ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: WYMELDOWANIE Z MIEJSCA POBYTU CZASOWEGO OBYWATELI RPDrukuj informacjęSprawa: WYMELDOWANIE Z MIEJSCA POBYTU CZASOWEGO OBYWATELI RP

Szczegóły informacji

WYMELDOWANIE Z MIEJSCA POBYTU CZASOWEGO OBYWATELI RP

Wydział: Wydział Spraw Obywatelskich

Ogłoszono dnia: 2014-07-17 14:34:34

Termin załatwienia

W chwili przyjęcia zgłoszenia

Osoba kontaktowa

Joanna Muzyka-Drozdek, Ilona Bartlińska

Miejsce załatwienia

ul. Szprotawska 4 (Pałac Książęcy) pok. nr 164

Telefon kontaktowy

68 4771058

Adres e-mail

info@um.zagan.pl

Sposób załatwienia

Wniosek rozpatrywany jest niezwłocznie.

Miejsce odbioru

ul. Szprotawska 4 (Pałac Książęcy) pok. nr 164

Wymagane Dokumenty

  1. Wypełniony i podpisany  formularz „ Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu czasowego” /dotyczy wymeldowania z dotychczasowego miejsca pobytu czasowego bez równoczesnego zameldowania w nowym miejscu pobytu/.
  2. Dowód osobisty lub paszport

Czas realizacji

W chwili przyjęcia zgłoszenia

Opłaty

Od czynności wymeldowania  nie pobiera się opłat

Tryb odwoławczy

    - Brak, czynność materialno-techniczna

Uwagi

  1. Za osobę nieposiadającą pełnej zdolności do czynności prawnych  obowiązek meldunkowy wykonuje jej przedstawiciel ustawowy lub inna osoba sprawująca nad nią faktyczna opiekę w miejscu ich wspólnego pobytu.
  2. Zgłoszenie zgonu, dokonane w urzędzie stanu cywilnego zgodnie z przepisami prawa o aktach stanu cywilnego, zastępuje wymeldowanie osoby zmarłej.
  3. Wymeldowania z miejsca pobytu  czasowego można dopełnić przez pełnomocnika , legitymującego się pełnomocnictwem udzielonym w formie, o której mowa w art. 33 § 2  ustawy z dnia 14 czerwca 1960r- Kodeks postępowania administracyjnego ( Dz. U. z 2013r, poz. 267 ze zm.), po okazaniu przez pełnomocnika do wglądu jego dowodu osobistego lub paszportu.
  4. Obywatel może wymeldować się z miejsca pobytu czasowego dokonując zameldowania w nowym miejscu pobytu, wskazując dotychczasowy adres, z którego ma nastąpić wymeldowanie.
  5. Osoba wymeldowana może złożyć wniosek o wydanie  zaświadczenia o wymeldowaniu, opłata 17 zł.

Podstawa prawna

  • Ustawa z dnia 24 września 2010r. o ewidencji ludności (Dz. U. z 2015r, poz. 388 z późn. zm) ;
  • Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 29 września 2011r. w sprawie określenia wzorów i sposobu wypełniania formularzy stosowanych przy wykonywaniu obowiązku meldunkowego (Dz.U. z 2011r. Nr 220, poz. 1306 z późn. zm.);
  • Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (tj. Dz. U.2014r. poz. 1628 z późn. zm)

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Grażyna Niklewicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-07-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Grażyna Niklewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-07-16 09:19:03
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Marian Senyk
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-07-17 14:34:34
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Marian Senyk
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-06-29 14:14:30
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2936 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony