ˆ

Zamówienia publiczne powyżej 130 000 zł

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: WYKONANIE SCENY WRAZ Z OŚWIETLENIEM I NAGŁOŚNIENIEM W SALI KRYSZTAŁOWEJ PAŁACU KSIĄŻĘCEGO W ŻAGANIU- W SYSTEMIE USŁUGI ZAPROJEKTUJ I WYKONAJDrukuj informację Zamówienie publiczne: WYKONANIE SCENY WRAZ Z OŚWIETLENIEM I NAGŁOŚNIENIEM W SALI KRYSZTAŁOWEJ PAŁACU KSIĄŻĘCEGO W ŻAGANIU- W SYSTEMIE USŁUGI ZAPROJEKTUJ I WYKONAJ

Szczegóły informacji

WYKONANIE SCENY WRAZ Z OŚWIETLENIEM I NAGŁOŚNIENIEM W SALI KRYSZTAŁOWEJ PAŁACU KSIĄŻĘCEGO W ŻAGANIU- W SYSTEMIE USŁUGI ZAPROJEKTUJ I WYKONAJ

Status: unieważniony

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: GMINA ŻAGAŃ O STATUSIE MIEJSKIM

Finansowanie: ze środków własnych Gminy

Nr UZP: 235754-2015

Termin składania ofert / wniosków: 2015-09-21 11:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miasta Żagań, Wydział Zamówień Publicznych i Nadzoru Właścicielskiego pok. nr 26, plac Słowiański 17, 68-100 Żagań

Ogłoszono dnia: 2015-09-10 przez Janina Chłostowska

Treść:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żagań o Statusie Miejskim , Plac Słowiański 17, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 68 4771040, faks 68 4771017.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE SCENY WRAZ Z OŚWIETLENIEM I NAGŁOŚNIENIEM W SALI KRYSZTAŁOWEJ PAŁACU KSIĄŻĘCEGO W ŻAGANIU- W SYSTEMIE USŁUGI ZAPROJEKTUJ I WYKONAJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie w pomieszczeniach Pałacu Książęcego w Żaganiu (głównie w Sali Kryształowej) sceny artystycznej z kompletnym wyposażeniem nagłaśniającym i wyposażeniem Sali w niezbędne elementy oświetlenia scenicznego. Przedmiotowe prace wykonane będą w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego koncepcję technologii sceny Sali Kryształowej Pałacu Książęcego i zascenia w tym : wykonania sceny, kratownic, kurtyn, montażu systemu nagłaśniającego i oświetlenia scenicznego. Koncepcja technologii jest jedynie podglądowym wyznacznikiem przedmiotu zamówienia co do oczekiwań Zamawiającego. Wszystkie urządzenia i instalacje nagłośnieniowe i oświetleniowe muszą posiadać certyfikaty CE, atesty, homologacje lub deklaracje zgodności oraz dokumenty dopuszczające do sprzedaży i użytku. Wykonawca podczas odbioru niniejszego zamówienia przekaże wszelkie dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia : opieczętowane i datowane (na dzień odbioru) karty gwarancyjne, certyfikaty, atesty lub inne dokumenty stwierdzające zgodność wyrobu z określonymi przepisami lub normami) oraz instrukcje obsługi w języku polskim. Gwarancja na dostawę i użytkowanie sprzętu minimum 3 lata z opcją door to door, a także w momencie reklamacji, jeżeli będzie to konieczne i wymagane przez Zamawiającego, dostawa porównywalnego (zamiennika) zareklamowanego sprzętu na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy na okres reklamacji. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia podstawowego szkolenia w obsłudze zamontowanych urządzeń osób wyznaczonych przez Zamawiającego. Zakres przewidywanych robót obejmuje : 1. Zaprojektowanie mobilnej sceny wraz z systemem nagłaśniającym i oświetleniem scenicznym. 2. Budowa sceny w Sali Kryształowej Pałacu z założeniem wielofunkcyjności min. in.: funkcji teatralnej, funkcji koncertowej, funkcji tanecznej, funkcji konferencyjnej. 3. Wykonanie systemu nagłaśniającego elektroakustycznego Sali Kryształowej Pałacu z głównym systemem nagłośnieniowym jako system głośnikowym z pionowym zerowym kątem propagacji fali akustycznej, co pozwoli na uniknięcie niepożądanych odbić i zniekształceń niekontrolowanych fal odbitych. 4. Wyposażenie Sali w niezbędne elementy oświetlenia scenicznego, które umożliwią obsługę małych i średnich imprez kulturalnych, zakładając wielofunkcyjność Sali. Wyposażenie akustyczne umożliwi kreowanie dowolnych wydarzeń na potrzeby własnych zespołów artystycznych Pałacu jak i ewentualnych wynajmów przez osoby i firmy zewnętrzne dostosowując oprawy oświetleniowe do warunków przestrzennych i technicznych sceny. 5. Dodatkowe wymogi które Wykonawca powinien uwzględnić w cenie brutto to: próbne uruchomienie, szkolenie z zakresu obsługi co najmniej 2 osób wskazanych przez Zamawiającego. Zakres przewidywanych robót w szczególności obejmuje: 1. Wykonanie projektu mobilnej sceny oraz systemu nagłaśniającego i oświetlenia scenicznego w oparciu o koncepcje Zamawiającego z uwzględnieniem bezinwazyjnego montażu poszczególnych elementów. 2. Projekty musza uwzględniać /zawierać : a) w zakresie sceny: - wykonanie projektu wykonawczego podestu wraz z obliczeniami statycznymi, - konstrukcja wsporcza, schody i inne elementy konstrukcyjne sceny nie mogą być bezpośrednio montowane do posadzki ( parkiet drewniany), kategorycznie zabronione jest przytwierdzanie elementów sceny do podłogi poprzez wiercenie, wbijanie, mocowania wsporników, itp. Przed montażem sceny należy zabezpieczyć podłogę odpowiednimi materiałami chroniącymi parkiet przed zniszczeniem, zarysowaniami, wgnieceniem; b) w zakresie nagłośnienia : - wykonanie projektu wykonawczego, - łatwość w konfiguracji i adaptacji do potrzeb różnego rodzaju obsługiwanych imprez, - najwyższą jakość przekazów dźwiękowych, z dobra zrozumiałością mowy, - brak możliwości mocowania elementów wyposażenia technologicznego do ścian, stopu i podłóg pomieszczeń; c) w zakresie oświetlenia: - wykonanie projektu wykonawczego, - łatwość w konfiguracji i adaptacji do potrzeb różnego rodzaju obsługiwanych imprez, - brak możliwości mocowania elementów wyposażenia technologicznego do ścian, stopu i podłóg pomieszczeń. 3. Budowa sceny : a) podłoga sceny w postaci wyniesionej płaszczyzny o wysokości nad istniejącą podłogą ok. 90 cm o powierzchni ok.102m2 wykonana w konstrukcji drewnianej z podestami ze sklejki antypoślizgowej wodoodpornej. Podłogę należy wyposażyć w bariery zabezpieczające boczne i tylną, b) podjazd techniczny dla transportu elementów scenografii, instrumentów, itp. wykonany z podestów systemowych, c) kratownica nad sceną dla montażu okotarowania, dekoracji, oświetlenia, wykonana z systemowych elementów aluminiowych oparta na czterech słupach z systemowych elementów aluminiowych. Zarówno kratownica jak i słupy o wymiarach 300 x 300 cm, d) most oświetleniowy z aluminiowych systemowych elementów o przekroju 400x400 cm zamontowany przed portalem sceny oparty na dwóch słupach przekroju 300 x 300 cm, e) okotarowanie w zakresie funkcji artystycznych min. teatralnych, koncertowych i tanecznych. Elementy okotarowania : kurtyna główna, kulisy, horyzont sceny, maska sceny, słupy i belka poprzeczna wykonane z materiału trudnopalnego o gramaturze min. 350g/m2. 4. Nagłośnienie wykonane z wyposażeniem w: a) aktywny systemem nagłośnieniowy b) cyfrową konsolę mikserską audio 32Ch c) cyfrowy stagebox sceniczny 24 IN/12 OUT d) aktywną kolumnę monitorowania audio e) bezprzewodowy system mikrofonowy do ręki f) bezprzewodowy system mikrofonowy nagłowny g) zestaw mikrofonów wokalnych, instrumentalnych i mikrofonów do perkusji h) zestaw mikrofonów wielko membranowych i) odtwarzacz CD/MP3 z USB j) aktywny symetryzator audio monofoniczny i stereofoniczny k) interfejs audio USB l) okablowanie i osprzęt tj. statywy, futerały i inne akcesoria Zbiorcze zestawienie sprzętu nagłaśniającego wykazane jest w załączniku (koncepcji) 5. Oświetlenie Sali Kryształowej - do realizacji głównego zamierzenia wybrano urządzenia dystrybutorów funkcjonujących na rynku europejskim : a) główne reflektory konwencjonalne z soczewką płasko-wypukłą o mocy 1000/1200W, b) reflektory zlokalizowane na bocznych kratownicach typu Par 64 lub równoważne, o mocy 500W do oświetlenia drugiego i trzeciego planu , c) reflektory typu Moving Head Led lub równoważne zamontowane na tylnej kratownicy jako ruszające się światło na scenie d) światło kontrowe to pary LED RGBW umieszczone na kratownicy horyzontalnej symetrycznie na całej szerokości sceny e) panele LED RGB będą podświetlały horyzont sceniczny, f) projektory z żarówkami 24v/250W zamontowane na przedniej kratownicy oraz na statywach w przeciwległych rogach Sali będą wyświetlały efektowne projekty dynamicznych figur, g) do zadań specjalnych zamontowana zostanie maszyna do dymu. Zbiorcze zestawienie sprzętu oświetleniowego wykazane jest w załączniku (koncepcji) 6. UWAGI : 1. Wszędzie tam gdzie Zamawiający opisując przedmiot zamówienia (w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, czy w Koncepcji technologii sceny, nagłośnienia i oświetlenia) używa nazw typu urządzeń (ze względu na brak możliwości opisania za pomocą dostatecznie dokładnych określeń), opisowi takiemu towarzyszą wyrazy : lub równoważny. 2. Przed przystąpieniem do wykonawstwa sceny, nagłośnienia i oświetlenia Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania pozytywnej opinii Zamawiającego na temat przedstawionych projektów. 3. Wszystkie elementy winny uwzględniać dostosowanie do istniejącego w pomieszczeniach systemu ostrzegawczego ppoż. ( Cerberus Siemens Pro). 4. Oferowane urządzenia maja być fabrycznie nowe, nieużytkowane w jakikolwiek sposób i muszą pochodzić z bieżącej produkcji. 5. Wykonawca będzie odpowiedzialny za realizację prac zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacja techniczną, poleceniami nadzoru oraz zgodnie z ustawą Prawo Budowlane i Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano montażowych. 6. W przypadku wprowadzenia rozwiązań równoważnych z opisywanymi do dokumentacji, dla których nie podano minimalnych parametrów, które by tę równoznaczność potwierdzały- Wykonawca jest obowiązany zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. 7. Z uwagi na fakt, iż obiekt objęty jest ochroną konserwatorską występują pewne ograniczenia wykonawcze - brak możliwości mocowania elementów wyposażenia do ścian, stropu i podłóg pomieszczeń. 8. Zamawiający informuje, że w czasie wykonywania prac objętych niniejszym postępowaniem w pomieszczaniach mogą obywać się imprezy okolicznościowe, zatem prace należy tak zorganizować aby nie zakłócać funkcjonowania obiektu..
II.1.5)
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.21.23.00-2, 44.31.63.00-1, 31.52.72.60-6, 32.34.24.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 8.1.Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 8.2. Wadium w wysokości 16 500.00 zł, słownie: szesnaście tysięcy pięćset złotych i 00/100 należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 8.3. Wadium należy wnieść w jednej z niżej wymienionych form: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158, z późn.zm). 8.4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego nr BZ WBK S.A. I O/ Żagań 39 1090 2558 0000 0006 4000 0101 i przechowuje się na tym rachunku. 8.5. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy kwota wadium zostanie zaksięgowana na wskazanym koncie Zamawiającego nie później, jak przed upływem terminu składania ofert. Kopię dowodu wpłaty wadium Wykonawca dołącza do oferty. 8.6. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w innej formie niż w pieniądzu winien być złożony w oryginale (odrębnie poza ofertą) przed terminem składania ofert. 8.7. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. 8.8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 8.9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zwraca się wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8.10.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.11.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8.12.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu Zwrócono wadium na podstawie pkt 8.8 SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8.13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o którym mowa w art. 25 ust.1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt.5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, ze nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej 8.14.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana : 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • w zakresie posiadania przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań;
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna za spełniającego ten wymóg tego Wykonawcę, który w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał : - co najmniej 2 usługi obejmujące swym zakresem wykonanie sceny, nagłośnienia i oświetlenia o wartości usługi min. 200 000,00 zł brutto dla każdej z nich. Wykonawcy występujący wspólnie powyższy warunek mogą spełnić łącznie. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca złoży wraz z ofertą dokument określony w rozdziale 6 punkt 6.1 podpunkt 2 wraz z załączeniem dowodów, czy usługi ujęte w wykazie usług głównych zostały wykonane należycie, czy też zostały wykonane nienależycie. Dowodami są poświadczenia wystawione przez podmiot, na rzecz którego Wykonawca świadczył usługę, z tym , że poświadczenie w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert i o wartości - do dnia składania ofert. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, a w stosunku do których Zamawiający żąda poświadczeń, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów- poświadczeń. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji obowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostepnienia zasobów odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający nie stawia żadnego szczególnego warunku, oprócz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia w systemie zaprojektuj i wykonaj tj. do zaprojektowania i wykonania w pomieszczeniu Pałacu Książęcego sceny artystycznej z kompletnym wyposażeniem nagłaśniającym , i wyposażeniem Sali w niezbędne elementy oświetlenia scenicznego. nagłośnienia i oświetlenia.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający nie stawia żadnego szczególnego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    - co najmniej 2 usługi obejmujące swym zakresem wykonanie sceny, nagłośnienia i oświetlenia o wartości usługi min. 200 000,00 zł brutto dla każdej z nich.;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Poglądowy kosztorys ofertowy Ewentualne stosowne Pełnomocnictwa - w zakresie określonym w SIWZ - jeżeli dotyczy Wykonawcy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres Gwaracji - 10
IV.2.2)
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
16.6. Zamawiający - na podstawie art.144 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie : 1) zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych; 2) zmiana podwykonawcy pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego; 3) zmniejszenie zakresu wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia; 4) zmiana warunków dot. terminów płatności, 5) zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, w tym np. podatku VAT, 6) wydłużenia terminu obowiązywania umowy, pod warunkiem że: a) prace objęte umową o wykonanie usługi zostały wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, b) zachodzi konieczność wykonania zamówień dodatkowych, nieobjętych i nieprzekraczających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia jeżeli z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego, a których wykonanie w sposób obiektywny uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia. Okres przesunięcia terminu zakończenia prac równy będzie okresowi przerwy lub postoju; 16.7. Istotna zmiana umowy dokonana z naruszeniem warunku określonego w punkcie 16.6 SIWZ podlega unieważnieniu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zagan.pl /zakładka przetargi publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: na pisemny wniosek Wykonawcy Urząd Miasta Żagań, Wydział Zamówień Publicznych i Nadzoru Właścicielskiego pok. nr 26, plac Słowiański 17, 68-100 Żagań.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Żagań, Wydział Zamówień Publicznych i Nadzoru Właścicielskiego pok. nr 26, plac Słowiański 17, 68-100 Żagań.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Janina Chłostowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-09-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Janina Chłostowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-09-10 10:08:54
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-09-10 10:14:32
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-10-01 14:17:45
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2108 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony