ˆ

Zamówienia publiczne poniżej kwoty 130 000 zł

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zaproszenie do składania ofert na wykonanie zamówienia publicznego pod nazwą: „Modernizacja chodników przy ul. Pomorskiej w Żaganiu”

Informacja ogłoszona dnia 2017-03-17 08:31:44 przez Marian Senyk

Akapit nr 1 - brak tytułu

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
w postępowaniu o zamówienie publiczne o wartości szacunkowej powyżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 6 000 euro a nieprzekraczającej wyrażonej w złotych kwoty 30 000 euro
 
Burmistrz Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań
tel. (068) 477-10-40 lub (068) 477-10-02
fax. 068 477-10-17
 
 
zaprasza do składania ofert na wykonanie zamówienia publicznego pod nazwą: „Modernizacja chodników przy ul. Pomorskiej w Żaganiu”.
                                                                                                                               
Zgodnie z art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - tekst jednolity (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) do przedmiotowego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
 
I. Określenie przedmiotu zamówienia publicznego:
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa istniejących chodników przy ul. Pomorskiej w Żaganiu. Ulica Pomorska zlokalizowana jest w Centrum miasta w obszarze zespołu urbanistyczno-krajobrazowego wpisanym do rejestru zabytków. W chwili obecnej stan techniczny chodników jest niezadawalający. Nawierzchnie chodników wykonane są w większości z płyt chodnikowych betonowych o wym. 35 x 35 x 5 cm, a także z kostki brukowej betonowej typu „polbruk”, płyt betonowych typu „trylinka”, oraz z płyt kamiennych granitowych o wymiarach nieregularnych ok. 120 x 60 x 8 cm. Z uwagi na wspomnianą wcześniej zabytkową lokalizację ulicy modernizacja chodników obejmować będzie kompleksową wymianę istniejących płyt betonowych na kostkę i płyty granitowe z pozostawieniem istniejących krawężników kamiennych.
 
Zakres przewidywanego zamówienia w szczególności obejmuje:
  1. Rozbiórkę istniejącej nawierzchni z płyt betonowych chodnikowych, kostki i płyt kamiennych.
  2. Rozbiórkę istniejących krawężników kamiennych i obrzeży betonowych.
  3. Wykonanie koryta pod nową nawierzchnię.
  4. Mechaniczne zagęszczanie podłoża.
  5. Wykonanie podbudowy (na zjazdach) z kruszyw łamanych o frakcji 0-63 mm stabilizowanej mechanicznie gr. 15 cm.
  6. Oczyszczenie krawężników rozbiórkowych i ponowne ich wbudowanie na ławach betonowych
    (10 % krawężników nowych).
  7. Wykonanie podsypki cementowo-piaskowej 1:6, gr. 5 cm.
  8. Wykonanie nawierzchni chodników z kostki kamiennej granitowej o wym. ok. 10 x 10 x 8 cm i płyt kamiennych granitowych ciętych promieniowanych o wymiarach 120 x 60 x 8 cm w kolorze szarym.
  9. Uporządkowanie terenu z wywiezieniem i utylizacją pozostałego gruzu.
  10. Zapewnienie badań archeologicznych w trakcie realizacji robót.
Zakres przewidywanych robót w szczególności obejmuje:
W zakresie przewidywanych robót ujęto do wykonania rozbiórkę istniejącej nawierzchni chodnika z płyt chodnikowych 35x35x5 cm z wywozem i utylizacją gruzu. Istniejące krawężniki kamienne należy rozebrać, oczyści i przygotować do ponownego wbudowania (do wyceny należy doliczyć ok. 10% nowych krawężników). Krawędzie jezdni nawierzchni asfaltowej należy dokładnie mechanicznie dociąć wyznaczając nową linię krawężników. Krawężniki będą ponownie wstawiane na ławach betonowych z oporem. Powstałe szczeliny pomiędzy krawężnikami, a jezdnią należy wypełnić zaprawą cementową bądź odpowiednimi masami bitumicznymi. Zasadniczo na całej długości krawężniki będą ograniczać jezdnię od chodnika wystając ponad poziom jezdni 12 cm, na przejściach dla pieszych będą ograniczenia jezdni krawężnikiem leżącym wystającym 1 cm nad poziom jezdni, a przy zjazdach ograniczniki będą wystawać 3 cm nad jezdnię. Nowa nawierzchnia chodników wykonana będzie z nowych płyt kamiennych granitowych o wym. 120 x 60 x 8 cm i kostki granitowej rozbiórkowej (surowo łupanej i otaczanej) o wym. ok. 10 x 10 x 10 cm przekazanej przez Inwestora (koszty kostki nie należy uwzględniać w ofercie).
Płyty kamienne należy układać równolegle do krawężnika (za wyjątkiem łuków) w odległości co najmniej 55 cm od krawędzi jezdni w jednym lub dwóch rzędach, w miarę centralnie w osi chodnika. Przy wykonaniu nawierzchni bezpośrednio przy ścianach budynków należy wykonać zabezpieczenia przeciwwilgociowe, poprzez wbudowanie pasa membrany kubełkowej o szerokości ok. 0,5 m.
Warstwy konstrukcyjne chodnika:
  1. Warstwa ścieralna – kostka/płyta gr. 8 cm
  2. Podsypka cementowo - piaskowa 1:6 gr. 5 cm
Warstwa konstrukcyjna zjazdów:
  1. Warstwa ścieralna – kostka kamienna gr. 10 cm
  2. Podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 5 cm
  3. Podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego (lub tłucznia) o frakcji 0-63 mm gr. 15 cm
    (po zagęszczeniu)
 
Orientacyjne zestawienie liczbowe:
1. Rozbiórki:
  1. Nawierzchnia z płyt betonowych 35x35x5cm – ok. 620 m2
  2.  Nawierzchnia z kostki – ok. 12 m2
  3.  Nawierzchnia z płyt kamiennych – ok. 14 m
  4.  Nawierzchnia z „trylinki” – on. 12 m2
  5.  Obrzeża betonowe – 20 mb
  6.  Krawężniki kamienne 100 x 30 x 15cm - ok. 210 mb
  7. Nawierzchnia bitumiczna gr. 8cm – ok. 15 m2
  8. Nakrywy studzienek telekomunikacyjnych – szt. 6
  9. Barierka ochronna (z ponownym montażem) – 4 szt.
  10. Wywiezienie i utylizacja gruzu z rozbiórki
2. Roboty ziemne:
  1. Korytowanie – ok. 680 m2
  2. Wywiezienie nadmiaru gruntu – ok. 80 m3
  3. Zagęszczanie mechaniczne gruntu – ok. 680 m2
  4. Podbudowa z kruszyw łamanych gr. 15 cm (zjazdy) – ok.80 m2
  5. Rowki pod krawężniki i obrzeża – ok. 230 mb
3. Prace nawierzchniowe i towarzyszące:
  1. Nawierzchnie chodników z kostki kamiennej na podsypce cem-piask 1:6 gr. 5 cm - ok. 360 m2
  2. Nawierzchnie chodników z płyt kamiennych 120 x 60 x 8 cm na podsypce cem- piask.  1:6  gr. 5 cm –  ok. 250 m2
  3. Nawierzchnie zjazdów z kostki kamiennej – ok. 80 m2
  4. Mechaniczne docinanie warstwy bitumicznej jezdni (przy krawężnikach) - ok. 210 mb
  5. Układanie krawężników kamiennych (po wcześniejszym oczyszczeniu) na ławach betonowych
    z oporem – ok. 270 mb
  6. Wypełnianie szczelin zaprawą cementową pomiędzy krawężnikiem a asfaltem – ok. 210 m
  7. Wykonanie wypełnienia pokryw studzienek kanalizacyjnych odpowiednia nawierzchnią (kostka kamienna, lub płyta kamienna) – 6 szt. (przykład w załączeniu).
 
Uzgodnienia branżowe:
LWKZ Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Zielonej Górze - Decyzja z dnia 27.12.2017 r.
nr ZN.5142.136.2016 [mŻag], mówiąca m.in. o:
  • Konieczności zawiadomienia wojewódzkiego konserwatora zabytków o terminie rozpoczęcia i zakończenia robot budowlanych,
  • Konieczności niezwłocznego zawiadomienia konserwatora zabytków o zagrożeniach lub nowych okolicznościach ujawnionych w trakcie prac konserwatorskich, restauratorskich oraz robót budowlanych,
  • Konieczności prowadzenia robót ziemnych w sposób niepowodujący zagrożenia dla starodrzewu oraz zabytkowej zieleni,
  • Z uwagi na lokalizację inwestycji oraz możliwość natrafienia podczas prowadzenia prac ziemnych na relikty warstw historycznych, Inwestor zobowiązany jest zapewnić badania archeologiczne w granicach inwestycji, na które należy uzyskać pozwolenie wojewódzkiego konserwatora zabytków trybie decyzji administracyjnej.
 
UWAGA: Zamawiający, jako jednocześnie Inwestor nakłada powyższe obowiązki na Wykonawcę robót.
 
II.  Termin realizacji zamówienia: 
Termin rozpoczęcia robót ustala się na dzień przekazania terenu robót, który ma nastąpić nie później niż do 14 dni od daty podpisania umowy. Termin zakończenia robót ustala się na 09.08.2017 r.
Termin zakończenia robót obejmuje zakończenie wszelkich robót oraz wykonanie wszelkich wynikających z nich poprawek i zaleceń, jak również całkowite uprzątnięcie terenu, na którym wykonywane były prace wraz z wywiezieniem resztek materiałów.
 
III. Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonania oceny ich spełnienia:
  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają warunki dotyczące:
    1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
    2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
    3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
    4) sytuacji ekonomicznej i finansowej;
    5) nie podlegają wykluczeniu z postepowania.
    Na potwierdzenie spełnienia ww. warunków Wykonawca składa odpowiednie oświadczenie znajdujące się w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.
  2. W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Oferent wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem złożenia oferty (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające, które obejmowały budowę/przebudowę/rozbudowę drogi, parkingu lub chodnika o nawierzchni z kostki brukowej kamiennej o powierzchni nie mniejszej niż
    500 m². Na potwierdzenie tego warunku Oferent złoży wykaz zadań (zał. nr 2), z podaniem ich rodzaju
    i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączając poświadczenia określające, czy wymagane zadania zostały wykonane w sposób należyty. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego zadania których dotyczy poświadczenie, zostały wcześniej wykonane, Oferent nie ma obowiązku przedkładania poświadczenia.
  3. W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Oferent wykaże się dysponowaniem osoby, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej co najmniej 5 lat i wykonywał funkcję kierownika budowy/robót lub inspektora nadzoru przy pracach o charakterze zgodnym z przedmiotem zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku w postępowaniu na podstawie dostarczenia dokumentu potwierdzającego posiadane uprawnienia, dokumentu o aktualnej przynależności osoby do izby rzemieślniczej, oraz wykazu inwestycji, na których osoba pełniła określone funkcje
    (zał. nr 3).
  4. Oferenci mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie Konsorcjum).
    4.1. W przypadku wspólnego ubiegania się, Oferenci ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
    Na potwierdzenie ustanowienia pełnomocnika Oferenci załączają do oferty stosowne pełnomocnictwo.
    4.2. Jeżeli oferta Oferentów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Oferentów.
    4.3. Oferenci występujący wspólnie, warunki dotyczące udziału w postepowaniu mogą spełnić łącznie natomiast warunek dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania muszą spełnić oddzielnie dla każdego Oferenta.
    4.4.  Oferenci występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
  5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie złożonych przez Oferenta oświadczeń i dokumentów żądanych przez Zamawiającego, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
    Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż Oferent spełnia warunki udziału w postępowaniu na dzień składania ofert. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu albo nie wykazania w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Oferent zostanie wykluczony z postępowania – po wyczerpaniu czynności związanych z wezwaniem do uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń.
Ofertę Oferenta wykluczonego uznaje się za odrzuconą.Ofertę Oferenta wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
 
IV. Sposób przygotowania oferty:
  1. Oferent składa tylko jedną ofertę, w formie pisemnej, na załączonym formularzu oferty.   
  2. Wraz z ofertą Oferent składa oświadczenia i wymagane dokumenty.
    2.1. Dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta. Poświadczenie zgodności z oryginałem następuje zgodnie z zasadą reprezentacji Oferenta, wskazaną w dokumencie rejestrowym Oferenta albo poprzez poświadczenie przez osobę umocowaną w sposób właściwy do dokonania czynności poświadczenia dokumentów za zgodność z oryginałem.
    2.2. W przypadku Oferentów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów na zasobach, których Oferent będzie polegał, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Oferenta lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub przez te podmioty.
  3. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, przy użyciu nośnika pisma nieulegającego usunięciu.
  4. Oferta musi być podpisana przez Oferenta lub upełnomocnionego przedstawiciela Oferenta.
  5. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
  6. Oferent podaje cenę brutto, zgodnie z wymogami określonymi na formularzu ofertowym.
  7. Cenę oferty należy obliczyć uwzględniając wszelkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia, w tym wynikające z dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz wzoru umowy.
  8. Cena oferty stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe, które nie podlega zmianie w czasie trwania umowy.
  9. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest złożyć zamawiającemu przed podpisaniem umowy kosztorys ofertowy. Załączony kosztorys nie określa zakresu rzeczowego zobowiązania Wykonawcy, ale służy jedynie do obliczania należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy lub rezygnacji Zamawiającego z wykonania części przedmiotu. Kosztorys ofertowy należy sporządzić w podziale na branże wyodrębnione w załączonych do Zaproszenia przedmiarach robót.
  10. Wykonawca nie ma obowiązku załączenia kosztorysu ofertowego do oferty.
 
 
V. Miejsce i termin składania ofert:
  1. Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w Urzędzie Miasta Żagań, ul. Jana Pawła II 15, Wydział Zamówień Publicznych i Nadzoru Właścicielskiego - pok. nr 20, do dnia 28.03.2017 r. do godziny 10.00. z zaznaczeniem, czego oferta dotyczy i dopiskiem: „Nie otwierać przed 28.03.2017 r. przed godziną 10.00. Koperta powinna zawierać również nazwę Oferenta i jego adres.  
  2. Oferent może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.                   
  3. Oferty niekompletne podlegają uzupełnieniu, w terminie określonym przez Zamawiającego.
 
 
VI. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
1. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie: ceny – 60% i okresu gwarancji – 40%.
2. Opis sposobu oceny oferty: 
 
   Kryterium nr 1 – CENA:                 
                              najniższa oferowana cena brutto
 L. pkt ocenianej oferty dla kryterium ceny = ------------------------------------------------------- x 60 % x 100 pkt
                                                                              cena badanej oferty brutto  
 
  Kryterium nr 2 – OKRES GWARANCJI: 
 
                                                                                            okres gwarancji badanej oferty*
L. pkt ocenianej oferty dla kryterium okres gwarancji = -------------------------------------------------- x 40 % x 100 pkt
                                                                                             najdłuższy okres gwarancji**
 
* minimalny okres gwarancji nie może być krótszy niż 48 m-cy i nie dłuższy niż 60 m-cy (należy podać w m-cach)
** 60 miesięcy 
 
W przypadku zaoferowania okresu gwarancji powyżej 60 miesięcy oferta otrzyma liczbę punktów za maksymalnie 60 miesięcy gwarancji. Oferta z propozycją gwarancji poniżej 48 miesięcy zostanie odrzucona.
 
3. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. Jako najkorzystniejsza zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą punktację po zsumowaniu liczby punktów uzyskanych w kryterium cena i liczby punktów uzyskanych w kryterium okres gwarancji.
 
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
 
 
 
VII. Postanowienia końcowe:
  1. Istotne elementy, które zostaną zawarte w umowie z Wykonawcą zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do Zaproszenia do składania ofert.  
  2. Obowiązującą formą odszkodowania będą kary umowne – określone we wzorze umowy.
  3. Zapłata z tytułu wykonania zamówienia dokonana zostanie jednorazowo po zakończeniu zadania, przelewem na konto wskazane przez wykonawcę w umowie, w terminie do 30 dni, licząc od daty wpływu faktury do zamawiającego.
  4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia przedmiotowego zamówienia w przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia.
  5. Załączniki do Zaproszenia stanowią również:
  • Decyzja LWKZ z dnia 27.12.2017 r. nr ZN.5142.136.2016 [mŻag],
  • Przedmiar robót,
  • Projekt budowlany,
  • Fotografie obecnego stanu chodnika,
  • Projekt zagospodarowania terenu – mapa.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Urszula Romejko-Mandziej
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-03-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Urszula Romejko-Mandziej
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-03-17 08:24:39
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-03-17 08:31:44
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-04-05 21:15:33
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
810 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony