Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: B.2110.II.3.2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: B.2110.II.3.2017Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor w Referacie Oświaty i Profilaktyki w Wydziale Oświaty, Kultury, Sportu i Komunikacji Społecznej
Miejsce pracy: Urząd Miasta Żagań
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Oświaty, Kultury, Sportu i Komunikacji Społecznej
Data udostępnienia: 2017-01-05
Ogłoszono dnia: 2017-01-05 przez Magdalena Wiadomska – Łażewska
Termin składania dokumentów: 2017-01-26 15:30:00
Nr ogłoszenia: B.2110.II.3.2017
Zlecający: Burmistrz Miasta Żagań, 68-100 Żagań, pl. Słowiański 17
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- co najmniej 3 – letni staż pracy,
- spełnianie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U.2016.902);
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
- znajomość niezbędnych przepisów, w tym: ustawa o systemie oświaty wraz z aktami wykonawczymi, Karta Nauczyciela, ustawa o opiece nad dziećmi do lat 3, kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o dostępie do informacji publicznej.
b. Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe administracyjne,
- doświadczenie zawodowe w pracy w administracji lub pracy na stanowisku porównywalnym z ofertą,
- praktyczna umiejętność obsługi komputera (pakiet Office, Internet) oraz urządzeń biurowych,
- komunikatywność, dokładność, systematyczność, rzetelność, umiejętność logicznego myślenia, korzystania z przepisów oraz umiejętność pracy w zespole.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Realizacja całokształtu zadań Gminy wynikających z ustawy o systemie oświaty, a w szczególności:
- działania w zakresie dowozu uczniów niepełnosprawnych do szkoły,
- przeprowadzanie postępowania administracyjnego w sprawie dofinansowania kosztów kształcenia młodocianych pracowników,
- prowadzenie ewidencji niepublicznych szkół i przedszkoli,
- działania w zakresie dotowania niepublicznych szkół i przedszkoli, w tym m.in. udzielanie dotacji, obciążenia innych gmin, których mieszkańcy uczęszczają do przedszkoli niepublicznych w Żaganiu, prowadzenie kontroli prawidłowości wykorzystania dotacji przyznanych przedszkolom i szkołom niepublicznym, praca w ramach Systemu Informacji Oświatowej,
- przydzielenie godzin indywidualnego nauczania i kształcenia specjalnego,
- realizacja Rządowych Programów w zakresie oświaty, ochrony zdrowia i pomocy społecznej, w tym m.in.: program „Wyprawka szkolna",
- działania w zakresie dotacji udzielanych jednostkom samorządu terytorialnego z budżetu państwa, w szczególności dotacja na podręczniki i materiały ćwiczeniowe, dotacja przedszkolna. - Realizacja zadań wynikających z ustawy o opiece nad dziećmi do lat 3, w tym: udzielanie i rozliczanie dotacji dla niepublicznego żłobka i klubu dziecięcego, prowadzenie rejestru żłobków i klubów dziecięcych.
- Koordynowanie działań dotyczących prawidłowego funkcjonowania jednostek organizacyjnych podległych Gminie Żagań o statusie miejskim:
miejskich przedszkoli, publicznych szkół podstawowych, publicznych gimnazjów, a w szczególności przygotowywanie oraz organizowanie: konkursów na dyrektorów jednostek, komisji dla nauczycieli ubiegających się o wyższy stopień awansu zawodowego na stopień nauczyciela mianowanego. - Inne wg potrzeb.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- stanowisko pracy usytuowane jest w budynku Urzędu Miasta Żagań, pl. Słowiański 17, bez windy, z podjazdem dla niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, niezbędne oprogramowanie, telefon,
- praca administracyjno – biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy – 8 godzin, w tym przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- oświetlenie w pomieszczeniu biurowym – naturalne i sztuczne,
- wentylacja pomieszczenia – naturalna i ogrzewanie w okresie jesienno – zimowym – min. + 18° C,
- dobry stan urządzeń higieniczno – sanitarnych oraz dobry stan techniczny mebli, sprzętu i innych urządzeń.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
powyżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
- uzasadnienie przystąpienia do konkursu;
- życiorys - curriculum vitae;
- kserokopie świadectw pracy oraz zaświadczenie lub oświadczenie o zatrudnieniu, jeżeli kandydat aktualnie pracuje;
- kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;
- kserokopie dokumentów potwierdzających stosowne uprawnienia i kwalifikacje;
- oryginał kwestionariusza osobowego;
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne;
- oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku urzędniczym;
- oświadczenie, że kserokopie załączonych do oferty dokumentów (jeżeli takie kserokopie zostały dołączone) są zgodne z oryginałami;
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub w przypadku obywateli, którzy mogą starać się o zatrudnienie na stanowisku urzędniczym w myśl art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa tego kraju oraz dokument potwierdzający znajomość języka polskiego określony w przepisach o służbie cywilnej;
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych;
- odrębne oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-01-26 15:30:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie, osobiście w godzinach pracy urzędu lub listem poleconym;
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach z napisem:
„Nabór na Podinspektora WOK ”
c. Miejsce:
Urząd Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań,
I piętro, pok. Nr 16 (Sekretariat)
68-100 Żagań,
I piętro, pok. Nr 16 (Sekretariat)
VII. Informacje dodatkowe:
- O zachowaniu terminu złożenia oferty decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Żagań. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań.
- Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego.
- Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miasta Żagań przy Placu Słowiańskim 17 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań.
- Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą po zakończeniu naboru.
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: B.2110.II.3.2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: B.2110.II.3.2017
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Żagań |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Magdalena Wiadomska – Łażewska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-01-05 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Magdalena Wiadomska – Łażewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-01-05 14:12:39 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-01-05 14:13:27 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-03-13 09:52:14 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 4601 raz(y) |