Rejestr zmian
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Zimowe utrzymanie dróg i chodników w rejonie skwerów zieleni miejskiej na terenie gminy Żagań o statusie miejskimDrukuj informację Zamówienie publiczne: Zimowe utrzymanie dróg i chodników w rejonie skwerów zieleni miejskiej na terenie gminy Żagań o statusie miejskimSzczegóły informacji
Zimowe utrzymanie dróg i chodników w rejonie skwerów zieleni miejskiej na terenie gminy Żagań o statusie miejskim
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Status: w toku
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Usługi
Zamawiający: Burmistrz Miasta Żagań
Finansowanie: Roboty budowlane
Nr UZP: WZP.271.2.14.2017
Termin składania ofert / wniosków: 2017-10-16 08:56:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2017-10-23 10:00:00
Miejsce złożenia oferty: Urząd Miast Żagań, ul. Jana Pawła II 15
Ogłoszono dnia: 2017-10-16 przez Urszula Romejko
Treść:
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
w postępowaniu o zamówienie publiczne o wartości szacunkowej powyżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 6 000 euro a nieprzekraczającej wyrażonej w złotych kwoty 30 000 euro
Burmistrz Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań
tel. (068) 477-10-40 lub (068) 477-10-08
fax. 068 477-10-17
u.romejko@um.zagan.pl
zaprasza do składania ofert na wykonanie zamówienia publicznego pod nazwą: „Zimowe utrzymanie dróg i chodników w rejonie skwerów zieleni miejskiej na terenie gminy Żagań o statusie miejskim”.
Zgodnie z art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1579) do przedmiotowego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
I. Określenie przedmiotu zamówienia publicznego:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie nawierzchni dróg gminnych, dróg położonych na gruntach komunalnych, przystanków autobusowych, parkingów, placów gminnych, chodników, alejek
i schodów terenowych na terenie Gminy Żagań o statusie miejskim w sezonie zimowym 2017 roku
- w miesiącach listopad i grudzień. Zimowe utrzymanie dróg i chodników obejmuje prace mające na celu zmniejszenie lub ograniczenie utrudnień ruchu drogowego wywołanych śliskością zimową oraz opadami śniegu.
i schodów terenowych na terenie Gminy Żagań o statusie miejskim w sezonie zimowym 2017 roku
- w miesiącach listopad i grudzień. Zimowe utrzymanie dróg i chodników obejmuje prace mające na celu zmniejszenie lub ograniczenie utrudnień ruchu drogowego wywołanych śliskością zimową oraz opadami śniegu.
Zasady realizacji zamówienia:
- Zimowe utrzymanie dróg polegać będzie na odśnieżaniu i usuwaniu skutków gołoledzi na drogach miejskich (drogi, ulice, parkingi, zatoki autobusowe i postojowe, place gminne, chodniki, alejki
i schody terenowe).
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Żagań o statusie miejskim obejmuje następujący zakres prac:
- Likwidacja skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez utrzymanie ciągłej przejezdności dróg wraz z zatokami autobusowymi i parkingów,
- Utrzymanie ciągłej komunikacji pieszej na chodnikach, alejkach, schodach terenowych, przystankach autobusowych, placach gminnych oraz w rejonie przejść dla pieszych poprzez odśnieżanie,
- Zwalczanie śliskości zimowej (gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej) poprzez posypywanie czystym piaskiem, mieszanką solno-piaskową lub innymi środkami dopuszczonymi do stosowania w tym zakresie,
- Odśnieżanie jezdni w technologii mechaniczno-ręcznej, tj. uzupełnienie odśnieżania mechanicznego ręcznym odgarnięciem pokrywy śnieżnej, lodu, itp. w miejscach niedostępnych dla pługa,
- Zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi, pełnienie akcji zimowej w dzień i nocy, w dni robocze i święta, w różnych warunkach atmosferycznych (opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje, zamiecie śnieżne, niskie temperatury, itp.),
- Wywożenie śniegu - w miarę zaistniałych potrzeb,
- Stałe oczyszczanie ze śniegu i lodu wpustów ulicznych.
- Zasady zimowego utrzymania dróg, przystanków autobusowych, parkingów, placów gminnych, chodników, alejek oraz schodów terenowych:
- Ustala się jeden standard zimowego utrzymania dróg, przystanków autobusowych, parkingów, placów gminnych, chodników, alejek oraz schodów terenowych:
- całodobowe odśnieżanie dróg, przystanków autobusowych, parkingów, placów gminnych, chodników, alejek oraz schodów terenowych, na całej ich długości i szerokości oraz
w rejonie przejść dla pieszych, - całodobowe zwalczanie śliskości zimowej (gołoledzi, lodowicy, błota pośniegowego) dróg, przystanków autobusowych, parkingów, placów gminnych, chodników, alejek oraz schodów terenowych, na całej ich długości i szerokości oraz w rejonie przejść dla pieszych poprzez posypywanie piaskiem lub środkami dopuszczonymi do stosowania w tym zakresie,
- w okresie objętym zimowym utrzymaniem wszystkie drogi wraz z zatokami autobusowymi
i parkingi powinny być całodobowo przejezdne; nawierzchnia dróg, przystanków autobusowych, parkingów, placów, chodników, alejek oraz schodów terenowych powinna być odśnieżona, odlodzona na całej długości i szerokości oraz posypana na całej szerokości, a dopuszczalny czas osiągnięcia tego standardu to 5 godzin od momentu ustania opadów śniegu lub od momentu stwierdzenia wystąpienia takich zjawisk jak: gołoledź, szron, śliskość pośniegowa czy lodowica,
- Przy intensywnych, długotrwałych opadach śniegu, silnych wiatrach powodujących powstawanie zawiei i zamieci śnieżnych, należy koncentrować działalność na zapewnieniu przejezdności dróg o największym znaczeniu komunikacyjnym i na głównych skrzyżowaniach miasta Żagań,
- Zabrania się składowania śniegu na terenach zieleni miejskiej,
- W przypadku wystąpienia ciągłych (nieprzerwanych) opadów śniegu, odśnieżanie powinno być prowadzone w taki sposób, aby była zapewniona drożność na drogach, chodnikach, alejkach, schodach terenowych, placach, przystankach autobusowych oraz parkingach,
- Odstąpienie od ww. ustalonego standardu utrzymania dróg, placów, chodników, alejek, schodów terenowych, przystanków autobusowych oraz parkingów może nastąpić w przypadku wystąpienia skrajnie niekorzystnych i nieustabilizowanych warunków atmosferycznych
i pogodowych (zawieje i zamiecie śnieżne, długotrwałe burze śnieżne niweczące efekty odśnieżania), - Przy zgarnianiu śniegu z jezdni nie należy zasypywać przejść, kratek ściekowych, przystanków autobusowych oraz skrzyżowań,
- Odśnieżanie zatok przystankowych należy prowadzić tak, aby zwały śniegu nie pozostawały przy krawędzi zatoki przystankowej utrudniając wsiadanie i wysiadanie z autobusu,
- Całodobowa dyspozycyjność (Wykonawcy) osób odpowiedzialnych za:
– realizację prac objętych przedmiotem umowy,
– podjęcie natychmiastowych działań związanych z usunięciem powstałego zagrożenia.
- Ustala się następujący tryb prowadzenia akcji zimowej:
- Sezon zimowy trwa od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2017 r.,
- Rozpoczęcie akcji zimowej następuje w dniu wystąpienia opadów śniegu i trwa do momentu całkowitego usunięcia śniegu oraz zwalczenia śliskości na drogach, przystankach autobusowych, parkingach, placach, chodnikach, alejkach, schodach terenowych,
- prowadzenie dziennika prognozy pogody,
- codzienne raportowanie Zamawiającemu za pośrednictwem faxu o przeprowadzonych działaniach w zakresie akcji zimowego utrzymania,
- Wykonawca ma obowiązek każdorazowo zgłaszać na piśmie rozpoczęcie i zakończenie akcji zimowego utrzymania dla dróg wraz z zatokami autobusowymi i parkingów oraz oddzielnie dla przystanków autobusowych, placów gminnych, chodników, alejek i schodów terenowych,
w następujących terminach:
- w dni robocze: tego samego dnia,
- w dni wolne od pracy i święta: w pierwszy dzień roboczy następujący po rozpoczęciu lub zakończeniu akcji.
- Inne obowiązki Wykonawcy w ramach utrzymania zimowego:
- Zabezpieczenie niezbędnego zaplecza technicznego dla sprawnego prowadzenia prac objętych przedmiotem zamówienia,
- Dysponowanie odpowiednią ilością sprzętu, który powinien być sprawny technicznie
i niezawodny, tj. odśnieżarki, pługi, piaskarki, piaskarko-solarki, koparko-ładowarki, itp., gwarantującą prawidłową realizację usługi będącej przedmiotem zamówienia, - W przypadku awarii sprzętu uniemożliwiającego realizację usługi, podstawienie sprzętu zastępczego na własny koszt i własnym staraniem; maksymalny czas na podstawienie sprzętu zamiennego - do 16 godz.,
- Oznakowanie pojazdów mechanicznych użytych do prowadzenia prac objętych przedmiotem umowy, w sposób umożliwiający identyfikację świadczącego usługę, posiadających aktualne badania techniczne i świadectwo dopuszczenia do ruchu oraz wyposażonych w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej, zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym,
- Zabezpieczenie we własnym zakresie niezbędnej ilości materiałów do zwalczania śliskości zimowej, w ramach ustalonego wynagrodzenia; materiały użyte do wykonania prac związanych
z zimowym utrzymaniem muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia
27 października 2005 roku w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r., Nr 230, poz. 1960), - Dysponowanie czynnym całodobowo numerem telefonu i telefaksu do kontaktów w sprawie prowadzenia akcji zimowej, numer telefonu i telefaksu należy podać Zamawiającemu w dniu zawarcia umowy,
- Wykonawca zobowiązany jest wykonać usługę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, polskimi normami, zasadami wiedzy technicznej, przepisami BHP oraz przy zachowaniu należytej staranności,
- Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody, wypadki i kolizje drogowe i inne zdarzenia spowodowane zaniechaniem robót lub na skutek niedostatecznego lub niezgodnego
z obowiązującymi przepisami wykonywania prac przy Zimowym utrzymaniu dróg.
Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinków dróg, na których jest prowadzone jest zimowe utrzymanie od chwili ich rozpoczęcia aż do ostatecznego zakończenia odpowiada Wykonawca.
- Informacje dot. zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia.
- Zamawiający, w zakresie wymagań zatrudnienia przez Wykonawcę, w myśl art. 22 § 1 ustawy z 26.06.1974 r. Kodeks pracy, wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę co najmniej 10 osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, w tym 1 osoba do nadzoru z wykształceniem co najmniej średnim; co najmniej 2 osoby do obsługi odśnieżarek, piaskarek, koparko-ładowarek, z uprawnieniami do prowadzenia pojazdów kategorii C; co najmniej
2 osoby z uprawnieniami do prowadzenia pojazdów co najmniej kategorii B; co najmniej 5 osób do wykonywania prac w zakresie ręcznego odśnieżania trudnodostępnych miejsc. - Wykonawca dla udokumentowania okoliczności zatrudnienia na umowę o pracę przedstawi Zamawiającemu w terminie 7 dni od podpisania umowy, nie później jednak niż przed przystąpieniem do realizacji usługi, wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz z oświadczeniem Wykonawcy o zatrudnieniu pracowników na podstawie umowy o pracę.
- W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w składzie osób zatrudnionych przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca powiadomi o tym Zamawiającego
w terminie 7 dni od dnia zaistnienia zmiany (Wykonawca przedstawi korektę wykazu osób). - Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, we wskazanym terminie, nie dłuższym jednak niż
5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z pracownikami zatrudnionymi przy realizacji przedmiotu zamówienia. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody (oświadczenie) na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. - Nieprzedłożenie kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami zatrudnionymi przy realizacji przedmiotu zamówienia w terminie wskazanym przez Zamawiającego (w przeciągu
5 dni roboczych od dnia żądania), będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników realizujących przedmiot zamówienia na podstawie umowy o pracę. - Kary za niezastosowanie się do okoliczności wymienionych w punktach 1-5:
- za niewywiązanie się z obowiązku dotyczącego przedstawienia wykazu osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę – 200 zł za każdy dzień opóźnienia,
- za powierzenie, bez uzgodnienia z Zamawiającym, wykonania prac innym osobom niż wymienione w wykazie – 200 zł za każdy dzień pracy takiego pracownika,
- za powierzenie, wykonania prac osobom nie zatrudnionym na umowę o pracę – 200 zł za każdy dzień pracy takiego pracownika,
- za niewywiązanie się z obowiązku dotyczącego przedstawienia korekty wykazu osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę – 200 zł za każdy dzień opóźnienia,
- za niewywiązanie się z obowiązku dotyczącego przedłożenia do wglądu kopii umów o pracę z pracownikami realizującymi przedmiot zamówienia zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę – 200 zł za każdy dzień opóźnienia.
- Załączniki do Zaproszenia:
- Wykaz dróg i chodników oraz parkingów przewidzianych do zimowego utrzymania - załącznik nr 3 do Zaproszenia.
- Wykaz przystanków autobusowych objętych zimowym utrzymaniem - załącznik nr 4 do Zaproszenia.
- Wykaz pozostałych chodników, alejek, schodów terenowych oraz placów gminnych przewidzianych do zimowego utrzymania - załącznik nr 5 do Zaproszenia.
II. Termin realizacji zamówienia:
Od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2017 r.
III. Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonania oceny ich spełnienia:
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają warunki dotyczące:
- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
- posiadania wiedzy i doświadczenia;
- dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- sytuacji ekonomicznej i finansowej;
- niepodlegania wykluczeniu z postepowania.
Na potwierdzenie spełnienia ww. warunków Wykonawca składa odpowiednie oświadczenie znajdujące się w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.
- W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Oferent wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem złożenia oferty (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) wykonywał co najmniej dwie usługi z zakresu zimowego utrzymania dróg. Na potwierdzenie tego warunku Oferent złoży wykaz zadań (zał. nr 2), z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, załączając poświadczenia określające, czy wymagane zadania zostały wykonane w sposób należyty. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego zadania których dotyczy poświadczenie, zostały wcześniej wykonane, Oferent nie ma obowiązku przedkładania poświadczenia.
- Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 1 ppkt 4), jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości min. 60.000,00 zł.
- Oferenci mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie Konsorcjum).
4.1. W przypadku wspólnego ubiegania się, Oferenci ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Na potwierdzenie ustanowienia pełnomocnika Oferenci załączają do oferty stosowne pełnomocnictwo.
4.2. Jeżeli oferta Oferentów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Oferentów.
4.3. Oferenci występujący wspólnie, warunki dotyczące udziału w postepowaniu mogą spełnić łącznie natomiast warunek dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania muszą spełnić oddzielnie dla każdego Oferenta.
4.4. Oferenci występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
- Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie złożonych przez Oferenta oświadczeń i dokumentów żądanych przez Zamawiającego, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż Oferent spełnia warunki udziału w postępowaniu na dzień składania ofert. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu albo nie wykazania w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Oferent zostanie wykluczony z postępowania – po wyczerpaniu czynności związanych z wezwaniem do uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń. Ofertę Oferenta wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
IV. Sposób przygotowania oferty:
- Oferent składa tylko jedną ofertę, w formie pisemnej, na załączonym formularzu oferty.
- Wraz z ofertą Oferent składa oświadczenia i wymagane dokumenty.
2.1. Dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta. Poświadczenie zgodności z oryginałem następuje zgodnie z zasadą reprezentacji Oferenta, wskazaną w dokumencie rejestrowym Oferenta albo poprzez poświadczenie przez osobę umocowaną w sposób właściwy do dokonania czynności poświadczenia dokumentów za zgodność z oryginałem.
2.2. W przypadku Oferentów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz
w przypadku innych podmiotów na zasobach, których Oferent będzie polegał, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Oferenta lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność
z oryginałem przez Oferenta lub przez te podmioty.
w przypadku innych podmiotów na zasobach, których Oferent będzie polegał, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Oferenta lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność
z oryginałem przez Oferenta lub przez te podmioty.
- Oferta musi być sporządzona w języku polskim, przy użyciu nośnika pisma nieulegającego usunięciu.
- Oferta musi być podpisana przez Oferenta lub upełnomocnionego przedstawiciela Oferenta.
- Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
- Oferent podaje cenę brutto, zgodnie z wymogami określonymi na formularzu ofertowym.
- Cenę oferty należy obliczyć uwzględniając wszelkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia.
V. Miejsce i termin składania ofert:
- Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w Urzędzie Miasta Żagań, ul. Jana Pawła II 15, Wydział Zamówień Publicznych i Nadzoru Właścicielskiego - pok. nr 20, do dnia 23.10.2017 r. do godziny 10.00 z zaznaczeniem czego oferta dotyczy i dopiskiem: „Nie otwierać przed 23.10.2017 r. przed godziną 10.00. Koperta powinna zawierać również nazwę Oferenta i jego adres.
- W przypadku przesłania oferty pocztą lub przesyłką kurierską decydująca jest data wpływu do siedziby Urzędu Miasta w Żaganiu potwierdzona pieczęcią kancelaryjną a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
- Oferent może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
- Oferty niekompletne podlegają uzupełnieniu, w terminie określonym przez Zamawiającego.
- Oferty złożone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
VI. Wymagania dotyczące wadium.
- Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 1.600,00 zł (słownie: tysiąc sześćset złotych).
- Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
- Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach:
- pieniądzu,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
- Z treści gwarancji i poręczeń, musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
- odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych
w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
- Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone
w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BZ WBK S.A.
I O/ Żagań 39 1090 2558 0000 0006 4000 0101. Kopię polecenia przelewu lub wydruk
z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. - Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert).
- Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w pkt. 3b) - 3e) Wykonawca składa wraz z ofertą.
- W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Zimowe utrzymanie dróg
i chodników w rejonie skwerów zieleni miejskiej na terenie gminy Żagań o statusie miejskim”.
VII. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
- Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie następujących kryteriów:
- ceny – 60 %
- Czas rozpoczęcia usługi – 40% = 40 punktów
- Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. (60 punktów za cenę + 40 punktów za czas rozpoczęcia usługi).
- Przy ocenie kryterium: „Cena”, oferty będą punktowane w oparciu o wynik działania matematycznego, w następujący sposób:
stosunek oferty z najniższą ceną brutto spośród ważnych ofert
C= ----------------------------------------------------------------------------------------x 60%
do ceny brutto badanej oferty
Przy ocenie kryterium czasu rozpoczęcia usługi, oferty będą punktowane następująco:
- Rozpoczęcie pracy w ciągu 1 godziny od stwierdzenia opadów śniegu lub występowania zjawisk powodujących śliskość - 40 pkt.
- Rozpoczęcie pracy po 2 godzinach od stwierdzenia opadów śniegu lub występowania zjawisk powodujących śliskość - 20 pkt.
- Rozpoczęcie pracy po 5 godzinach od stwierdzenia opadów śniegu lub występowania zjawisk powodujących śliskość - 10 pkt.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Zamawiający za najkorzystniejszą ofertę uzna ofertę z największą ilością uzyskanych punktów.
- Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
VIII. Postanowienia końcowe:
- Rozliczenie świadczonych usług w zakresie zimowego utrzymania dróg i chodników następować będzie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą według wynagrodzenia ryczałtowego podanego
w ofercie:
a) za jeden dzień prowadzonego zimowego utrzymania dróg gminnych, dróg położonych
na gruntach komunalnych, parkingów,
na gruntach komunalnych, parkingów,
b) za jeden dzień prowadzonego zimowego utrzymania przystanków autobusowych, placów gminnych, chodników, alejek i schodów terenowych.
- Rozliczenie akcji zima będzie następować po zakończeniu danego miesiąca, za który zostanie wystawiona faktura.
- Podstawą do wystawienia faktury będzie protokół, podpisany przez obie strony.
- Zapłata z tytułu wykonania zamówienia dokonana zostanie przelewem na konto wskazane przez wykonawcę w umowie, w terminie do 30 dni, licząc od daty wpływu faktury do zamawiającego.
- Istotne elementy, które zostaną zawarte w umowie z Wykonawcą zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do Zaproszenia do składania ofert.
- Obowiązującą formą odszkodowania będą kary umowne – określone we wzorze umowy.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia przedmiotowego zamówienia
w przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia.
Załączniki
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Zimowe utrzymanie dróg i chodników w rejonie skwerów zieleni miejskiej na terenie gminy Żagań o statusie miejskimDrukuj informację Zamówienie publiczne: Zimowe utrzymanie dróg i chodników w rejonie skwerów zieleni miejskiej na terenie gminy Żagań o statusie miejskim