ˆ

Zamówienia publiczne poniżej kwoty 130 000 zł

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zaproszenie do składania ofert na wykonanie zamówienia publicznego pod nazwą: "Budowa oświetlenia drogowego ul. Pogodnej w Żaganiu" – w formule "zaprojektuj i wybuduj"

Informacja ogłoszona dnia 2018-03-23 10:40:07 przez Marian Senyk

Akapit nr 1 - brak tytułu

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
w postępowaniu o zamówienie publiczne o wartości szacunkowej powyżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 6 000 euro a nieprzekraczającej wyrażonej w złotych kwoty 30 000 euro
 
 
Burmistrz Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań
tel. (068) 477-10-40 lub (068) 477-10-08
fax. 068 477-10-17
 
 
zaprasza do składania ofert na wykonanie zamówienia publicznego pod nazwą:
„Budowa oświetlenia drogowego ul. Pogodnej w Żaganiu” – w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
                                                                                                                               
Zgodnie z art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - tekst jednolity (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) do przedmiotowego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
 
 
I. Określenie przedmiotu zamówienia publicznego:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej robót budowlanych, pełnienie nadzoru autorskiego oraz zrealizowanie robót budowlanych, zgodnie z wykonaną dokumentacją, obowiązującymi przepisami i wytycznymi Zamawiającego oraz załączonymi materiałami dla zadania.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
  1. przygotowanie niezbędnej dokumentacji i skuteczne zgłoszenie wykonania robót budowlanych lub uzyskanie pozwolenia na budowę,
  2. wykonanie na podstawie opracowanej przez wykonawcę dokumentacji projektowej robót budowlanych polegających na budowie oświetlenia drogowego ul. Pogodnej w Żaganiu wraz z uporządkowaniem terenu.
 
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Program funkcjonalno - użytkowy, który stanowi załącznik do Zaproszenia, opracowany przez: Artur Dobrzański – Urząd Miasta Żagań.
 
II.  Termin realizacji zamówienia: 
Zamówienie należy wykonać w terminie do 15.10.2018 r.
Termin zakończenia zadania obejmuje zakończenie wszelkich robót oraz wykonanie wszelkich wynikających z nich poprawek i zaleceń, jak również całkowite uprzątnięcie terenu, na którym wykonywane będą prace.
 
III. Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonania oceny ich spełnienia:
  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają warunki dotyczące:
    1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
    2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
    3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
    4) sytuacji ekonomicznej i finansowej;
    5) nie podlegają wykluczeniu z postepowania.
    Na potwierdzenie spełnienia ww. warunków Wykonawca składa odpowiednie oświadczenie znajdujące się w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.
  2. W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Oferent wykaże, że:
    1) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem złożenia oferty (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) wykonał co najmniej jedno zadanie polegające na budowie, przebudowie lub remoncie oświetlenia drogowego o wartości minimum 50.000,00 zł brutto
    2) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) zrealizował co najmniej jedną usługę polegającą na opracowaniu dokumentacji odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia.
    Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu robót budowlanych oraz wykazu usług (zał. nr 2) wraz z dowodami określającymi czy roboty i usługi te zostały wykonane należycie. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego zadania których dotyczy poświadczenie, zostały wcześniej wykonane, Oferent nie ma obowiązku przedkładania poświadczenia.
  3. W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Oferent wykaże się dysponowaniem:
    1) osoby na stanowisku Kierownika Budowy posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
    2) osoby posiadającej uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
    Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Wykonawca złoży wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zał. nr 3).
  4. Oferenci mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie Konsorcjum).
    4.1. W przypadku wspólnego ubiegania się, Oferenci ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
    Na potwierdzenie ustanowienia pełnomocnika Oferenci załączają do oferty stosowne pełnomocnictwo.
    4.2. Jeżeli oferta Oferentów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Oferentów.
    4.3. Oferenci występujący wspólnie, warunki dotyczące udziału w postepowaniu mogą spełnić łącznie natomiast warunek dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania muszą spełnić oddzielnie dla każdego Oferenta.
    4.4. Oferenci występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
  5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie złożonych przez Oferenta oświadczeń i dokumentów żądanych przez Zamawiającego, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
    Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż Oferent spełnia warunki udziału w postępowaniu na dzień składania ofert. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu albo nie wykazania w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Oferent zostanie wykluczony z postępowania – po wyczerpaniu czynności związanych z wezwaniem do uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń.
  6. Ofertę Oferenta wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 
 
IV. Sposób przygotowania oferty:
  1. Oferent składa tylko jedną ofertę, w formie pisemnej, na załączonym formularzu oferty.   
  2. Wraz z ofertą Oferent składa oświadczenia i wymagane dokumenty.
    2.1. Dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta. Poświadczenie zgodności z oryginałem następuje zgodnie z zasadą reprezentacji Oferenta, wskazaną w dokumencie rejestrowym Oferenta albo poprzez poświadczenie przez osobę umocowaną w sposób właściwy do dokonania czynności poświadczenia dokumentów za zgodność z oryginałem.
    2.2. W przypadku Oferentów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów na zasobach, których Oferent będzie polegał, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Oferenta lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub przez te podmioty.
  3. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, przy użyciu nośnika pisma nieulegającego usunięciu.
  4. Oferta musi być podpisana przez Oferenta lub upełnomocnionego przedstawiciela Oferenta.
  5. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
  6. Ceną, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, będzie cena (ryczałtowa) brutto, łącznie z podatkiem VAT.
  7. Wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją prac i robót objętych przedmiotem zamówienia, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu prawidłowego oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty, zarówno prace projektowe, uzgodnieniowe jak
    i wykonawstwo.
  8. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą jest zobowiązany złożyć przed terminem zawarcia umowy poglądowy kosztorys ofertowy oraz harmonogram robót
 
V. Miejsce i termin składania ofert:
  1. Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w Urzędzie Miasta Żagań, ul. Jana Pawła II 15, Wydział Zamówień Publicznych i Nadzoru Właścicielskiego - pok. nr 20, do dnia 04.04.2018 r. do godziny 10.00. z zaznaczeniem, czego oferta dotyczy i dopiskiem: „Nie otwierać przed 04.04.2018 r. przed godziną 10.00. Koperta powinna zawierać również nazwę Oferenta i jego adres.  
  2. W przypadku przesłania oferty pocztą lub przesyłką kurierską decydująca jest data wpływu do siedziby Urzędu Miasta w Żaganiu potwierdzona pieczęcią kancelaryjną a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
  3. Oferent może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.                   
  4. Oferty niekompletne podlegają uzupełnieniu, w terminie określonym przez Zamawiającego.
 
VI. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
1. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie: ceny – 60% i okresu gwarancji – 40%.
2. Opis sposobu oceny oferty: 
 
   Kryterium nr 1 – CENA:                 
                                najniższa oferowana cena brutto
 L. pkt ocenianej oferty dla kryterium ceny = ------------------------------------------------------------------- x 60 % x 100 pkt
                                                                                        cena badanej oferty brutto  
 
  Kryterium nr 2 – OKRES GWARANCJI: 
 
                                                                                       okres gwarancji badanej oferty*
L. pkt ocenianej oferty dla kryterium okres gwarancji = ------------------------------------------------------ x 40 % x 100 pkt
                                                                                            najdłuższy okres gwarancji**
 
* minimalny okres gwarancji nie może być krótszy niż 36 m-cy i nie dłuższy niż 60 m-cy (należy podać w m-cach)
** 60 miesięcy 
 
W przypadku zaoferowania okresu gwarancji powyżej 60 miesięcy oferta otrzyma liczbę punktów za maksymalnie 60 miesięcy gwarancji.
Jeżeli oferent nie poda (nie wpisze) w złożonej ofercie okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie do oceny minimalny (wymagany) okres 3-letni gwarancji, a w przypadku wyboru tej oferty okres ten zostanie uwzględniony w umowie.
 
3. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt (60 punktów za cenę + 40 punktów za Okres Gwarancji).
4. Jako najkorzystniejsza zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą punktację po zsumowaniu liczby punktów uzyskanych w kryterium cena i liczby punktów uzyskanych w kryterium okres gwarancji.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
 
VII. Postanowienia końcowe:
  1. Istotne elementy, które zostaną zawarte w umowie z Wykonawcą zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do Zaproszenia do składania ofert.  
  2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia przedmiotowego zamówienia w przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia.
  3. Załączniki do Zaproszenia stanowią również:
    1) Program funkcjonalno - użytkowy
    2) Mapa
 
BURMISTRZ
Daniel Marchewka

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Urszula Romejko
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-03-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Urszula Romejko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-03-23 10:29:43
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-03-23 10:40:07
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-04-09 09:46:02
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
587 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony