ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: B.2110.II.3.2015Drukuj informację Ogłoszenie numer: B.2110.II.3.2015

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor ds. inwestycji w Wydziale Inwestycji i Zagospodarowania Przestrzennego

Miejsce pracy: Urząd Miasta Żagań

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Inwestycji i Zagospodarowania Przestrzennego

Data udostępnienia: 2015-04-16

Ogłoszono dnia: 2015-04-16 przez Magdalena Wiadomska-Łażewska

Termin składania dokumentów: 2015-04-30 15:30:00

Nr ogłoszenia: B.2110.II.3.2015

Zlecający: Burmistrz Miasta Żagań, 68-100 Żagań, pl. Słowiański 17

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  • wykształcenie wyższe techniczne, (inż. budownictwa, środowiska, drogi i mosty lub pokrewne) pozwalające na prowadzenie przedstawionego zakresu spraw;
  • co najmniej 3-letni staż pracy;
  • spełnianie wymagań określonych w art.6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2014.1202 t.j.),
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  • znajomość niezbędnych przepisów, w tym: Prawo budowlane, ustawa Prawo zamówień publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o pracownikach samorządowych,
  • wysoka kultura osobista, zdyscyplinowanie, kreatywność, łatwość komunikowania się,
  • umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu,
  • praktyczna umiejętność obsługi komputera (Word, Excel, Internet) oraz urządzeń biurowych.
  • kandydat nie był karany i nie toczy się przeciw niemu postępowanie karne.
b. Wymagania dodatkowe:
  • doświadczenie zawodowe w dziedzinie realizacji zadań inwestycyjnych w przedsiębiorstwach wykonawczych, produkcyjnych bądź w administracji na stanowisku porównywalnym z ofertą,
  • mile widziane uprawnienia budowlane.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Na stanowisku Podinspektora w  Wydziale Inwestycji i Zagospodarowania Przestrzennego przewidziany jest do wykonania zakres zadań określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Żagań,  a w szczególności:
  1. Sprawowanie nadzoru nad działalnością jednostek organizacyjnych podległych Gminie oraz spółek z udziałem Gminy, w zakresie infrastruktury technicznej.
  2. Nadzór nad eksploatacją fontann miejskich.
  3. Zadania z zakresu gospodarki energetycznej w mieście:
    1. nadzór i bieżące utrzymanie placów zabaw na terenach komunalnych.
  4. Współpraca z zarządcami dróg pozostałych kategorii w sprawie przekazywania uwag, wniosków i propozycji remontów oraz inwestycji na drogach znajdujących się w ich zarządzie.
  5. Przygotowywanie projektów uchwał oraz umów w sprawie udzielenia z budżetu miasta pomocy finansowej dla innych jednostek samorządu terytorialnego, a także rozliczanie udzielonej pomocy.
  6. Rozliczanie w obowiązujących terminach otrzymanych dotacji z budżetu państwa i od innych jednostek samorządu terytorialnego na zadania realizowane przez Wydział.
  7. Przygotowywanie spraw związanych z lokalnym programem rewitalizacji.
  8. Współpraca przy opracowywaniu ofert inwestycyjnych, strategii i innych w/g potrzeb.
  9. Współpraca z organami Nadzoru Budowlanego, służb Architektoniczno-Budowlanych oraz Zespołem Uzgadniania Dokumentacji, w zakresie:
  1. samowoli budowlanych oraz właściwego utrzymania i użytkowania obiektów budowlanych,
  2. prowadzenie spraw związanych z postępowaniami administracyjnymi o udzielenie pozwolenia na budowę, w których stroną jest Gmina,
  3. uczestniczenie w pracach Zespołu Uzgadniania Dokumentacji.
  1. Prowadzenie   całokształtu     spraw związanych z realizacją inwestycji w zakresie budownictwa, infrastruktury technicznej, ochrony środowiska, uciepłownienia miasta, w tym:
    1. nawierzchni ulic, placów, parkingów, mostów i chodników wzdłuż ciągów dróg gminnych, targowisk miejskich, szaletów miejskich,
    2. odwodnienia i kanalizacji w drogach,
    3. oświetlenia ulic i iluminacji zabytków,
    4. budowy i rozbudowy cmentarzy komunalnych,
    5. inwestycji realizowanych z udziałem środków pochodzących z bezzwrotnej pomocy zagranicznej.
  2. Przygotowywanie projektów uchwał Rady Miasta Żagań po uprzednim uzgodnieniu treści z Naczelnikiem Wydziału.
  3. Przygotowywanie odpowiedzi na wnoszone wnioski, zażalenia, interpelacje i skargi - po uprzednim uzgodnieniu treści z Naczelnikiem Wydziału.
  4. Bieżące prowadzenie i aktualizacja Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie spraw prowadzonych w wydziale.
  5. Sporządzanie protokołów z przeprowadzonych wizji i kontroli w terenie wg potrzeb.
  6. Opracowywanie informacji i sprawozdań GUS wg potrzeb.
  7. Współpraca z innymi stanowiskami pracy w Wydziale i Urzędzie oraz jednostkami organizacyjnymi.
  8. Obsługa komputera.
  9. Załatwianie innych spraw związanych z problematyką Wydziału.
  10. Wykonywanie poleceń służbowych.
  11. Wykonywanie wyznaczonych zadań z zakresu obrony cywilnej.
  12. Inne wg potrzeb.

V. Wymagane dokumenty:

  1. uzasadnienie przystąpienia do konkursu;
  2. życiorys - curriculum vitae;
  3. kserokopie świadectw pracy oraz zaświadczenie lub oświadczenie o zatrudnieniu, jeżeli kandydat aktualnie pracuje;
  4. kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających stosowne uprawnienia i kwalifikacje;
  6. oryginał kwestionariusza osobowego;
  7. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne;
  8. oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku urzędniczym;
  9. oświadczenie, że kserokopie załączonych do oferty dokumentów  (jeżeli takie kserokopie zostały dołączone) są zgodne z oryginałami;
  10. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub w przypadku obywateli, którzy mogą starać się o zatrudnienie na stanowisku urzędniczym w myśl art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa tego kraju oraz dokument potwierdzający znajomość języka polskiego określony         w przepisach o służbie cywilnej;
  11. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne: uzasadnienie przystąpienia do konkursu, CV powinny być opatrzone podpisaną klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2014r. poz. 1182) oraz ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2014r. poz. 1202).”

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2015-04-30 15:30:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie, osobiście w godzinach pracy urzędu lub listem poleconym;
c. Miejsce:
Urząd Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań,
I piętro, pok. Nr 16 (Sekretariat)
 
prosimy o dopisanie na kopercie słów:
Nabór  na  Podinspektora WIZ

VII. Informacje dodatkowe:

  1. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi powyżej 6%.
  2. Warunki pracy na danym stanowisku:
  1. stanowisko pracy usytuowane jest w budynku Urzędu Miasta Żagań, pl. Słowiański 17, bez windy, z podjazdem dla niepełnosprawnych,
  2. stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, niezbędne oprogramowanie, telefon,
  3. praca administracyjno – biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy – 8 godzin, w tym przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
  4. oświetlenie w pomieszczeniu biurowym – naturalne i sztuczne,
  5. wentylacja pomieszczenia – naturalna i ogrzewanie w okresie jesienno – zimowym – min. + 18° C,
  6. dobry stan urządzeń higieniczno – sanitarnych oraz dobry stan techniczny mebli, sprzętu i innych urządzeń.
  1. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
  2. Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona w  Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań,
  3. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
  4. Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miasta Żagań przy Placu Słowiańskim 17 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań;
  5. Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Magdalena Wiadomska-Łażewska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-04-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Magdalena Wiadomska-Łażewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-04-16 12:50:05
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-04-16 12:50:11
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-05-06 12:02:01
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2524 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony