ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Ogłoszenia o wolnych stanowiskach urzędniczych. /Oferty do dnia 15 marca 2006 r.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2006-02-27 13:58:42 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

B.1110-II/3/06                          Żagań, dnia 1 marca 2006 r.


Dot. ogłoszenia o wolnych stanowiskach urzędniczych



Działając na podstawie art. 3a, ust. 4 ustawy z dnia 6 maja 2005 r. o zmianie ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o samorządowych kolegiach odwoławczych i ustawy o systemie oświaty (Dz.U. Nr 122, poz. 1020), Burmistrz Miasta Żagań informuje, że w Urzędzie Miasta Żagań 68-100 Żagań, pl. Słowiański 17, istnieją następujące wolne stanowiska urzędnicze:
  1. Podinspektor w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami, Infrastruktury Technicznej i Ekologii
  2. Aplikant – inkasent w Straży Miejskiej 
  3. Podinspektor w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami, Infrastruktury Technicznej i Ekologii
Ogłoszenie o naborze kandydatów na te stanowiska określa warunki, jakie powinni spełniać kandydaci ubiegający się o zatrudnienie.

Burmistrz Miasta Żagań
Sławomir Kowal



---------------------------------------------
 
B.1110-II/3/06                                     Żagań, dnia 1 marca 2006 r.


 
Burmistrz Miasta Żagań
ogłasza nabór
na następujące wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Żagań,
68-100 Żagań, pl. Słowiański 17:

1. Podinspektor w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami, Infrastruktury Technicznej i Ekologii

1/ kandydaci powinni spełniać następujące wymagania:
- wykształcenie co najmniej średnie (preferowane wyższe - administracyjne lub z zakresu gospodarowania nieruchomościami)
- biegła znajomość obsługi komputera,
- znajomość niezbędnych przepisów, w tym ustawy o gospodarce nieruchomościami,
- preferowana znajomość podstawowych zagadnień z zakresu geodezji (umiejętność „czytania” treści mapy zasadniczej i pokrewnych)
- komunikatywność, dyspozycyjność, samodzielność w działaniu, odporność na stres,
- odpowiednie do pracy warunki zdrowotne,
- kandydat nie był karany i nie toczy się przeciw niemu postępowanie karne,

2/ na stanowisku Podinspektora w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami, Infrastruktury Technicznej i Ekologii przewidziany jest do wykonywania następujący zakres zadań:
- przygotowywanie projektów podziałów geodezyjnych nieruchomości komunalnych,
- nadawanie numeracji porządkowej nieruchomościom,
- prowadzenie rejestru numeracji nieruchomości wraz z aktualizacją mapy numeracji,
- prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem terenów pod budownictwo mieszkaniowe,
- przygotowanie nieruchomości komunalnych do sprzedaży w drodze przetargu,
- opracowywanie informacji i sprawozdań GUS wg potrzeb.

3/ wymagane dokumenty, które powinna zawierać oferta:
a) uzasadnienie przystąpienia do konkursu,
b) curriculum vitae,
c) dokument potwierdzający posiadane wykształcenie oraz inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia, umiejętności i kwalifikacje zawodowe,
d) zaświadczenia potwierdzające staż pracy jeżeli kandydat pracował lub pracuje,
e) oświadczenie, że kandydat nie był karany oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
f) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 i Nr 153, poz. 1271),
g) oświadczenie, że kserokopie załączonych do oferty dokumentów (jeżeli takie kserokopie zostały załączone) są zgodne z oryginałami)

4/ dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach, z podanym adresem kandydata i dopiskiem „Konkurs na stanowisko Podinspektora w WGNIE I”, w terminie do dnia 15 marca 2006 r., w sekretariacie Urzędu Miasta Żagań, 68-100 Żagań, pl. Słowiański 17.


2. Aplikant – inkasent w Straży Miejskiej
1/ kandydaci powinni spełniać następujące wymagania:
a) niezbędne:
- posiadać obywatelstwo polskie,
- cieszyć się nienaganną opinią,
- posiadać wykształcenie średnie,
- korzystać z pełni praw publicznych,
- kandydat nie był karany oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne
- odpowiednie do pracy warunki zdrowotne.
- ukończone 21 lat,
- uregulowany stosunek do służby wojskowej,
- łatwość nawiązywania kontaktów,
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dyspozycyjność, zdolności negocjacyjne, samodzielność w działaniu,
- odporność na stres,
b) dodatkowe:
- znajomość obsługi komputera i oprogramowania Microsoft Office (Word, Excel)
- umiejętność redagowania pism
- znajomość lokalnego rynku pracy,

2/ zakres zadań do wykonywania na stanowisku:
- pobieranie opłaty targowej, zgodnie z ustalonymi zasadami,
- wykonywanie czynności administracyjno biurowych w Straży Miejskiej.
3/ wymagane dokumenty, które powinna zawierać oferta:
a) uzasadnienie przystąpienia do konkursu,
b) curriculum vitae,
c) dokumenty poświadczające posiadanie wymaganego wykształcenia, oraz inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia, umiejętności i kwalifikacje zawodowe,
d) zaświadczenia potwierdzające staż pracy (w tym zaświadczenie o zatrudnieniu jeżeli kandydat aktualnie świadczy pracę)
e) oświadczenie, że kandydat nie był karany oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
f) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 i Nr 153, poz. 1271),
g) oświadczenie, że kserokopie załączonych do oferty dokumentów (jeżeli takie kserokopie zostały załączone) są zgodne z oryginałami,

4/ dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach, z podanym adresem kandydata i dopiskiem „Konkurs na stanowisko Aplikanta – inkasenta w PM”, w terminie do dnia 15 marca 2006 r., w sekretariacie Urzędu Miasta Żagań, 68-100 Żagań, pl. Słowiański 17.
 

3. Podinspektor w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami, Infrastruktury Technicznej i Ekologii

1/ kandydaci powinni spełniać następujące wymagania:
- wykształcenie co najmniej średnie (preferowane wyższe)
- biegła znajomość obsługi komputera,
- znajomość niezbędnych przepisów, w tym ustawy o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości, ustawy o gospodarce nieruchomościami,
- komunikatywność, dyspozycyjność, samodzielność w działaniu, odporność na stres,
- odpowiednie do pracy warunki zdrowotne,
- kandydat nie był karany i nie toczy się przeciw niemu postępowanie karne,

2/ na stanowisku Podinspektora w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami, Infrastruktury Technicznej i Ekologii przewidziany jest do wykonywania następujący zakres zadań:
- prowadzenie spraw z zakresu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,
- prowadzenie spraw z zakresu ustalania i rozliczania opłat za użytkowanie wieczyste,
- przetwarzanie informacji w zakresie zmian użytkowników wieczystych lub właścicieli nieruchomości,
- uzupełnianie i nanoszenie zmian w posiadanych rejestrach wynikających z wtórnego obrotu nieruchomościami,
- prowadzenie nadzoru nad działalnością Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej (w zakresie spraw powierzonych),
- prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem nieruchomości do zbycia,

3/ wymagane dokumenty, które powinna zawierać oferta:
a) uzasadnienie przystąpienia do konkursu,
b) curriculum vitae,
c) dokument potwierdzający posiadane wykształcenie oraz inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia, umiejętności i kwalifikacje zawodowe,
d) zaświadczenia potwierdzające staż pracy jeżeli kandydat pracował lub pracuje,
e) oświadczenie, że kandydat nie był karany oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
f) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 i Nr 153, poz. 1271),
g) oświadczenie, że kserokopie załączonych do oferty dokumentów (jeżeli takie kserokopie zostały załączone) są zgodne z oryginałami)

4/ dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach, z podanym adresem kandydata i dopiskiem „Konkurs na stanowisko Podinspektora w WGNIE II”, w terminie do dnia 15 marca 2006 r., w sekretariacie Urzędu Miasta Żagań, 68-100 Żagań, pl. Słowiański 17.

Burmistrz Miasta Żagań
Sławomir Kowal
« powrót do poprzedniej strony