Zamówienia publiczne poniżej kwoty 130 000 zł
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Informatyzacja Urzędu Miasta – zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2018-02-06 11:41:14 przez Marian Senyk
Akapit nr - brak tytułu
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
w postępowaniu o zamówienie publiczne o wartości szacunkowej powyżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 6 000 euro a nieprzekraczającej wyrażonej w złotych kwoty 30 000 euro
Burmistrz Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań
tel. (068) 477-10-40 lub (068) 477-10-08
fax. 068 477-10-17
zaprasza do składania ofert na wykonanie zamówienia publicznego pod nazwą: „Informatyzacja Urzędu Miasta – zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania”.
Zgodnie z art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) do przedmiotowego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
I. Określenie przedmiotu zamówienia publicznego:
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania o parametrach technicznych zgodnych z poniższym opisem:
Przedmiot zamówienia
|
Opis przedmiotu zamówienia
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
a/ Stacjonarny zestaw komputerowy Dell Vostro 3268 [N506VD3268EMEA01_8GB] – lub równoważny – sztuk 7
|
Gwarancja 3 lata
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
b/ Monitor – Philips 240V5QDSB/00 - lub równoważny – sztuk 7
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
c/ Pakiet programów biurowych Office 2016 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm 32/64 Bit PL – sztuk 7
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
d/ Kyocera ECOSYS P3045dn lub równoważny – sztuk 2
|
|
Dodatkowe informacje:
- Zamawiający informuje, że w przypadku gdy określił wymagania z użyciem znaków towarowych, norm, specyfikacji technicznej, to należy traktować takie określenie jako przykładowe.
Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego.
W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest w ofercie udowodnić, że funkcjonalność oferowanego sprzętu i oprogramowania jest równoważna w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego, jak również, że posiada nie gorsze parametry techniczne niż wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca w formularzu ofertowym stanowiącym zał. nr 1 do Zaproszenia w arkuszu asortymentowo-cenowym wpisze parametry sprzętu jaki oferuje. - Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia sprzętu fabrycznie nowego.
- Dostawca zapewnia tonery startowe do drukarek.
- Wykonawca jest zobowiązany składając ofertę dołączyć specyfikację techniczną zamawianego towaru, w szczególności podając nazwę producenta, markę, typ, itp.
- Warunki gwarancji: min. 2 lata, na miejscu u Zamawiającego, chyba że w opisie przedmiotu zamówienia wskazano inaczej.
- Dostawa: Plac Słowiański 17, 68-100 Żagań.
II. Termin realizacji zamówienia:
Zamówienie należy wykonać w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy.
III. Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonania oceny ich spełnienia:
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają warunki dotyczące:
- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
- posiadania wiedzy i doświadczenia;
- dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- sytuacji ekonomicznej i finansowej;
- niepodlegania wykluczeniu z postepowania.
Na potwierdzenie spełnienia ww. warunków Wykonawca składa odpowiednie oświadczenie znajdujące się w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.
2) Oferenci mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie Konsorcjum).
2.1. W przypadku wspólnego ubiegania się, Oferenci ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Na potwierdzenie ustanowienia pełnomocnika Oferenci załączają do oferty stosowne pełnomocnictwo.
2.2. Jeżeli oferta Oferentów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Oferentów.
2.3. Oferenci występujący wspólnie, warunki dotyczące udziału w postepowaniu mogą spełnić łącznie natomiast warunek dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania muszą spełnić oddzielnie dla każdego Oferenta.
2.4. Oferenci występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
3) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie złożonych przez Oferenta oświadczeń i dokumentów żądanych przez Zamawiającego, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż Oferent spełnia warunki udziału w postępowaniu na dzień składania ofert. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu albo nie wykazania w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Oferent zostanie wykluczony z postępowania – po wyczerpaniu czynności związanych z wezwaniem do uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń. Ofertę Oferenta wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż Oferent spełnia warunki udziału w postępowaniu na dzień składania ofert. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu albo nie wykazania w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Oferent zostanie wykluczony z postępowania – po wyczerpaniu czynności związanych z wezwaniem do uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń. Ofertę Oferenta wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
IV. Sposób przygotowania oferty:
- Oferent składa tylko jedną ofertę, w formie pisemnej, na załączonym formularzu oferty.
- Wraz z ofertą Oferent składa oświadczenia i wymagane dokumenty.
2.1. Dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta. Poświadczenie zgodności z oryginałem następuje zgodnie z zasadą reprezentacji Oferenta, wskazaną w dokumencie rejestrowym Oferenta albo poprzez poświadczenie przez osobę umocowaną w sposób właściwy do dokonania czynności poświadczenia dokumentów za zgodność z oryginałem.
2.2.W przypadku Oferentów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów na zasobach, których Oferent będzie polegał, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Oferenta lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub przez te podmioty. - Oferta musi być sporządzona w języku polskim, przy użyciu nośnika pisma nieulegającego usunięciu.
- Oferta musi być podpisana przez Oferenta lub upełnomocnionego przedstawiciela Oferenta.
- Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
- Oferent podaje cenę brutto, zgodnie z wymogami określonymi na formularzu ofertowym. Cenę ofertową brutto za cały przedmiot zamówienia wykonawca winien obliczyć za pomocą arkusza asortymentowo-cenowego znajdującego się w formularzu ofertowym.
- Kalkulując cenę wykonawca winien uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia.
V. Miejsce i termin składania ofert:
- Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w Urzędzie Miasta Żagań, ul. Jana Pawła II 15, Wydział Zamówień Publicznych i Nadzoru Właścicielskiego - pok. nr 20, do dnia 13.02.2018 r. do godziny 10.00 z zaznaczeniem czego oferta dotyczy i dopiskiem: „Nie otwierać przed 13.02.2018 r. przed godziną 10.00. Koperta powinna zawierać również nazwę Oferenta i jego adres.
- W przypadku przesłania oferty pocztą lub przesyłką kurierską decydująca jest data wpływu do siedziby Urzędu Miasta w Żaganiu potwierdzona pieczęcią kancelaryjną a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
- Oferent może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
- Oferty niekompletne podlegają uzupełnieniu, w terminie określonym przez Zamawiającego.
- Oferty złożone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
VI. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
- Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie: ceny – 100%.
- Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. (stosunek oferty z najniższą ceną do ceny oferty badanej).
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- W przypadku złożenia ofert o takiej samej cenie, Zamawiający negocjuje ceny z każdym Oferentem odrębnie.
- Zamawiający udziela zamówienia Oferentowi, który złożył najkorzystniejszą ofertę z najniższą ceną brutto.
VII. Postanowienia końcowe:
- Wynagrodzenie Wykonawcy jest wynagrodzeniem umownym brutto i obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy.
- Zapłata z tytułu wykonania zamówienia dokonana zostanie przelewem na konto wskazane przez wykonawcę w umowie, w terminie do 14 dni, licząc od daty wpływu faktury do Zamawiającego.
- Istotne elementy, które zostaną zawarte w umowie z Wykonawcą zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do Zaproszenia do składania ofert.
- Obowiązującą formą odszkodowania będą kary umowne – określone we wzorze umowy.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia przedmiotowego zamówienia bez podania przyczyny.
z up. BURMISTRZA
Magdalena Wiadomska-Łażewska
Sekretarz Miasta