Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Młodszy Referent w GCI
Miejsce pracy: Urząd Miasta Żagań
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: Wydział Promocji Miasta i Turystyki
Data udostępnienia: 2007-02-27
Ogłoszono dnia: 2007-02-27 przez Magdalena Wiadomaska Łażewska
Termin składania dokumentów: 2007-03-13 00:00:00
Nr ogłoszenia: 2/07
Id ogłoszenia: B. 1110 – II
Zlecający: Burmistrz Miasta Żagań, 68-100 Żagań, pl. Słowiański 17
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie co najmniej średnie,
- biegła znajomość komputera, bardzo dobra znajomość systemu operacyjnego Windows, znajomość pakietu Microsoft Office (WORD, EXCEL, OUTLOOK), biegłe posługiwanie się Internetem, umiejętność administrowania stron internetowych w systemie zarządzania treścią CMS,
- umiejętność redagowania pism, CV i listów motywacyjnych,
- znajomość lokalnego rynku pracy oraz zdolność do nawiązywania współpracy z przedsiębiorcami,
- obsługa urządzeń biurowych (fax, ksero, skanowanie, bindowanie),
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dyspozycyjność, zdolności negocjacyjne, samodzielność w działaniu, odporność na stres,
- odpowiednie warunki zdrowotne,
- biegła znajomość komputera, bardzo dobra znajomość systemu operacyjnego Windows, znajomość pakietu Microsoft Office (WORD, EXCEL, OUTLOOK), biegłe posługiwanie się Internetem, umiejętność administrowania stron internetowych w systemie zarządzania treścią CMS,
- umiejętność redagowania pism, CV i listów motywacyjnych,
- znajomość lokalnego rynku pracy oraz zdolność do nawiązywania współpracy z przedsiębiorcami,
- obsługa urządzeń biurowych (fax, ksero, skanowanie, bindowanie),
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dyspozycyjność, zdolności negocjacyjne, samodzielność w działaniu, odporność na stres,
- odpowiednie warunki zdrowotne,
b. Wymagania dodatkowe:
- znajomość języka obcego (angielskiego, francuskiego, niemieckiego, poparta stosownymi certyfikatami),
- znajomość komputerowych programów graficznych.
- znajomość komputerowych programów graficznych.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- ścisła współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie aktywizacji osób bezrobotnych i wymiany bazy danych,
- prowadzenie bazy danych lokalnego rynku pracy oraz przedsiębiorstw,
- współpraca z przedsiębiorcami w sprawie udostępniania bazy danych osób poszukujących pracy i zapotrzebowania przedsiębiorców na pracowników,
- przygotowywanie szkoleń aktywizujących osoby bezrobotne do poszukiwania pracy,
- prowadzenie aktualizacji zapisów na stronach internetowych Gminnego Centrum Informacji oraz Urzędu Miasta,
- pomoc przy tworzeniu dokumentów aplikacyjnych zgłaszającym się do GCI osobom,
- prowadzenie informacji turystycznej.
- prowadzenie bazy danych lokalnego rynku pracy oraz przedsiębiorstw,
- współpraca z przedsiębiorcami w sprawie udostępniania bazy danych osób poszukujących pracy i zapotrzebowania przedsiębiorców na pracowników,
- przygotowywanie szkoleń aktywizujących osoby bezrobotne do poszukiwania pracy,
- prowadzenie aktualizacji zapisów na stronach internetowych Gminnego Centrum Informacji oraz Urzędu Miasta,
- pomoc przy tworzeniu dokumentów aplikacyjnych zgłaszającym się do GCI osobom,
- prowadzenie informacji turystycznej.
V. Wymagane dokumenty:
a) uzasadnienie przystąpienia do konkursu,
b) curriculum vitae,
c) dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie, uprawnienia, umiejętności i kwalifikacje zawodowe,
d) zaświadczenia potwierdzające posiadany staż pracy, w tym zaświadczenie o zatrudnieniu, jeżeli kandydat aktualnie pracuje,
e) oświadczenia kandydata, że:
- nie był karany oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
- wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 i Nr 153, poz. 1271 ),
- kserokopie załączonych do oferty dokumentów (jeżeli takie kserokopie zostały dołączone) są zgodne z oryginałami.
b) curriculum vitae,
c) dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie, uprawnienia, umiejętności i kwalifikacje zawodowe,
d) zaświadczenia potwierdzające posiadany staż pracy, w tym zaświadczenie o zatrudnieniu, jeżeli kandydat aktualnie pracuje,
e) oświadczenia kandydata, że:
- nie był karany oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
- wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 i Nr 153, poz. 1271 ),
- kserokopie załączonych do oferty dokumentów (jeżeli takie kserokopie zostały dołączone) są zgodne z oryginałami.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2007-03-13 00:00:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach, z podanym adresem kandydata i dopiskiem „Konkurs na stanowisko Młodszy Referent w GCI”,
c. Miejsce:
w Sekretariacie Urzędu Miasta Żagań, 68-100 Żagań, pl. Słowiański 17
VII. Informacje dodatkowe:
Po zakończeniu naboru, dokumenty do odbioru osobistego w pok. 13a.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Żagań |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Magdalena Wiadomaska Łażewska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2007-02-27 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Magdalena Wiadomaska Łażewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2007-02-27 13:35:24 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2007-02-27 13:41:29 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2007-02-27 00:00:00 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 4323 raz(y) |