ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Zimowe utrzymanie dróg i chodników w rejonie skwerów zieleni miejskiej na terenie gminy Żagań o statusie miejskimDrukuj informację Zamówienie publiczne: Zimowe utrzymanie dróg i chodników w rejonie skwerów zieleni miejskiej na terenie gminy Żagań o statusie miejskim

Szczegóły informacji

Zimowe utrzymanie dróg i chodników w rejonie skwerów zieleni miejskiej na terenie gminy Żagań o statusie miejskim

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: w toku

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Burmistrz Miasta Żagań

Finansowanie: Roboty budowlane

Nr UZP: WZP.271.2.14.2017

Termin składania ofert / wniosków: 2017-10-16 08:56:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2017-10-23 10:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miast Żagań, ul. Jana Pawła II 15

Ogłoszono dnia: 2017-10-16 przez Urszula Romejko

Treść:

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
w postępowaniu o zamówienie publiczne o wartości szacunkowej powyżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 6 000 euro a nieprzekraczającej wyrażonej w złotych kwoty 30 000 euro
 
Burmistrz Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań
tel. (068) 477-10-40  lub (068) 477-10-08
fax. 068 477-10-17
u.romejko@um.zagan.pl
 
zaprasza do składania ofert na wykonanie zamówienia publicznego pod nazwą: „Zimowe utrzymanie dróg i chodników w rejonie skwerów zieleni miejskiej na terenie gminy Żagań o statusie miejskim”.
Zgodnie z art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1579) do przedmiotowego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
 
 
I. Określenie przedmiotu zamówienia publicznego:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie nawierzchni dróg gminnych, dróg położonych na gruntach komunalnych, przystanków autobusowych, parkingów, placów gminnych, chodników, alejek
i schodów terenowych na terenie Gminy Żagań o statusie miejskim w sezonie zimowym 2017 roku
- w miesiącach listopad i grudzień. Zimowe utrzymanie dróg i chodników obejmuje prace mające na celu zmniejszenie lub ograniczenie utrudnień ruchu drogowego wywołanych śliskością zimową oraz opadami śniegu.
 
Zasady realizacji zamówienia:
  1. Zimowe utrzymanie dróg polegać będzie na odśnieżaniu i usuwaniu skutków gołoledzi na drogach miejskich (drogi, ulice, parkingi, zatoki autobusowe i postojowe, place gminne, chodniki, alejki
    i schody terenowe).
 
  1. Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Żagań o statusie miejskim obejmuje następujący zakres prac:
  1. Likwidacja skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez utrzymanie ciągłej przejezdności dróg wraz z zatokami autobusowymi i parkingów,
  2. Utrzymanie ciągłej komunikacji pieszej na chodnikach, alejkach, schodach terenowych, przystankach autobusowych, placach gminnych oraz w rejonie przejść dla pieszych poprzez odśnieżanie,
  3. Zwalczanie śliskości zimowej (gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej) poprzez posypywanie czystym piaskiem, mieszanką solno-piaskową lub innymi środkami dopuszczonymi do stosowania w tym zakresie,
  4. Odśnieżanie jezdni w technologii mechaniczno-ręcznej, tj. uzupełnienie odśnieżania mechanicznego ręcznym odgarnięciem pokrywy śnieżnej, lodu, itp. w miejscach niedostępnych dla pługa,
  5. Zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi, pełnienie akcji zimowej w dzień i nocy, w dni robocze i święta, w różnych warunkach atmosferycznych (opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje, zamiecie śnieżne, niskie temperatury, itp.),
  6. Wywożenie śniegu - w miarę zaistniałych potrzeb,
  7. Stałe oczyszczanie ze śniegu i lodu wpustów ulicznych.
 
  1. Zasady zimowego utrzymania dróg, przystanków autobusowych, parkingów, placów gminnych, chodników, alejek oraz schodów terenowych:
  1. Ustala się jeden standard zimowego utrzymania dróg, przystanków autobusowych, parkingów, placów gminnych, chodników, alejek oraz schodów terenowych:
  1. całodobowe odśnieżanie dróg, przystanków autobusowych, parkingów, placów gminnych, chodników, alejek oraz schodów terenowych, na całej ich długości i szerokości oraz
    w rejonie przejść dla pieszych,
  2. całodobowe zwalczanie śliskości zimowej (gołoledzi, lodowicy, błota pośniegowego) dróg, przystanków autobusowych, parkingów, placów gminnych, chodników, alejek oraz schodów terenowych, na całej ich długości i szerokości oraz w rejonie przejść dla pieszych poprzez posypywanie piaskiem lub środkami dopuszczonymi do stosowania w tym zakresie,
  3. w okresie objętym zimowym utrzymaniem wszystkie drogi wraz z zatokami autobusowymi
    i parkingi powinny być całodobowo przejezdne; nawierzchnia dróg, przystanków autobusowych, parkingów, placów, chodników, alejek oraz schodów terenowych powinna być odśnieżona, odlodzona na całej długości i szerokości oraz posypana na całej szerokości, a dopuszczalny czas osiągnięcia tego standardu to 5 godzin od momentu ustania opadów śniegu lub od momentu stwierdzenia wystąpienia takich zjawisk jak: gołoledź, szron, śliskość pośniegowa czy lodowica,
  1. Przy intensywnych, długotrwałych opadach śniegu, silnych wiatrach powodujących powstawanie zawiei i zamieci śnieżnych, należy koncentrować działalność na zapewnieniu przejezdności dróg o największym znaczeniu komunikacyjnym i na głównych skrzyżowaniach miasta Żagań,
  2. Zabrania się składowania śniegu na terenach zieleni miejskiej,
  3. W przypadku wystąpienia ciągłych (nieprzerwanych) opadów śniegu, odśnieżanie powinno być prowadzone w taki sposób, aby była zapewniona drożność na drogach, chodnikach, alejkach, schodach terenowych, placach, przystankach autobusowych oraz parkingach,
  4. Odstąpienie od ww. ustalonego standardu utrzymania dróg, placów, chodników, alejek, schodów terenowych, przystanków autobusowych oraz parkingów może nastąpić w przypadku wystąpienia skrajnie niekorzystnych i nieustabilizowanych warunków atmosferycznych
    i pogodowych (zawieje i zamiecie śnieżne, długotrwałe burze śnieżne niweczące efekty odśnieżania),
  5. Przy zgarnianiu śniegu z jezdni nie należy zasypywać przejść, kratek ściekowych, przystanków autobusowych oraz skrzyżowań,
  6. Odśnieżanie zatok przystankowych należy prowadzić tak, aby zwały śniegu nie pozostawały przy krawędzi zatoki przystankowej utrudniając wsiadanie i wysiadanie z autobusu,
  7. Całodobowa dyspozycyjność (Wykonawcy) osób odpowiedzialnych za:
– realizację prac objętych przedmiotem umowy,
– podjęcie natychmiastowych działań związanych z usunięciem powstałego zagrożenia.
  1. Ustala się następujący tryb prowadzenia akcji zimowej:
  1. Sezon zimowy trwa od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2017 r.,
  2. Rozpoczęcie akcji zimowej następuje w dniu wystąpienia opadów śniegu i trwa do momentu całkowitego usunięcia śniegu oraz zwalczenia śliskości na drogach, przystankach autobusowych, parkingach, placach, chodnikach, alejkach, schodach terenowych,
  3. prowadzenie dziennika prognozy pogody,
  4. codzienne raportowanie Zamawiającemu za pośrednictwem faxu o przeprowadzonych działaniach w zakresie akcji zimowego utrzymania,
  5. Wykonawca ma obowiązek każdorazowo zgłaszać na piśmie rozpoczęcie i zakończenie akcji zimowego utrzymania dla dróg wraz z zatokami autobusowymi i parkingów oraz oddzielnie dla przystanków autobusowych, placów gminnych, chodników, alejek i schodów terenowych,
    w następujących terminach:
  •  w dni robocze: tego samego dnia,
  •  w dni wolne od pracy i święta: w pierwszy dzień roboczy następujący po rozpoczęciu lub  zakończeniu akcji.
 
  1. Inne obowiązki Wykonawcy w ramach utrzymania zimowego:
  1. Zabezpieczenie niezbędnego zaplecza technicznego dla sprawnego prowadzenia prac objętych przedmiotem zamówienia,
  2. Dysponowanie odpowiednią ilością sprzętu, który powinien być sprawny technicznie
    i niezawodny, tj. odśnieżarki, pługi, piaskarki, piaskarko-solarki, koparko-ładowarki, itp., gwarantującą prawidłową realizację usługi będącej przedmiotem zamówienia,
  3. W przypadku awarii sprzętu uniemożliwiającego realizację usługi, podstawienie sprzętu zastępczego na własny koszt i własnym staraniem; maksymalny czas na podstawienie sprzętu zamiennego - do 16 godz.,
  4. Oznakowanie pojazdów mechanicznych użytych do prowadzenia prac objętych przedmiotem umowy, w sposób umożliwiający identyfikację świadczącego usługę, posiadających aktualne badania techniczne i świadectwo dopuszczenia do ruchu oraz wyposażonych w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej, zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym,
  5. Zabezpieczenie we własnym zakresie niezbędnej ilości materiałów do zwalczania śliskości zimowej, w ramach ustalonego wynagrodzenia; materiały użyte do wykonania prac związanych
    z zimowym utrzymaniem muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia
    27 października 2005 roku w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r., Nr 230, poz. 1960),
  6. Dysponowanie czynnym całodobowo numerem telefonu i telefaksu do kontaktów w sprawie prowadzenia akcji zimowej, numer telefonu i telefaksu należy podać Zamawiającemu w dniu zawarcia umowy,
  7. Wykonawca zobowiązany jest wykonać usługę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, polskimi normami, zasadami wiedzy technicznej, przepisami BHP oraz przy zachowaniu należytej staranności,
  8. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody, wypadki i kolizje drogowe i inne zdarzenia spowodowane zaniechaniem robót lub na skutek niedostatecznego lub niezgodnego
    z obowiązującymi przepisami wykonywania prac przy Zimowym utrzymaniu dróg.
    Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinków dróg, na których jest prowadzone jest zimowe utrzymanie od chwili ich rozpoczęcia aż do ostatecznego zakończenia odpowiada Wykonawca.
 
 
  1. Informacje dot. zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia.
  1. Zamawiający, w zakresie  wymagań zatrudnienia przez Wykonawcę, w myśl art. 22 § 1 ustawy z 26.06.1974 r. Kodeks pracy, wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę co najmniej 10 osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, w tym 1 osoba do nadzoru z wykształceniem co najmniej średnim; co najmniej 2 osoby do obsługi odśnieżarek, piaskarek, koparko-ładowarek, z uprawnieniami do prowadzenia pojazdów kategorii C; co najmniej
    2 osoby z uprawnieniami do prowadzenia pojazdów co najmniej kategorii B; co najmniej 5 osób do wykonywania prac w zakresie ręcznego odśnieżania trudnodostępnych miejsc.
  2. Wykonawca dla udokumentowania okoliczności zatrudnienia na umowę o pracę przedstawi Zamawiającemu w terminie 7 dni od podpisania umowy, nie później jednak niż przed przystąpieniem do realizacji usługi, wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz z oświadczeniem Wykonawcy o zatrudnieniu pracowników na podstawie umowy o pracę.
  3. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w składzie osób zatrudnionych przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca powiadomi o tym Zamawiającego
    w terminie 7 dni od dnia zaistnienia zmiany (Wykonawca przedstawi korektę wykazu osób).
  4. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, we wskazanym terminie, nie dłuższym jednak niż
    5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z pracownikami zatrudnionymi przy realizacji przedmiotu zamówienia. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody (oświadczenie) na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych.
  5. Nieprzedłożenie kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami zatrudnionymi przy realizacji przedmiotu zamówienia w terminie wskazanym przez Zamawiającego (w przeciągu
    5 dni roboczych od dnia żądania), będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników realizujących przedmiot zamówienia na podstawie umowy o pracę.
  6. Kary za niezastosowanie się do okoliczności wymienionych w punktach 1-5:
  1. za niewywiązanie się z obowiązku dotyczącego przedstawienia wykazu osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę – 200 zł za każdy dzień opóźnienia,
  2. za powierzenie, bez uzgodnienia z Zamawiającym, wykonania prac innym osobom niż wymienione w wykazie – 200 zł za każdy dzień pracy takiego pracownika,
  3. za powierzenie, wykonania prac osobom nie zatrudnionym na umowę o pracę – 200 zł za każdy dzień pracy takiego pracownika,
  4. za niewywiązanie się z obowiązku dotyczącego przedstawienia korekty wykazu osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę – 200 zł za każdy dzień opóźnienia,
  5. za niewywiązanie się z obowiązku dotyczącego przedłożenia do wglądu kopii umów o pracę z pracownikami realizującymi przedmiot zamówienia zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę – 200 zł za każdy dzień opóźnienia.
 
  1. Załączniki do Zaproszenia:
  1. Wykaz dróg i chodników oraz parkingów przewidzianych do zimowego utrzymania - załącznik nr 3 do Zaproszenia.
  2. Wykaz przystanków autobusowych objętych zimowym utrzymaniem - załącznik nr 4 do Zaproszenia.
  3. Wykaz pozostałych chodników, alejek, schodów terenowych oraz placów gminnych przewidzianych do zimowego utrzymania - załącznik nr 5 do Zaproszenia.
 
II.  Termin realizacji zamówienia: 
Od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2017 r.
 
III. Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonania oceny ich spełnienia:
  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają warunki dotyczące:
  1. posiadania  uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
  2. posiadania wiedzy i doświadczenia;
  3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
  4. sytuacji ekonomicznej i finansowej;
  5. niepodlegania wykluczeniu z postepowania.
Na potwierdzenie spełnienia ww. warunków Wykonawca składa odpowiednie oświadczenie znajdujące się w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.
  1. W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Oferent wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem złożenia oferty (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) wykonywał co najmniej dwie usługi z zakresu zimowego utrzymania dróg. Na potwierdzenie tego warunku Oferent złoży wykaz zadań (zał. nr 2), z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, załączając poświadczenia określające, czy wymagane zadania zostały wykonane w sposób należyty. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego zadania których dotyczy poświadczenie, zostały wcześniej wykonane, Oferent nie ma obowiązku przedkładania poświadczenia.
  2. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 1 ppkt 4), jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości min. 60.000,00 zł.
  3. Oferenci mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie Konsorcjum).
4.1. W przypadku wspólnego ubiegania się, Oferenci ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Na potwierdzenie ustanowienia pełnomocnika Oferenci załączają do oferty stosowne pełnomocnictwo.
4.2. Jeżeli oferta Oferentów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Oferentów.
4.3. Oferenci występujący wspólnie, warunki dotyczące udziału w postepowaniu mogą spełnić łącznie natomiast warunek dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania muszą spełnić oddzielnie dla każdego Oferenta.
4.4.  Oferenci występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
  1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie złożonych przez Oferenta oświadczeń i dokumentów żądanych przez Zamawiającego, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
    Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż Oferent spełnia warunki udziału w postępowaniu na dzień składania ofert. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu albo nie wykazania w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Oferent zostanie wykluczony z postępowania – po wyczerpaniu czynności związanych z wezwaniem do uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń. Ofertę Oferenta wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
IV. Sposób przygotowania oferty:
  1. Oferent składa tylko jedną ofertę, w formie pisemnej, na załączonym formularzu oferty.   
  2. Wraz z ofertą Oferent składa oświadczenia i wymagane dokumenty.
2.1. Dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta. Poświadczenie zgodności z oryginałem następuje zgodnie z zasadą reprezentacji Oferenta, wskazaną w dokumencie rejestrowym Oferenta albo poprzez poświadczenie przez osobę umocowaną w sposób właściwy do dokonania czynności poświadczenia dokumentów za zgodność z oryginałem.
2.2. W przypadku Oferentów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz
w przypadku innych podmiotów na zasobach, których Oferent będzie polegał, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Oferenta lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność
z oryginałem przez Oferenta lub przez te podmioty.
  1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, przy użyciu nośnika pisma nieulegającego usunięciu.
  2. Oferta musi być podpisana przez Oferenta lub upełnomocnionego przedstawiciela Oferenta.
  3. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
  4. Oferent podaje cenę brutto, zgodnie z wymogami określonymi na formularzu ofertowym.
  5. Cenę oferty należy obliczyć uwzględniając wszelkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia.
 
V. Miejsce i termin składania ofert:
  1. Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w Urzędzie Miasta Żagań, ul. Jana Pawła II 15, Wydział Zamówień Publicznych i Nadzoru Właścicielskiego - pok. nr 20, do dnia 23.10.2017 r. do godziny 10.00 z zaznaczeniem czego oferta dotyczy i dopiskiem: „Nie otwierać przed 23.10.2017 r. przed godziną 10.00. Koperta powinna zawierać również nazwę Oferenta i jego adres.
  2. W przypadku przesłania oferty pocztą lub przesyłką kurierską decydująca jest data wpływu do siedziby Urzędu Miasta w Żaganiu potwierdzona pieczęcią kancelaryjną a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
  3. Oferent może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
  4. Oferty niekompletne podlegają uzupełnieniu, w terminie określonym przez Zamawiającego.
  5. Oferty złożone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
 
VI. Wymagania dotyczące wadium.
  1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 1.600,00 zł (słownie: tysiąc sześćset złotych).
  2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
  3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach:
  1. pieniądzu,
  2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
  3. gwarancjach bankowych,
  4. gwarancjach ubezpieczeniowych,
  5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
    z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
  1. Z treści gwarancji i poręczeń, musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
  1. odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych
    w ofercie,
  2. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone
    w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BZ WBK S.A.
    I O/ Żagań 39 1090 2558 0000 0006 4000 0101
    . Kopię polecenia przelewu lub wydruk
    z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą.
  2. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert).
  3. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w pkt. 3b) - 3e) Wykonawca składa wraz z ofertą.
  4. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Zimowe utrzymanie dróg
    i chodników w rejonie skwerów zieleni miejskiej na terenie gminy Żagań o statusie miejskim”.
 
VII. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
  1. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie następujących kryteriów:
  1. ceny – 60 %
  2. Czas rozpoczęcia usługi – 40% = 40 punktów
  1. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. (60 punktów za cenę + 40 punktów za czas rozpoczęcia usługi).
  2. Przy ocenie kryterium: „Cena”, oferty będą punktowane w oparciu o wynik działania matematycznego, w następujący sposób:
 
                  stosunek oferty z najniższą ceną brutto spośród ważnych ofert
          C= ----------------------------------------------------------------------------------------x 60% 
                     do ceny brutto badanej oferty
 
Przy ocenie kryterium czasu rozpoczęcia usługi, oferty będą punktowane następująco:
  • Rozpoczęcie pracy w ciągu 1 godziny od stwierdzenia opadów śniegu lub występowania zjawisk powodujących śliskość - 40 pkt. 
  • Rozpoczęcie pracy po 2 godzinach od stwierdzenia opadów śniegu lub występowania zjawisk powodujących śliskość - 20 pkt. 
  • Rozpoczęcie pracy po 5 godzinach od stwierdzenia opadów śniegu lub występowania zjawisk powodujących śliskość - 10 pkt. 
  1. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  2. Zamawiający za najkorzystniejszą ofertę uzna ofertę z największą ilością uzyskanych punktów.
  3. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.  Wykonawcy nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
 
 
VIII. Postanowienia końcowe:
  1. Rozliczenie świadczonych usług w zakresie zimowego utrzymania dróg i chodników następować będzie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą według wynagrodzenia ryczałtowego podanego
    w ofercie:
a) za jeden dzień prowadzonego zimowego utrzymania dróg gminnych, dróg położonych
na gruntach komunalnych, parkingów, 
b) za jeden dzień prowadzonego zimowego utrzymania przystanków autobusowych, placów gminnych, chodników, alejek i schodów terenowych.
  1. Rozliczenie akcji zima będzie następować po zakończeniu danego miesiąca, za który zostanie wystawiona faktura.
  2. Podstawą do wystawienia faktury będzie protokół, podpisany przez obie strony.
  3. Zapłata z tytułu wykonania zamówienia dokonana zostanie przelewem na konto wskazane przez wykonawcę w umowie, w terminie do 30 dni, licząc od daty wpływu faktury do zamawiającego.
  4. Istotne elementy, które zostaną zawarte w umowie z Wykonawcą zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do Zaproszenia do składania ofert.  
  5. Obowiązującą formą odszkodowania będą kary umowne – określone we wzorze umowy.
  6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia przedmiotowego zamówienia
    w przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony