ˆ

Ogłoszenia

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zaproszenie do składania ofert na wykonanie zamówienia publicznego pod nazwą „Budowa oświetlenia drogowego ul. Spółdzielczej w Żaganiu”

Informacja ogłoszona dnia 2014-12-22 11:44:44 przez Marian Senyk

Akapit nr 1 - brak tytułu

Żagań, dnia 19 grudnia  2014 r.
Nasz znak : WZP.271.6.(14).2014.JCh
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA  OFERTY
w postępowaniu  o zamówienie publiczne  o wartości szacunkowej powyżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 6 000 euro a nieprzekraczającej wyrażonej w złotych kwoty 30 000 euro
 
Burmistrz Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań
tel. (068) 477-10-40  lub (068) 477-10-39
fax. 068 477-10-17
 
zaprasza do składania ofert na wykonanie zamówienia  publicznego pod nazwą : „Budowa oświetlenia drogowego ul. Spółdzielczej w Żaganiu”.
 
Przedmiotowe zamówienie publiczne jest  zamówieniem realizowanym w trybie art. 4 pkt.8 ustawy Prawo zamówień Publicznych-  /tekst ujednolicony Dz. U. z 2013 r. poz.907 z późn. zm. – zgodnie z którym do zamówień o równowartości 30 000 euro  nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
     
I. Określenie przedmiotu zamówienia publicznego:
„ Budowa oświetlenia drogowego ul. Spółdzielczej w Żaganiu”.
W zakresie przedmiotowego zamówienia należy w szczególności wykonać :
1. Budowa oświetlenia drogowego ulicy Spółdzielczej w Żaganiu na podstawie opracowanego projektu na działkach nr 1684 oraz 1683/2. Projekt obejmuje budowę oświetlenia drogowego składającego się z 9 stalowych słupów o wysokości 9 m wraz z oprawami.
2. Zasilanie lamp oświetlenia drogowego kablem ziemnym Yaki 4x 35mm2  z istniejącego obwodu oświetleniowego z ulicy Przyjaciół Żołnierza.
Przebieg trasy linii kablowej przedstawia  projekt zagospodarowania terenu – rys 1.
Teren inwestycyjny podlega ochronie konserwatorskiej, jest wpisany do rejestry pod nr 70 i 2169. 
3. Wykonanie dokumentacji powykonawczej inwestycji.
 
Ze względu na ochronę konserwatorską wszelkie roboty budowlane prowadzone będą pod nadzorem Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora  Zabytków w Zielonej Górze.
 
II.  Termin realizacji zamówienia : 
 
Zamówienie należy wykonać do 30 czerwca 2015 r. 
 
 
III. Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonania oceny ich spełnienia :
 
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci którzy spełniają warunki dotyczące:
 
1)  posiadania  uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2)  posiadania wiedzy i doświadczenia
3)  dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
 
4)  sytuacji ekonomicznej i finansowej
5) nie podlegają wykluczeniu z postepowania (informację kto podlega wykluczeniu z postepowania zawiera załącznik nr 3).
W  tym celu Zamawiający żąda  aby Oferent złożył wraz z oferta:
  • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu,
  • Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • Aktualny  odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy   wymagają  wpisu  do rejestru lub ewidencji , w celu wykazania braku podstaw do  wykluczenia, wystawiony nie wcześniej niż 6  miesięcy przed  upływem terminu składania ofert.
 
2. W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Oferent wykaże, że w okresie  ostatnich 5 lat przed upływem złożenia oferty (w jeżeli okres prowadzenia działalności  jest krótszy, w tym okresie) wykonał co najmniej dwa zadania o wartości minimum 50 000 zł. każde w zakresie budowy oświetlenia ulic.  Na potwierdzenie tego warunku Oferent złoży wykaz robót, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączając poświadczenia  określające, czy  wymagane zadania  zostały wykonane w sposób należyty.   W   przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego zadania których dotyczy poświadczenie, zostały wcześniej wykonane, Oferent nie ma obowiązku przedkładania poświadczenia.
 
3. W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do 
wykonania zamówienia  Oferent  wykaże się  ( w załączniku wykaz osób) dysponowaniem co najmniej  :
  • 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi  w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, bez ograniczeń - zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowalne (tekst jednolity Dz.U. z 2010r. nr 243, poz. 1623 z późn. zm.)  oraz Rozporządzeniem  Ministra Transportu i budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie t.j. Dz. U. nr 83,poz.578 z późn.zm.) , lub odpowiadające im inne  ważne uprawienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, Osoba, która będzie pełnić funkcje kierownika budowy winna posiadać  uprawnienia w kierowaniu robotami budowlanymi w specjalności jak wyżej bez ograniczeń, z doświadczeniem w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót na co najmniej dwóch zadaniach obejmujących swym zakresem roboty budowlane, prowadzone pod nadzorem konserwatorskim,  posiadająca odpowiednie kwalifikacje, o których mowa w paragrafie 24 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia  27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badan archeologicznych;
  •  brygadą  wykonawczą (co najmniej 3 osobową ) posiadającą świadectwo kwalifikacyjne  br. E
 
4. Oferenci  mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie Konsorcjum).
4.1. W przypadku wspólnego ubiegania się, Oferenci  ustanawiają pełnomocnika  do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie  zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i  zawarcia  umowy w  sprawie  zamówienia publicznego.
Na potwierdzenie ustanowienia pełnomocnika Oferenci załączają do oferty stosowne pełnomocnictwo. 
4.2.  Jeżeli oferta Oferentów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,  zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie  zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych  Oferentów.
4.3. Oferenci  występujący wspólnie,  warunki dotyczące udziału w postepowaniu określone w punkcie 1 podpunkt 1, 2, 3, 4  mogą spełnić łącznie natomiast warunek dotyczący   braku podstaw do wykluczenia z  postępowania  określony w podpunkcie 5, muszą spełnić oddzielnie dla każdego Oferenta.
4.4.  Oferenci  występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
 
5. Oferent  może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, innych  podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Oferent w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami  niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
5.1.  Jeżeli Oferent wykazując spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, osobach zdolnych do wykonania zamówienia,  polega na zasobach innych  podmiotów  Oferent jest  zobowiązany  przedstawić :
1)  w odniesieniu do tych podmiotów  oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z   postępowania oraz aktualny  odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy   wymagają  wpisu  do rejestru lub ewidencji     w celu wykazania braku podstaw do  wykluczenia, wystawiony nie wcześniej niż 6  miesięcy  przed  upływem terminu składania ofert;
2) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych  zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz dokumentów dotyczących zakresu dostępnych Oferentowi zasobów  innego podmiotu.
 
6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu  dokonywana będzie na podstawie złożonych  przez Oferenta oświadczeń  i dokumentów żądanych  przez Zamawiającego, na zasadzie  spełnia /nie spełnia. Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż Oferent  spełnia warunki udziału w postępowaniu na dzień składania ofert. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu albo nie wykazania w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Oferent zostanie wykluczony z postępowania – po wyczerpaniu czynności związanych z wezwaniem do uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń. 
Ofertę Oferenta wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 
   
IV. Sposób przygotowania oferty:
 
1. Oferent składa tylko jedną ofertę, w formie pisemnej, na załączonym formularzu oferty.   
2. Wraz z ofertą Oferent składa oświadczenia i żądane dokumenty.
2.1. Dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za  zgodność z  oryginałem  przez Oferenta. Poświadczenie zgodności z oryginałem następuje zgodnie  z zasadą reprezentacji Oferenta, wskazaną w dokumencie  rejestrowym Oferenta  albo poprzez  poświadczenie przez  osobę umocowaną w sposób właściwy do dokonania  czynności poświadczenia  dokumentów za zgodność z  oryginałem.
2.2. W przypadku  Oferentów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia  oraz w przypadku innych podmiotów na zasobach, których Oferent będzie polegał, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Oferenta  lub tych podmiotów  są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub  przez te podmioty.
3. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, przy użyciu nośnika pisma nie ulegającego usunięciu.
4. Oferta musi być podpisana przez Oferenta  lub upełnomocnionego przedstawiciela Oferenta.
5. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
6. Oferent podaje cenę brutto,  zgodnie z wymogami określonymi na formularzu ofertowym.
7. W  przypadku złożenia ofert o takiej samej cenie dopuszcza się możliwość negocjacji cen.
 
 
V. Miejsce i termin składania ofert:
 
1. Zamkniętą kopertę  z nazwą zadania  oraz napisem „ Nie otwierać  przed 30 grudnia 2014 r. przed godzina 10.00”,   zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Żagań Plac Słowiański 17,    pok. Nr 26 , do dnia 30 grudnia 2014 r.  do godziny 10.00.
2. Oferent może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
3. Oferty niekompletne podlegają uzupełnieniu, w terminie określonym przez Zamawiającego.
 
 
VI. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
1. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie:
     Ceny –100  %.,
2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po  uwzględnieniu wag   może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. ( stosunek oferty z najniższa cena do ceny oferty badanej ) 
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
4. W przypadku złożenia ofert o takiej samej cenie, Zamawiający negocjuje ceny z każdym Oferentem odrębnie.
5. Zamawiający udziela zamówienia Oferentowi, który złożył najkorzystniejszą ofertę, z najniższa ceną brutto.
 
 
VII. Postanowienia końcowe:
 
1. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez  Wykonawcę  części zamówienia  Podwykonawcy. W takiej sytuacji Wykonawca wskazuje w ofercie, którą część zamówienia zamierza powierzyć  podwykonawcy. W przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcy  - w tym zakresie stosuje się odpowiednio  przepisy art. 6471  k.c.               
2.  Zamawiający nie przewiduje zaliczek ani zapłat częściowych za wykonanie roboty.
3.  Wynagrodzenie Wykonawcy  jest wynagrodzeniem umownym brutto i obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy.
5.  Oferent udzieli 3 letniej  gwarancji  na wbudowany materiał i wykonane prace, liczonej od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót bez wad i usterek.
Dokument gwarancyjny Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć w dacie odbioru końcowego.
6.  Obowiązującą formą odszkodowania będą kary umowne- określone we wzorze umowy.
7.  Istotne elementy,  które zostaną zawarte w umowie z Wykonawcą zawarte są we  wzorze  umowy stanowiącym załącznik do Zaproszenia do składania ofert.   
8.  Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia przedmiotowego  zamówienia w przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę  jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie tej części  przedmiotu zamówienia.
JCh/
           
                                                                                                 BURMISTRZ
                                                                                            Daniel Marchewka

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Janina Chłostowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-12-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Janina Chłostowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-12-22 11:24:16
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-12-22 11:44:44
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-01-20 10:18:02
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
870 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony