ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: B.2110.II.2.2014Drukuj informację Ogłoszenie numer: B.2110.II.2.2014

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor w Wydziale Inwestycji i Zagospodarowania Przestrzennego

Miejsce pracy: Urząd Miasta Żagań

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Inwestycji i Zagospodarowania Przestrzennego

Data udostępnienia: 2014-02-25

Ogłoszono dnia: 2014-02-25 przez Magdalena Wiadomska – Łażewska

Termin składania dokumentów: 2014-03-13 15:30:00

Nr ogłoszenia: B.2110.II.2.2014

Zlecający: Burmistrz Miasta Żagań, 68-100 Żagań, pl. Słowiański 17

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
kandydaci powinni spełniać następujące wymagania niezbędne:
  • wykształcenie wyższe administracyjne lub pozwalające na prowadzenie przedstawionego zakresu spraw (architektura, urbanistyka),
  • co najmniej 3-letni staż pracy;
  • umiejętność pracy na komputerze oraz obsługa urządzeń biurowych;
  • spełnianie wymagań określonych w art.6 ust.1 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych / Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz.1458 ze zm./,
  • wysoka kultura osobista, komunikatywność, samodzielność w działaniu;
  • odpowiednie do pracy warunki zdrowotne;
  • kandydat nie był karany i nie toczy się przeciw niemu postępowanie karne.
b. Wymagania dodatkowe:
kandydaci powinni spełniać następujące wymagania dodatkowe:
  • doświadczenie zawodowe w administracji na stanowisku porównywalnym z ofertą;
  • znajomość niezbędnych przepisów, w tym: Ustawa o samorządzie gminnym, Ustawa o pracownikach samorządowych,  Ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wraz z aktami wykonawczymi, Ustawa Prawo budowlane wraz z aktami wykonawczymi , Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks cywilny.
 

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

na stanowisku podinspektora w Wydziale Inwestycji i Zagospodarowania Przestrzennego, przewidziany jest do wykonania zakres zadań określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Żagań, a w szczególności:
  • prowadzenie spraw związanych z planowaniem i zagospodarowaniem przestrzennym;
  • prowadzenie spraw związanych z rewitalizacją terenów miejskich;
  • prowadzenie spraw związanych z ochroną i remontami obiektów zabytkowych;
  • prowadzenie spraw z zakresu administrowania, planowania i nadzoru architektoniczno-budowlanego;

V. Wymagane dokumenty:

  1. uzasadnienie przystąpienia do konkursu;
  2. życiorys - curriculum vitae;
  3. kserokopie świadectw pracy oraz zaświadczenie lub oświadczenie o zatrudnieniu, jeżeli kandydat aktualnie pracuje;
  4. kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających stosowne uprawnienia i kwalifikacje;
  6. oryginał kwestionariusza osobowego;
  7. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne;
  8. oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku urzędniczym;
  9. oświadczenie, że kserokopie załączonych do oferty dokumentów  (jeżeli takie kserokopie zostały dołączone) są zgodne z oryginałami;
  10. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub w przypadku obywateli, którzy mogą starać się o zatrudnienie na stanowisku urzędniczym w myśl art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa tego kraju oraz dokument potwierdzający znajomość języka polskiego określony w przepisach o służbie cywilnej;
  11. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: uzasadnienie przystąpienia do konkursu, CV, powinny być opatrzone własnoręcznie podpisaną klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.).”

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2014-03-13 15:30:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie, osobiście w godzinach pracy urzędu lub listem poleconym;
c. Miejsce:
Urząd Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań,
I piętro, pok. Nr 16 (Sekretariat)
 
prosimy o dopisanie na kopercie słów:
Nabór  na Podinspektora  WIZ

VII. Informacje dodatkowe:

  1. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi powyżej 6%.
  2. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
  3. Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona w  Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań,
  4. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
  5. Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miasta Żagań przy Placu Słowiańskim 17 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Żagań;
  6. Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Magdalena Wiadomska – Łażewska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-02-25
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Magdalena Wiadomska – Łażewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-02-25 13:22:32
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-02-25 13:22:49
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-07-02 11:54:38
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5899 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony