ˆ

Ogłoszenia

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zaproszenie do składania ofert na wykonanie zamówienia publicznego pod nazwą: „Pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru sprawującego nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w ramach zadania pn. Przebudowa nawierzchni ulicy Żarskiej na odcinku od ul. XXX-lecia do ul. Młynarskiej w Żaganiu”

Informacja ogłoszona dnia 2016-08-04 12:30:44 przez Marian Senyk

Akapit nr 1 - brak tytułu

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
w postępowaniu o zamówienie publiczne o wartości szacunkowej powyżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 6 000 euro a nieprzekraczającej wyrażonej w złotych kwoty 30 000 euro
 
Burmistrz Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań
tel. (068) 477-10-40  lub (068) 477-10-02
fax. 068 477-10-17
 
zaprasza do składania ofert na wykonanie zamówienia publicznego pod nazwą:
„Pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru sprawującego nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w ramach zadania pn. Przebudowa nawierzchni ulicy Żarskiej na odcinku od ul. XXX-lecia do ul. Młynarskiej w Żaganiu ”.
                                                                                                                               
Zgodnie z art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - tekst jednolity (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) do przedmiotowego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
 
I. Określenie przedmiotu zamówienia publicznego:
Przedmiotem zamówienia będzie pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa nawierzchni ulicy Żarskiej na odcinku od ul. XXX-lecia do ul. Młynarskiej w Żaganiu”, w ramach którego będą realizowane roboty remontowo – budowlane wynikające z projektów budowlanych w branżach: drogowej, sanitarnej, elektrycznej.
Opis stanu technicznego obiektu oraz zakres robót do wykonania ujęty jest w ogłoszeniu przetargowym, specyfikacji technicznej, branżowych projektach, które w  wersji elektronicznej udostępnione są pod adresem: http://www.bip.zagan.pl w zakładce „Przetargi publiczne” - Przebudowa nawierzchni ulicy Żarskiej na odcinku od ul. XXX-lecia do ul. Młynarskiej w Żaganiu.
 
Podstawowy zakres przewidywanych robót budowlanych zadania inwestycyjnego:
1. Roboty branży drogowej objęte opracowaniem:
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa nawierzchni ulicy Żarskiej w Żaganiu (od ulicy XXX - lecia do ulicy Młynarskiej w kilometrażu od 0+000 m do 0+978,55 m) wraz z sięgaczem przy ul. Żarskiej 3-5-7 (w kilometrażu od 0+000 m do 0+159 m).
 
Podstawowy zakres inwestycji w branży drogowej obejmuje:
  • rozbiórkę istniejącej nawierzchni z kostki kamiennej, wraz z rozbiórką podbudów, budowę jezdni o nawierzchni bitumicznej, na podbudowie bitumicznej oraz podbudowie
    z kruszywa łamanego,
  • remont istniejących chodników obejmujący rozbiórkę zniszczonych nawierzchni i ułożenie chodnika z betonowej kostki brukowej,
  • budowę nawierzchni sięgacza jako ciągu pieszo-jezdnego z betonowej kostki brukowej,
  • budowę ścieżki rowerowej o nawierzchni asfaltowej przyległej do ciągu pieszego.
2. Roboty branży instalacyjnej:
Podstawowy zakres inwestycji obejmuje budowę odwodnienia w postaci kanalizacji deszczowej. Projektuje się sieć długości ok. 985 mb z rur o średnicy DN/OD 500 mm o odejściach bocznych
o średnicy DN/OD 400 mm i DN/OD 250 mm. Na trasie sieci oraz w miejscach zmiany kierunku zaprojektowano studnie rewizyjne projektuje się jako betonowe, prefabrykowane średnicy 1200 mm, studzienki wpustów ulicznych z osadnikiem, średnicy DN500 z przykanalikami z rur PVC o średnicy DN/OD 200 mm. Wpusty uliczne należy wpiąć częściowo w istniejący system kanalizacji deszczowej
i częściowo w nowoprojektowaną sieć. Projektowany kolektor fi 500 mm swój wylot będzie miał do rzeki Czerny. Celem zapewnienia prawidłowego podczyszczenia ścieków deszczowych przed wprowadzeniem do rzeki zaprojektowano separator koalescencyjny z by-passem i osadnikiem piasku. Na wylocie, zgodnie z uzgodnieniami z LZMiUW, należy zamontować klapę zwrotną. Obudowę wylotu przewidziano
z betonowego elementu prefabrykowanego.
 
3. Roboty branży elektrycznej
Przedmiotem robót oświetleniowych jest budowa sieci oświetlenia drogowego i oświetlenia przejść dla pieszych. Budowa polega na demontażu starych i posadowieniu nowych słupów oświetlenia drogowego
o wysokości 9 m oraz dodaniu słupów oświetlenia przejść dla pieszych o wysokości 5 m wraz
z oprawami wzdłuż ulicy Żarskiej w Żaganiu wg. projektu, oraz wykonania sieci kablowej zasilającej projektowane oprawy drogowe ze stacji transformatorowej S-8413, poprzez rozdzielnicę oświetleniową OD-413. Roboty inwestycyjne obejmują również budowę oświetlenia drogowego na sięgaczu ul. Żarskiej 3-5-7.
 
4. Zakres prac inspektora:
Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania zakresu obowiązków wynikających z prowadzenia nadzoru inwestorskiego określonego w art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. 2016 r. poz. 290), a w szczególności:
  1. reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji
    z projektem budowlanym, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,
  2. sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych,
    a w szczególności zapobieganie zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie,
  3. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie
    w próbach i odbiorach technicznych, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział
    w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, udział w przeglądach wynikłych z zakresu rękojmi,
  4. potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, kontrolowanie rozliczeń budowy,
  5. sprawdzenie w terminie 7 dni kalendarzowych kosztorysu sporządzonego w przypadku, wystąpienia robót zamiennych, dodatkowych lub zleconych złożonego przez Wykonawcę realizującego zadania pn.: „Przebudowa nawierzchni ulicy Żarskiej na odcinku
    od ul. XXX-lecia do ul. Młynarskiej”.
 
Ponadto do obowiązków prowadzącego nadzór inwestorski należy:
  1. zapoznanie się dokładnie z dokumentacją techniczną udostępnioną na stronie Zamawiającego,
  2. wykonywanie powierzonych czynności sumiennie i fachowo, zgodnie z najlepszą wiedzą, należycie, czuwać w imieniu Zamawiającego nad prawidłową realizacja zapisów umowy zawartej
    z Wykonawcą robót oraz chronić interesy Zamawiającego we wszystkich przejawach nadzoru,
  3. przestrzeganie bieżących instrukcji, wskazówek Zamawiającego oraz informowanie Zamawiającego o wszystkich istotnych sprawach, a zwłaszcza o uchybieniach w realizacji zadania,
  4. zakazuje się wykorzystywania we własnym interesie praw Zamawiającego,
  5. w kontaktach z osobami trzecimi Inspektor powinien współdziałać z osobami reprezentującymi Zamawiającego. Obowiązek współdziałania nie narusza zasad postępowania osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne na budowie,
  6. przedstawiania Zamawiającemu informacji o wszystkich problemach i zagrożeniach istotnych
    z punktu widzenia realizacji zadania, które kierując się posiadaną wiedzą i doświadczeniem należy przewidywać,
  7. wykonawca w ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do dostosowania godzin pracy do przyszłego Wykonawcy robót, przy czym Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności i inspekcji na terenie prowadzenia robót budowlanych, zarówno w czasie prowadzenia robót jak i w dni wolne od pracy (zgłoszenia awarii i uciążliwości wynikającymi bezpośrednio z prowadzonymi pracami),
  8. zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności od Inspektora nadzoru, brak możliwości skontaktowania się Inspektorem nadzoru przez 3 kolejne dni robocze może stanowić podstawę do rozwiązania umowy,
  9. realizowanie obowiązków i zadań nadzoru inwestorskiego w okresie gwarancyjnym na roboty budowlane. W czasie trwania okresu gwarancyjnego Wykonawca będzie uczestniczył
    w systematycznych przeglądach robót objętych umową na roboty, przyjmował zgłoszenia dotyczące wad i usterek zaistniałych w okresie gwarancyjnym, zgłaszał do Wykonawcy robót zaistniałe wady
    i usterki oraz ustalenia dotyczące terminów ich usuwania, nadzorował realizację robót związanych
    z usuwaniem wad i usterek zaistniałych w okresie gwarancyjnym i poświadczał ich wykonanie.
 
II.  Termin realizacji zamówienia: 
Zamówienie należy wykonać od dnia przekazania terenu robót do dnia zakończenia robót tj. wykonania wszystkich robót budowlanych, końcowego odbioru robót budowlanych.
Planowany termin zakończania robót ustala się na dzień 22.12.2016 r. (ewentualne przedłużenie terminu do czasu uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu).
 
III. Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonania oceny ich spełnienia:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają warunki dotyczące:
  1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
  2. posiadania wiedzy i doświadczenia;
  3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
  4. sytuacji ekonomicznej i finansowej;
  5. nie podlegają wykluczeniu z postepowania (informację, kto podlega wykluczeniu z postepowania zawiera załącznik nr 3).
2. W zakresie posiadania uprawnień pełniący funkcję Inspektora nadzoru inwestorskiego powinien posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń o specjalności inżynieryjnej drogowej lub odpowiadające im uprawnienia wystawione we wcześniejszym stanie prawnym w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wraz z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego, posiadający aktualne zaświadczenie potwierdzające taką przynależność i ubezpieczenie od OC. Będzie on pełnił obowiązki głównego inspektora, do zakresu, którego należeć będzie koordynacja prac pozostałych inspektorów,
o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych oraz
o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodno-kanalizacyjnych. Wykonawca posiadający wszystkie rodzaje uprawnień może pełnić funkcję inspektora jednoosobowo. W przypadku braku, któregoś z ww. uprawnień oferent powinien ustanowić we własnym zakresie wszystkich inspektorów. 
3. W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Oferent wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem złożenia oferty (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) sprawował co najmniej dwa nadzory w zakresie budowy/przebudowy drogi o nawierzchni bitumicznej i wartości inwestycji (każdej z nich) co najmniej 800.000,00 zł brutto. Na potwierdzenie tego warunku Oferent złoży wykaz zadań, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączając poświadczenia określające, czy wymagane zadania zostały wykonane w sposób należyty. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego zadania których dotyczy poświadczenie, zostały wcześniej wykonane, Oferent nie ma obowiązku przedkładania poświadczenia.
4. W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Oferent wykaże się (w załączniku wykaz osób) dysponowaniem osób posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w poszczególnych specjalnościach: a) w specjalności drogowej, b) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
5. W zakresie niepodlegania wykluczeniu z postępowania Oferent składa wraz z ofertą:
  • Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,
  • Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6. Oferenci mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie Konsorcjum).
6.1. W przypadku wspólnego ubiegania się, Oferenci ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Na potwierdzenie ustanowienia pełnomocnika Oferenci załączają do oferty stosowne pełnomocnictwo. 
6.2. Jeżeli oferta Oferentów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Oferentów.
6.3. Oferenci występujący wspólnie, warunki dotyczące udziału w postepowaniu mogą spełnić łącznie natomiast warunek dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania muszą spełnić oddzielnie dla każdego Oferenta.
6.4.  Oferenci występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie złożonych przez Oferenta oświadczeń i dokumentów żądanych przez Zamawiającego, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż Oferent spełnia warunki udziału w postępowaniu na dzień składania ofert. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu albo nie wykazania w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Oferent zostanie wykluczony z postępowania – po wyczerpaniu czynności związanych z wezwaniem do uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń.
Ofertę Oferenta wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
 
Składana oferta obejmuje objęcie funkcji inspektora w pełnym zakresie tj. drogowym, sanitarnym i elektrycznym.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
 
 
IV. Sposób przygotowania oferty:
  1. Oferent składa tylko jedną ofertę, w formie pisemnej, na załączonym formularzu oferty.   
  2. Wraz z ofertą Oferent składa oświadczenia i wymagane dokumenty.
    2.1. Dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta. Poświadczenie zgodności z oryginałem następuje zgodnie z zasadą reprezentacji Oferenta, wskazaną w dokumencie rejestrowym Oferenta albo poprzez poświadczenie przez osobę umocowaną w sposób właściwy do dokonania czynności poświadczenia dokumentów za zgodność z oryginałem.
    2.2.W przypadku Oferentów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów na zasobach, których Oferent będzie polegał, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Oferenta lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub przez te podmioty.
  3. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, przy użyciu nośnika pisma nie ulegającego usunięciu.
  4. Oferta musi być podpisana przez Oferenta lub upełnomocnionego przedstawiciela Oferenta.
  5. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
  6. Oferent podaje cenę brutto, zgodnie z wymogami określonymi na formularzu ofertowym.
 
V. Miejsce i termin składania ofert:
  1. Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w Urzędzie Miasta Żagań, ul. Jana Pawła II 15, Wydział Zamówień Publicznych i Nadzoru Właścicielskiego - pok. nr 20, do dnia 12.08.2016 r. do godziny 11.00. z zaznaczeniem, czego oferta dotyczy i dopiskiem: „Nie otwierać przed 12.08.2016 r. przed godziną 11.00. Koperta powinna zawierać również nazwę Oferenta i jego adres.  
  2. Oferent może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.                   
  3. Oferty niekompletne podlegają uzupełnieniu, w terminie określonym przez Zamawiającego.
 
VI. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
  1. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie: ceny – 100%.
  2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt (stosunek oferty z najniższa ceną do ceny oferty badanej).
  3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  4. W przypadku złożenia ofert o takiej samej cenie, Zamawiający negocjuje ceny z każdym Oferentem odrębnie.
  5. Zamawiający udziela zamówienia Oferentowi, który złożył najkorzystniejszą ofertę z najniższą ceną brutto.
 
VII. Postanowienia końcowe:
  1. Wynagrodzenie Wykonawcy obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy.
  2. Wynagrodzenie Wykonawcy za należyte wykonanie przedmiotu umowy będzie płatne etapowo, na podstawie odbioru częściowego danego etapu robót potwierdzającego wykonanie umowy we wskazanym zakresie.
    Zakres prac mogących być rozliczone częściowo obejmuje:
    - roboty zakrywowe branży sanitarnej,
    - roboty zakrywowe branży elektrycznej,
    - pozostałe roboty branży sanitarnej i elektrycznej,
    - roboty drogowe.
  3. Zapłata z tytułu wykonania zamówienia dokonana zostanie przelewem na konto wskazane przez wykonawcę w umowie, w terminie do 30 dni, licząc od daty wpływu faktury do zamawiającego.
  4. Istotne elementy, które zostaną zawarte w umowie z Wykonawcą zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do Zaproszenia do składania ofert.   
  5. Obowiązującą formą odszkodowania będą kary umowne – określone we wzorze umowy.
  6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia przedmiotowego zamówienia w przypadku nieudzielenia zamówienia na realizację zadania inwestorskiego pod nazwą „Przebudowa nawierzchni ulicy Żarskiej na odcinku od ul. XXX-lecia do ul. Młynarskiej w Żaganiu”.
 
BURMISTRZ
Daniel Marchewka

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Urszula Romejko-Mandziej
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-08-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Urszula Romejko-Mandziej
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-08-04 12:28:49
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-08-04 12:30:44
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-09-06 15:55:08
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
649 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony