ˆ

Zamówienia publiczne powyżej 130 000 zł

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni z poliuretanu przy Publicznej Szkole Podstawowej Nr 4 w ŻaganiuDrukuj informację Zamówienie publiczne: Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni z poliuretanu przy Publicznej Szkole Podstawowej Nr 4 w Żaganiu

Szczegóły informacji

Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni z poliuretanu przy Publicznej Szkole Podstawowej Nr 4 w Żaganiu

Status: unieważniony

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Ofiar Stalagu VIII c w Żaganiu

Finansowanie: Roboty budowlane

Nr UZP: 123433-2014

Termin składania ofert / wniosków: 2014-06-24 13:00:00

Miejsce złożenia oferty: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Ofiar Stalagu VIII c w Żaganiu ul. Wesoła 38 68-100 ŻAGAŃ Sekretariat szkoły (parter)

Ogłoszono dnia: 2014-06-10 przez Agata Synowiec

Treść:

Żagań: Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni z poliuretanu przy Publicznej Szkole Podstawowej Nr 4 w Żaganiu
Numer ogłoszenia: 123433 - 2014; data zamieszczenia: 09.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Ofiar Stalagu VIII c w Żaganiu , ul. Wesoła 38, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 68 4784885, faks 68 4784885.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szkolacztery.strefa.pl , www.bip.zagan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni z poliuretanu przy Publicznej Szkole Podstawowej Nr 4 w Żaganiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni z poliuretanu przy Publicznej Szkole Podstawowej Nr 4 w Żaganiu o powierzchni boiska 1324,40 m2 ograniczonych krawężnikami, składającego się z 1 boiska do piłki ręcznej, 2 boisk do siatkówki oraz 2 boisk do koszykówki. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie: - rozbiórki elementów nie nadających się do ponownego wykorzystania oraz rozbiórki nawierzchni z kostki betonowej i złożenie jej we wskazanym przez zamawiającego miejscu; - piłkochwytów o wysokości 5 m; - chodników (dojść do boisk); - drenaż wgłębny boiska; - ławek przy boiskach; - odtworzenia terenu wokół boisk (wykonanie pasa zieleni wokół boiska). Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawierają: wzór umowy - stanowiący Załącznik nr 7 do siwz oraz dokumentacja projektowa opracowanej przez firmę Projektowanie i Nadzory Budowlane Krzysztof Jasiński, ul. Poznańska 25/5, 68-200 Żary- Załącznik Nr 8 siwz i szczegółowe specyfikacje techniczne - stanowiące Załącznik nr 10 do siwz,..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 10 000,00 PLN (słownie złotych : dziesięć tysięcy 00/100).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wymienionego w rozdz. IX pkt 2 lit. a) siwz.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił niniejszy warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie boisk wielofunkcyjnych o nawierzchni poliuretanowej o wartości co najmniej 500 000,00 zł brutto każde, zrealizowane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdz. IX pkt 2 lit. b) siwz.
  • III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wymienionego w rozdz. IX pkt 2 lit. a) siwz.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami przewidzianymi do kierowania robotami budowlanymi, posiadającymi uprawnienia w tym zakresie, w specjalnościach: -konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej; Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdz. IX pkt 2 lit. c) i d) siwz.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wymienionego w rozdz. IX pkt 2 lit. a) siwz
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiającemu przysługuje prawo do zmiany postanowień umowy zawartej w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w sytuacjach o których mowa w § 62 wzoru umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zagan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Ofiar Stalagu VIII c w Żaganiu ul. Wesoła 38 68-100 ŻAGAŃ od poniedziałku do piątku od 7.30 do 15.30.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2014 godzina 13:00, miejsce: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Ofiar Stalagu VIII c w Żaganiu ul. Wesoła 38 68-100 ŻAGAŃ Sekretariat szkoły (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Agata Synowiec
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-06-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Agata Synowiec
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-06-10 14:32:42
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-06-10 14:36:44
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-06-24 15:21:09
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2230 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony