ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: B.2110.II.5.2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: B.2110.II.5.2019

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Sekretarz Miasta Żagań

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Miasta Żagań

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Sekretarz Miasta Żagań

Data udostępnienia: 2019-04-30

Ogłoszono dnia: 2019-04-30 przez Bożena Herold

Termin składania dokumentów: 2019-05-13 12:00:00

Nr ogłoszenia: B.2110.II.5.2019

Zlecający: Burmistrz Miasta Żagań, 68-100 Żagań, pl. Słowiański 17

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. posiadanie obywatelstwa polskiego;
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. nieposzlakowana opinia;
  5. brak przynależności do partii politycznych;
  6. wykształcenie wyższe;
  7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku;
  8. znajomość obsługi komputera na poziomie co najmniej dobrym;
  9. posiadanie co najmniej czteroletniego stażu pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach: urzędach marszałkowskich oraz wojewódzkich samorządowych jednostkach organizacyjnych, starostach powiatowych oraz powiatowych jednostkach organizacyjnych, urzędach gmin, jednostkach pomocniczych gmin, gminnych jednostkach budżetowych i samorządowych zakładach budżetowych, biurach (ich odpowiednikach) związków jednostek samorządu terytorialnego oraz samorządowych zakładach budżetowych utworzonych przez te związki, biurach (ich odpowiednikach) jednostek administracyjnych jednostek samorządu terytorialnego, w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach
  10. lub co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa wyżej oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych;
b. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość przepisów: w szczególności ustawy o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o dostępie do informacji publicznej, o pomocy społecznej, Karta Nauczyciela, Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks wyborczy, Kodeks Pracy, instrukcja kancelaryjna, znajomość zagadnień z zakresu kontroli zarządczej;
  2. posiadanie cech osobowości takich, jak: odporność na stres, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność, komunikatywność, samodzielność, inicjatywa i pomysłowość;
  3. posiadanie umiejętności takich, jak: znajomość obsługi komputera, w szczególności w zakresie programów prawnych, pakietów biurowych, obsługa urządzeń biurowych, umiejętność: kierowania zespołem pracowników, pracy w zespole, negocjacji, redagowania pism, stosowania przepisów prawnych, znajomość zasad techniki prawotwórczej;

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. opracowywanie projektów niezbędnych aktualizacji Regulaminu Organizacyjnego, Regulaminu Pracy i Regulaminu wynagrodzeń pracowników Urzędu,
  2. nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr, ich doborem i dokonywaniem oceny pracowników samorządowych,
  3. prowadzenie spraw związanych z bieżącym funkcjonowaniem Urzędu, w tym podpisywanie bieżących dokumentów oraz dokumentów finansowo - księgowych
  4. koordynacja spraw związanych ze współdziałaniem:
    a) pomiędzy komórkami organizacyjnymi Urzędu,
    b) z jednostkami organizacyjnymi  podległymi Gminie oraz spółkami z udziałem Gminy,
    c) z administracją państwową i samorządową.
  5. nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów w  Urzędzie,
  6. uczestniczenie w miarę potrzeb w opracowywaniu projektów uchwał organów Miasta oraz innych dokumentów dotyczących działalności Miasta i Urzędu,
  7. nadzór nad prawidłowym załatwianiem wniosków, interpelacji i zapytań radnych oraz skarg i wniosków mieszkańców dotyczących pracy Urzędu oraz gminnych jednostek organizacyjnych,
  8. przygotowywanie konkursów na stanowiska kierownicze i samodzielne w Urzędzie
  9. opracowywanie informacji i sprawozdań z działalności Burmistrza oraz z wykonania uchwał Rady Miasta,
  10. nadzorowanie działalności podległych komórek organizacyjnych Urzędu, dbałość o jakość pracy,
  11. realizowanie z upoważnienia Burmistrza polityki zarządzania zasobami ludzkimi w Urzędzie w tym:
    a) przygotowywanie projektów zarządzeń Burmistrza, jako Kierownika Urzędu na podstawie ustawy o pracownikach samorządowych,
    b) nadzór nad przeprowadzaniem naboru na wolne stanowisko urzędnicze oraz służby przygotowawczej i okresowej oceny pracowników,
    c) wnioskowanie do Burmistrza w sprawach zatrudniania i zwalniania, nagradzania i karania, oraz awansowania pracowników Urzędu,
    d) prowadzenie spraw związanych z nawiązaniem, rozwiązaniem lub zmianą stosunku pracy oraz spraw związanych z wynagrodzeniem pracowników Urzędu,
    e) udzielanie urlopów, i innych zwolnień od pracy, pracownikom Urzędu i kierownikom miejskich jednostek organizacyjnych,
    f) podpisywanie delegacji służbowych pracownikom Urzędu i kierownikom miejskich jednostek organizacyjnych,
    g) wykonywanie czynności zwierzchnika służbowego wobec pracowników Urzędu, w tym wydawanie poleceń służbowych,
    h) prowadzenie spraw pracowniczych i socjalno – bytowych (podpisywanie pism, umów, zaświadczeń, kierowanie na szkolenia),
    i) podpisywania dokumentów ZUS w sprawach składek i świadczeń dla pracowników i zaświadczeń o wysokości wynagrodzeń,
  12. poświadczanie własnoręczności podpisów,
  13. nadzór nad podnoszeniem wiedzy i umiejętności zawodowych przez pracowników,
  14. prowadzenie spraw w imieniu Burmistrza, w ustalonym przez niego zakresie i powierzonych przez Burmistrza,
  15. uczestniczenie w realizacji zadań należących do Burmistrza dotyczących obronności kraju oraz ochrony przed powodzią na terenie miasta,
  16. pełnienie funkcji Naczelnika Wydziału Administracyjno – Prawnego w przypadku nie zatrudnienia osoby na to stanowisko,
  17. wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Burmistrza.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  2. pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony
  3. stanowisko pracy usytuowane jest na I piętrze budynku Urzędu Miasta Żagań, Plac Słowiański 17, z podjazdem dla niepełnosprawnych na parter,
  4. stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, niezbędne oprogramowanie, telefon,
  5. praca administracyjno – biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy – 8 godzin, w tym przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
  6. oświetlenie w pomieszczeniu biurowym – naturalne i sztuczne,
  7. wentylacja pomieszczenia – naturalna i ogrzewanie w okresie jesienno – zimowym – min. + 18° C,
  8. dobry stan urządzeń higieniczno – sanitarnych oraz dobry stan techniczny mebli, sprzętu i innych urządzeń.
 
Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
 
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Żagań, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej  i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi powyżej 6%.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. uzasadnienie przystąpienia do konkursu;
  2. życiorys - curriculum vitae;
  3. kserokopie świadectw pracy oraz zaświadczenie lub oświadczenie o zatrudnieniu, jeżeli kandydat aktualnie pracuje;
  4. kserokopie świadectw/dyplomów potwierdzających wykształcenie;
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających stosowne uprawnienia i kwalifikacje;
  6. oryginał kwestionariusza osobowego;
  7. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne;
  8. oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku urzędniczym;
  9. oświadczenie, że kserokopie załączonych do oferty dokumentów  (jeżeli takie kserokopie zostały dołączone) są zgodne z oryginałami;
  10. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych;
  11. oświadczenie o treści: „oświadczam, że nie byłam/em karana/y zakazem pełnienia funkcji, związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;
  12. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, o następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO"),(Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str.1) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych( tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1260). Podanie danych jest dobrowolne a podstawą ich przetwarzania jest moja zgoda.”
 
Uwaga! Wszystkie oświadczenia oraz inne dokumenty wytworzone przez kandydata muszą być własnoręcznie podpisane.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2019-05-13 12:00:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie, osobiście w godzinach pracy urzędu lub listem poleconym, decyduje data wpływu do Urzędu Miasta;
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach z napisem: Nabór  na  Sekretarza Miasta Żagań
c. Miejsce:
Urząd Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań,
I piętro, pok. Nr 16 (Sekretariat)

VII. Informacje dodatkowe:

  1. Aplikacje, które nie spełnią wymagań formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu lub adresu poczty elektronicznej;
  2. O zachowaniu terminu złożenia oferty decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Żagań.
  3. Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona w  Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań,
  4. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
  5. Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miasta Żagań przy Placu Słowiańskim 17 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań;
  6. Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą po zakończeniu procedury konkursowej.
  7. Informacji na temat naboru udziela Bożena Herold, nr telefonu 68 477 10 25
Burmistrz zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny oraz przedłużenia terminu składania ofert pracy.
 
Klauzula informacyjna dla kandydatów ubiegających się o zatrudnienie dotycząca ochrony danych osobowych:
 
zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tekst w języku polskim: Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, Nr 4.5.2016) (RODO), informujemy iż:
  1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta Żagań jest Burmistrz Miasta Żagań, Plac Słowiański 17, 68-100 Żagań.
  2. Dane osobowe przetwarzane są w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko Sekretarza Miasta Żagań.
  3. Podstawę przetwarzania danych osobowych stanowi art. 6 ust. 1 lit. a) RODO oraz art. 6 ust. 1 lit. c) oraz f) RODO – wskazane przepisy pozwalają administratorowi danych na przetwarzanie ich na podstawie zgody udzielonej przez podmiot, którego dane dotyczą, oraz na przetwarzanie danych z uwagi na uzasadniony interes administratora.
  4. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom uprawnionym na mocy przepisów prawa.
  5. Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej, w tym również do takich w stosunku do których Komisja Europejska stwierdziła odpowiedni stopień ochrony.
  6. Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane: do zakończenia procesu rekrutacji na stanowisko Sekretarza Miasta Żagań i upływu czasu niezbędnego do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń, wypełnienia obowiązku prawnego administratora danych, przechowywania danych zgodnie z przepisami prawa,  w szczególności ustawy z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji   w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
  7. Kandydatom przysługuje prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo  do przenoszenia danych do innego administratora danych, prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
  8. Kandydatom przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa lub do organu nadzorczego innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, właściwego ze względu na miejsce zwykłego pobytu lub pracy osoby, której dane dotyczą lub ze względu na miejsce domniemanego naruszenia RODO.
  9. Kandydatom przysługuje prawo do wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego lub organu nadzorczego innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, właściwego ze względu na miejsce zwykłego pobytu lub pracy osoby, której dane dotyczą lub ze względu na miejsce domniemanego naruszenia RODO.
  10. Podanie przez Kandydatów danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu podjęcia działań związanych z rekrutacją do pracy w urzędzie administratora danych. W przypadku niepodania danych prowadzenie rekrutacji nie będzie możliwe.
  11. Dane osobowe kandydatów nie są profilowane.
« powrót do poprzedniej strony