ˆ

Akty prawne

Pobierz dane XMLAkt prawny: 7/2006Drukuj informacjęAkt prawny: 7/2006

Szczegóły informacji

7/2006

Rodzaj: Nieokreślony

Status: Obowiązujący

Sesja: brak

Kadencja: brak

Data wejścia w życie: 2006-01-09

Data podjęcia/podpisania: 2006-01-09

Tytuł aktu:

w sprawie: określenia niektórych obowiązków dyrektorów (kierowników) gminnych jednostek budżetowych oraz Naczelników Wydziałów Urzędu Miasta przy realizacji budżetu gminy.

Treść:

Zarządzenie Nr 7/2006
Burmistrza Miasta Żagań z dnia 9 stycznia 2006 roku
w sprawie: określenia niektórych obowiązków dyrektorów (kierowników) gminnych jednostek budżetowych oraz Naczelników Wydziałów Urzędu Miasta przy realizacji budżetu gminy.
Na podstawie art. 187 Ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2005 r. Nr 249 póz. 2104), zarządza się co następuje:
§1
1. Sprawując ogólny nadzór nad realizacją budżetu Gminy Żagań o statusie miejskim ustala się niektóre obowiązki dla dyrektorów (kierowników) gminnych jednostek budżetowych oraz dla Naczelników Wydziałów Urzędu Miasta Żagań przy realizacji budżetu gminy.
2. Obowiązki, o których mowa w ust. l określone zostały w załączniku do niniejszego zarządzenia.
§2
Wykonanie zarządzenia powierza się Naczelnikom Wydziałów Urzędu Miasta Żagań oraz Dyrektorom (Kierownikom) gminnych jednostek budżetowych.
§3
Tracą moc:
1) uchwała nr 126/2001 Zarządu Miasta Żagania z dnia 23 kwietnia 2001 r. w sprawie określenia niektórych obowiązków przy realizacji budżetu gminy,
2) uchwała nr 613/2001 Zarządu Miasta Żagania z dnia 31 grudnia 2001 r. zmieniająca uchwałę nr 126/2001 r. z dnia 23 kwietnia 2001 r. w sprawie określenia niektórych obowiązków przy realizacji budżetu gminy,
§4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
Burmistrz Miasta Żagań
Sławomir Kowal


Załącznik do zarządzenia Nr 7 /2006
Burmistrza Miasta Żagań z dnia 9 stycznia 2006 r.

 
Ustala się następujące obowiązki dla dyrektorów (kierowników) gminnych jednostek budżetowych oraz dla Naczelników Wydziałów Urzędu Miasta przy realizacji budżetu Gminy Żagań
o statusie miejskim:
1. Kierownicy (Dyrektorzy) jednostek budżetowych mają obowiązek bieżącego analizowania sposobu realizacji planów finansowych jednostek, którymi kierują.
2. Naczelnicy Wydziałów Urzędu Miasta Żagań mają obowiązek analizowania realizacji planu finansowego Urzędu Miasta w zakresie przypisanym do wykonania: Wydziałom, którymi kierują.
3. Osoby wymienione w punktach l i 2 nin. załącznika są zobowiązane do bieżącego wnioskowania o wprowadzanie koniecznych zmian w budżecie gminy zarówno w zakresie dochodów, jak i wydatków, celem urealnienia budżetu. Pozwoli to uniknąć występowania większych odchyleń wykonania dochodów i wydatków od ich planu rocznego.
4. Wnioski o zmiany w budżecie powinny być sporządzone w formie pisemnej z określeniem: klasyfikacji budżetowej dochodów i wydatków proponowanych do zmiany, nazwy zadań, oraz źródła dochodów.
Wnioski sporządzać należy w 2 egz. Jeden egzemplarz będzie kierowany do Burmistrza Miasta, drugi egzemplarz - do Skarbnika Miasta.
Wnioski sporządzać należy precyzyjnie, z podaniem szczegółowego uzasadnienia proponowanych zmian.
5. W przypadku proponowania zwiększenia dochodów własnych funkcjonujących przy jednostkach budżetowych we wniosku uwzględnić należy szczegółowe propozycje przeznaczenia tych
dochodów.
6. Wnioski o dokonanie zmian w budżecie przyjmowane będą do 30 listopada każdego roku. Po tym terminie, mogą być rozpatrzone tylko szczególne przypadki zmian.
7. Kierownicy (Dyrektorzy) jednostek budżetowych zobowiązani są do sporządzania półrocznych sprawozdań z realizacji wydatków majątkowych.
W sprawozdaniach wydatki określane będą zadaniami.
Dla każdego zadania sporządzone będzie zestawienie wydatków
fakturami.
Zestawienie faktur zawierało będzie:
* datę wystawienia faktury,
* numer faktury,
* kwotę brutto,
* wystawcę faktury,
* przedmiot fakturowania,
* tryb udzielenia zamówienia publicznego.
Sprawozdania, o których mowa dostarczone będą Burmistrzowi Miasta w terminie 20 dni po upływie każdego półrocza.
8. Naczelnicy Wydziałów Urzędu Miasta zobowiązani są po zakończeniu realizacji każdej inwestycji przekazywać do Wydziału Finansowo-Budżetowego pisemną informację o zakończeniu zadania. Należy tego dokonać w terminie 14 dni od daty przekazania do zapłaty faktury końcowej dotyczącej danego zadania.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Franciszek Fedorowicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2006-03-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Franciszek Fedorowicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2006-03-17 13:20:11
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2006-03-17 13:20:53
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2006-03-17 13:20:11
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1311 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony