ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Przebudowę ulicy Asnyka w Żaganiu- od skrzyżowania ulicy Dębowej do skrzyżowania ulicy Zamkowej. Oferty do dnia 27 kwietnia 2006 r. /Unieważnienie

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2006-03-06 15:27:39 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Zamówienia publicznego o wartości szacunkowej powyżej
60 000 EURO

Burmistrz Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań
tel. (068) 477-10-40 lub (068) 477-10-39
fax. 068 477-10-17
ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie zadania:
„PRZEBUDOWA ULICY ASNYKA W ŻAGANIU ( NA ODCINKU OD SKRZYŻOWANIA ULICY DĘBOWEJ DO SKRZYŻOWANIA ULICY ZAMKOWEJ)”
I. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można otrzymać - na wniosek Wykonawcy - w siedzibie Zamawiającego pokój nr 18 lub za zaliczeniem pocztowym - cena SIWZ 20,00 zł brutto, do dnia 20 kwietnia 2006 r.
II. Przedmiot zamówienia i zakres prac przewidzianych do wykonania obejmuje:
KOD CPV 45233220-7 i 45233222-1
„Przebudowę ulicy Asnyka w Żaganiu (na odcinku od skrzyżowania ulicy Dębowej do skrzyżowania ulicy Zamkowej)”
1. Zakres prac przewidzianych do wykonania zgodnie z załączonym projektem budowlanym obejmuje poszerzenie istniejącej jezdni i wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej. W szczególności należy wykonać :
- roboty ziemne (przy odbudowie drogi i chodników)
- budowa chodników w ilości około 606,0 m2
- budowa zjazdów do posesji w ilości około 71,0 m2
- budowa nawierzchni drogowej w ilości około 3.100,0 m2
- budowa instalacji odprowadzania wód opadowych i roztopowych, koryta ściekowe w ilości około 228,0 mb; rurociągi w ilości około 30,0 mb; studzienki ściekowe w ilości 6 sztuk; regulacja istniejącego uzbrojenia podziemnego
- oznakowanie drogowe wg projektu i kosztorysu ofertowego.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również:
- badanie stopnia zagęszczenia konstrukcji drogi
- obsługę geodezyjną wraz z wykonaniem geodezyjnej dokumentacji powykonawczej
- opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót drogowych
- opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia
- koszty zajęcia pasa drogowego na czas prowadzenia robót drogowych
3. Niniejszy przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z :
- warunkami technicznymi i sztuką budowlaną,
- projektem budowlanym z 2001r. opracowanym przez Zakład Budowy Dróg i Mostów „BEMARK” ul. Budowlanych 4, 68-300 Lubsko, określającym szczegółowy zakres robót. Przy realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia wszelkie materiały, dostawy dostarczane w jego ramach będą pochodziły z Krajów Członkowskich Unii Europejskiej.
4. Finansowanie projektu:
4.1. Ze środków budżetu Gminy.
4.2.Walutą niniejszego przetargu jest : PLN.
III. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
IV. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
V. Zamawiający nie przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia możliwości udzielenia zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 20% wartości zamówienia podstawowego.
VI. Termin realizacji zamówienia: Zamówienie należy zrealizować w ciągu 4 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy.
VII. Warunki udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art.22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych /Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz.177 wraz z późn. zm./. W niniejszym postępowaniu mogą brać udział na równych prawach osoby fizyczne i prawne, a także podmioty wstępujące wspólnie z Krajów Członkowskich Unii Europejskiej. Każdy Wykonawca zostanie uznany za spełniającego warunki, jeżeli:
• posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
• posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
• znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
• nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
• złoży formularz ofertowy z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami.
W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU WYKONAWCA JEST ZOBOWIĄZANY DOSTARCZYĆ NASTĘPUJĄCE OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY:
1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (wg załączonego wzoru). W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców, konsorcjum wypełniając formularz ofertowy - w miejscu Wykonawcy wpisuje dane dotyczące Konsorcjum, czyli wymienia wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Do oferty należy dołączyć wstępną umowę pro-forma (list intencyjny) partnerów o wspólnej odpowiedzialności prawnej za realizację zamówienia będącego przedmiotem zamówienia.
2.Oświadczenie Wykonawcy, że jest:
- uprawniony do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- dysponuje niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania danego zamówienia,
- znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do
ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert.
4.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
5.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy /wykluczenie z postępowania/ i w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy /czyny zabronione pod groźbą kary/, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty.
6.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
7.Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności
jest krótszy- w tym okresie.
8.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada Wykonawca.
9.Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności /osoba kierująca wykonaniem zamówienia musi posiadać uprawnienia budowlane branży drogowej i należeć do okręgowej izby
inżynierów budownictwa/ .
10.Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
11.Sprawozdania finansowego, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku
Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności- za okres nie dłuższy niż
3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres.
12.Informacji banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
13.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
14.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt.3, 5 i 6 składa dokumenty wystawione w
kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania
się o zamówienie.
15.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 10.14 zastępuje się je
dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego
odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
16.Żądane dokumenty należy złożyć w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii
dokumentów przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestrowym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo.
17.Ponadto Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
- oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z projektem przedmiotu zamówienia oraz dokonał wizji w terenie celem zapoznania się z terenem przyszłej budowy.
- oświadczenie Wykonawcy, że przy realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia wszelkie materiały, dostawy dostarczane w jego ramach będą pochodziły z Krajów Członkowskich Unii
Europejskiej, oraz że Wykonawca zobowiązuje się – na żądanie Zamawiającego - do przedłożenia świadectw pochodzenia na towary dostarczone w ramach umowy
18.Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, oświadczeń czy załączników spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania przetargowego.
VIII. INFORMACJA NA TEMAT WADIUM
Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości11.790,00 zł.
Słownie : jedenaście tysięcy siedemset dziewięćdziesiąt złotych.
IX. Kryteria oceny ofert.
Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie ceny - 100 %.
Za najkorzystniejszą uznaje się ofertę o najniższej cenie /brutto/.
X. Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Żagań Plac Słowiański 17 pok. nr 18, do dnia 27 kwietnia 2006 r. do godziny 11.00
czasu miejscowego. Koperta powinna być oznaczona : „Przebudowa ulicy Asnyka w Żaganiu ( na odcinku od skrzyżowania ulicy Dębowej do skrzyżowania ulicy Zamkowej)” oraz winna być opatrzona w nazwę i adres Wykonawcy oraz nr telefonu.
XI. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27 kwietnia 2006 roku w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 6 o godzinie 11.10- czasu miejscowego.
XII. Termin związania ofertą wynosi 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Ogłoszenie zostało przekazane do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych.

<hr>OGŁOSZENIE

Dotyczy: unieważnienia  zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego powyżej 60.000 euro na ,,Przebudowę ulicy Asnyka w Żaganiu- na odcinku od skrzyżowania ulicy Dębowej do skrzyżowania ulicy Zamkowej”.
 
 
            Zgodnie z art. 93 ust.1 pkt.4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2004r.Nr19, poz.177) uprzejmie zawiadamiam, że prowadzone postępowanie o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego powyżej 60.000 euro na ,,Przebudowę ulicy Asnyka w Żaganiu- na odcinku od skrzyżowania ulicy Dębowej do skrzyżowania ulicy Zamkowej”, zostało unieważnione. Przyczyną unieważnienia przedmiotowego postępowania jest fakt, iż cena najkorzystniejszej oferty /złożonej przez Firmę „NOWA” Iwona Tyrańska i Artur Tyrański ul. Akacjowa 8, 68-100 Żagań - cena brutto 448.762,31zł./ przewyższa kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego  zamówienia - 440.000,00 zł.
 
Żagań, dnia 18 maja 2004 r.                                                               
« powrót do poprzedniej strony