ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: B.2110.II.1.2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: B.2110.II.1.2017

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor

Miejsce pracy: Urząd Miasta Żagań

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Spraw Obywatelskich

Data udostępnienia: 2017-01-04

Ogłoszono dnia: 2017-01-04 przez Magdalena Wiadomska – Łażewska

Termin składania dokumentów: 2017-01-26 15:30:00

Nr ogłoszenia: B.2110.II.1.2017

Zlecający: Burmistrz Miasta Żagań, 68-100 Żagań, pl. Słowiański 17

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  • wykształcenie wyższe;
  • co najmniej 3-letni staż pracy;
  • spełnianie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U.2016.902);
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
  • znajomość niezbędnych przepisów, w tym: ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o swobodzie działalności gospodarczej, ustawa o transporcie drogowym, kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o dostępie do informacji publicznej.
 
b. Wymagania dodatkowe:
  • wykształcenie wyższe – preferowane informatyczne lub administracyjne;
  • praktyczna umiejętność obsługi komputera (pakiet Office, Internet) oraz urządzeń biurowych;
  • biegła umiejętność obsługi komputera w tym znajomość instalowania programów komputerowych do obsługi wyborów;
  • komunikatywność, samodzielność, odporność na stres, wysoka kultura osobista.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Przyjmowanie wniosków o wpis, zmianę, zawieszenie, wznowienie oraz zaprzestanie działalności gospodarczej przedsiębiorców będących osobami fizycznymi oraz spółek cywilnych.
  2. Przekształcanie wniosków, o których mowa w pkt 1 na formę dokumentu elektronicznego i przesłanie ich do systemu CEIDG.
  3. Prowadzenie rejestrów wniosków składanych przez przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, spółki cywilne.
  4. Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem, cofaniem, wygaszaniem  licencji na zarobkowy przewóz osób taxi.
  5. Przeprowadzanie kontroli osób wykonujących zarobkowy przewóz osób taxi w zakresie spełniania warunków wymaganych ustawowo i określonych w licencji.
  6. Sporządzanie w wymaganych ustawowo terminach  sprawozdań z zakresu liczby i zakresu udzielonych licencji.
  7. Informatyczna obsługa wyborów / koordynator  gminny ds. wyborów/.
  8. Inne wg potrzeb.

V. Wymagane dokumenty:

  1. uzasadnienie przystąpienia do konkursu;
  2. życiorys - curriculum vitae;
  3. kserokopie świadectw pracy oraz zaświadczenie lub oświadczenie o zatrudnieniu, jeżeli kandydat aktualnie pracuje;
  4. kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających stosowne uprawnienia i kwalifikacje;
  6. oryginał kwestionariusza osobowego;
  7. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne;
  8. oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku urzędniczym;
  9. oświadczenie, że kserokopie załączonych do oferty dokumentów  (jeżeli takie kserokopie zostały dołączone) są zgodne z oryginałami;
  10. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub w przypadku obywateli, którzy mogą starać się o zatrudnienie na stanowisku urzędniczym w myśl art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa tego kraju oraz dokument potwierdzający znajomość języka polskiego określony w przepisach o służbie cywilnej;
  11. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych;
  12. odrębne oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-01-26 15:30:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie, osobiście w godzinach pracy urzędu lub listem poleconym;
 
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach z napisem:
Nabór  na  Podinspektora WSO
c. Miejsce:
Urząd Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań,
I piętro, pok. Nr 16 (Sekretariat)

VII. Informacje dodatkowe:

  1. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi powyżej 6%.
  2. Warunki pracy na danym stanowisku:
    a) stanowisko pracy usytuowane jest w budynku Urzędu Miasta Żagań, pl. Słowiański 17, bez windy, z podjazdem dla niepełnosprawnych,
    b) stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, niezbędne oprogramowanie, telefon,
    c) praca administracyjno – biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy – 8 godzin, w tym przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
    d) oświetlenie w pomieszczeniu biurowym – naturalne i sztuczne,
    e) wentylacja pomieszczenia – naturalna i ogrzewanie w okresie jesienno – zimowym – min. + 18° C,
    f) dobry stan urządzeń higieniczno – sanitarnych oraz dobry stan techniczny mebli, sprzętu i innych urządzeń.
  3. O zachowaniu terminu złożenia oferty decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Żagań. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane;
  4. Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona w  Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań,
  5. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
  6. Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miasta Żagań przy Placu Słowiańskim 17 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań;
  7. Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą po zakończeniu naboru.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Magdalena Wiadomska – Łażewska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-01-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Magdalena Wiadomska – Łażewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-01-04 10:46:27
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-01-04 10:47:34
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-03-10 16:13:10
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5911 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony