ˆ

Akty prawne

Pobierz dane XMLAkt prawny: IV/20/2006Drukuj informacjęAkt prawny: IV/20/2006

Szczegóły informacji

IV/20/2006

Rodzaj: Nieokreślony

Status: Obowiązujący

Sesja: brak

Kadencja: brak

Data wejścia w życie: 2006-12-28

Data podjęcia/podpisania: 2006-12-28

Tytuł aktu:

zmieniająca Uchwałę Nr XXXVIII/123/2005 Rady Miasta Żagań z dnia 29 grudnia 2005 r. w sprawie Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na 2006 rok

Treść:

Uchwała Nr IV/20/2006
Rady Miasta Żagań
z dnia 28 grudnia 2006 r.
zmieniająca Uchwałę Nr XXXVIII/123/2005 Rady Miasta Żagań z dnia 29 grudnia 2005 r. w sprawie Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na 2006 rok.
§ 1
Zmienia się załączony do Uchwały Nr XXXVIII/123/2005 z dnia 29 grudnia 2005 r. w sprawie Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na 2006 r. Preliminarz Dochodów i Wydatków na 2006 r.
§ 2
Zmieniony Preliminarz, o którym mowa w § 1 stanowi załącznik do niniejszej uchwały.
§ 3
Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta Żagań.
§ 4
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu w sposób zwyczajowo przyjęty.

Przewodniczący Rady
Miasta Żagań

Zdzisław Mirski

 
Załącznik
do Uchwały IV/20/2006
Rady Miasta Żagań
z dnia 28 grudnia 2005 r.
Preliminarz
Dochodów i Wydatków na 2006 r.
p o   z m i a n a c h
I. Dochody:
1.Dział 756 rozdz. 75618 § 0480– 400.000 zł
Dochody z opłat za zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych.
II. Wydatki:
Dział 851 „Ochrona Zdrowia”
Rozdział 85154 „Przeciwdziałanie Alkoholizmowi” – 400.000 zł
Wydatki na przeciwdziałanie alkoholizmowi.

§ 2820 Dotacja celowa z budżetu na finansowanie lub dofinansowanie zadań zleconych do realizacji stowarzyszeniom – 54.400 zł

§ 4110 Składki na ubezpieczenie społeczne – 2.726 zł

§ 4120 Składki na fundusz pracy – 711 zł

§ 4170 Wynagrodzenia bezosobowe – 93.132 zł
1. Wydanie opinii przez biegłego psychologa i psychiatrę – 9.030 zł

2. Dieta za udział w posiedzeniach zespołu motywującego do leczenia osoby uzależnione od alkoholu oraz kontrole sklepów i lokali gastronomicznych – 4.000 zł

3. Opłata za zajęcia z dziećmi i młodzieżą w ramach programów profilaktycznych – 12.830 zł tj.:
a) 1 edycja Programu Elementarz 7 Kroków (Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 1, 2, 3, 4, 5, 7) – 4.000 zł,
b) Program NOE (Gimnazjum Nr 1 i Nr 2) – 1.500 zł,
c) Program Nasze Spotkania (ZSM, LO, ZSTH – 6 oddziałów) – 4.000 zł,
d) Program „Dotyk dobry i zły” (SP NR 1, 2, 3, 4, 5, 7) – 700 zł,
e) Program „Jestem OK.” (PSP 1, 2, 3, 4, 5, 7) – 600 zł,
f) Program „Bądź wolny” (Gimnazjum Nr 1 i 2) – 1.180 zł,
g) Inne programy profilaktyczne dotyczące bezpieczeństwa dzieci i młodzieży – 850 zł.

4. Sfinansowanie dyżurów psychologa klinicznego dla osób uzależnionych od alkoholu i ich rodzin – 13.950 zł.

5. Świadczenia za prowadzenie zajęć w świetlicach socjoterapeutycznych oraz pozalekcyjnych zajęć sportowych dla dzieci i młodzieży – 40.219 zł.

6. Wynagrodzenie roczne sekretarza Komisji – 3.600 zł. (300 zł x 12 m-cy)

7. Świadczenia za prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych i socjoterapeutycznych podczas półkolonii organizowanych na bazie stowarzyszeń, szkół publicznych i organizacji – 9.503 zł.

§ 4210 Zakup materiałów i wyposażenia – 79.841 zł.
a) Zakup artykułów szkolnych, gier i innych materiałów do zajęć w świetlicach socjoterapeutycznych – 362 zł.
b) Zakup wyposażenia dla organizacji, stowarzyszeń, szkół realizujących programy profilaktyczne i terapeutyczne (Stowarzyszenia Rodzin Katolickich, Stowarzyszenie Klubu Abstynenta, MAG, PTTK, kluby sportowe, PCK, ZHP, Parafie i inne) – 1.820 zł.
c) Zakup literatury dla realizowanych w szkołach programów profilaktycznych, czasopism, książek, taśm wideo, środków czystości, materiałów budowlanych i innych materiałów z przeznaczeniem dla organizacji realizujących zadania z zakresu profilaktyki – 2.100 zł.
d) Zakup materiałów na organizację kursów, szkoleń, wykładów, seminariów dla uczniów, pedagogów szkolnych, kuratorów, personelu medycznego, członków komisji ds. profilaktyki – 100 zł.
e) Zakup materiałów, nagród, artykułów spożywczych, napojów na organizowane festyny, imprezy trzeźwościowe, mitingi i konkursy dotyczące zdrowego stylu życia np. zabawa karnawałowa, Powitanie Wiosny, Dzień Dziecka, zabawy dla dzieci ze świetlic, Młodzieżowe Dni Sportu i inne – 34.141 zł.
f) Zakup materiałów na organizację półkolonii, kolonii i obozów terapeutycznych – 1.860 zł.
g) Zakup artykułów spożywczych dla potrzeb dożywiania dzieci uczestniczących w pozalekcyjnych programach opiekuńczo-wychowawczych i socjoterapeutycznych (słodkie bułki, jogurty, słodycze i inne) – 38.266 zł.
h) Zakup materiałów na organizację imprez, konkursów dotyczących bezpieczeństwa dzieci i młodzieży – 1.192 zł.

§ 4260 Zakup energii – 11.420 zł.
1. Opłaty za dostawę do Klubu Abstynenta
a) energii elektrycznej – 1.170 zł.
b) centralnego ogrzewania – 5.800 zł.
c) wody i odprowadzania ścieków – 550 zł.

2. Opłata za gaz dla świetlicy Stowarzyszenia Rodzin Katolickich przy Parafii NNMP i PZ „CARITAS” przy Parafii św. Józefa – 3.900 zł.

§ 4270 Zakup usług remontowych – 7.500 zł.
1. Remont dachu w budynku Żagańskiego Stowarzyszenia Klubu Abstynenta.

§ 4300 Zakup usług pozostałych – 145.366 zł.
1. Opłaty telefoniczne w Klubie Abstynenta (abonament) – 900 zł.

2. Opłaty za wywóz nieczystości stałych w Klubie Abstynenta – 130 zł.

3. Usługi transportowe w zakresie przewozu osób i dzieci w ramach turnusów rehabilitacyjnych, półkolonii, festynów, wycieczek oraz innych imprez promujących zdrowy styl życia organizowanych przez szkoły, świetlice socjoterapeutyczne i inne organizacje realizujące zadania z zakresu profilaktyki – 3.300 zł.

4. Opłaty za dokształcanie pedagogów, personelu medycznego, członków komisji, osób zajmujących się pracą z osobami uzależnionymi od alkoholu – 260 zł.

5. Sfinansowanie turnusów rehabilitacyjnych dla dzieci – 34.070 zł.
a) obozy zimowe – 22.000 zł.
b) obozy letnie – 12.070 zł.

6. Sfinansowanie półkolonii na bazie stowarzyszeń, szkół publicznych i organizacji (programy profilaktyczne, wyżywienie, seanse filmowe, wycieczki, zabawy i inne) – 18.039 zł.

7. Sfinansowanie terapii systemowej dla osób uzależnionych od alkoholu i ich rodzin – 28.060 zł.

8. Dofinansowanie obozu i zajęć terapeutycznych organizowanych przez Żagańskie Stowarzyszenie Klubu Abstynenta dla osób uzależnionych i współuzależnionych od alkoholu – 2.400 zł.

9. Sfinansowanie organizacji imprez, festynów trzeźwościowych, wycieczek, koncertów dla dzieci i młodzieży oraz dorosłych organizowanych przez szkoły, OSiR, ŻPK, Parafie, ZHP, Stowarzyszenia, Samorządową Szkołę Muzyczną II st. i inne organizacje (opłata zespołów muzycznych, programów i innych kosztów) – 33.619 zł.

10. Wynagrodzenia za spektakle, przedstawienia, wykłady i szkolenia dla młodzieży dotyczące zdrowego stylu życia i zapobiegania uzależnieniom (pierwszy dzień wiosny, majówka rodzinna, Dzień Dziecka, rozpoczęcie i zakończenie wakacji, Jarmark Michała, imprezy mikołajkowe itp.) – 7.730 zł.

11. Promowanie zdrowego stylu życia na terenie obiektów sportowych przez żagańskie kluby sportowe – 3.084 zł.

12. Przygotowanie lokalnej diagnozy problemów alkoholowych – 3.900 zł.

13. Wynagrodzenie ryczałtowe dla gospodarza Klubu Abstynenta – 8.674 zł za:
a) pełnienie dyżurów w Klubie dla grup AA,
b) wykonywanie prac porządkowych.

14. Obsługa finansowa działalności Klubu Abstynenta – 1.200 zł. (12 m-cy x 100 zł)

§ 4350 Zakup usług dostępu do sieci Internet – 1.084 zł.
1. Opłata stała za internet w Klubie Abstynenta.

§ 4410 Podróże służbowe krajowe – 2.000 zł.
1. Opłaty za wyjazdy na szkolenia, kursy, kontrole jednostek i organizacji świadczących usługi w zakresie profilaktyki i terapii uzależnień.

§ 4430 Różne opłaty składki – 1.820 zł.
1. Opłaty sądowe od wniosków o wszczęcie postępowania w sprawie leczenia odwykowego.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Monika Wojtysiak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-01-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Monika Wojtysiak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-01-05 13:29:49
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-01-05 13:29:57
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2007-01-05 13:29:49
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1677 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony