Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: B.2110.II.5.2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: B.2110.II.5.2017Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Urząd Miasta Żagań
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Środowiska
Data udostępnienia: 2017-04-25
Ogłoszono dnia: 2017-04-25 przez Magdalena Wiadomska – Łażewska
Termin składania dokumentów: 2017-05-17 15:30:00
Nr ogłoszenia: B.2110.II.5.2017
Zlecający: Burmistrz Miasta Żagań, 68-100 Żagań, pl. Słowiański 17
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- co najmniej 3 – letni staż pracy,
- spełnianie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U.2016.902);
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
- znajomość niezbędnych przepisów, w tym: ustawa o ochronie praw lokatorów, ustawa o własności lokali, ustawy o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, ustawa o gospodarce nieruchomościami, ustawa o księgach wieczystych i hipotece, Kodeks postępowania administracyjnego; Kodeks cywilny, ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o pracownikach samorządowych, ustawa o dostępie do informacji publicznej.
b. Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe administracyjne lub pozwalające na prowadzenie przedstawionego zakresu spraw,
- doświadczenie zawodowe w administracji na stanowisku porównywalnym z ofertą,
- praktyczna umiejętność obsługi komputera (pakiet Office, Internet) oraz urządzeń biurowych,
- wysoka kultura osobista, komunikatywność, kreatywność, dyspozycyjność.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie spraw z zakresu użytkowania wieczystego w tym:
a) ustalanie i rozliczanie opłat za użytkowanie wieczyste,
b) aktualizacja opłat za użytkowanie wieczyste,
c) przekształcanie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,
d) przygotowywanie nieruchomości do zbycia w drodze bezprzetargowej na rzecz użytkowników wieczystych. - Prowadzenie i uzupełniane rejestrów zbywanego mienia komunalnego;
- Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem nieruchomości do sprzedaży;
- Nadzór nad Zakładem Gospodarki Mieszkaniowej w Żaganiu w zakresie;
a) prowadzenia ewidencji posiadanych zasobów komunalnych,
b) prowadzenia ewidencji przydziału mieszkań,
c) prawidłowości zawieranych umów oraz wypowiedzeń najmu lokali,
d) prawidłowości prowadzonych działań eksmisyjnych,
e) prawidłowości udzielanych ulg w opłatach za najem lokali, - Prowadzenie spraw związanych z komunalizacją mienia;
- Inne wg potrzeb.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- stanowisko pracy usytuowane jest na II piętrze, w budynku Urzędu Miasta Żagań, pl. Słowiański 17, bez windy, z podjazdem dla niepełnosprawnych na parter,
- stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, niezbędne oprogramowanie, telefon,
- praca administracyjno – biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy – 8 godzin, w tym przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- oświetlenie w pomieszczeniu biurowym – naturalne i sztuczne,
- wentylacja pomieszczenia – naturalna i ogrzewanie w okresie jesienno – zimowym – min. + 18° C,
- dobry stan urządzeń higieniczno – sanitarnych oraz dobry stan techniczny mebli, sprzętu i innych urządzeń.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Żagań, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi powyżej 6%.
V. Wymagane dokumenty:
- uzasadnienie przystąpienia do konkursu;
- życiorys - curriculum vitae;
- kserokopie świadectw pracy oraz zaświadczenie lub oświadczenie o zatrudnieniu, jeżeli kandydat aktualnie pracuje;
- kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;
- kserokopie dokumentów potwierdzających stosowne uprawnienia i kwalifikacje;
- oryginał kwestionariusza osobowego;
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne;
- oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku urzędniczym;
- oświadczenie, że kserokopie załączonych do oferty dokumentów (jeżeli takie kserokopie zostały dołączone) są zgodne z oryginałami;
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub w przypadku obywateli, którzy mogą starać się o zatrudnienie na stanowisku urzędniczym w myśl art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa tego kraju oraz dokument potwierdzający znajomość języka polskiego określony w przepisach o służbie cywilnej;
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych;
- odrębne oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-05-17 15:30:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie, osobiście w godzinach pracy urzędu lub listem poleconym;
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach z napisem:
„Nabór na Podinspektora WGN ”c. Miejsce:
Urząd Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań,
I piętro, pok. Nr 16 (Sekretariat)
68-100 Żagań,
I piętro, pok. Nr 16 (Sekretariat)
VII. Informacje dodatkowe:
- O zachowaniu terminu złożenia oferty decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Żagań. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane;
- Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań,
- Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
- Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miasta Żagań przy Placu Słowiańskim 17 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań;
- Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą po zakończeniu naboru.