.00. Koperta powinna zawierać również nazwę Oferenta i jego adres.
- W przypadku przesłania oferty pocztą lub przesyłką kurierską decydująca jest data wpływu do siedziby Urzędu Miasta w Żaganiu potwierdzona pieczęcią kancelaryjną a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
- Oferent może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
- Oferty niekompletne podlegają uzupełnieniu, w terminie określonym przez Zamawiającego.
VI. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
- Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie: jednostkowej łącznej ceny brutto – 100%. Na łączną cenę brutto składają się poszczególne ceny jednostkowe brutto z pozycji 1 do 2 podane w ofercie.
- Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. (stosunek oferty z najniższą łączną ceną jednostkową do ceny oferty badanej).
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- W przypadku złożenia ofert o takiej samej cenie, Zamawiający negocjuje ceny z każdym Oferentem odrębnie.
- Zamawiający udziela zamówienia Oferentowi, który złożył najkorzystniejszą ofertę z najniższą ceną brutto.
VII. Postanowienia końcowe:
- Wynagrodzenie Wykonawcy jest wynagrodzeniem umownym brutto i obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy.
- Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie ustalone na podstawie faktycznej ilości Mg zdemontowanych, spakowanych, odtransportowanych i unieszkodliwionych wyrobów zawierających azbest i cen jednostkowych, zgodnie z ofertą Wykonawcy, niezmiennych przez okres obowiązywania umowy.
- Podstawą do wystawienia faktury będą protokoły odbioru usługi, podpisane przez przedstawicieli Stron umowy i właściciela nieruchomości oraz karty przekazania odpadów, o których mowa
w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014 r. poz. 1973). - Istotne elementy, które zostaną zawarte w umowie z Wykonawcą zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do Zaproszenia do składania ofert.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia przedmiotowego zamówienia
w przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia. - Wynagrodzenie za wykonanie usługi nie może przekroczyć kwoty środków zabezpieczonych
w budżecie 2018 r. na przedmiot zamówienia.
z up. BURMISTRZA
Magdalena Wiadomska – Łażewska
Sekretarz Miasta
Załączniki
Pobierz dane XML Zaproszenie do składania ofert na wykonanie zamówienia publicznego pod nazwą: "Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Żagań o statusie miejskim w 2018 r." Drukuj informację Zaproszenie do składania ofert na wykonanie zamówienia publicznego pod nazwą: "Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Żagań o statusie miejskim w 2018 r."
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Żagań |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Urszula Romejko |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-05-30 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Urszula Romejko |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-05-30 14:02:17 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-05-30 14:04:02 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-06-08 13:54:46 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 458 raz(y) |