drukuj stronę

Działania promocyjno-informacyjne w projekcie powinny zawierać dwa podstawowe punkty:

1. Beneficjent ma obowiązek poinformować opinię publiczną o otrzymanym z Unii Europejskiej dofinansowaniu na działania projektowe (z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego).

2. Beneficjent przekazuje informację o osiągniętych w projekcie celach oraz o ich wpływie na długotrwały i zrównoważony rozwój pogranicza polsko-niemieckiego.

W ramach budżetu projektu partnerzy współpracy powinni zaplanować odpowiednie działania promocyjne i informacyjne. Obowiązki dot. informowania opinii publicznej o otrzymanym dofinansowaniu ujęto w Sekcji 1 "Informacja i komunikacja" Rozporządzenia (WE) Nr 1828/2006 z dnia 08.12.2006 r.

Wszystkie działania informacyjno-promocyjne powinny zawierać następujące elementy:

Emblemat Unii Europejskiej spełniający normy graficzne określone w załączniku nr 1 do Rozporządzenia (WE) Nr 1828/2006 oraz odniesienie do Unii Europejskiej.

Emblemat UE (polsko-niemiecki)

Emblemat UE (niemiecko-polski)

 Odniesienie do EFRR: „Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego“.

 Hasło podkreślające wartość dodaną pomocy UE: „Inwestujemy w waszą przyszłość“.

Logo EFRR (polsko-niemieckie)

Logo EFRR (niemiecko-polskie)

W przypadku drobnych materiałów promocyjnych można zrezygnować z pkt. 2 i 3.

Zaleca się stosowanie logo Programu.

Logo programu

Logo programu czarno-białe

Flaga UE niebiesko-żółta

Flaga UE niebiesko-biała

Flaga UE czarno-biała