ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Obwieszczenie Burmistrza Miasta Żagań o wszczęciu postępowania administracyjnego dotyczące wydania decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2013-09-24 14:18:16 przez Roman Ciszewski

Akapit nr - brak tytułu

Znak sprawy: BA.6733.6.2013.wk                                                                                                         Żagań, dnia 24 września 2013r.
 
 
OBWIESZCZENIE
O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
 
 
            Zgodnie z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2003r. Nr 80, poz. 717 ze zmianami) oraz zgodnie z art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity  Dz. U. z 2013r. poz. 267)
 
z a w i a d a m i a m,
 
że w dniu 18 września 2013r. na wniosek Spółdzielni Mieszkaniowej w Żaganiu, ul. Sosnowa 40, 68-100 Żagań zostało wszczęte postępowanie administracyjne dotyczące wydania decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie parkingu, drogi dojazdowej i ciągu pieszego przewidzianej do realizacji na działkach oznaczonych numerem ewidencyjnym gruntu 1648/11, 1648/12, 1654, 1650, 1649.
 
            Stosownie do art. 73 § 1 w związku z art. 10 Kpa osoby fizyczne i prawne, zainteresowane wyżej określonym zamierzeniem maja prawo czynnego udziału w niniejszym postępowaniu i możliwości wypowiedzenia się oraz wniesienia uwag co do zebranych materiałów w toku toczącego się postępowania przed wydaniem decyzji, w tym z dokumentacją – wnioskiem – w pok. nr 23 tut. Urzędu Miejskiego oraz składać uwagi i wnioski w czasie trwania niniejszego postępowania, w terminie 7 dni od dnia ukazania się niniejszego obwieszczenia.
 
 Burmistrz
Miasta Żagań
« powrót do poprzedniej strony