ˆ

Zamówienia publiczne poniżej kwoty 130 000 zł

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Informatyzacja Urzędu Miasta – zakup urządzeń sieciowych, sprzętu komputerowego i oprogramowania / UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA

Informacja ogłoszona dnia 2017-09-08 08:13:34 przez Dariusz N

Akapit nr 1 - brak tytułu

w postępowaniu o zamówienie publiczne o wartości szacunkowej powyżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 6 000 euro a nieprzekraczającej wyrażonej w złotych kwoty 30 000 euro
 
Burmistrz Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań
tel. (068) 477-10-40  lub (068) 477-10-308
fax. 068 477-10-17
 
zaprasza do składania ofert na wykonanie zamówienia publicznego pod nazwą: „Informatyzacja Urzędu Miasta – zakup urządzeń sieciowych, sprzętu komputerowego i oprogramowania”.      
Zgodnie z art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity
Dz. U. z 2017 r. poz. 1579) do przedmiotowego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
 
I. Określenie przedmiotu zamówienia publicznego:
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę urządzeń sieciowych, sprzętu komputerowego
i oprogramowania o parametrach technicznych zgodnych z poniższym opisem:
 
Przedmiot zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia:
 
a/ Stacjonarny zestaw komputerowy Dell Vostro 3268 [N301VD3268EMEA01_8GB] – lub równoważny – sztuk 5
Taktowanie procesora
3.9 GHz
Pozostałe informacje o procesorze
Procesor, osiągający w teście PassMark CPU Mark wynik min. 5895 punktów wg wyników umieszczonych na stronie http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html w dniu 29-08-2017
2 rdzenie / 4 wątki
3.9 GHz, Cache 3 MB
System operacyjny
Windows 10 Professional 64-bit
Płyta główna
Chipset H110
Zainstalowana pamięć RAM
8 GB
Rodzaj pamięci
DDR4
Częstotliwość szyny pamięci
2400 MHz
Pojemność dysku
500 GB
Interfejs dysku
SATA III - 6 Gb/s
Prędkość obrotowa
7200 obr/min
Karta graficzna
HD Graphics
Porty wideo
1x VGA
1x HDMI
Interfejs sieciowy
1 x 10/100/1000 Mbit/s
Napęd optyczny
DVD+/-RW DualLayer
Złącza zewnętrzne
    1x VGA
    1x HDMI
    1x RJ-45
    4x USB 2.0
    2x USB 3.0
Obudowa
Small Form Factor
Zawartość zestawu
Klawiatura USB US, Mysz optyczna USB
Gwarancja 3 lata
 
b/ Monitor – AOC I2080SW - lub równoważny  – sztuk 4
Przekątna ekranu
19.5"
Typ matrycy
IPS
Powierzchnia matrycy
Matowa
Technologia podświetlania
LED
Plamka matrycy
0,2907 mm
Rozdzielczość
1440 x 900 (WGXA+)
Czas reakcji
5 ms
Jasność
250 cd/m²
Kontrast dynamiczny
20 000 000:1
Kąt widzenia poziomy
178 °
Kąt widzenia pionowy
178 °
Gniazda wejściowe
Analogowe (D-Sub)
Certyfikaty
CE
TUV Bauart
Pobór mocy
19 W
Załączone wyposażenie
Przewód D-Sub
 
c/ Monitor – Philips 240V5QDSB/00 - lub równoważny  – sztuk 1
Przekątna ekranu
23.8"
Typ matrycy
IPS
Powierzchnia matrycy
Matowa
Technologia podświetlania
LED
Plamka matrycy
0,275 mm
Rozdzielczość
1920 x 1080 (HD 1080)
Czas reakcji
5 ms
Jasność
250 cd/m²
Kontrast dynamiczny
10 000 000:1
Kąt widzenia poziomy
178 °
Kąt widzenia pionowy
178 °
Gniazda wejściowe
Analogowe (D-Sub)
Cyfrowe (DVI-D)
Cyfrowe (HDMI)
Certyfikaty
CE
FCC klasa B
TCO
cETLus
TUV/ISO9241-307
Pobór mocy
19 W
Załączone wyposażenie
Przewód D-Sub
 
d/ Pakiet programów biurowych Office 2016 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm 32/64 Bit PL – sztuk 5
 
Edytor tekstu umożliwiający edycję dokumentów w formacie doc, docx
Arkusz kalkulacyjny umożliwiający edycję dokumentów w formacie xls, xlsx
Program do tworzenia prezentacji umożliwiający edycję dokumentów w formacie ppt, pptx
Klient poczty elektronicznej obsługujący protokoły POP3, SMTP, IMAP, MAPI
Wszystkie programy powinny być w polskiej wersji językowej
 
e/ Kyocera ECOSYS P3045dn lub równoważny  – sztuk 2
 
Ogólnie typ
Drukarka A4
Technologia
Mono Laser
Prędkość wydruku
do 45 str. A4 na minutę
Rozdzielczość
1200 dpi
Czas nagrzewania
ok. 15 sekund lub mniej
Czas wydruku pierwszej strony
ok. 5,9 sekund lub mniej
Pobór mocy
Drukowanie: 594 W; tryb gotowości: 10 W; tryb uśpienia: 0,9 W
Moduł dupleksu
Drukowanie dwustronne: A4, A5, B5, Letter, Legal, inne w zakresie 140 x 210 mm – 216 x 356 mm, 60 – 120 g/m2
Interfejsy
USB 2.0 (Hi-Speed), 2 x USB Host Interface, Gigabit Ethernet (10/100/1000BaseT)
Bęben
na 300 000 wydruków
 
 
 
f/ Develop ineo+ 3100p lub równoważny  – sztuk 1
 
Ogólnie typ
Drukarka A4
Technologia
Color Laser
Prędkość wydruku
do 31 str. A4 na minutę
Rozdzielczość
1200 dpi
Czas nagrzewania
ok. 36 sekund
Czas wydruku pierwszej strony
ok. 12,9 sekund
Moduł dupleksu
Drukowanie dwustronne: A4; 60 – 210 g/m2
Interfejsy
USB 2.0, 10-Base-T/100-Base-TX/1000-Base-T Ethernet
Bęben czarny
na 25 000 wydruków
Bębny CMY
na 25 000 wydruków
 
 
Dodatkowe informacje:
  1. Zamawiający informuje, że w przypadku gdy określił wymagania z użyciem znaków towarowych, norm, specyfikacji technicznej, to należy traktować takie określenie jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego.
W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest w ofercie udowodnić, że funkcjonalność oferowanego sprzętu i oprogramowania jest równoważna w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego, jak również, że posiada nie gorsze parametry techniczne niż wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca w formularzu ofertowym stanowiącym zał. nr 1 do Zaproszenia w arkuszu asortymentowo-cenowym wpisze parametry sprzętu jaki oferuje.
  1. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia sprzętu fabrycznie nowego.
  2. Dostawca zapewnia tonery startowe do drukarek.
  3. Wykonawca jest zobowiązany składając ofertę dołączyć specyfikację techniczną zamawianego towaru, w szczególności podając nazwę producenta, markę, typ, itp.
  4. Warunki gwarancji: min. 2 lata, na miejscu u Zamawiającego, chyba że w opisie przedmiotu zamówienia wskazano inaczej.
  5. Dostawa: Plac Słowiański 17, 68-100 Żagań.
 
II.  Termin realizacji zamówienia: 
Zamówienie należy wykonać w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy.
 
III. Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonania oceny ich spełnienia:
  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają warunki dotyczące:
  1. posiadania  uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
  2. posiadania wiedzy i doświadczenia;
  3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
  4. sytuacji ekonomicznej i finansowej;
  5. niepodlegania wykluczeniu z postepowania.
Na potwierdzenie spełnienia ww. warunków Wykonawca składa odpowiednie oświadczenie znajdujące się
w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.
  1. Oferenci mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie Konsorcjum).
3.1. W przypadku wspólnego ubiegania się, Oferenci ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Na potwierdzenie ustanowienia pełnomocnika Oferenci załączają do oferty stosowne pełnomocnictwo.
3.2. Jeżeli oferta Oferentów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Oferentów.
3.3. Oferenci występujący wspólnie, warunki dotyczące udziału w postepowaniu mogą spełnić łącznie natomiast warunek dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania muszą spełnić oddzielnie dla każdego Oferenta.
3.4.  Oferenci występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
  1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie złożonych przez Oferenta oświadczeń i dokumentów żądanych przez Zamawiającego, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
    Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż Oferent spełnia warunki udziału w postępowaniu na dzień składania ofert. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu albo nie wykazania w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Oferent zostanie wykluczony z postępowania – po wyczerpaniu czynności związanych z wezwaniem do uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń. Ofertę Oferenta wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
 
 
IV. Sposób przygotowania oferty:
  1. Oferent składa tylko jedną ofertę, w formie pisemnej, na załączonym formularzu oferty.   
  2. Wraz z ofertą Oferent składa oświadczenia i wymagane dokumenty.
2.1. Dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta. Poświadczenie zgodności z oryginałem następuje zgodnie z zasadą reprezentacji Oferenta, wskazaną w dokumencie rejestrowym Oferenta albo poprzez poświadczenie przez osobę umocowaną w sposób właściwy do dokonania czynności poświadczenia dokumentów za zgodność z oryginałem.
2.2.W przypadku Oferentów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów na zasobach, których Oferent będzie polegał, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Oferenta lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub przez te podmioty.
  1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, przy użyciu nośnika pisma nieulegającego usunięciu.
  2. Oferta musi być podpisana przez Oferenta lub upełnomocnionego przedstawiciela Oferenta.
  3. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
  4. Oferent podaje cenę brutto, zgodnie z wymogami określonymi na formularzu ofertowym. Cenę ofertową brutto za cały przedmiot zamówienia wykonawca winien obliczyć za pomocą arkusza asortymentowo-cenowego znajdującego się w formularzu ofertowym.
  5. Kalkulując cenę wykonawca winien uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia.
 
 
V. Miejsce i termin składania ofert:
  1. Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w Urzędzie Miasta Żagań, ul. Jana Pawła II 15, Wydział Zamówień Publicznych i Nadzoru Właścicielskiego - pok. nr 20, do dnia 20.09.2017 r. do godziny 10.00 z zaznaczeniem czego oferta dotyczy i dopiskiem: „Nie otwierać przed 20.09.2017 r. przed godziną 10.00. Koperta powinna zawierać również nazwę Oferenta i jego adres.
  2. W przypadku przesłania oferty pocztą lub przesyłką kurierską decydująca jest data wpływu do siedziby Urzędu Miasta w Żaganiu potwierdzona pieczęcią kancelaryjną a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
  3. Oferent może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
  4. Oferty niekompletne podlegają uzupełnieniu, w terminie określonym przez Zamawiającego.
  5. Oferty złożone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
 
 
VI. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
  1. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie: ceny – 100%.
  2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. (stosunek oferty z najniższą ceną do ceny oferty badanej).
  3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  4. W przypadku złożenia ofert o takiej samej cenie, Zamawiający negocjuje ceny z każdym Oferentem odrębnie.
  5. Zamawiający udziela zamówienia Oferentowi, który złożył najkorzystniejszą ofertę z najniższą ceną brutto.
 
 
 
 
 
VII. Postanowienia końcowe:
  1. Wynagrodzenie Wykonawcy jest wynagrodzeniem umownym brutto i obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy.
  2. Zapłata z tytułu wykonania zamówienia dokonana zostanie przelewem na konto wskazane przez wykonawcę w umowie, w terminie do 14 dni, licząc od daty wpływu faktury do Zamawiającego.
  3. Istotne elementy, które zostaną zawarte w umowie z Wykonawcą zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do Zaproszenia do składania ofert.
  4. Obowiązującą formą odszkodowania będą kary umowne – określone we wzorze umowy.
  5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia przedmiotowego zamówienia bez podania przyczyny.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Urszula Romejko
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-09-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Urszula Romejko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-09-08 08:09:13
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-09-08 08:13:34
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-09-26 15:00:53
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
638 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony