ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Młodszy Referent w GCI

Miejsce pracy: Urząd Miasta Żagań

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Wydział Promocji Miasta i Turystyki

Data udostępnienia: 2007-02-27

Ogłoszono dnia: 2007-02-27 przez Magdalena Wiadomaska Łażewska

Termin składania dokumentów: 2007-03-13 00:00:00

Nr ogłoszenia: 2/07

Id ogłoszenia: B. 1110 – II

Zlecający: Burmistrz Miasta Żagań, 68-100 Żagań, pl. Słowiański 17

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie co najmniej średnie,
- biegła znajomość komputera, bardzo dobra znajomość systemu operacyjnego Windows, znajomość pakietu Microsoft Office (WORD, EXCEL, OUTLOOK), biegłe posługiwanie się Internetem, umiejętność administrowania stron internetowych w systemie zarządzania treścią CMS,
- umiejętność redagowania pism, CV i listów motywacyjnych,
- znajomość lokalnego rynku pracy oraz zdolność do nawiązywania współpracy z przedsiębiorcami,
- obsługa urządzeń biurowych (fax, ksero, skanowanie, bindowanie),
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dyspozycyjność, zdolności negocjacyjne, samodzielność w działaniu, odporność na stres,
- odpowiednie warunki zdrowotne,
b. Wymagania dodatkowe:
- znajomość języka obcego (angielskiego, francuskiego, niemieckiego, poparta stosownymi certyfikatami),
- znajomość komputerowych programów graficznych.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

- ścisła współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie aktywizacji osób bezrobotnych i wymiany bazy danych,
- prowadzenie bazy danych lokalnego rynku pracy oraz przedsiębiorstw,
- współpraca z przedsiębiorcami w sprawie udostępniania bazy danych osób poszukujących pracy i zapotrzebowania przedsiębiorców na pracowników,
- przygotowywanie szkoleń aktywizujących osoby bezrobotne do poszukiwania pracy,
- prowadzenie aktualizacji zapisów na stronach internetowych Gminnego Centrum Informacji oraz Urzędu Miasta,
- pomoc przy tworzeniu dokumentów aplikacyjnych zgłaszającym się do GCI osobom,
- prowadzenie informacji turystycznej.

V. Wymagane dokumenty:

a) uzasadnienie przystąpienia do konkursu,
b) curriculum vitae,
c) dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie, uprawnienia, umiejętności i kwalifikacje zawodowe,
d) zaświadczenia potwierdzające posiadany staż pracy, w tym zaświadczenie o zatrudnieniu, jeżeli kandydat aktualnie pracuje,
e) oświadczenia kandydata, że:
- nie był karany oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
- wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 i Nr 153, poz. 1271 ),
- kserokopie załączonych do oferty dokumentów (jeżeli takie kserokopie zostały dołączone) są zgodne z oryginałami.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2007-03-13 00:00:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach, z podanym adresem kandydata i dopiskiem „Konkurs na stanowisko Młodszy Referent w GCI”,
c. Miejsce:
w Sekretariacie Urzędu Miasta Żagań, 68-100 Żagań, pl. Słowiański 17

VII. Informacje dodatkowe:

Po zakończeniu naboru, dokumenty do odbioru osobistego w pok. 13a.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Magdalena Wiadomaska Łażewska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-02-27
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Magdalena Wiadomaska Łażewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-02-27 13:35:24
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-02-27 13:41:29
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2007-02-27 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4323 raz(y)