ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Dyrektor Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Żaganiu

Miejsce pracy: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Żaganiu

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: brak

Data udostępnienia: 2013-10-09

Ogłoszono dnia: 2013-10-09 przez Burmistrz Miasta Żagań

Termin składania dokumentów: 2013-10-30 15:30:00

Nr ogłoszenia: 1

Zlecający: Burmistrz Miasta Żagań, 68-100 Żagań, pl. Słowiański 17

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. ukończone studia wyższe magisterskie;
  2. co najmniej 5 letni staż pracy na stanowiskach kierowniczych;
  3. biegła umiejętność obsługi komputera,
  4. odpowiednie warunki zdrowotne do pracy na kierowniczym stanowisku,
  5. umiejętność kierowania zespołem, zdolność analitycznego myślenia, zdolności negocjacyjne,
  6. kandydat nie był karany i nie toczy się przeciw niemu postępowanie karne,
  7. kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 32 ust. 2 ustawy z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2005r. Nr 14, poz. 114),
  8. kreatywność, dyspozycyjność.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych oraz zasad funkcjonowania gminnych zakładów budżetowych,
  2. znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego,
  3. znajomość przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych,
  4. znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym i ustawy o pracownikach samorządowych,
  5. znajomość prawa pracy i przepisów BHP,
  6. znajomość języków obcych – język niemiecki lub język angielski.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. kierowanie zakładem budżetowym, a w szczególności:
  1. realizacja zadań wynikających ze statutu Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Żaganiu,
  2. ustalanie planów działalności zakładu,
  3. realizowanie polityki kadrowej,
  4. zarządzanie mieniem i odpowiadanie za wyniki działalności zakładu,
  5. reprezentowanie zakładu,
  6. sporządzanie sprawozdań finansowych. 

V. Wymagane dokumenty:

  1. uzasadnienie przystąpienia do konkursu,
  2. życiorys - curriculum vitae,
  3. sporządzona na piśmie koncepcja funkcjonowania i rozwoju Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Żaganiu,
  4. kserokopie świadectw pracy oraz zaświadczenie lub oświadczenie o zatrudnieniu, jeżeli kandydat aktualnie pracuje,
  5. kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
  6. kserokopie dokumentów potwierdzających stosowne uprawnienia i kwalifikacje,
  7. oryginał kwestionariusza osobowego,
  8. zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku kierowniczym,
  9. oświadczenia:
  1.  o niekaralności za przestępstwa umyślne,
  2. że kserokopie załączonych do oferty dokumentów  (jeżeli takie kserokopie zostały dołączone) są zgodne z oryginałami,
  3. o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub w przypadku obywateli, którzy mogą starać się o zatrudnienie na stanowisku urzędniczym w myśl art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa tego kraju oraz dokument potwierdzający znajomość języka polskiego określony w przepisach o służbie cywilnej,
  4. o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
  5. że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych, związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 32 ust. 2 ustawy z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t.j. Dz. U. z 2013r. poz. 168),
  6. że kandydat zapoznał się z treścią art. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o ograniczeniu działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne (t.j. Dz.U. z 2006 r. Nr 216, poz. 1584 z późn. zm.).,
  7. że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.).
 
Brak któregokolwiek z ww. wymaganych dokumentów, uniemożliwia wzięcie udziału w II etapie konkursu.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2013-10-30 15:30:00
b. Sposób:
zamkniętych kopertach, z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem: „Konkurs na stanowisko dyrektora Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Żaganiu”                 
c. Miejsce:
Urząd Miasta Żagań
pl. Słowiański 17,  
68-100 Żagań,
I piętro, pok. Nr 16 (Sekretariat)

VII. Informacje dodatkowe:

  1. Konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach: 
    1. I etap – sprawdzenie ofert pod względem formalnym, bez udziału kandydatów,
    2. II etap – komisja konkursowa przeprowadzi rozmowę z kandydatami, podczas której zaprezentują swoją koncepcję funkcjonowania i rozwoju Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Żaganiu.
  2. Kandydaci mogą zapoznać się z warunkami organizacyjno – finansowymi działalności Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Żaganiu  w siedzibie ww. instytucji -  Żagań, ul. Miodowa 23.
  3. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
  4. Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do II etapu konkursu zostanie ogłoszona w  Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań,
  5. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie przeprowadzonych rozmów;
  6. Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miasta Żagań przy Placu Słowiańskim 17 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań;
  7. Dokumenty aplikacyjne kandydatów, po zakończonym postępowaniu konkursowym zostaną odesłane pocztą.
  8. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi powyżej 6%.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Burmistrz Miasta Żagań
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-10-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Magdalena Wiadomska - Łażewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-10-09 14:56:08
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-10-09 14:56:13
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-10-09 15:47:16
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3793 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony