ˆ

Akty prawne

Pobierz dane XMLAkt prawny: 287/2005Drukuj informacjęAkt prawny: 287/2005

Szczegóły informacji

287/2005

Rodzaj: Nieokreślony

Status: Obowiązujący

Sesja: brak

Kadencja: brak

Data wejścia w życie: 2005-10-05

Data podjęcia/podpisania: 2005-10-05

Tytuł aktu:

w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko Dyrektora Muzeum Martyrologii Alianckich Jeńców Wojennych w Żaganiu

Treść:

Z A R Z Ą D Z E N I E Nr 287/2005
BURMISTRZA MIASTA ŻAGAŃ
z dnia 5 października 2005 r.


w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko Dyrektora Muzeum Martyrologii Alianckich Jeńców Wojennych w Żaganiu.
Działając na podstawie § 1, § 2 i § 3 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 30 czerwca 2004 r. w sprawie organizacji i trybu przeprowadzania konkursu na kandydata na stanowisko dyrektora instytucji kultury z a r z ą d z a m , co następuje:
§ 1
Ogłaszam konkurs na stanowisko Dyrektora Muzeum Martyrologii Alianckich Jeńców Wojennych w Żaganiu.
§ 2
Warunki konkursu określa ogłoszenie o konkursie, które stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 3
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach, z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Konkurs na stanowisko Dyrektora Muzeum Martyrologii Alianckich Jeńców Wojennych w Żaganiu”, w terminie do dnia 18 listopada 2005 r. włącznie, w sekretariacie Urzędu Miasta Żagań, 68-100 Żagań, pl. Słowiański 17.
§ 4
1. Konkurs przeprowadzi Komisja Konkursowa powołana przez Radę Miasta Żagań.
2. Postępowanie konkursowe odbędzie się w dniu 21 listopada 2005 r., w siedzibie Urzędu Miasta Żagań – rozpoczęcie o godz. 10.00.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania i podlega ogłoszeniu w sposób zwyczajowo przyjęty, a także w Biuletynie Informacji Publicznej oraz w dwóch dziennikach o zasięgu regionalnym.
 
Burmistrz Miasta Żagań
Sławomir Kowal
_____________________________________
 
Załącznik
do Zarządzenia Nr 287/2005
Burmistrza Miasta Żagań
z dnia 27 października 2005 r.
Burmistrz Miasta Żagań
ogłasza konkurs na stanowisko Dyrektora Muzeum Martyrologii Alianckich Jeńców Wojennych
w Żaganiu
 
1. Do konkursu może przystąpić osoba spełniająca następujące warunki:
1) ukończyła studia wyższe,
2) posiada co najmniej 2 lata stażu pracy na kierowniczym lub samodzielnym stanowisku pracy,
3) nie była karana oraz nie toczy się przeciwko niej postępowanie karne,
4) zna obowiązujące ustawodawstwo, szczególnie w zakresie:
- samorządu gminnego,
- instytucji kultury,
- mienia komunalnego,
- finansów publicznych
5) posiada zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym,
6) jest komunikatywna, odporna na stres, dyspozycyjna,
7) preferencje:
- posiadanie wyższego wykształcenia specjalistycznego w zakresie muzealnictwa,
- staż pracy w muzealnictwie,
- znajomość języka obcego (biegła),
- znajomość zagadnień związanych z pozyskiwaniem funduszy zewnętrznych.
2. Oferty osób przystępujących do konkursu powinny zawierać:
1) uzasadnienie przystąpienia do konkursu,
2) curriculum vitae,
3) dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje zawodowe:
- dyplom ukończenia studiów wyższych,
- zaświadczenia potwierdzające posiadany staż pracy,
- dokumenty potwierdzające uzyskanie innych kwalifikacji
4) świadectwo pracy z ostatniego miejsca zatrudnienia lub zaświadczenie o zatrudnieniu jeżeli kandydat aktualnie świadczy pracę,
5) zaświadczenie lekarskie, o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym,
6) oświadczenia, że kandydat:
- nie był karany i nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
- nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 147, ust. 1, pkt. 4 ustawy z dnia 26 listopada 1998 r. o finansach publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2003 r. Nr 15, poz. 148 z późn. zm.),
- zapoznał się z treścią art. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne (Dz.U. z 1997 r. Nr 106, poz. 697 z późn. zm.),
- zapoznał się z treścią artykułów: 24h, 24i, 24j, 24k, 24l i 24m ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.),
- wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz.U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.),
7) koncepcję – opis działań na stanowisku Dyrektora Muzeum Martyrologii Alianckich Jeńców Wojennych w Żaganiu.
3. Dokumenty wymienione w poz. 2, pkt. 3, 4 i 5 niniejszego ogłoszenia mogą być złożone w formie kserokopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie lub przez sekretarza gminy.
4. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach , z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Konkurs na stanowisko Dyrektora Muzeum Martyrologii Alianckich Jeńców Wojennych w Żaganiu”, w terminie do dnia 18.11. 2005 r. włącznie, w sekretariacie Urzędu Miasta Żagań, 68 -100 Żagań, pl. Słowiański 17.
Konkurs rozpocznie się w dniu 21 listopada 2005 r., o godz. 10.oo w siedzibie Urzędu Miasta Żagań, z udziałem wszystkich kandydatów.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Artemiusz Władyka
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2005-10-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Artemiusz Władyka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2005-10-10 11:32:26
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2005-10-10 11:32:42
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2005-10-10 11:32:26
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3200 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony