ˆ

Zamówienia publiczne poniżej kwoty 130 000 zł

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zaproszenie do składania ofert na wykonanie zamówienia publicznego pod nazwą: „Budowa jednostronnego chodnika przy ul. Wesołej w Żaganiu”

Informacja ogłoszona dnia 2017-01-25 14:24:36 przez Marian Senyk

Akapit nr 1 - brak tytułu

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
w postępowaniu o zamówienie publiczne o wartości szacunkowej powyżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 6 000 euro a nieprzekraczającej wyrażonej w złotych kwoty 30 000 euro
 
Burmistrz Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań
tel. (068) 477-10-40 lub (068) 477-10-02
fax. 068 477-10-17
 
zaprasza do składania ofert na wykonanie zamówienia publicznego pod nazwą: „Budowa jednostronnego chodnika przy ul. Wesołej w Żaganiu”.
                                                                                                                               
Zgodnie z art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - tekst jednolity (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) do przedmiotowego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
 
I. Określenie przedmiotu zamówienia publicznego:
1. Ulica Wesoła znajduje się na terenie dzielnicy Żagania nazywanej „Kolonia Laski”. Posiada szerokość 7,00 m i nawierzchnię asfaltową ograniczoną krawężnikami. Wody opadowe i roztopowe odprowadzane są za pomocą wpustów ulicznych do istniejącej kanalizacji.
Odcinek ulicy Wesołej, na którym planuje się budowę chodnika to pobocze gruntowe i skarpa ziemna w kierunku przyległych posesji. Na odcinku tym występują zjazdy indywidualne o nawierzchni utwardzonej.
Teren wymaga gruntownej przebudowy oraz zagospodarowania z uwagi na bezpieczeństwo jego użytkowników, w tym dzieci uczęszczających do pobliskiej szkoły.
 
2. Zakres przewidywanych robót obejmuje:
a) Roboty przygotowawcze – pomiarowe i rozbiórkowe,
b) Roboty ziemne – wykopy, nasypy, profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
c) Ułożenie warstwy podbudowy,
d) Ułożenie nawierzchni,
e) Przebudowę istniejących zjazdów indywidualnych,
f) Karczowanie pni
g) Uprzątniecie terenu wraz z wywiezieniem resztek materiałów.
 
3. Zakres przewidywanych robót w szczególności obejmuje:
BRANŻA DROGOWA
a) Roboty przygotowawcze
  • Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa dróg w terenie równinnym,
  • Rozbiórka krawężników betonowych 15x30 wraz z ławą, wywóz powstałego gruzu i ziemi i utylizacja,
  • Karczowanie pni koparką podsiębierną w gruntach kat. III-IV,
  • Roboty remontowe – cięcie piłą nawierzchni bitumicznych.
b) Roboty ziemne i podbudowy
  • Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 15 cm za pomocą spycharek wraz z odwozem na składowisko wykonawcy,
  • Wykonanie mechaniczne koryta w gruncie kat II-VI na całej szerokości zjazdów i chodników,
  • Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi w gruncie kat III-IV z transportem materiału,
  • Zagęszczanie nasypów z gruntu sypkiego kat I-II zagęszczarkami,
  • Wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy odsączającej w korycie lun na całej szerokości chodnika – grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm,
  • Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa dolna o gr. po zagęszczeniu 15 cm – wjazdy.
c) Elementy ulic:
  • Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej,
  • Krawężniki betonowe wtopione o wymiarach 15x22 cm i skośne 15x22x30 cm z wykonaniem ław z betonowych na podsypce cementowo-piaskowej,
  • Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo- piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem,
  • Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem – grafitowa wjazdy,
  • Chodniki z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem,
  • Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno – asfaltową.
d) Urządzenia obce:
  • Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych,
  • Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych,
  • Regulacja pionowa studzienek telefonicznych.
e) Urządzenia obce Urządzenia bezpieczeństwa ruchu i inne roboty:
  • Demontaż i ponowny montaż znaków drogowych,
  • Sporządzenie mapy powykonawczej.
f) Uzgodnienia branżowe według potrzeb
 
g) Zieleń
  • Humusowanie terenów zielonych z gruntu dowiezionego z obsianiem.
 
4. Dodatkowe informacje do przedmiotu zamówienia:
  1. Szczegółowy zakres, rodzaj poszczególnych robót podają przedmiary oraz szczegółowa specyfikacja techniczna stanowiące załączniki do Zaproszenia,
  2. Roboty budowlane zostaną wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
  3. W ofercie Wykonawca powinien uwzględnić koszty obsługi geodezyjnej w tym wykonanie map powykonawczych i obmiarów z uwzględnieniem wysokościowych, a także koszt wykonania badań dotyczących stopnia zagęszczenia podbudowy poszczególnych warstw nawierzchni,
  4. Widoczne na projekcie budowlanym, drzewa przewidziane do wycinki zostały usunięte - w zakresie robót pozostaje karczowanie pni.
 
II.  Termin realizacji zamówienia: 
Termin rozpoczęcia robót ustala się na dzień przekazania terenu robót, który ma nastąpić nie później niż do 14 dni od daty podpisania umowy. Termin zakończenia robót ustala się na 31.05.2017 r.
 
III. Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonania oceny ich spełnienia:
  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają warunki dotyczące:
    1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
    2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
    3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
    4) sytuacji ekonomicznej i finansowej;
    5) nie podlegają wykluczeniu z postepowania.
    Na potwierdzenie spełnienia ww. warunków Wykonawca składa odpowiednie oświadczenie znajdujące się w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.
  2. W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Oferent wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem złożenia oferty (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) wykonał co najmniej jedno zadanie polegające na budowie, przebudowie lub remoncie chodnika lub parkingu o wartości minimum 70.000,00 zł brutto. Na potwierdzenie tego warunku Oferent złoży wykaz zadań (zał. nr 2), z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączając poświadczenia określające, czy wymagane zadania zostały wykonane w sposób należyty. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego zadania których dotyczy poświadczenie, zostały wcześniej wykonane, Oferent nie ma obowiązku przedkładania poświadczenia.
  3. W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Oferent wykaże się dysponowaniem osoby na stanowisku Kierownika Budowy posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów (zał. nr 3).
  4. Oferenci mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie Konsorcjum).
    4.1. W przypadku wspólnego ubiegania się, Oferenci ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
    Na potwierdzenie ustanowienia pełnomocnika Oferenci załączają do oferty stosowne pełnomocnictwo.
    4.2. Jeżeli oferta Oferentów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Oferentów.
    4.3. Oferenci występujący wspólnie, warunki dotyczące udziału w postepowaniu mogą spełnić łącznie natomiast warunek dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania muszą spełnić oddzielnie dla każdego Oferenta.
    4.4.  Oferenci występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
  5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie złożonych przez Oferenta oświadczeń i dokumentów żądanych przez Zamawiającego, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
    Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż Oferent spełnia warunki udziału w postępowaniu na dzień składania ofert. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu albo nie wykazania w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Oferent zostanie wykluczony z postępowania – po wyczerpaniu czynności związanych z wezwaniem do uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń.
    Ofertę Oferenta wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ofertę Oferenta wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
 
IV. Sposób przygotowania oferty:
  1. Oferent składa tylko jedną ofertę, w formie pisemnej, na załączonym formularzu oferty.   
  2. Wraz z ofertą Oferent składa oświadczenia i wymagane dokumenty.
    2.1. Dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta. Poświadczenie zgodności z oryginałem następuje zgodnie z zasadą reprezentacji Oferenta, wskazaną w dokumencie rejestrowym Oferenta albo poprzez poświadczenie przez osobę umocowaną w sposób właściwy do dokonania czynności poświadczenia dokumentów za zgodność z oryginałem.
    2.2. W przypadku Oferentów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów na zasobach, których Oferent będzie polegał, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Oferenta lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub przez te podmioty.
  3. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, przy użyciu nośnika pisma nieulegającego usunięciu.
  4. Oferta musi być podpisana przez Oferenta lub upełnomocnionego przedstawiciela Oferenta.
  5. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
  6. Oferent podaje cenę brutto, zgodnie z wymogami określonymi na formularzu ofertowym.
  7. Do oferty należy dołączyć kosztorys ofertowy.
 
V. Miejsce i termin składania ofert:
  1. Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w Urzędzie Miasta Żagań, ul. Jana Pawła II 15, Wydział Zamówień Publicznych i Nadzoru Właścicielskiego - pok. nr 20, do dnia 06.02.2017 r. do godziny 10.00. z zaznaczeniem, czego oferta dotyczy i dopiskiem: „Nie otwierać przed 06.02.2017 r. przed godziną 10.00. Koperta powinna zawierać również nazwę Oferenta i jego adres.  
  2. Oferent może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.                   
  3. Oferty niekompletne podlegają uzupełnieniu, w terminie określonym przez Zamawiającego.
 
VI. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
1. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie: ceny – 90% i okresu gwarancji – 10%.
2. Opis sposobu oceny oferty: 
      Kryterium nr 1 – CENA:                 
                              najniższa oferowana cena brutto
 L. pkt ocenianej oferty dla kryterium ceny = ----------------------------------------------------- x 90 % x 100 pkt
                                                                               cena badanej oferty brutto  
 
      Kryterium nr 2 – OKRES GWARANCJI: 
 
                                                                                           okres gwarancji badanej oferty*
L. pkt ocenianej oferty dla kryterium okres gwarancji = ------------------------------------------------- x 10 % x 100 pkt
                                                                                            najdłuższy okres gwarancji**
 
* minimalny okres gwarancji nie może być krótszy niż 36 m-cy i nie dłuższy niż 60 m-cy (należy podać w m-cach)
** 60 miesięcy 
W przypadku zaoferowania okresu gwarancji powyżej 60 miesięcy oferta otrzyma liczbę punktów za maksymalnie 60 miesięcy gwarancji. Oferta z propozycją gwarancji poniżej 36 miesięcy zostanie odrzucona.
3. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. Jako najkorzystniejsza zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą punktację po zsumowaniu liczby punktów uzyskanych w kryterium cena i liczby punktów uzyskanych w kryterium okres gwarancji.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
 
VII. Postanowienia końcowe:
  1. Istotne elementy, które zostaną zawarte w umowie z Wykonawcą zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do Zaproszenia do składania ofert.  
  2. Obowiązującą formą odszkodowania będą kary umowne – określone we wzorze umowy.
  3. Zapłata z tytułu wykonania zamówienia dokonana zostanie przelewem na konto wskazane przez wykonawcę w umowie, w terminie do 30 dni, licząc od daty wpływu faktury do zamawiającego.
  4. Zamawiający żąda od Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, wniesienia – przed zawarciem umowy - zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Wykonawca wnosi zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny całkowitej podanej w ofercie (brutto).
  5. Zabezpieczenie należy wnieść według wyboru Wykonawcy określonego w ofercie, w jednej lub w kilku następujących formach:
    a) Pieniądzu - Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BZ WBK S.A. I O/ Żagań 39 1090 2558 0000 0006 4000 0101,
    b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
    c) gwarancjach bankowych;
    d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
    e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
    Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy musi być dostarczony do Zamawiającego przed terminem zawarcia umowy. 
  6. Zamawiający zwróci zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane, z tym, że pozostawi 30% wysokości wniesionego zabezpieczenia na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady. Kwota ta jest zwracana nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady.
  7. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
  8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia przedmiotowego zamówienia w przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Urszula Romejko-Mandziej
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-01-25
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Urszula Romejko-Mandziej
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-01-25 14:10:40
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-01-25 14:24:36
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-03-29 14:22:48
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
712 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony