ˆ

Zamówienia publiczne poniżej kwoty 130 000 zł

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zaproszenie do składania ofert na wykonanie zamówienia publicznego pod nazwą: „Zakup doposażenia pracowni przyrodniczych i matematycznych w ramach projektu „Tworzenie warunków dla nauczania opartego na metodzie eksperymentu w szkołach podstawowych w Żaganiu” realizowanego w ramach dofinansowania z Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 w części współfinansowanej z EFS, Oś Priorytetowa 8, Działanie 8.2, Poddziałanie 8.2.1.” polegającego na dostawie wraz z montażem doposażenia pracowni przyrodniczych i matematycznych.

Informacja ogłoszona dnia 2016-08-25 14:01:03 przez Marian Senyk

Akapit nr 1 - brak tytułu

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
w postępowaniu o zamówienie publiczne o wartości szacunkowej powyżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 6 000 euro a nieprzekraczającej wyrażonej w złotych kwoty 30 000 euro
 
Burmistrz Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań
tel. (068) 477-10-40  lub (068) 477-10-02
fax. 068 477-10-17
 
zaprasza do składania ofert na wykonanie zamówienia publicznego pod nazwą: „Zakup doposażenia pracowni przyrodniczych i matematycznych w ramach projektu „Tworzenie warunków dla nauczania opartego na metodzie eksperymentu w szkołach podstawowych w Żaganiu” realizowanego w ramach dofinansowania z Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 w części współfinansowanej z EFS, Oś Priorytetowa 8, Działanie 8.2, Poddziałanie 8.2.1.” polegającego na dostawie wraz z montażem doposażenia pracowni przyrodniczych i matematycznych.
 
Zgodnie z art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - tekst jednolity (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) do przedmiotowego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
 
I. Określenie przedmiotu zamówienia publicznego:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
ILOŚĆ SZTUK
 
 
 
 
Stoły laboratoryjne wyposażone w instalację wodną
Stół wraz z montażem, który obejmuje: podłączenia mediów do istniejących w obrysie stołu wyprowadzeń – schemat podłączeń należy dołączyć do oferty, ustawienie i wypoziomowanie, szkolenie stanowiskowe obsługi.
Stół demonstracyjny-nauczycielski wym.1800x800x900mm (szer. x gł. x wys. )
Blat laminowany z płyty wiórowej wyłożony (jednostronnie) płytą z  laminatu wysokociśnieniowego  HPL  o grubości 6 mm, krawędzie brzegowe oklejone maszynowo trwałym obrzeżem PCV o gr. 2 mm.   gr. blatu 25 mm.  Blat o wysokiej odporności na uderzenia i temperaturę , odporność chemiczna średnia  (na lekkie związki i rozpuszczalniki), trwałość koloru i łatwość w utrzymaniu czystości.
Stelaż stalowy z profilu stalowego 30x30 mm, malowany proszkowo farbą epoksydową.
 
Wyposażenie:
- 1x zlew stalowy z instalacjami i baterią c/z woda
- 1x szafka laminowana zlewozmywakowa instalacyjna
- 1x szafka laminowana 400 mm z 1 szufladą i drzwiczkami
- 1x miejsce do siedzenia
Całość zgodna z normą PN-EN 13150   
Deklaracja zgodności i znak CE
 
 
 
 
 
 
 
 
2
 
Lupa
Lupa o średnicy min. 55 mm i powiększeniu min. 2,5x, z dwoma dodatkowymi, mniejszymi soczewkami o powiększeniu min. 25x oraz min. 55x. Podświetlenie LED: światło białe i ultrafioletowe. Zasilanie bateryjne.
 
15
 
Lornetka
Budowa dachopryzmatyczna, kolorowe soczewki, pryzmaty ze szkła optycznego min. BK7, średnica obiektywów 25 mm, powiększenie min. 10 razy, masa max. 170 gram, w zestawie pasek do lornetki i pokrowiec.
 
2
 
 
 
Mikroskop z kamerą USB
Mikroskop z kamerą USB. Mikroskop o parametrach minimalnych: powiększenie: 20x-1280x, okulary: 5x, 16x, średnica okularów: 19,5 mm, średnica tubusu: 23 mm, obiektywy: achromatyczne, 4x, 10x, 40x, powiększenie tubusu 1,0x-2,0x, oświetlenie LED, kamera VGA (640x480 pikseli) z kablem USB, oprogramowanie sterujące na płycie CD (z zachowaniem praw autorskich do rzeczowego oprogramowania), oprogramowanie umożliwia pracę z dowolnym systemem operacyjnym np. Windows XP/Vista/7/8, stolik krzyżowy ze skalą milimetrową, oświetlenie górne i dolne z regulacją natężenia, filtry podstolikowe barwne kontrastowe (koło filtrowe - kolory standardowe), zasilanie bateryjne 3 x AA (1,5), 4,5 V łącznie (co najmniej 72 godziny pracy ciągłej z pełnym oświetleniem). Minimalna zawartość dodatkowego wyposażenia: przykładowe (min. 5) gotowych preparatów, narzędzia preparacyjne (szkiełka podstawowe, szkiełka nakrywkowe, w tym prosty mikrotoom), plastikowa walizka transportowa.
 
 
 
 
 
5
Zestaw preparatów biologicznych do obserwacji mikroskopowych
W zestawie min. 50 preparatów np. przekroje poprzeczne i podłużne korzeni, łodyg, pni roślinnych, igły, liście, pączkujące drożdże, czarna pleśń, strzępki grzybów, kolonia bakterii, euglena, pantofelek, rozwielitka, stułbia, aparaty gębowe owadów, odnóża owadów, wymaz krwi ludzkiej, mięsień szkieletowy człowieka, nerw człowieka, jajo żaby.
 
 
1
 
Zestaw preparatów biologicznych do obserwacji mikroskopowych (100 preparatów)
W zestawie min. 100 preparatów, np. bakterie, grzyby, glony, porosty, liście, igły, korzenie, łodygi roślin, organy kwiatów, euglena, orzęsek, płazińce, glista, dżdżownica, skóra węża, wrotek, aparaty gębowe i odnóża owadów, skrzela mięczaków, wymaz krwi ludzkiej, nabłonek płaski, nabłonek wielowarstwowy, mitoza, tkanki ssaków, jądra, jajniki kota, DNA i RNA, mitochondria, aparaty Golgiego, ludzkie chromosomy Y, ludzkie chromosomy X.
 
 
 
4
Taśma miernicza
Taśma z włókna szklanego, obudowa z tworzywa sztucznego z gumowym wykończeniem, składana korbka do szybkiego zwijania, blokada taśmy. Długość 20 lub 30 m.
 
4
Stacja pogodowa
Funkcje urządzenia: w zestawie jeden bezprzewodowy czujnik temperatury, temperatura wewnętrzna, temperatura zewnętrzna, zegar, data, pamięć minimalnych i maksymalnych wartości temperatury wraz z datą i godziną zarejestrowania.
Dane techniczne: Może współpracować z trzema czujnikami 179809
Zasięg sondy: w otwartym terenie do 70 m, zakres pomiaru temperatury wewnętrznej: temp. wewn.: 0°C + 50°C
Zakres pomiaru temperatury zewnętrznej: temp. zewn..: -40°C + 70°C
Dokładność pomiaru temperatury: pomiar temperatury: +/- 1°C
 
 
4
Termometr laboratoryjny
Szklany, cieczowy, bezrtęciowy, o zakresie pomiaru temperatury od -10 do +110 stopni C, wykonany techniką całoszklaną.
4
Termometr zaokienny
Cieczowy, przyklejany do szyby lub ramy okna za pomocą specjalnych końcówek z taśmą klejącą, zakres pomiarowy od -50 stopni C do +50 stopni C, tolerancja błędu do+/- 1 stopień C.
 
4
 
Waga elektroniczna do
5 kg
Waga wykonana z plastiku. Obciążenie maksymalne co najmniej 600 g., dokładność odczytu min. 0.1 g. Wbudowana na stałe/niewymienna szalka wykonana ze stali nierdzewnej, zasilanie: bateryjne lub zasilacz sieciowy, wyświetlacz LCD, plastikowy pojemnik do ważenia służący także do przykrywania wagi, ważenie w gramach i uncjach, liczenie sztuk o jednakowej masie, funkcja tarowania, automatyczne zerowanie.
 
 
1
 
Kompas
Kompas z zamykaną obudową z instrumentami celowniczymi, komora busoli z igłą magnetyczną wypełniona olejami mineralnymi tłumiącymi drgania, średnica min. 8 cm.
 
15
 
Kompas
Kompas z zamykaną obudową z instrumentami celowniczymi, komora busoli z igłą magnetyczną wypełniona olejami mineralnymi tłumiącymi drgania, średnica min. 5 cm.
 
32
 
Zestaw pałeczek do elektryzowania z elektroskopem
Zestaw min. 4 pałeczek. Pałeczki do doświadczeń z elektrostatyki wykonane z różnych materiałów, np. szklana, ebonitowa, winidurowa i stalowa, o długości min. 30 cm. Elektroskop w kształcie walca osadzony na dwóch nóżkach, obudowa - ścianka boczna metalowa, z przodu szklana szybka przeźroczysta, z tyłu szklana szybka mleczna z narysowaną podziałką. Wewnątrz obudowy na odizolowanym metalowym pręcie zawieszona obrotowa wskazówka. Minimalna wysokość to 27 cm.
 
 
2
Zestaw pałeczek do elektryzowania
Zestaw min. 4 pałeczek. Pałeczki do doświadczeń z elektrostatyki wykonane z różnych materiałów, np. szklana, ebonitowa, winidurowa i stalowa, o długości min. 30 cm.
 
4
 
 
 
Zestaw podstawowych obwodów elektrycznych
W zestawie min. wymienione elementy: 1. żarówki miniaturowe 6V (gwint typu E10, napięcie pracy: 6V) 2. żarówki miniaturowe 3,5V (gwint typu E10, napięcie pracy: 3,5V) 3. Oprawki do żarówek (gwint  (typu E10, pasujący do mini żarówek, wprowadzenie do lutowania) 4. Diody LED (napięcie pracy: od 3,8-4,5 V lub zbliżone) 5. Przewodniki, Izolatory (przewodniki z metali: kawałki metalu; izolatory z różnych tworzyw, drewna, szkła, itp.) 6. Oporniki ( rezystencja: 100 Ω, moc: 1 W, tolerancja +/- 5%, napięcie maks.: 350V, wymiary korpusu: Ø4x10 mm.) 7. Przewody z zakończeniami typu "krokodylek" (komplet 10 kolorowych przewodów ze złączeniami krokodylkowymi) 8. Silniczek elektryczny (silniczek elektryczny lub miniwentylator osiowy, nominalne napięcie zasilania ok. 5V, napięcie pracy od min. 2,5-6V) 9. Sygnalizator piezoelektryczny (z wewnętrznym generatorem, częstotliwość rezonansowa: 4 kHz lub podobna, napięcie pracy: 3-16 VDC, poziom dźwięku: min. 80 dB, dźwięk ciągły lub narastający).
 
 
 
 
 
2
Magnes neodymowy
W kształcie niskiego walca o wymiarach: szerokość min. 20 mm, wysokość od 2,5 mm do 3,5 mm, powłoka metaliczna lub z tworzywa sztucznego, osiowy kierunek magnesowania.
 
4
Igła magnetyczna
Niewielki magnes osadzony na podstawie. Średnica podstawy to około 6,5 cm.
4
 
Zestaw soczewek
W zestawie min. 7 soczewek o różnych średnicach min. 50 mm każda i różnych kształtach tj: płasko-wypukłe, dwuwypukłe, dwuwklęsłe, wklęsło - wypukłe. Minimalna zawartość dodatkowego wyposażenia: pryzmat szklany z uchwytem, stojak do soczewek.
 
8
Siłomierz mechaniczny
Sprężynowy układ pomiarowy +/- 0,3%, obudowa aluminiowa, funkcje: pomiar siły ciągu, tara, końcówka pomiarowa: HAK, nie wymaga baterii
1
Próbówka szklana - 18 cm, śr. 18 mm
Próbówki szklane bakteriologiczne z prostym brzegiem. Wykonane ze szkła sodowo - wapniowego. Standardowe wymiary ok. 18cm, śr. 18 mm lub 16 mm.
 
50
Statyw na próbówki
Statyw z drutu, powlekany, minimum 20 miejscowy, średnica 20 m.
5
Kolba stożkowa
Kolba stożkowa ze szkła, pojemność 250-300 ml o wysokości ok. 15 cm.
5
Zlewka niska - szklana
Zlewka niska z podziałką. Wykonana ze szkła borokrzemowego, pojemność 100 ml.
 
30
Zlewka duża - szklana, pojemność 250 ml
Zlewka niska z podziałką. Wykonana ze szkła borokrzemowego, pojemność 250 ml.
 
30
Cylinder miarowy, poj. 25 ml, 50 ml, 100 ml
Cylinder miarowy wysoki z polipropylenu (PP) (przezroczysty) lub polimetylopentenu (PMP) z nadrukowaną skalą i sześciokątną podstawą. Pojemność 25 ml, 50 ml, 100 ml.
 
6
Moździerz z tłuczkiem
Ceramiczny/porcelanowy, szorstki, z wylewem lub bez, średnica górna od 96 mm do 110 mm.
 
4
 
Mały palnik Bunsena na gaz
Niewielki Palnik Bunsena o temperaturze płomienia ok. 1100 stopni C. Łatwe zakładanie i wymiana nabojów gazowych. Opcjonalnie można zamówić dodatkową podstawę z tworzywa sztucznego i odpowiednie naboje do palnika.
 
1
Palnik spirytusowy
Palnik szklany spirytusowy z kołpakiem polipropylenowym, pojemność min. 150 ml.
8
Zestaw plastikowych pipet Pasteura
Zestaw składa się min. z 500 szt. pipet Pasteura z polietylenu o całkowitej pojemności około 7 ml (podziałka: do 3 ml, bańka ssąca: ok. 4 ml)
2
Butelki na roztwory
Butelka z zakrętką z gwintem GL 45, wykonana ze szkła sodowo - wapiennego o pojemności 250 ml i 500 ml.
5
Zestaw szalek Petriego
Szalki Petriego ze szkła sodowo - wapiennego, wymiary 90x18 mm lub 100x15 mm lub 120x20 mm. Zestaw składa się z min. z 10 szt.
2
Bagietki
Bagietki - pręciki szklane o minimalnej długości 20 cm i średnicy ok. 5-6 mm, wykonane ze szkła borokrzemowego.
30
Statyw
Statyw z łącznikiem, łapą uniwersalną oraz dwoma pierścieniami o różnych średnicach (z łącznikiem). Wysokość min. 50 cm.
6
Igły preparacyjne
Igła preparacyjna prosta pojedyncza ze stali nierdzewnej z metalowym zintegrowanym uchwytem antypoślizgowym, długość całkowita: 13 cm.
10
Igły preparacyjne
Zestaw zawierający 10 igieł preparacyjnych. Igła preparacyjna prosta pojedyncza ze stali nierdzewnej z metalowym zintegrowanym uchwytem antypoślizgowym, długość całkowita: 13 cm.
 
4
Zestaw szkiełek podstawowych
Szkiełka podstawowe gotowe do użycia o standardowych wymiarach: 76x25x1 mm, szlifowane. Zestaw składa się min. z 50 sztuk.
10
Zestaw szkiełek podstawowych
Szkiełka podstawowe gotowe do użycia o standardowych wymiarach: 76x25x1 mm, szlifowane. Zestaw składa się min. z 500 sztuk.
4
Zestaw szkiełek nakrywkowych
Szkiełka nakrykowe gotowe do użycia o standardowych wymiarach: 22x22 mm. Zestaw składa się min. z 100 sztuk.
10
Zestaw szkiełek nakrywkowych
Szkiełka nakrykowe gotowe do użycia o standardowych wymiarach: 22x22 mm. Zestaw składa się min. z 1000 sztuk.
4
Pudełko plastikowe na preparaty
Pudełka plastikowe, zamykane do przechowywania preparatów mikroskopowych z indeksami liczbowymi np. na 10, 50, 100 preparatów.
 
5
Bibuła laboratoryjna
Bibuła jakościowo miękka o wymiarach: min. 58x58 mm, opakowanie 100 arkuszy.
1
 
Zestaw odczynników chemicznych do szkoły podstawowej
Zestaw zawiera: kwas solny (31-38%) 1 litr; wodorotlenek sodu - 1 kg; tlenek wapnia - stały, cz. do przygotowania wody wapiennej, opakowanie 500 g; spirytus salicylowy - 2%, opakowanie 100 ml; Jod krystaliczny - jod sublimowany krystaliczny, 100 g; Siarka - siarka sublimowana, opakowanie 500 g; Gliceryna - opakowanie 1 litr; Kwas benzoesowy lub benzoesan sodu - kwas benzoesowy lub benzoesan sodu stały, opakowanie 250 g; Siarczan (VI) miedzi (III) - hydrat, cz.stały, opakowanie 250 g; woda utleniona - 3%, opakowanie 100 ml; Manganian (VII) potasu - 1 opakowanie 500 g cz.stały, potoczna nazwa - nadmanganian potasu
 
 
 
1
 
Przenośny zestaw do badania wody
Zestaw do analizy wody metodą kolorymetryczną (wg skali barwnej), w skład zestawu wchodzi walizka z pojemnikami i odczynikami umożliwiającym określenie poziomu azotanów (NO3-), azotynów (NO2-), fosforanów oraz amonu (NH+) w wodzie, a także odczynu pH i twardości wody.
 
 
1
 
 
 
 
 
Zestaw do badania gleby
Zestaw 20 doświadczeń wraz z omówieniem dla prowadzącego zajęcia oraz zestawem niezbędnego wyposażenia laboratoryjnego (cylindry, szalki Petriego, zlewki, pipety, pęseta, fiolki z korkami, lejki, sito i siatka, sączki, lupy, szpatułka dwustronna, łopatka do gleby itd.) i substancji, w tym reagent ze skalą kolorymetryczną. Zestaw zawiera także kolorowe foliowane plansze A4 pokazujące wybrane etapy niektórych doświadczeń. Cały zestaw umieszczony w sztywnej walizce. Zestaw zawiera między innymi karty pracy ze szczegółowym opisem następujących doświadczeń: Skład mineralny gleb, Podstawowe frakcje glebowe, Trwałość struktury gruzełkowatej gleby, Wilgotność gleby, Zdolność filtracyjna gleb, Pojemność wodna gleb, Odczyn gleby, Sorpcja fizyczna gleby, Wpływ nawozów zawierających wapń i sód na strukturę gruzełkowatą gleby, Wpływ wapnowania gleby na jej odczyn, Budowa dżdżownic i ich wpływ na użyźnianie gleb, Organizmy glebowe i ich działalność w glebie, Zróżnicowanie fauny glebowej w zależności od rodzaju gleby, Zasolenie gleb a rozwój roślin, Zasolenie gleby a zużycie wody przez rośliny, Wpływ skażenia gleby na kiełkowanie i wzrost roślin, Oddziaływanie chlorku sodu na strukturę gleby, Wpływ zakwaszenia gleb na stan drzew, Udział roślin w procesach glebotwórczych.
 
 
 
 
 
 
 
2
 
Sieć planktonowa podstawowa
Sieć zawieszona na galwanizowanej obręczy o śr. 200 mm, wielkość oczka sieci około 0,065 mm. Do dna sieci przymocowane naczynie zbierające wykonane z polietylenu o pojemności 100 ml. Sieć przystosowana do mocowania na dedykowanym drążku teleskopowym.
 
1
Krążek Seccchiego
Krążek (biały lub z polami czarno - białymi) do określania głębokości i przejrzystości wody i przenikania światła. Wykonany z trwałego tworzywa sztucznego z uchwytem do zaczepiania linki i linką.
 
2
Łopatka
Metalowa łopatka ostro zakończona z drewnianą rączką, przybliżone wymiary - długość: całkowita ok. 26 cm, długość części roboczej ok. 13 cm.
 
5
 
 
Akwarium
W skład zestawu wchodzi: szklane akwarium z owalną (wypukłą) przednią szybą o pojemności: min. 54 l i przybliżonych wymiarach: 60x30x30 cm, przepływowy filtr biologiczny w pokrywie, trzy koszyki filtracyjne, grzałka, bryzgoszczelne oświetlenie o mocy 15W, otwierana klapka do łatwego karmienia, plastikowa ramka (podstawka) i tło dekoracyjne 3D.
 
 
1
Terrarium
Akwarium prostokątne o przybliżonych wymiarach: 40x25x25 cm (dł./szer./wys.), pojemność 25 l. Wykonane ze szkła o grubości 4 mm.
1
Doniczki
W zależności od wymagań roślin: ceramiczne, ceramiczne ze szkliwem lub plastikowe. Do bardzo dużych roślin metalowe lub drewniane.
10
Listwa zasilająca
Z zabezpieczeniem przeciwprzepięciowym, min. 5 gniazdek z uziemieniem i z osobnymi włącznikami, długość przewodu min. 1,5 m.
6
Globus fizyczny
Optymalne wymiary - wysokość: 35 - 38 cm, średnica kuli: 22-25 cm, polskie nazewnictwo, stopka i cięciwa plastikowa.
15
Globus fizyczny duży
Optymalne wymiary - wysokość min. 63 cm, średnica kuli: 42-45 cm, stopka wykonana z plastiku, cięciwa metalowa, polskie nazewnictwo.
1
 
Świat - mapa fizyczna
Mapa zawiera: granice państw, stolice państw zależnych, większe miasta, pustynie, lodowce i lądolody, szczyty, wulkany, wodospady, katarakty, rafy koralowe. Mapa laminowana dwustronnie i oprawiona w rurki PCV. Zalecany format min. 200x140 cm, skala 1:20 mln.
 
1
 
Europa - mapa fizyczna
Mapa zawiera ważniejsze miasta, granice państw, granice administracyjne, wulkany, szczyty, rzeki, jeziora, wodospady, lodowce. Mapa laminowana dwustronnie i oprawiona w rurki PCV. Zalecany format min. 100 cm x 140 cm. Skala 1:4,5 mln.
 
1
Szkielet człowieka z ruchomymi elementami (skala 1:1)
Szkielet człowieka naturalnej wielkości z tworzywa sztucznego na stojaku z kółkami. Czaszkę (żuchwę ruchoma) i kończyny można odłączyć. Zalecana wysokość: ok. 170 cm.
 
5
 
Okulary ochronne
Okulary ochronne z tworzywa, z otworami wentylacyjnymi, z gumką w celu dopasowania do rozmiaru głowy.
 
15
Suszarka na szkło laboratoryjne
Suszarka laboratoryjna 32 stanowiskowa ze stali pokrytej PCV, z ociekaczem (podstawką dolną), ilość bolców 32, odstępy między bolcami 30 mm, przybliżone wymiary: długość 350 mm, wysokość 450 mm, szerokość 100 mm.
 
1
Szczotki na mycie szkła
Szczotka do zlewek, próbówek (średnica 20 mm), szczotka do lejków, rączka do drutu ze stali nierdzewnej, włosie z tworzywa sztucznego, zakończone miotełką.
 
5
Zestaw magnesów sztabkowych wraz z pudełkiem z opiłkami ferromagnetycznymi
W zestawie min. 2 magnesy zatopione w plastiku. Bieguny oznaczone zostały za pomocą różnych kolorów, np. czerwonego i niebieskiego. Długość min. 8 cm. Opiłki ferromagnetyczne zamknięte w płaskim, przezroczystym pudełku, grubość min. 6-8 mm.
 
 
4
 
Tablet
Ekran: 7" 1024x600, System: Android 4.1, Procesor: dwa rdzenie MediaTek MT6577, RAM: 512 MB, Pamięć: 4GB, Akumulator: 2800 mAh, Aparat, kamerka: 2 Mpix/0,3 Mpix, Złącza, łączność: microUSB, microSD, WiFi, 3G, miniHDMI, GPS Glonass: tak, Bluetooth: tak, Wymiary (około): 188 x 108 x 9,4 mm, Waga (około): 360 g.
 
 
40
Zestaw magnesów sztabkowych  
W zestawie min. 2 magnesy zatopione w plastiku. Bieguny oznaczone zostały za pomocą różnych kolorów, np. czerwonego i niebieskiego.
 
4
Pudełko z opiłkami
Opiłki ferromagnetyczne zamknięte w płaskim, przezroczystym pudełku, grubość min. 6-8 mm.
4
Zestaw cylindrów o równych masach i różnych objętościach
Zestaw kilku różnych cylindrów o tej samej masie i o tej samej średnicy, o różnej objętości wykonanych z metali i ich stopów np. aluminium, miedź, ołów, mosiądz, żelazo, cynk. W górnej części cylindrów otwór, przez który można przewlec sznurek lub drut do zawieszania.
 
4
 
  • Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia sprzętu/artykułów fabrycznie nowych.
  • Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do szkół znajdujących się na terenie Miasta Żagań
    zgodnie z harmonogramem zaakceptowanym przez Zamawiającego (zał. nr 1 do Umowy).
 
 
II.  Termin realizacji zamówienia: 
Zamówienie należy wykonać w terminie do 19.09.2016 r.
 
III. Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonania oceny ich spełnienia:
  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają warunki dotyczące:
    1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
    2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
    3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
    4) sytuacji ekonomicznej i finansowej;
    5) niepodlegania wykluczeniu z postepowania (informację kto podlega wykluczeniu z postepowania zawiera załącznik nr 3).
  2. W zakresie niepodlegania wykluczeniu z postępowania Oferent składa wraz z ofertą:
    - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,
    - Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  3. Oferent złoży oświadczenie, że każdy dostarczony sprzęt posiadać będzie certyfikat bezpieczeństwa, normę, atest, dopuszczenie do użytku w obiektach szkolnych (jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania).
  4. Oferenci mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie Konsorcjum).
    4.1. W przypadku wspólnego ubiegania się, Oferenci ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
    Na potwierdzenie ustanowienia pełnomocnika Oferenci załączają do oferty stosowne pełnomocnictwo.
    4.2. Jeżeli oferta Oferentów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Oferentów.
    4.3. Oferenci występujący wspólnie, warunki dotyczące udziału w postepowaniu mogą spełnić łącznie natomiast warunek dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania muszą spełnić oddzielnie dla każdego Oferenta.
    4.4.  Oferenci występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
  5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie złożonych przez Oferenta oświadczeń i dokumentów żądanych przez Zamawiającego, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
    Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż Oferent spełnia warunki udziału w postępowaniu na dzień składania ofert. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu albo nie wykazania w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Oferent zostanie wykluczony z postępowania – po wyczerpaniu czynności związanych z wezwaniem do uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń. Ofertę Oferenta wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
 
IV. Sposób przygotowania oferty:
  1. Oferent składa tylko jedną ofertę, w formie pisemnej, na załączonym formularzu oferty.   
  2. Wraz z ofertą Oferent składa oświadczenia i wymagane dokumenty.
    2.1. Dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta. Poświadczenie zgodności z oryginałem następuje zgodnie z zasadą reprezentacji Oferenta, wskazaną w dokumencie rejestrowym Oferenta albo poprzez poświadczenie przez osobę umocowaną w sposób właściwy do dokonania czynności poświadczenia dokumentów za zgodność z oryginałem.
    2.2.W przypadku Oferentów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów na zasobach, których Oferent będzie polegał, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Oferenta lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub przez te podmioty.
  3. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, przy użyciu nośnika pisma nieulegającego usunięciu.
  4. Oferta musi być podpisana przez Oferenta lub upełnomocnionego przedstawiciela Oferenta.
  5. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
  6. Oferent podaje cenę brutto, zgodnie z wymogami określonymi na formularzu ofertowym.
 
V. Miejsce i termin składania ofert:
  1. Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w Urzędzie Miasta Żagań, ul. Jana Pawła II 15, Wydział Zamówień Publicznych i Nadzoru Właścicielskiego - pok. nr 20, do dnia 01.09.2016 r. do godziny 11.00 z zaznaczeniem czego oferta dotyczy i dopiskiem: „Nie otwierać przed 01.09.2016 r. przed godziną 11.00. Koperta powinna zawierać również nazwę Oferenta i jego adres.
  2. Oferent może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
  3. Oferty niekompletne podlegają uzupełnieniu, w terminie określonym przez Zamawiającego.
 
VI. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
  1. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie: ceny – 100%.
  2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. (stosunek oferty z najniższą ceną do ceny oferty badanej).
  3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  4. W przypadku złożenia ofert o takiej samej cenie, Zamawiający negocjuje ceny z każdym Oferentem odrębnie.
  5. Zamawiający udziela zamówienia Oferentowi, który złożył najkorzystniejszą ofertę z najniższą ceną brutto.
 
VII. Postanowienia końcowe:
  1. Wynagrodzenie Wykonawcy jest wynagrodzeniem umownym brutto i obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy.
  2. Zapłata z tytułu wykonania zamówienia dokonana zostanie przelewem na konto wskazane przez wykonawcę w umowie, w terminie do 14 dni, licząc od daty wpływu faktury do zamawiającego.
  3. Istotne elementy, które zostaną zawarte w umowie z Wykonawcą zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do Zaproszenia do składania ofert.
  4. Obowiązującą formą odszkodowania będą kary umowne – określone we wzorze umowy.
  5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia przedmiotowego zamówienia bez podania przyczyny.
 
BURMISTRZ
Daniel Marchewka

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Urszula Romejko-Mandziej
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-08-25
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Urszula Romejko-Mandziej
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-08-25 13:57:40
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-08-25 14:01:03
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-09-02 13:57:51
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
627 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony