Zamówienia publiczne poniżej kwoty 130 000 zł
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Zaproszenie do składania ofert na wykonanie zamówienia publicznego pod nazwą: „Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości położonych na terenie miasta Żagania”
Informacja ogłoszona dnia 2016-12-28 10:05:06 przez Marian Senyk
Akapit nr 1 - brak tytułu
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
w postępowaniu o zamówienie publiczne o wartości szacunkowej powyżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 6 000 euro a nieprzekraczającej wyrażonej w złotych kwoty 30 000 euro
Burmistrz Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań
tel. (068) 477-10-40 lub (068) 477-10-02
fax. 068 477-10-17
zaprasza do składania ofert na wykonanie zamówienia publicznego pod nazwą: „Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości położonych na terenie miasta Żagania”.
Zgodnie z art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - tekst jednolity (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) do przedmiotowego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający udziela zamówienia w częściach zapraszając do składanie ofert częściowych tj. ofert na poszczególne części przedmiotu zamówienia (CZĘŚCI od nr 1 do 3). Oferent może złożyć po jednej ofercie na każdą część zamówienia lub na dowolnie wybraną/e część/ci przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia jednej łącznej oferty na trzy części zamówienia.
I. Określenie przedmiotu zamówienia publicznego:
1. Część I (ZADANIE I) – obejmująca nieruchomości położone w granicach obrębu ewidencyjnego Nr 1 miasta Żagania dotyczy:
- Wycena lokalu mieszkalnego wraz z pomieszczeniami przynależnymi w budynku i poza budynkiem łącznie z wyceną ułamkowej części gruntu (z drzewostanem) oraz wykonaniem wymaganego szkicu do wyodrębnienia samodzielności lokalu.
- Sporządzenie obmiaru i szkicu jednego i każdego kolejnego lokalu mieszkalnego, jak również lokalu o innym przeznaczeniu wraz z pomieszczeniami przynależnymi (bez określania wartości) przy sporządzaniu inwentaryzacji budynku.
- Wycena działki niezabudowanej (z drzewostanem):
a) jednej,
b) dwóch i każdej kolejnej położonej w kompleksie. - Wycena gruntu zabudowanego garażami wraz z wartością typowego boksu garażowego i gruntami towarzyszącymi typu droga dojazdowa (do celów uwłaszczeniowych).
- Zinwentaryzowanie jednego boksu garażowego ze sporządzeniem wymaganego szkicu.
- Aktualizacja operatu szacunkowego.
- Rozliczenie zrewaloryzowanej I-szej opłaty z tytułu wieczystego użytkowania.
- Wycena gruntów dzierżawionych (dzierżawa 10 lat) zabudowanych na podstawie pozwolenia na budowę do celów sprzedaży (z drzewostanem) wraz z określeniem wartości nakładów własnych najemcy.
- Wycena gruntu w celu jego sprzedaży na rzecz wieczystego użytkownika z art. 69 ustawy o gospodarce nieruchomościami (z drzewostanem).
- Wycena gruntu dla celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności (z drzewostanem).
- Wycena wartości nakładów poniesionych na rozbudowę, nadbudowę, modernizację lokalu.
- Wycena jednego i każdego kolejnego lokalu o przeznaczeniu innym niż mieszkalny z pom. przynależnymi w budynku i poza budynkiem z wyceną ułamkowej części gruntu, oraz wykonaniem wymaganego szkicu do wyodrębnienia samodzielności lokalu.
- Wycena gruntu (będącego w użytkowaniu wieczystym Spółdzielni) do naliczenia I-szej opłaty z tytułu wieczystego użytkowania.
- Wycena gruntu do celu określonego art. 37, ust. 2 pkt. 6 ustawy o gospodarce nieruchomościami (tj. w Dz. U. z 2015 r. poz. 1774 z późn. zm.) (z drzewostanem):
a) niezabudowanego,
b) zbudowanego budynkiem gospodarczym lub użytkowym z podaniem wartości budynku lub określeniem nakładów na budowę za uzyskanym pozwoleniem na budowę. - Wycena gruntu (będącego w wieczystym użytkowaniu) dla celów aktualizacji wysokości opłaty rocznej.
- Wycena wartości nakładów do celu określonego w art. 77 ust. 4-6 ustawy o gospodarce nieruchomościami.
- Wycena wartości nieruchomości zabudowanej budynkiem niemieszkalnym (i mieszkalno-usługowym) ze szkicami kondygnacji i wartością gruntu.
