ˆ

Zamówienia publiczne poniżej kwoty 130 000 zł

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w rozumieniu Prawa Budowlanego nad realizacją zadania wykonywanego w formule „zaprojektuj i wybuduj” - UNIEWAŻNIONY

Informacja ogłoszona dnia 2018-04-19 08:55:00 przez Dariusz N

Akapit nr 1 - brak tytułu

Żagań, dnia 19.04.2018 r.
WZP.271.2.7.2018                                                                                                  
 
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
w postępowaniu o zamówienie publiczne o wartości szacunkowej powyżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 6 000 euro a nieprzekraczającej wyrażonej w złotych kwoty 30 000 euro
 
Burmistrz Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań
tel. (068) 477-10-40 lub (068) 477-10-08
fax. 068 477-10-17
 
zaprasza do składania ofert na wykonanie zamówienia publicznego pod nazwą: Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w rozumieniu Prawa Budowlanego nad realizacją zadania wykonywanego w formule „zaprojektuj i wybuduj” obejmującego opracowanie
(na podstawie Programu Funkcjonalno – Użytkowego) kompletnej dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót i dostaw zgodnie z tym projektem, w zakresie:
  1. Zaprojektowania, wykonania i montażu wiat przystankowych i rowerowych (stojaków
    na rowery oraz gablot z mapą obszaru).
  2. Zaprojektowania, wykonania, dostawy i montażu systemu informacji pasażerskiej oraz zarządzania flotą pojazdów transportu publicznego funkcjonującego na terenie Żarsko – Żagańskiego – Obszaru – Funkcjonalnego (ŻŻOF)”,
realizowanego w ramach zadania „Kompleksowy program komunikacji Żarsko – Żagańskiego – Obszaru - Funkcjonalnego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020
Oś Priorytetowa 3 „Gospodarka niskoemisyjna”, Działanie 3.3  „Ograniczenie niskiej emisji
w miastach”, Poddziałanie 3.3.1 „Ograniczenie niskiej emisji w miastach – projekty realizowane poza formułą ZIT”.
 
Zgodnie z art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - tekst jednolity (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) do przedmiotowego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
KOD CPV: 71520000-9 – Usługi nadzoru budowlanego
                   71247000-1 – Nadzór nad robotami budowlanymi
                   71248000-8 – Nadzór nad projektem i dokumentacją
 
I. Określenie przedmiotu zamówienia publicznego:
W ramach zamówienia Inspektor Nadzoru będzie koordynował, nadzorował, kontrolował i rozliczał realizację zadania inwestycyjnego pn.:
  1. Zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i montaż wiat przystankowych i rowerowych (stojaków na rowery oraz gablot z mapą obszaru)
  2. Zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i montaż systemu informacji pasażerskiej oraz zarządzania flotą pojazdów transportu publicznego funkcjonującego na terenie Żarsko – Żagańskiego – Obszaru – Funkcjonalnego (ŻŻOF)
 w zakresie:
  1. Sporządzenia projektów (budowlanego, wykonawczego),
  2. Uzyskania wymaganych przepisami prawa uzgodnień i zatwierdzeń opracowanego projektu budowlanego wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę,
  3. Wykonywania robót budowlanych na podstawie sporządzonych projektów w zakresie: montażu wiat przystankowych w zakresie wiat przystankowych i rowerowych (stojaków na rowery oraz gablot z mapą obszaru).
  4. Nadzorowania prac projektowych, wykonania, dostawy i montażu systemu informacji pasażerskiej oraz zarządzania flotą pojazdów transportu publicznego.
 
Zamówienie będzie wykonywane na obszarze 4 samorządów gminnych tj.:
  1. Gminy Żagań o statusie miejskim – zwanej Liderem,
  2. Gminy Żary o statusie miejskim – zwanej Partnerem,
  3. Gminy Żagań – zwanej Partnerem,
  4. Gminy Żary – zwanej Partnerem.
 
1. Zakres prac inspektora:
  1. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego jako przedstawiciel Zamawiającego, działa w jego imieniu i na jego rzecz. Odpowiada za kompleksową i terminową realizację Projektu zgodnie z przepisami: Prawa Budowlanego, Prawa Zamówień Publicznych, Warunków określonych w umowie zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą, Warunków umowy o współfinansowanie dla robót budowlanych w tym projektowych niezbędnych do realizacji inwestycji, Kodeksu Cywilnego, warunkami określonymi w niniejszym Zaproszeniu oraz zgodnie z umową o dofinansowanie projektu i przepisami prawa dotyczącymi współfinansowania i realizacji zadania ze środków Unii Europejskiej.
  2. Inspektor Nadzoru pełni obowiązki nadzoru inwestorskiego określone w art. 25 ustawy z dnia
    7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2017 r. poz. 1332 ze zm.).
  1. Inspektor nadzoru:
  1. Zapewnia pełny skład osób przewidzianych do bezpośredniego nadzorowania robót budowlanych niezbędnych do realizacji inwestycji w czasie odpowiadającym wykonaniu i rozliczeniu poszczególnych elementów zadań inwestycyjnych przez Wykonawcę zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem realizacji zamówienia.
  2. Ustanowi inspektorów nadzoru w odpowiednich branżach posiadających wymagane uprawnienia określone w art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane.
  1. Inspektor nadzoru ma obowiązek na etapie projektowania:
  1. Sprawdzenie sporządzonej dokumentacji pod kątem zgodności ze stanem istniejącym oraz z programem funkcjonalno-użytkowym,
  2. Sporządzenia raportu wstępnego z czynności opisanych w pkt 1,
  3. Ścisłej współpracy z Wykonawcą podczas toczących się prac projektowych i uzgodnieniowych,
  4. Opracowania i przedstawienia do akceptacji Zamawiającego, schematu organizacyjnego zespołu Inspektorów wraz ze szczegółowym zakresem obowiązków i uprawnień jakie zamierza przekazać poszczególnym osobom wchodzącym w skład zespołu, w tym zaproponowania osób pełniących funkcje koordynatorów na etapie projektowania,
  5. Prowadzenia uzgodnień, akceptacji, wyrażania opinii i podejmowanie innych czynności podczas opracowywania koncepcji projektowej i koordynacja działań związana z uzyskaniem pozwolenia na budowę przez Wykonawcę,
 
 
  1. Dokonania szczegółowej weryfikacji poprawności i sprawdzenia kompletności projektu budowlanego i wykonawczego, przedmiarów robót i specyfikacji technicznej wykonania
    i odbioru robót ze szczególnym uwzględnieniem wymogów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji przetargowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 1129).
  1. Na etapie prowadzenia robót budowlanych Inspektor jest upoważniony i zobowiązany do:
  1. Stałej obecności na terenie budowy przez okres trwania zadania inwestycyjnego, w zależności od czasu pracy Wykonawcy robót,
  2. Sprawowania nadzoru inwestorskiego przez uprawnionych przedstawicieli – inspektorów nadzoru, zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane i warunkami pozwolenia na budowę,
  3. Dostępu do terenu budowy oraz wszelkich miejsc gdzie materiały i urządzenia będą pozyskiwane, wytwarzane, montowane, składowane lub przygotowywane do wbudowania,
  4. Kontrolowania w sposób ciągły jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej oraz praktyką inżynierską, bieżące archiwizowanie wszelkich atestów, deklaracji, certyfikatów jakości itp.,
  5. Odpowiednio wyprzedzające informowanie Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót, które mogą mieć wpływ na wydłużenie czasu wykonania lub zwiększenia kosztów,
  6. Kontrolowania przestrzegania przez Wykonawcę Robót zasad bezpieczeństwa pracy
    i utrzymania porządku na terenie budowy,
  7. Udzielania Wykonawcy Robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących realizacji inwestycji,
  8. Kontroli zgodności oznakowania robót z zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu,
  9. Wyrażania zgody na wykonywanie robót w nocy i dni wolne od pracy,
  10. Wnioskowania o usunięcie z terenu budowy każdej osoby zatrudnionej przez Wykonawcę Robót, która zachowuje się niewłaściwie lub jest niekompetentna lub niedbała w swojej pracy,
  11. Organizowania minimum raz na dwa tygodnie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz przewodniczenia cyklicznym Radom Budowy dotyczącym postępu robót, w których udział biorą przedstawiciele wszystkich zaangażowanych w realizację zadania inwestycyjnego stron (Wykonawca Robót, Inspektorzy, Zamawiający oraz inni oficjalni obserwatorzy) oraz sporządzania protokołów z tych narad i przekazywania ich Zamawiającemu w terminie 6 dni,
  12. Organizowania branżowych narad technicznych oraz sporządzania protokołów z tych narad
    i przekazywania ich Zamawiającemu, Wykonawcy Robót i uczestnikom, w terminie 3 dni od dnia narady,
  13. Monitorowania postępu robót poprzez sprawdzanie ich rzeczywistego zaawansowania
    i zgodności realizacji z obowiązującym harmonogramem robót,
  14. Kontroli sposobu składowania i przechowywania materiałów,
  15. Nadzorowania badań materiałów i robót wykonywanych przez Wykonawcę Robót,
  16. Zlecania Wykonawcy Robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość co do ich jakości,
 
 
  1. Weryfikowania „rysunków powykonawczych” sporządzanych przez Wykonawcę Robót,
  2. Bieżącego dokonywania obmiaru wykonanych robót,
  3. Dokonywania odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu,
  4. Sprawdzenia wykonanych robót i powiadomienie Wykonawcy Robót o wykrytych wadach oraz określenia zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych,
  5. Poświadczenia usunięcia przez Wykonawcę Robót wad,
  6. Przygotowania do odbioru częściowego i końcowego robót, sprawdzenia kompletności
    i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę Robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorze robót,
  7. Sprawdzenia i akceptowania przejściowych i końcowych oświadczeń Wykonawcy Robót dotyczących ilości i wartości wykonanych robót i przygotowanie odpowiednich Świadectw Płatności,
  8. Poświadczenia terminu zakończenia robót,
  9. Dostarczenia Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, certyfikatów przygotowanych przez Wykonawcę Robót po zakończeniu robót,
  10. Zapobiegania roszczeniom Wykonawcy Robót,
  11. Powiadomienia Zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawcy Robót oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego, a stanem faktycznym na terenie budowy,
  12. Sprawdzenia ostatecznej kwoty umownej należnej Wykonawcy Robót,
  13. Rozliczenia umowy o roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia,
  14. Wydania polecenia przyspieszenia lub opóźnienia tempa robót,
  15. Załatwianie wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją Kontraktu, w uzgodnieniu ze Zleceniodawcą,
  16. Sporządzenia protokołu odzysku materiałów pochodzących z rozbiórki,
  17. Prowadzenia dokumentacji fotograficznej budowy,
  18. Przygotowywania comiesięcznych komunikatów dotyczących postępów robót i sytuacji na budowie przeznaczonych do publikacji za pośrednictwem Biura Prasowego i na stronach internetowych Zamawiającego,
  19. Składanie comiesięcznych raportów z postępu prac i płatności zgodnie z wymaganiami Zamawiającego,
  20. Wnioskowanie do Zamawiającego o:
  1. wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej,
  2. przeprowadzenie niezbędnych badań i pomiarów lub ekspertyz przez niezależnego rzeczoznawcę,
  3. zlecenie usunięcia wad stronie trzeciej w przypadku gdy Wykonawca Robót nie usunie ich
    w wyznaczonym terminie,
  4. zmianę terminu wykonania robót w umowie o roboty budowlane, kiedy zmiana taka nie wynika z winy czy zaniedbań Wykonawcy Robót,
  5. zlecenie wykonania robót dodatkowych,
  6. zatwierdzenie Harmonogramu robót i płatności przedstawionego przez Wykonawcę Robót.
  1. Na etapie projektowania, montowania i wdrażania systemu informacji pasażerskiej:
  1. Sprawdzenie poprawności wdrażanego systemu z założeniami PFU,
  2. Sprawdzenie legalności instalowanego oprogramowania (licencje),
  3. Sprawdzenie zgodności oprogramowania oraz instalowanego sprzętu z założeniami PFU,
  4. Sprawdzenie poprawności funkcjonowania wdrażanego systemu.
 
  1. Na etapie po zakończeniu robót budowlanych do obowiązków Inspektora nadzoru należeć będzie:
  1. Dokonanie odbioru końcowego, przygotowanie kompletnej dokumentacji odbiorowej niezbędnej przy pracy komisji, powołanej przez Zamawiającego oraz przygotowanie protokołów odbioru robót,
  2. Dokonanie odbioru wykonanych robót związanych z usunięciem wad,
  3. Wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń, sporów,
  4. Zweryfikowanie przygotowanych dla potrzeb Zamawiającego danych potrzebnych do sporządzenia dokumentów PT, OT i książki obiektu,
  5. Sporządzenie raportu końcowego i wszelkich wymaganych sprawozdań,
  6. Uczestniczenie w procedurze uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu,
  7. Uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych, egzekwowanie obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy Robót.
  1. W przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych Inspektor jest upoważniony i zobowiązany do:
  1. Niezwłocznego pisemnego zawiadomienia Zamawiającego o konieczności wykonania robót dodatkowych,
  2. Przygotowania dla Zamawiającego protokołu, spisanego przy udziale przedstawicieli Nadzoru Autorskiego, Inspektora Nadzoru, Zamawiającego i Wykonawcy Robót, zawierającego opis powstałych problemów technicznych, opis zmian, koniecznych w dokumentacji projektowej, opis niezbędnych do wykonania robót dodatkowych,
  3. Przedstawienia Zamawiającemu kalkulacji kosztów Wykonawcy Robót na wykonanie robót dodatkowych; zakres i wartość robót dodatkowych każdorazowo będą podlegać weryfikacji
    i akceptacji Zamawiającego,
  4. Wydania polecenia wykonania robót dodatkowych wyłącznie po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego; uzasadnione roboty dodatkowe Zamawiający będzie traktował jako zamówienie dodatkowe zgodnie z Ustawą – Prawo Zamówień Publicznych.
  1. Do obowiązków Inspektora należy przygotowanie dla Zamawiającego następujących raportów:
  1. Raport wstępny w terminie do 30 dni od podpisania umowy.
  2. Raport miesięczny – Inspektor w ciągu 5 dni roboczych po zakończeniu każdego miesiąca kalendarzowego przedłoży Zamawiającemu „Raport miesięczny” wyszczególniający wykonane prace i kontrolne badania laboratoryjne oraz poinformuje o postępie robót, uzyskiwanym poziomie jakości robót, sprawach finansowych oraz występujących problemach w realizacji umowy na roboty budowlane. Raport będzie zawierał:
  1. opis postępu robót w stosunku do przyjętego harmonogramu,
  2. nakłady finansowe poniesione na roboty w powiązaniu z przyjętym harmonogramem,
  3. plan robót i finansowania na kolejne miesiące,
  4. opis powstałych problemów i zagrożeń oraz działań podjętych w celu ich usunięcia,
  5. fotografie dokumentujące postęp robót,
  6. wykaz zmian w dokumentacji projektowe,
  7. wykaz wystąpień Wykonawcy i sposób ich rozpatrzenia.
  1. Raport końcowy - Po zakończeniu robót, przed odbiorem końcowym, Inspektor nadzoru przedłoży Zamawiającemu komplet, sporządzonej przez Wykonawcę robót dokumentację powykonawczą w ilościach i zakresie jak wynika to z prawa budowlanego. Inspektor nadzoru, w ciągu 30 dni od daty odbioru końcowego przedłoży Zamawiającemu Raport końcowy, który będzie zawierał:
  1. końcowe rozliczenie ilości wykonanych robót i obliczenie końcowej kwoty umownej zgodnie z umową Wykonawcy Robót,
  2. rozliczenie finansowe zadania inwestycyjnego,
  3. protokół odbioru końcowego i przekazania do użytkowania,
  4. opis przebiegu wykonania Inwestycji i sprawozdanie z działalności Inspektora,
  5. całą powykonawczą dokumentację odbiorową zawierającą takie dokumenty jak: sprawozdanie techniczne końcowe, protokoły z Rad Budowy, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, mapę powykonawczą, wystąpienia Wykonawcy, instrukcje zmian, wnioski Wykonawcy, obmiary, aprobaty techniczne, atesty i deklaracje zgodności, receptury, świadectwa jakości, programy zapewnienia jakości, wyniki badań, projekt budowlany powykonawczy, informacje niezbędne do sporządzenia dokumentów PT, OT, książki obiektu itp.
  6. raporty kwartalne i roczne zawierające podsumowanie działania Wykonawcy w tych okresach, plan pracy na następny okres oraz informacje o postępie robót i finansowaniu Kontraktu.
  1. Inspektor nadzoru ma obowiązek realizować wszystkie inne polecenia i zarządzenia Zamawiającego nie wymienione powyżej, które będą niezbędne dla prawidłowej realizacji umowy i służyły zabezpieczeniu interesów Zamawiającego.
  2. Na każdym etapie realizacji Inspektor zapewni Zamawiającemu wszelką niezbędną pomoc
    w zakresie realizacji inwestycji.
  3. Dokumenty wymienione w ust. 8 pkt 1; 2; 3; należy przekazywać do Zamawiającego w wersji drukowanej i elektronicznej.      
 
Przedmiot nadzorowanego zamówienia:
Zakres prac do wykonania ujęty jest w ogłoszeniu przetargowym, które w  wersji elektronicznej udostępnione jest pod adresem: http://www.bip.zagan.pl w zakładce „Przetargi publiczne” – „Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z realizacją zadania pn. Kompleksowy program komunikacji w Żarsko – Żagańskim Obszarze Funkcjonalnym współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020 Oś Priorytetowa 3 „Gospodarka niskoemisyjna”, Działanie 3.3  „Ograniczenie niskiej emisji w miastach”, Poddziałanie 3.3.1 „Ograniczenie niskiej emisji w miastach – projekty realizowane poza formułą ZIT”.
 
II.  Termin realizacji zamówienia: 
Zamówienie należy wykonać od dnia podpisania umowy do dnia zakończenia robót tj. wykonania wszystkich robót budowlanych, końcowego odbioru robót budowlanych. Planowany termin zakończenia robót ustala się na dzień 31.10.2018 r.
W przypadku przedłużenia terminu wykonania robót budowlanych przez Wykonawcę inwestycji, Zamawiający przedłuży termin wykonania usługi nadzoru o termin wykonania umowy na roboty budowlane do dnia odbioru końcowego zadania.
 
III. Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonania oceny ich spełnienia:
  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają warunki dotyczące:
  1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
 
  1. posiadania wiedzy i doświadczenia;
  2. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
  3. sytuacji ekonomicznej i finansowej;
  4. nie podlegają wykluczeniu z postepowania.
Na potwierdzenie spełnienia ww. warunków Wykonawca składa odpowiednie oświadczenie znajdujące się w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.
  1. W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Oferent wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem złożenia oferty (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) sprawował co najmniej 1 usługę pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru lub Zarządzającego kontraktem obejmującą: pełnienie nadzoru budowlanego, sprawozdawczości i rozliczenia kontraktu na zadaniu z zakresu budowy lub przebudowy (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 ze zm.) o wartości brutto co najmniej 400.000,00 zł. Na potwierdzenie tego warunku Oferent złoży wykaz zadań, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączając poświadczenia określające, czy wymagane zadania zostały wykonane w sposób należyty. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego zadania których dotyczy poświadczenie, zostały wcześniej wykonane, Oferent nie ma obowiązku przedkładania poświadczenia.
  2. W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Oferent wykaże się dysponowaniem osobami:
  1. posiadającą wykształcenie wyższe informatyczne lub z branży telekomunikacyjnej,
  2. posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno–budowlanej, co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami budowlanymi lub pełnienia nadzoru nad robotami budowlanymi,
  3. posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej
    w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
    : Inspektor robót w specjalności elektrycznej - uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych
    w budownictwie tj. do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami budowlanymi lub pełnienia nadzoru inwestorskiego, liczone od dnia uzyskania uprawień.
Na potwierdzenie tego warunku Oferent złoży wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia zawodowego i wykształcenia.
  1. Oferenci mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie Konsorcjum).
4.1. W przypadku wspólnego ubiegania się, Oferenci ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Na potwierdzenie ustanowienia pełnomocnika Oferenci załączają do oferty stosowne pełnomocnictwo. 
  1. Jeżeli oferta Oferentów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Oferentów.
4.3. Oferenci występujący wspólnie, warunki dotyczące udziału w postepowaniu mogą spełnić łącznie natomiast warunek dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania muszą spełnić oddzielnie dla każdego Oferenta.
4.4. Oferenci występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
  1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie złożonych przez Oferenta oświadczeń i dokumentów żądanych przez Zamawiającego, na zasadzie spełnia/nie spełnia. Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż Oferent spełnia warunki udziału
    w postępowaniu na dzień składania ofert. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu albo nie wykazania w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Oferent zostanie wykluczony z postępowania – po wyczerpaniu czynności związanych z wezwaniem do uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń.
Ofertę Oferenta wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
 
IV. Sposób przygotowania oferty:
  1. Oferent składa tylko jedną ofertę, w formie pisemnej, na załączonym formularzu oferty.   
  2. Wraz z ofertą Oferent składa oświadczenia i wymagane dokumenty.
  3. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, przy użyciu nośnika pisma nieulegającego usunięciu.
  4. Oferta musi być podpisana przez Oferenta lub upełnomocnionego przedstawiciela Oferenta.
  5. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
  6. Oferent podaje cenę brutto, zgodnie z wymogami określonymi na formularzu ofertowym.
  7. Cena jest ceną ryczałtową zawierająca wszystkie składniki niezbędne do całkowitego
    i efektywnego wykonania przedmiotu zamówienia. Zwiększenie wynagrodzenia Wykonawcy robót
budowlanych (roboty dodatkowe/uzupełniające) nie stanowi podstawy do zwiększenia wynagrodzenia Inspektora nadzoru.
  1. Cena oferty podana przez Wykonawcę zawiera w sobie wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia i jest stała przez cały okres trwania umowy i w żadnym przypadku nie podlega zmianom z jakiegokolwiek powodu.
  2. W cenie oferty złożonej przez Wykonawcę będącego osobą fizyczną niewykonującej działalności gospodarczej uwzględnione muszą być wszystkie koszty i składniki niezbędne do wykonania zamówienia, a w szczególności podatek dochodowy od osób fizycznych oraz składki na ubezpieczenie społecznie, zdrowotne, Fundusz Pracy, których obowiązek regulowania wynika
    z aktualnie obowiązujących przepisów zarówno przez Wykonawcę oraz Zamawiającego (tj. płaca Wykonawcy brutto oraz narzuty na wynagrodzenie, których obowiązek uregulowania dotyczy Zamawiającego). W cenie oferty Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wymagania ustawy
    z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. 2015 r. poz. 2008
    z póź. zm.).
 
V. Miejsce i termin składania ofert:
  1. Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w Urzędzie Miasta Żagań, ul. Jana Pawła II 15, Wydział Zamówień Publicznych i Nadzoru Właścicielskiego - pok. nr 20, do dnia 27.04.2018 r. do godziny 11.00. z zaznaczeniem, czego oferta dotyczy i dopiskiem: „Nie otwierać przed 27.04.2018 r. przed godziną 11.00. Koperta powinna zawierać również nazwę Oferenta i jego adres.  
  2. W przypadku przesłania oferty pocztą lub przesyłką kurierską decydująca jest data wpływu do siedziby Urzędu Miasta w Żaganiu potwierdzona pieczęcią kancelaryjną a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
  3. Oferent może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.                   
  4. Oferty niekompletne podlegają uzupełnieniu, w terminie określonym przez Zamawiającego.
 
VI. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
  1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierować się kryterium:
  1. Cena ryczałtowa oferty brutto „C” - 70 %
Punktacja za kryterium: cena ryczałtowa oferty brutto „C” zostanie obliczona wg wzoru:
 
                             cena ryczałtowa oferty brutto najniższa
„C” =                                                                                          x 100 x 70 %
                cena ryczałtowa oferty brutto badanej oferty
 
  1. Doświadczenie personelu „D” - 30 %
Przy ocenie oferty w kryterium doświadczenie Inspektora Nadzoru („D”) oferta Wykonawcy otrzyma punkty, gdy wykaże on, że osoby skierowane przez niego do realizacji zamówienia posiadają doświadczenie zawodowe (praktykę):
  1. Podkryterium D1w pełnieniu funkcji specjalisty z zakresu teleinformatyki. Ocena oferty
    w tym podkryterium dokonana zostanie na podstawie informacji zawartej w formularzu oferty w następujący sposób:
  • za posiadanie 3 – letniego doświadczenia w zakresie projektowania lub wdrażania systemu teleinformacyjnego oferta otrzyma 2 pkt;
  • za posiadanie 5 – letniego doświadczenia w zakresie projektowania lub wdrażania systemu teleinformacyjnego oferta otrzyma 4 pkt;
  • za posiadanie 8 – letniego doświadczenia w zakresie projektowania lub wdrażania systemu teleinformacyjnego oferta otrzyma 10 pkt.
Uwaga: maksymalna ilość punktów przyznanych w podkryterium D1 to 10 pkt.
  1. Podkryterium D2w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych, od początku realizacji robót do ich zakończenia, nad zadaniami inwestycyjnymi polegającymi na budowie lub przebudowie obiektów budowlanych o minimalnej wartości tego zakresu 500.000,00 zł brutto (każde), przez osobę wskazaną przez Wykonawcę na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w Zaproszeniu. Ocena oferty w tym podkryterium D2 dokonana zostanie na podstawie informacji zawartej w formularzu oferty
    w następujący sposób:
  • za pełnienie nadzoru w ww. zakresie na 2 zadaniach oferta otrzyma 2 pkt;
  • za pełnienie nadzoru w ww. zakresie na 3 zadaniach oferta otrzyma 4 pkt;
  • za pełnienie nadzoru w ww. zakresie na 4 i więcej zadaniach oferta otrzyma 10 pkt.
Uwaga: maksymalna ilość punktów przyznanych w podkryterium D2 to 10 pkt.
  1. Podkryterium D3w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru robót elektrycznych, od początku realizacji robót do ich zakończenia, nad zadaniami inwestycyjnymi polegającym na budowie lub przebudowie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych o minimalnej wartości tego zakresu 300.000,00 zł brutto (każde), przez osobę wskazaną przez Wykonawcę na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w Zaproszeniu.
Ocena oferty w tym podkryterium D3 dokonana zostanie na podstawie informacji zawartej
w formularzu oferty w następujący sposób:
  • za pełnienie nadzoru w ww. zakresie na 2 zadaniach oferta otrzyma 2 pkt;
  • za pełnienie nadzoru w ww. zakresie na 3 zadaniach oferta otrzyma 4 pkt;
  • za pełnienie nadzoru w ww. zakresie na 4 i więcej zadaniach oferta otrzyma 10 pkt.
Uwaga: maksymalna ilość punktów przyznanych w podkryterium D2 to 10 pkt.
 
Punktacja przyznana ofercie w kryterium doświadczenie D zostanie obliczona, jako suma punktów uzyskanych w podkryterium D1, podkryterium D2 i podkryterium D3:
              D = D1 + D2 + D3
  1. Ilość uzyskanych punktów w ocenie oferty stanowi sumę punktów za poszczególne kryteria:
    „C” + „D”. Maksymalna ilość punktów jaką może uzyskać oferta wykonawcy wynosi 100,00 punktów. Punkty wylicza się z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
  2. Najkorzystniejszą ofertą będzie ta oferta, która uzyska największą ilość punktów („C”+ „D”).
  3. W sytuacji, gdy nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawiać będzie taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty
    o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia
    w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.  Wykonawcy nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
 
VII. Postanowienia końcowe:
  1. Istotne elementy, które zostaną zawarte w umowie z Wykonawcą zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do Zaproszenia do składania ofert.  
  2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia przedmiotowego zamówienia bez podania przyczyny.
 
z up. BURMISTRZA
Magdalena Wiadomska – Łażewska
Sekretarz Miasta

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Urszula Romejko
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-04-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Urszula Romejko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-04-19 08:53:39
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-04-19 08:55:00
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-05-07 13:42:10
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
516 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony