Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: B.2110.II.3.2015Drukuj informację Ogłoszenie numer: B.2110.II.3.2015Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor ds. inwestycji w Wydziale Inwestycji i Zagospodarowania Przestrzennego
Miejsce pracy: Urząd Miasta Żagań
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Inwestycji i Zagospodarowania Przestrzennego
Data udostępnienia: 2015-04-16
Ogłoszono dnia: 2015-04-16 przez Magdalena Wiadomska-Łażewska
Termin składania dokumentów: 2015-04-30 15:30:00
Nr ogłoszenia: B.2110.II.3.2015
Zlecający: Burmistrz Miasta Żagań, 68-100 Żagań, pl. Słowiański 17
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe techniczne, (inż. budownictwa, środowiska, drogi i mosty lub pokrewne) pozwalające na prowadzenie przedstawionego zakresu spraw;
- co najmniej 3-letni staż pracy;
- spełnianie wymagań określonych w art.6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2014.1202 t.j.),
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- znajomość niezbędnych przepisów, w tym: Prawo budowlane, ustawa Prawo zamówień publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o pracownikach samorządowych,
- wysoka kultura osobista, zdyscyplinowanie, kreatywność, łatwość komunikowania się,
- umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu,
- praktyczna umiejętność obsługi komputera (Word, Excel, Internet) oraz urządzeń biurowych.
- kandydat nie był karany i nie toczy się przeciw niemu postępowanie karne.
b. Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie zawodowe w dziedzinie realizacji zadań inwestycyjnych w przedsiębiorstwach wykonawczych, produkcyjnych bądź w administracji na stanowisku porównywalnym z ofertą,
- mile widziane uprawnienia budowlane.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Na stanowisku Podinspektora w Wydziale Inwestycji i Zagospodarowania Przestrzennego przewidziany jest do wykonania zakres zadań określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Żagań, a w szczególności:
- Sprawowanie nadzoru nad działalnością jednostek organizacyjnych podległych Gminie oraz spółek z udziałem Gminy, w zakresie infrastruktury technicznej.
- Nadzór nad eksploatacją fontann miejskich.
- Zadania z zakresu gospodarki energetycznej w mieście:
- nadzór i bieżące utrzymanie placów zabaw na terenach komunalnych.
- Współpraca z zarządcami dróg pozostałych kategorii w sprawie przekazywania uwag, wniosków i propozycji remontów oraz inwestycji na drogach znajdujących się w ich zarządzie.
- Przygotowywanie projektów uchwał oraz umów w sprawie udzielenia z budżetu miasta pomocy finansowej dla innych jednostek samorządu terytorialnego, a także rozliczanie udzielonej pomocy.
- Rozliczanie w obowiązujących terminach otrzymanych dotacji z budżetu państwa i od innych jednostek samorządu terytorialnego na zadania realizowane przez Wydział.
- Przygotowywanie spraw związanych z lokalnym programem rewitalizacji.
- Współpraca przy opracowywaniu ofert inwestycyjnych, strategii i innych w/g potrzeb.
- Współpraca z organami Nadzoru Budowlanego, służb Architektoniczno-Budowlanych oraz Zespołem Uzgadniania Dokumentacji, w zakresie:
- samowoli budowlanych oraz właściwego utrzymania i użytkowania obiektów budowlanych,
- prowadzenie spraw związanych z postępowaniami administracyjnymi o udzielenie pozwolenia na budowę, w których stroną jest Gmina,
- uczestniczenie w pracach Zespołu Uzgadniania Dokumentacji.
- Prowadzenie całokształtu spraw związanych z realizacją inwestycji w zakresie budownictwa, infrastruktury technicznej, ochrony środowiska, uciepłownienia miasta, w tym:
- nawierzchni ulic, placów, parkingów, mostów i chodników wzdłuż ciągów dróg gminnych, targowisk miejskich, szaletów miejskich,
- odwodnienia i kanalizacji w drogach,
- oświetlenia ulic i iluminacji zabytków,
- budowy i rozbudowy cmentarzy komunalnych,
- inwestycji realizowanych z udziałem środków pochodzących z bezzwrotnej pomocy zagranicznej.
- Przygotowywanie projektów uchwał Rady Miasta Żagań po uprzednim uzgodnieniu treści z Naczelnikiem Wydziału.
- Przygotowywanie odpowiedzi na wnoszone wnioski, zażalenia, interpelacje i skargi - po uprzednim uzgodnieniu treści z Naczelnikiem Wydziału.
- Bieżące prowadzenie i aktualizacja Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie spraw prowadzonych w wydziale.
- Sporządzanie protokołów z przeprowadzonych wizji i kontroli w terenie wg potrzeb.
- Opracowywanie informacji i sprawozdań GUS wg potrzeb.
- Współpraca z innymi stanowiskami pracy w Wydziale i Urzędzie oraz jednostkami organizacyjnymi.
- Obsługa komputera.
- Załatwianie innych spraw związanych z problematyką Wydziału.
- Wykonywanie poleceń służbowych.
- Wykonywanie wyznaczonych zadań z zakresu obrony cywilnej.
- Inne wg potrzeb.
V. Wymagane dokumenty:
- uzasadnienie przystąpienia do konkursu;
- życiorys - curriculum vitae;
- kserokopie świadectw pracy oraz zaświadczenie lub oświadczenie o zatrudnieniu, jeżeli kandydat aktualnie pracuje;
- kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;
- kserokopie dokumentów potwierdzających stosowne uprawnienia i kwalifikacje;
- oryginał kwestionariusza osobowego;
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne;
- oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku urzędniczym;
- oświadczenie, że kserokopie załączonych do oferty dokumentów (jeżeli takie kserokopie zostały dołączone) są zgodne z oryginałami;
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub w przypadku obywateli, którzy mogą starać się o zatrudnienie na stanowisku urzędniczym w myśl art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa tego kraju oraz dokument potwierdzający znajomość języka polskiego określony w przepisach o służbie cywilnej;
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: uzasadnienie przystąpienia do konkursu, CV powinny być opatrzone podpisaną klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2014r. poz. 1182) oraz ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2014r. poz. 1202).”
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2015-04-30 15:30:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie, osobiście w godzinach pracy urzędu lub listem poleconym;
c. Miejsce:
Urząd Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań,
I piętro, pok. Nr 16 (Sekretariat)
68-100 Żagań,
I piętro, pok. Nr 16 (Sekretariat)
prosimy o dopisanie na kopercie słów:
„Nabór na Podinspektora WIZ ”
„Nabór na Podinspektora WIZ ”
VII. Informacje dodatkowe:
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi powyżej 6%.
- Warunki pracy na danym stanowisku:
- stanowisko pracy usytuowane jest w budynku Urzędu Miasta Żagań, pl. Słowiański 17, bez windy, z podjazdem dla niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, niezbędne oprogramowanie, telefon,
- praca administracyjno – biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy – 8 godzin, w tym przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- oświetlenie w pomieszczeniu biurowym – naturalne i sztuczne,
- wentylacja pomieszczenia – naturalna i ogrzewanie w okresie jesienno – zimowym – min. + 18° C,
- dobry stan urządzeń higieniczno – sanitarnych oraz dobry stan techniczny mebli, sprzętu i innych urządzeń.
- Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
- Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań,
- Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
- Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miasta Żagań przy Placu Słowiańskim 17 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań;
- Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: B.2110.II.3.2015Drukuj informację Ogłoszenie numer: B.2110.II.3.2015
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Żagań |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Magdalena Wiadomska-Łażewska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-04-16 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Magdalena Wiadomska-Łażewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-04-16 12:50:05 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-04-16 12:50:11 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-05-06 12:02:01 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2524 raz(y) |