ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: B.2110.II.6.2016Drukuj informację Ogłoszenie numer: B.2110.II.6.2016

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Strażnik Miejski - aplikant

Miejsce pracy: Urząd Miasta Żagań

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Straż Miejska w Żaganiu

Data udostępnienia: 2016-05-09

Ogłoszono dnia: 2016-05-09 przez Magdalena Wiadomska – Łażewska

Termin składania dokumentów: 2016-06-09 15:30:00

Nr ogłoszenia: B.2110.II.6.2016

Zlecający: Burmistrz Miasta Żagań, 68-100 Żagań, pl. Słowiański 17

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie co najmniej średnie;
  2. co najmniej 3 – letni staż pracy;
  3. ukończone 21 lat;
  4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  5. posiadanie obywatelstwa polskiego;
  6. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie oraz przestępstwa karnoskarbowe;
  7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku potwierdzony orzeczeniem lekarskim, o którym mowa w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 5 sierpnia 2010 r. w sprawie badań psychologicznych strażników gminnych (miejskich) ;
  8. nieposzlakowana (nienaganna) opinia;
  9. sprawność pod względem fizycznym i psychicznym;
  10. uregulowany stosunek do służby wojskowej;
  11. znajomość regulacji prawnych, a w szczególności ustroju administracji publicznej:
  • ustawy o samorządzie gminnym;
  • ustawy o pracownikach samorządowych;
  • kodeksu postępowania administracyjnego;
  • ustawy o strażach gminnych (miejskich) i przepisów wykonawczych;
  • ogólna znajomość zagadnień dotyczących ochrony środowiska oraz przepisów z zakresu porządku publicznego.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. prawo jazdy kat. B;
  2. znajomość topografii Miasta Żagań:
  3. znajomość technik samoobrony;
  4. obsługa komputera w zakresie pakietu OFFICE (World, Exel);
  5. umiejętność pracy w zespole;
  6. dyspozycyjność;
  7. wysoka kultura osobista;
  8. komunikatywność, odporność na stres, zdyscyplinowanie.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Do zakresu działania aplikanta (po ukończeniu z wynikiem pozytywnym szkolenia podstawowego) należeć będzie wykonywanie zadań i obowiązków w zakresie ochrony ładu i porządku publicznego wynikających z ustawy o strażach gminnych oraz z innych ustaw i aktów prawa miejscowego.

V. Wymagane dokumenty:

  1. uzasadnienie przystąpienia do konkursu;
  2. życiorys - curriculum vitae;
  3. kserokopie świadectw pracy oraz zaświadczenie lub oświadczenie o zatrudnieniu, jeżeli kandydat aktualnie pracuje;
  4. kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających stosowne uprawnienia i kwalifikacje;
  6. oryginał kwestionariusza osobowego;
  7. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne;
  8. zaświadczenie/oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku strażnika;
  9. oświadczenie, że kserokopie załączonych do oferty dokumentów  (jeżeli takie kserokopie zostały dołączone) są zgodne z oryginałami;
  10. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub w przypadku obywateli, którzy mogą starać się o zatrudnienie na stanowisku urzędniczym w myśl art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa tego kraju oraz dokument potwierdzający znajomość języka polskiego określony w przepisach o służbie cywilnej;
  11. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne: uzasadnienie przystąpienia do konkursu, CV powinny być opatrzone podpisaną klauzulą:
 
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2014r. poz. 1182) oraz ustawy z dnia        22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2014r. poz. 1202).”

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2016-06-09 15:30:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie, osobiście w godzinach pracy urzędu lub listem poleconym;
na kopercie powinno być umieszczone imię i nazwisko kandydata;
c. Miejsce:
Urząd Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań,
I piętro, pok. Nr 16 (Sekretariat)
 
prosimy o dopisanie na kopercie słów:
Nabór  na  Aplikanta (Strażnika)  Straży  Miejskiej

VII. Informacje dodatkowe:

 
1. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi powyżej 6%.
2. Warunki pracy na danym stanowisku:
  1. siedziba Straży Miejskiej usytuowana jest w budynku Urzędu Miasta Żagań, ul. Jana Pawła II 15,
  2. norma dobowa czasu pracy wynosi 8 godzin,
  3. norma tygodniowa czasu pracy wynosi 40 godzin,
  4. praca zmianowa, w tym także w godzinach nocnych,
  5. praca w terenie: patrole piesze, patrole rowerowe, patrole zmotoryzowane oraz prace biurowe w siedzibie Straży Miejskiej,
  6. oświetlenie w pomieszczeniu biurowym – naturalne i sztuczne,
  7. wentylacja pomieszczenia – naturalna i ogrzewanie w okresie jesienno – zimowym – min. + 18° C,
  8. dobry stan urządzeń higieniczno – sanitarnych oraz dobry stan techniczny mebli, sprzętu i innych urządzeń.
3. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
4. Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona w  Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań,
5. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
6. Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miasta Żagań przy Placu Słowiańskim 17 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań;
7. Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą po zakończeniu procedury konkursowej.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Magdalena Wiadomska – Łażewska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-05-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Magdalena Wiadomska – Łażewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-05-09 14:17:01
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-05-09 14:17:50
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-06-16 12:56:03
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1970 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony