ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Przygotowywanie i wydawanie obiadów jednodaniowych dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Żaganiu. Termin składania ofert do dnia 12.12.2006r. /UNIEWAŻNIENIE

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2006-11-27 14:13:52 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

OGŁOSZENIE

Zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 60.000 EURO
Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Pstrowskiego 3
68-100 Żagań
tel./fax (068) 478-14-54/55
ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie usługi pn. „Przygotowywanie
i wydawanie obiadów jednodaniowych dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Żaganiu”.

I. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać nieodpłatnie na wniosek Wykonawcy -w siedzibie Zamawiającego, pok. Nr 4 lub za pośrednictwem poczty
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO.
Przedmiot zamówienia i zakres usługi przewidzianej do wykonania:
Przygotowywanie i wydawanie obiadów jednodaniowych dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Żaganiu - 200 osób (miesięcznie) przez 6 dni w tygodniu (2 x drugie danie, 4x pierwsze danie – zupa). Miejsce wydawania posiłków – lokal na terenie miasta Żagania o lokalizacji pozwalającej na łatwe dotarcie osób korzystających.

CPV – 555321000-6
Zakres usługi w szczególności obejmuje:
• przygotowywanie i wydawanie obiadów jednodaniowych przez 6 dni
w tygodniu, sporządzanych z zachowaniem obowiązujących norm żywieniowych i sanitarnych. Obiady powinny być sporządzane wg następujących norm ilościowych:
zupa – 500 ml, dodatkowo do zupy kiełbasa 50 g,
kotlet – 100 g,
gulasz – 150 g,
ziemniaki – 250 g,
kasza – 200 g,
makaron – 200 g,
surówka – 100 g,
kompot – 200 ml.

Usługę należy wykonać zgodnie z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

III. INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
IV. INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT WARIANTOWYCH.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
V. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA.
Termin realizacji:
Rozpoczęcie – 01.01.2007r.
Zakończenie – 31.12.2007r.
VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I SPOSÓB DOKONANIA OCENY ICH SPEŁNIENIA.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w Ustawie Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz.177 z późniejszymi zmianami). Każdy wykonawca zostanie uznany za spełniającego warunki, jeżeli:
• posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
• posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
• znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
• nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty:
• oświadczenie zgodnie z art.22 ust.1 Prawo Zamówień Publicznych,
• oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania – art.24 ust.1,2,
• aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
• dokumenty potwierdzające wdrożenie systemu bezpieczeństwa żywności HACCP w jednostce realizującej przedmiot zamówienia.
3. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
4. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
5. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym, przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania ( spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego).
6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie „spełnia/nie spełnia”. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art.24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
7. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
VII. INFORMACJA NA TEMAT WADIUM.
Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.
VIII. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE.
Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie:
ceny – 100%.
IX. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT.
1. Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Ośrodku Pomocy Społecznej w Żaganiu, ul. Pstrowskiego 3, pok. Nr 19 do dnia 12.12.2006r. do godz. 10:00 czasu miejscowego.
Koperta powinna być oznaczona „Przygotowywanie i wydawanie obiadów jednodaniowych dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Żaganiu” oraz winna być opatrzona
w nazwę, adres i nr telefonu Wykonawcy.
2.Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.12.2006r. w siedzibie Zamawiającego
w pok. Nr 4 o godzinie 1010czasu miejscowego.
X. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.


Żagań, dnia 23.11.2006

Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania

Protokół z postępowania o udzielenie zamówienia o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 60.000 EURO 1.Zamawiajacy: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Pstrowskiego 3, 68-100 Żagań Regon 006087440 Nip924-143-10-83 Telefon 0684771454 fax - 0684771454 e-mail 2.Przedmiot zamówienia: „Przygotowywanie i wydawanie obiadów jednodaniowych dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Żaganiu“. 3.Tryb postępowania: Postępowanie prowadzono w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art.10 i 39 ustawy z 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych 4.Otwarcie ofert: Otwarcie ofert odbyło się 12 grudnia 2006 roku o godzinie 10.10 w Ośrodku Pomocy Społecznej, ul. Pstrowskiego 3. Do terminu upływu składania ofert złożono 1 ofertę. 5.Informacja o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu: Wymagane warunki udziału w postępowaniu spełnia 0 wykonawców. 6.Wykonawcy wykluczeni: Z postępowania wykluczono 1 wykonawcę. 7.Oferty odrzucone. Odrzucono 0 ofert 8. Unieważnienie postępowania Postępowanie unieważniono na podstawie art.93 ust.1 pkt.1 Prawa zamówień publicznych z powodu nie wpłynięcia żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
« powrót do poprzedniej strony