Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Szczegóły informacji
Elektroniczna Skrzynka Podawcza Urzędu Miasta Żagań
Informacja ogłoszona dnia 2008-09-15 11:14:17 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne
Akapit nr 1 - brak tytułu
Informujemy o uruchomieniu Elektronicznej Skrzynki Podawczej w ramach opracowanej przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP).
Adres: /6581xuoheg/skrytka
Aby skorzystać z Elektronicznej Skrzynki Podawczej, trzeba dokonać rejestracji i logowania na platformie epuap.gov.pl
Instrukcja dotycząca zakładania konta dostępna na stronie ePUAP
Aby skorzystać z Elektronicznej Skrzynki Podawczej, trzeba dokonać rejestracji i logowania na platformie epuap.gov.pl
Instrukcja dotycząca zakładania konta dostępna na stronie ePUAP
Aby można było złożyć wniosek do urzędu konieczne jest:
1) posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP (zakładka "Załóż Konto") – konto jest bezpłatne,
2) posiadanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
Po założeniu konta i zalogowaniu się na platformie ePUAP należy przejść do zakładki Katalog Usług i wyszukać podmiot: Urząd Miasta Żagań. Dokument przekazuje się on-line poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu.
Poniżej przedstawiamy najważniejsze funkcje skrzynki podawczej oferowanej na ePUAP:
2) posiadanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
Po założeniu konta i zalogowaniu się na platformie ePUAP należy przejść do zakładki Katalog Usług i wyszukać podmiot: Urząd Miasta Żagań. Dokument przekazuje się on-line poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu.
Poniżej przedstawiamy najważniejsze funkcje skrzynki podawczej oferowanej na ePUAP:
- przyjmowanie dokumentów zgodnie z określonym, przez instytucję publiczną, będącą właścicielem skrzynki, wzorem dokumentu,
- generowanie Urzędowego Poświadczenie Odbioru (zgodnego z przepisami prawa),
archiwizowanie Urzędowego Poświadczenia Odbioru, - udostępnianie usługobiorcy (osoby składającej dokument w skrzynce)wglądu przez Internet (przeglądarka internetowa),
- formularz do wypełnienia standardowego wzoru dokumentu,
skonfigurowanie przez instytucję publiczną własnego, dedykowanego formularza do wypełniania własnego dokumentu, - przekazanie gotowego dokumentu w postaci XML,
- obsługa przez instytucję publiczną skrzynki podawczej przy użyciu przeglądarki WWW (przeglądanie i pobieranie dokumentów),
- automatyczne przekazywanie dokumentów z ePUAP do systemów instytucji publicznej za pośrednictwem Web Services (działanie w trybie synchronicznym wymaga od instytucji publicznej zapewnienia wysokiej dostępności własnych systemów),
- bezpieczne połączenie z użytkownikiem (HTTPS).
Minimalne wymagania programowe przeglądarki:
1) Microsoft Internet Explorer 6.0 (z pakietem poprawek SP1; pakiet poprawek SP2 dla Windows XP),
2) FireFox 1.5.0.3,
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
1) Microsoft Internet Explorer 6.0 (z pakietem poprawek SP1; pakiet poprawek SP2 dla Windows XP),
2) FireFox 1.5.0.3,
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
1) Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes.
2) Akceptowalne formaty załączników to:
2) Akceptowalne formaty załączników to:
- DOC, RTF
- XLS
- CSV
- TXT
- GIF, TIF, BMP, JPG
- ZIP
Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.
Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
Informacje:
Ponadto informujemy, że podane w Biuletynie adresy kontaktowe e-mail nie pełnią roli skrzynki podawczej. Do wnoszenia spraw i wniosków drogą elektroniczną służy specjalna usługa zamieszczona na platformie ePUAP zarządzana przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Żagań |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Magdalena Wiadomska-Łażewska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2008-09-15 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Magdalena Wiadomska-Łażewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2008-09-15 11:14:12 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2008-09-15 11:14:17 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-12-31 10:30:56 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 20819 raz(y) |