ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zapytanie ofertowe dotyczące zamówienia filmowania sesji Rady Miasta Żagań

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2013-01-21 14:43:44 przez Marian Senyk

Akapit nr - brak tytułu

Żagań, 21.01.2013r.
Urząd Miasta Żagań
Pl. Słowiański 17
68-100 Żagań
Zapytanie ofertowe
( dotyczy zamówienia filmowania sesji Rady Miasta Żagań )
I. ZAMAWIAJĄCY
Urząd Miasta Żagań
Pl. Słowiański, 68-100 Żagań
NIP: 924-18-50-354 REGON: 000526794
 
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na filmowaniu sesji Rady Miasta Żagań oraz opracowaniu nagranego materiału do przekazania dla zamawiającego. Wykonawca powinien w ofercie wyszczególnić jakie opracowanie materiału oferuje w ramach zaproponowanej ceny.
2.    W celu realizacji zamówienia Zamawiający przekaże Wykonawcy informację o terminie i miejscu sesji najpóźniej na dwa dni przed sesją.
3.   Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
4.    Zamawiający  nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.
5.  W związku z brakiem możliwości określenia ilości sesji w roku, Wykonawca wycenia koszt nagrania jednej sesji.
 
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
            Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od stycznia 2013 roku do grudnia 2013 roku. Sesje odbywają się średnio raz w miesiącu. 
 
IV. OPIS SPOSBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
            Oferta powinna być:
            - opatrzona pieczątką firmową,
            - posiadać datę sporządzenia,
            - zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
            - podpisana czytelnie przez wykonawcę.
           - zawierać cenę jednostkową oraz wyszczególnienie sposobu opracowania materiału.
 
V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1.    Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres: lub też przesłana na adres : Urząd Miasta Żagań, Pl. Słowiański 17, 68-100 Żagań z dopiskiem ”dot. zapytania ofertowego” do dnia 28 stycznia 2013 roku  wraz z załączoną kserokopią wypisu z rejestru przedsiębiorców lub zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej, wystawione w dacie nie wcześniejszej niż sześć miesięcy przed datą złożenia oferty.
2.    Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony 30 stycznia 2013 roku na stronie internetowej Urzędu pod adresem www.bip.zagan.pl
3.    Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4.    Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
5.    W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
 
VI. OCENA OFERT
            Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
            1 - Cena 100%
           
VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem: www.bip.zagan.pl
 
VIII. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela Pani Karolina Gałązka pod numerem telefonu 68 477 10 09  oraz adresem email:
 
« powrót do poprzedniej strony