- Wycena wartości nieruchomości zabudowanej domem jednorodzinnym ze szkicami kondygnacji i wartością gruntu.
- Ustalenie wartości nieruchomości dla celu ustalenia opłaty planistycznej z art. 36 ust. 4 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
2. Część II (ZADANIE II) – obejmująca nieruchomości położone w granicach obrębu ewidencyjnego Nr 2 miasta Żagania dotyczy:
- Wycena lokalu mieszkalnego wraz z pomieszczeniami przynależnymi w budynku i poza budynkiem łącznie z wyceną ułamkowej części gruntu (z drzewostanem) oraz wykonaniem wymaganego szkicu do wyodrębnienia samodzielności lokalu.
- Sporządzenie obmiaru i szkicu jednego i każdego kolejnego lokalu mieszkalnego, jak również lokalu o innym przeznaczeniu wraz z pomieszczeniami przynależnymi (bez określania wartości) przy sporządzaniu inwentaryzacji budynku.
- Wycena działki niezabudowanej (z drzewostanem):
a) jednej,
b) dwóch i każdej kolejnej położonej w kompleksie. - Wycena gruntu zabudowanego garażem wraz z wartością typowego boksu garażowego i gruntami towarzyszącymi typu droga dojazdowa (do celów uwłaszczeniowych).
- Zinwentaryzowanie jednego boksu garażowego ze sporządzeniem wymaganego szkicu.
- Aktualizacja operatu szacunkowego.
- Rozliczenie zrewaloryzowanej I-szej opłaty z tytułu wieczystego użytkowania.
- Wycena gruntów dzierżawionych (dzierżawa 10 lat) zabudowanych na podstawie pozwolenia na budowę do celów sprzedaży (z drzewostanem) wraz z określeniem wartości nakładów własnych najemcy.
- Wycena gruntu w celu jego sprzedaży na rzecz wieczystego użytkownika z art. 69 ustawy o gospodarce nieruchomościami (z drzewostanem).
- Wycena gruntu dla celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności (z drzewostanem).
- Wycena wartości nakładów poniesionych na rozbudowę, nadbudowę, modernizację lokalu.
- Wycena jednego i każdego kolejnego lokalu o przeznaczeniu innym niż mieszkalny z pom. przynależnymi w budynku i poza budynkiem z wyceną ułamkowej części gruntu, oraz wykonaniem wymaganego szkicu do wyodrębnienia samodzielności lokalu.
- Wycena gruntu (będącego w użytkowaniu wieczystym Spółdzielni) do naliczenia I-szej opłaty z tytułu wieczystego użytkowania.
- Wycena gruntu do celu określonego art. 37, ust. 2 pkt. 6 ustawy o gospodarce nieruchomościami (tj. w Dz. U. z 2015 r., poz. 1774 z późn. zm.) (z drzewostanem):
a) niezabudowanego,
b) zbudowanego budynkiem gospodarczym lub użytkowym z podaniem wartości budynku lub określeniem nakładów na budowę za uzyskanym pozwoleniem na budowę. - Wycena gruntu (będącego w wieczystym użytkowaniu) dla celów aktualizacji wysokości opłaty rocznej.
- Wycena wartości nakładów do celu określonego w art. 77 ust. 4-6 ustawy o gospodarce nieruchomościami.
- Wycena wartości nieruchomości zabudowanej budynkiem niemieszkalnym (i mieszkalno-usługowym) ze szkicami kondygnacji i wartością gruntu.
- Wycena wartości nieruchomości zabudowanej domem jednorodzinnym ze szkicami kondygnacji i wartością gruntu.
- Ustalenie wartości nieruchomości dla celu ustalenia opłaty planistycznej z art. 36 ust. 4 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
3. Część III (ZADANIE III) - obejmująca nieruchomości położone w granicach obrębu ewidencyjnego Nr 3 miasta Żagania dotyczy:
- Wycena lokalu mieszkalnego wraz z pomieszczeniami przynależnymi w budynku i poza budynkiem łącznie z wyceną ułamkowej części gruntu (z drzewostanem) oraz wykonaniem wymaganego szkicu do wyodrębnienia samodzielności lokalu.
- Sporządzenie obmiaru i szkicu jednego i każdego kolejnego lokalu mieszkalnego, jak również lokalu o innym przeznaczeniu wraz z pomieszczeniami przynależnymi (bez określania wartości) przy sporządzaniu inwentaryzacji budynku.
- Wycena działki niezabudowanej (z drzewostanem):
a) jednej,
b) dwóch i każdej kolejnej położonej w kompleksie. - Wycena gruntu zabudowanego garażem wraz z wartością typowego boksu garażowego z określeniem wartości nakładów własnych dzierżawcy i gruntami towarzyszącymi typu droga dojazdowa (do celów uwłaszczeniowych).
- Zinwentaryzowanie jednego boksu garażowego ze sporządzeniem wymaganego szkicu.
- Aktualizacja operatu szacunkowego.
- Rozliczenie zrewaloryzowanej I-szej opłaty z tytułu wieczystego użytkowania.
- Wycena gruntów dzierżawionych (dzierżawa 10 lat) zabudowanych na podstawie pozwolenia na budowę do celów sprzedaży (z drzewostanem) wraz z określeniem wartości nakładów własnych najemcy.
- Wycena gruntu w celu jego sprzedaży na rzecz wieczystego użytkownika z art. 69 ustawy o gospodarce nieruchomościami (z drzewostanem).
- Wycena gruntu dla celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności (z drzewostanem).
- Wycena wartości nakładów poniesionych na rozbudowę, nadbudowę, modernizację lokalu.
- Wycena jednego i każdego kolejnego lokalu o przeznaczeniu innym niż mieszkalny z pom. przynależnymi w budynku i poza budynkiem z wyceną ułamkowej części gruntu, oraz wykonaniem wymaganego szkicu do wyodrębnienia samodzielności lokalu.
- Wycena gruntu (będącego w użytkowaniu wieczystym Spółdzielni) do naliczenia I-szej opłaty z tytułu wieczystego użytkowania.
- Wycena gruntu do celu określonego art. 37, ust. 2 pkt. 6 ustawy o gospodarce nieruchomościami (tj. w Dz. U. z 2015 r., poz. 1774 z późn. zm.) (z drzewostanem):
a) niezabudowanego,
b) zbudowanego budynkiem gospodarczym lub użytkowym z podaniem wartości budynku lub określeniem nakładów na budowę za uzyskanym pozwoleniem na budowę. - Wycena gruntu (będącego w wieczystym użytkowaniu) dla celów aktualizacji wysokości opłaty rocznej.
- Wycena wartości nakładów do celu określonego w art. 77 ust. 4-6 ustawy o gospodarce nieruchomościami.
- Wycena wartości nieruchomości zabudowanej budynkiem niemieszkalnym (i mieszkalno-usługowym) ze szkicami kondygnacji i wartością gruntu.
- Wycena wartości nieruchomości zabudowanej domem jednorodzinnym ze szkicami kondygnacji i wartością gruntu.
- Ustalenie wartości nieruchomości dla celu ustalenia opłaty planistycznej z art. 36 ust. 4 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
Dodatkowe informacje związane z realizacją przedmiotu zamówienia:
- Zamawiający na poszczególne zadania wystawiał będzie każdorazowo osobne zlecenie według swoich potrzeb.
- Termin wykonania poszczególnych wycen (operatów) wymienionych w opisie CZĘŚCI 1, 2, 3 zamówienia ustala się na 21 dni od daty otrzymania zlecenia na wykonanie danej pozycji z danego zadania.
- Granice poszczególnych obrębów ewidencyjnych miasta Żagania dla poszczególnych opisów CZĘŚCI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – ZADAŃ są określone w załączniku nr 5 do zaproszenia - mapka.
- Wykonawca wybrany w drodze postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonywać będzie operaty szacunkowe niezbędne do realizacji zadań gminy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 1774 z poźn. zm.) oraz Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego.
II. Termin realizacji zamówienia:
Rozpoczęcie: od następnego dnia po podpisaniu umowy na wykonanie usługi.
Zakończenie: 31 grudnia 2017 r.
III. Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonania oceny ich spełnienia:
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają warunki dotyczące:
- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości i prawo do wykonywania samodzielnych funkcji w tym zakresie;
- posiadania wiedzy i doświadczenia;
- dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- sytuacji ekonomicznej i finansowej;
- nie podlegają wykluczeniu z postepowania (informację, kto podlega wykluczeniu z postepowania zawiera załącznik nr 2).
2) W celu potwierdzenia spełnienia przez Oferenta warunków udziału w postępowaniu Oferent składa wraz z ofertą:
- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zawarte w formularzu oferty),
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych na świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (zał. Nr 3),
3) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Oferent złoży wraz z ofertą: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (zał. nr 2).
4) Oferenci mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie Konsorcjum).
4.1. W przypadku wspólnego ubiegania się, Oferenci ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Na potwierdzenie ustanowienia pełnomocnika Oferenci załączają do oferty stosowne pełnomocnictwo.
4.2. Jeżeli oferta Oferentów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Oferentów.
4.3. Oferenci występujący wspólnie, warunki dotyczące udziału w postepowaniu mogą spełnić łącznie natomiast warunek dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania muszą spełnić oddzielnie dla każdego Oferenta.
4.4. Oferenci występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
5) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie złożonych przez Oferenta oświadczeń i dokumentów żądanych przez Zamawiającego, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż Oferent spełnia warunki udziału w postępowaniu na dzień składania ofert. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu albo nie wykazania w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Oferent zostanie wykluczony z postępowania – po wyczerpaniu czynności związanych z wezwaniem do uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń.
Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż Oferent spełnia warunki udziału w postępowaniu na dzień składania ofert. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu albo nie wykazania w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Oferent zostanie wykluczony z postępowania – po wyczerpaniu czynności związanych z wezwaniem do uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń.
Ofertę Oferenta wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
IV. Sposób przygotowania oferty:
- Oferent składa oferty na wybrane przez siebie części zamówienia, w formie pisemnej, na załączonym formularzu oferty (obowiązującym dla każdej części zamówienia).
- Wraz z ofertami Oferent składa oświadczenia i dokumenty odrębnie dla każdej części zamówienia.
- Oferty muszą być sporządzone w języku polskim, przy użyciu nośnika pisma nieulegającego usunięciu.
- Oferta musi być podpisana przez Oferenta lub upełnomocnionego przedstawiciela Oferenta.
- Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
- Oferent podaje cenę zgodnie z wymogami określonymi na formularzu ofertowym.
V. Miejsce i termin składania ofert:
- Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w Urzędzie Miasta Żagań, ul. Jana Pawła II 15, Wydział Zamówień Publicznych i Nadzoru Właścicielskiego - pok. nr 20, do dnia 10.01.2017 r. do godziny 10.00. z zaznaczeniem, czego oferta dotyczy i dopiskiem: „Nie otwierać przed 10.01.2017 r. przed godziną 10.00. Koperta powinna zawierać również nazwę Oferenta i jego adres.
- Oferent może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
- Oferty niekompletne podlegają uzupełnieniu, w terminie określonym przez Zamawiającego.
VI. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
- Zamawiający wybiera oferty najkorzystniejsze na poszczególne części zamówienia, na podstawie: Jednostkowej łącznej ceny brutto – 100 %.
Na łączną cenę brutto składają się poszczególne ceny jednostkowe brutto z pozycji 1 do 19 dla poszczególnych części zamówienia. - Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z największą liczną punktów uzyskaną z wyliczenia matematycznego stosunku oferty z najniższą łączną ceną brutto do łącznej ceny brutto oferty badanej razy 100 %.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- W przypadku złożenia ofert o takiej samej cenie, Zamawiający negocjuje ceny.
- Zamawiający udziela zamówienia Oferentowi, który złożył najkorzystniejszą ofertę, z najniższą łączną jednostkową ceną brutto.
VII. Postanowienia końcowe:
- Wynagrodzenie za wykonanie poszczególnych pozycji od 1 do 19 dla danej części zamówienia jest wynagrodzeniem jednostkowym brutto zawierającym wszystkie obowiązujące narzuty, podatek i inne składniki mające wpływ na wysokość wynagrodzenia, które łącznie w roku 2017 nie może przekroczyć kwoty środków zabezpieczonych w budżecie.
- Zapłata z tytułu wykonania zamówienia dokonana zostanie przelewem na konto wskazane przez wykonawcę w umowie, w terminie do 14 dni, licząc od daty wpływu faktury do zamawiającego.
- Istotne elementy, które zostaną zawarte w umowie z Wykonawcą zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do Zaproszenia do składania ofert.
- Obowiązującą formą odszkodowania będą kary umowne – określone we wzorze umowy.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia dla danej części, bez podania przyczyny.
BURMISTRZ
Daniel Marchewka
Załączniki
Pobierz dane XML Zaproszenie do składania ofert na wykonanie zamówienia publicznego pod nazwą: „Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości położonych na terenie miasta Żagania” Drukuj informację Zaproszenie do składania ofert na wykonanie zamówienia publicznego pod nazwą: „Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości położonych na terenie miasta Żagania”
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Żagań |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Urszula Romejko-Mandziej |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2016-12-28 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Urszula Romejko-Mandziej |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2016-12-28 09:54:03 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2016-12-28 10:05:06 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-01-24 13:56:16 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 945 raz(y) |