Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Zaproszenie do składania ofert na wykonanie zamówienia publicznego pod nazwą „Informatyzacja Urzędu Miasta (zakup urządzeń sieciowych, sprzętu komputerowego i oprogramowania)”.
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2014-09-08 12:55:45 przez Marian Senyk
Akapit nr - brak tytułu
Zaproszenie do składania ofert
w postępowaniu o zamówienie publiczne o wartości szacunkowej powyżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 6 000 euro a nieprzekraczającej wyrażonej w złotych kwoty 30 000 euro
w postępowaniu o zamówienie publiczne o wartości szacunkowej powyżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 6 000 euro a nieprzekraczającej wyrażonej w złotych kwoty 30 000 euro
Burmistrz Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań
tel. (068) 477-10-40 lub (068) 477-10-39
fax. 068 477-10-17
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań
tel. (068) 477-10-40 lub (068) 477-10-39
fax. 068 477-10-17
zaprasza do składania ofert na wykonanie zamówienia publicznego pod nazwą „Informatyzacja Urzędu Miasta (zakup urządzeń sieciowych, sprzętu komputerowego i oprogramowania)”.
Zgodnie z art.4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych /tekst ujednolicony Dz. U. z 2013 r. poz.907 z późn. zm./ do przedmiotowego zamówienia publicznego nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
I. Określenie przedmiotu zamówienia publicznego
Przedmiot zamówienia
|
Opis przedmiotu zamówienia
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
a/ Stacjonarny zestaw komputerowy – sztuk 5
|
Dodatkowa gwarancja NBD 3Lata
W momencie usterki dysku dysk zostaje u Klienta
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
b/ Monitor – LG 23.6'' 24M35H-B – sztuk 5
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
c/ Laptop HP ProBook 450 G1 i5-4200M 4GB 15.6 LED HD 500GB UMA W7P/W8P – sztuk 1
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
d/ Pakiet programów biurowych Office 2013 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm 32/64 Bit PL – sztuk 5
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
e/ Drukarka HP LaserJet Pro 400 M401DNE - sztuk 5
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
f/ Zasilacz awaryjny UPS - CyberPower DX850E-FR – sztuk 5
|
|
- Zamawiający wymaga, aby parametry techniczne urządzeń proponowanych przez Oferenta były nie gorsze niż określone w opisie przedmiotu zamówienia.
- Oferent może zaproponować sprzęt równoważny o nie gorszych parametrach.
- Oferent jest zobowiązany składając ofertę dołączyć specyfikację techniczną zamawianego towaru, w szczególności podając nazwę producenta, markę, typ, itp.
- Warunki gwarancji: min. 2 lata, na miejscu u Zamawiającego, chyba że w opisie przedmiotu zamówienia jest inaczej.
- Dostawa: Plac Słowiański 17, 68-100 Żagań.
II. Termin realizacji zamówienia :
W ciągu 7 dni od daty zawarcia umowy
III. Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonania oceny ich spełnienia :
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci którzy spełniają warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia;
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej;
i w tym zakresie Oferent składa stosowne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału
w postepowaniu;
5) nie podlegają wykluczeniu z postepowania ( informację kto podlega wykluczeniu z postepowania zawiera załącznik nr 3). W tym celu Zamawiający żąda aby Oferent złożył wraz z ofertą ;
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Oferenci mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie Konsorcjum).
2.1. W przypadku wspólnego ubiegania się, Oferenci ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Na potwierdzenie ustanowienia pełnomocnika Oferenci załączają do oferty stosowne pełnomocnictwo.
2.2. Jeżeli oferta Oferentów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Oferentów.
2.3. Oferenci występujący wspólnie, warunki dotyczące udziału w postepowaniu określone w punkcie 1 podpunkt 1, 2, 3, 4 mogą spełnić łącznie natomiast warunek dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania określony w podpunkcie 5, muszą spełnić oddzielnie dla każdego Oferenta.
2.4. Oferenci występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie złożonych przez Oferenta dokumentów i oświadczeń żądanych przez Zamawiającego, na zasadzie spełnia /nie spełnia. Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż Oferent spełnia warunki udziału w postępowaniu na dzień składania ofert. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu albo nie wykazania w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Oferent zostanie wykluczony z postępowania – po wyczerpaniu czynności związanych z wezwaniem do uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń.
Ofertę Oferenta wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
IV. Sposób przygotowania oferty
1. Oferent składa tylko jedną ofertę.
2. Ofertę składa w formie pisemnej. Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu oferty.
3. Oferent może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
4. Wraz z ofertą Oferent składa wymagane oświadczenia i dokumenty jeżeli były wymagane.
5. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pisemnie przy użyciu nośnika pisma nie ulegającego usunięciu.
6. Oferta musi być podpisana przez Oferenta lub upełnomocnionego przedstawiciela Oferenta.
7. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
8. Oferent podaje cenę zgodnie z wymogami określonymi na formularzu ofertowym.
9. Dopuszcza się możliwość negocjacji ceny.
V. Miejsce i termin składania ofert.
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Żagań
Plac Słowiański 17, pok. Nr. 26, do dnia 19 września 2014 r. do godziny 11.00
VI. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
1. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie :
Ceny –100 %.
2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
5. W przypadku złożenia ofert o takiej samej cenie, zamawiający negocjuje ceny.
6. Zamawiający udziela zamówienia Oferentowi, który złoży najkorzystniejszą ofertę.
VII. postanowienia końcowe:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia, bez podania przyczyny.
Żagań, dnia 5 września 2014 r.
z up. Burmistrza
Magdalena Wiadomska – Łażewska
SEKRETARZ MIASTAZałączniki
Pobierz dane XML Zaproszenie do składania ofert na wykonanie zamówienia publicznego pod nazwą „Informatyzacja Urzędu Miasta (zakup urządzeń sieciowych, sprzętu komputerowego i oprogramowania)”. Drukuj informację Zaproszenie do składania ofert na wykonanie zamówienia publicznego pod nazwą „Informatyzacja Urzędu Miasta (zakup urządzeń sieciowych, sprzętu komputerowego i oprogramowania)”.