ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Przetarg nieograniczony na wykonanie zadania pn.: „PRACE REMONTOWE OBIEKTU SZKOLNEGO". Termin składania ofert 18 kwietnia 2006 r. /Gimnazjum nr 1 i PSP nr 7

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2006-03-31 13:51:53 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

OGŁOSZENIE

Zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej
60.000,-EURO

Dyrektor                                                 Dyrektor
Publicznej Szkoły Podstawowej nr 7           Publicznego Gimnazjum nr 1
ul. Żarska 1                                             ul. Żarska 1
68-100 Żagań                                          68-100 Żagań
tel. (068) 477 27 02                                 tel. ( 068) 477 29 06
fax. ( 068) 477 27 02                               fax. (068) 477 29 06 
                                     

ogłaszają przetarg nieograniczony na wykonanie zadania pn.: „PRACE REMONTOWE OBIEKTU SZKOLNEGO”.

I. Specyfikacje Istotnych Warunków Zamówienia można otrzymać nieodpłatnie – na wniosek Wykonawcy – w siedzibie zamawiającego: sekretariat PSP
II. Przedmiot zamówienia i zakres prac przewidzianych do wykonania
CPV 45421000-4
CPV 45261900-3
CPV 45442110-1
1. Zakres prac przewidzianych do wykonania w szczególności obejmuje:
a) wymianę okien z tworzywa PCV wraz z parapetami zewnętrznymi oraz demontaż, montaż i obróbka okien:
2 szt. 2140x2900
2 szt. 3960x2900
1 szt. 2150x2070
1 szt. 3960x2070
1 szt. 2150x2070
1 szt. 3960x2070
1 szt. 3950x2070
1 szt. 2160x2100
1 szt. 4150x750
1 szt. 7,50x0,75
1 szt. 6600x3900
1 szt. 5400x2700
2 szt. 7300x2700
1 szt. 7500x2700
1 szt.569x219
1 szt. 433x183
3 szt.7400x2700
2 szt.2500x2200
25 szt. 2020x2290
12 szt. 230x84

b) remont dachu w miejscach wymagających naprawy,
c) elewacji obiektu.
III. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
IV. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
V. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy nie później jednak jak do:
a) 26 maja 2006 r. – wymiana okien
b) 27 czerwca 2006 r. – remont dachu
c) 25 sierpnia 2006 r. elewacja obiektu
VI. Warunki udziału w postępowaniu. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w Ustawie Prawo Zamówień Publicznych( D.U. Z 2004 r. nr 19, poz. 177 wraz z późn. Zm.). W niniejszym postępowaniu mogą brać udział na równych prawach osoby fizyczne i prawne, a także podmioty występujące wspólnie z krajów Członkowskich Unii Europejskiej. Wykonawcy zostaną uznani za spełniających warunki, leżeli:
● posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień)
● posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania przedmiotu zamówienia
● znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
● nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
● złożą formularz ofertowy z wymaganymi ofertami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami.
VII. Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.
VIII. Kryteria oceny ofert.
        Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie ceny – 100%.
IX. Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w sekretariacie Publicznej Szkoły Podstawowej nr 7 w Żaganiu ul. Żarska 1 do dnia 18 kwietnia 2006 r. do godziny 9:00. Koperta powinna być oznaczona: „Prace remontowe obiektu szkolnego”.
X. Otwarcie kopert nastąpi w dniu 18 kwietnia 2006 r. o godz. 9:10 w siedzibie Zamawiającego: kancelaria Publicznej Szkoły Podstawowej nr 7 .
XI. Termin związania z ofertą wynosi 30 dni.

Żagań, dnia 31.03.2006 r
« powrót do poprzedniej strony