ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Ogłoszenia o wolnych stanowiskach urzędniczych./Oferty do dnia 28 lutego 2006 r.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2006-02-14 14:40:15 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu


B.1110-II/2/06 Żagań,       dnia 14 lutego 2006 r.

Dot. ogłoszenia o wolnych stanowiskach urzędniczych

Działając na podstawie art. 3a, ust. 4 ustawy z dnia 6 maja 2005 r. o zmianie ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o samorządowych kolegiach odwoławczych i ustawy o systemie oświaty (Dz.U. Nr 122, poz. 1020), Burmistrz Miasta Żagań informuje, że w Urzędzie Miasta Żagań 68-100 Żagań, pl. Słowiański 17, istnieją wolne stanowiska urzędnicze:
1. Główny Specjalista – Architekt w Wydziale Rozwoju, Architektury i Budownictwa Miasta
2. Młodszy Referent w Wydziale Finansowo Budżetowym.

Ogłoszenie o naborze kandydatów na te stanowiska określa warunki jakie powinni spełniać kandydaci ubiegający się o zatrudnienie.

B.1110-II/2/06                                               Żagań, dnia 14 lutego 2006 r.

Burmistrz Miasta Żagań
ogłasza nabór
na następujące wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Żagań,
68-100 Żagań, pl. Słowiański 17:

1. Główny Specjalista – Architekt w Wydziale Rozwoju, Architektury i Budownictwa Miasta
1/ kandydaci powinni spełniać następujące wymagania:
- wykształcenie wyższe z zakresu architektury lub kierunkowe z zakresu gospodarki przestrzennej (urbanistyki),
- uprawnienia zawodowe z zakresu architektury lub urbanistyki,
- przynależność do izby samorządu zawodowego architektów lub urbanistów,
- biegła obsługa komputera,
- znajomość obowiązujących przepisów i procedur administracyjnych,
- pożądana znajomość języka niemieckiego lub angielskiego,
- komunikatywność, dyspozycyjność, samodzielność w działaniu, odporność na stres,
- odpowiednie do pracy warunki zdrowotne.
- Znajomość pozyskiwania funduszy zewnętrznych w zakresie rewitalizacji, odnowy zabytów oraz infrastruktury technicznej.
2/ na stanowisku Głównego Specjalisty – Architekta przewidziany jest do wykonywania m.in. następujący zakres zadań:
- przygotowywanie projektów decyzji o warunkach zabudowy,
- przygotowywanie projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz przepisami wykonawczymi do ustawy,
- opiniowanie inwestycji miejskich,
- prowadzenie gminnej ewidencji zabytków,
- współpraca z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w zakresie ochrony zabytków,
- przygotowywanie i prowadzenie spraw w zakresie utrzymania ładu przestrzennego,
- przygotowywanie projektów uchwał Rady Miasta oraz zarządzeń Burmistrza w ramach właściwości Wydziału,
- przygotowywanie dokumentacji związanej z zamówieniami publicznymi w zakresie spraw prowadzonych przez Wydział.
3/ wymagane dokumenty, które powinna zawierać oferta:
a. uzasadnienie przystąpienia do konkursu,
b. curriculum vitae,
c. dokumenty poświadczające posiadanie wymaganego wykształcenia oraz inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia, umiejętności i kwalifikacje zawodowe,
d. zaświadczenia potwierdzające staż pracy (w tym zaświadczenie o zatrudnieniu jeżeli kandydat aktualnie świadczy pracę),
e. oświadczenie, że kandydat nie był karany oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
f. oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 i Nr 153, poz. 1271),
g. oświadczenie, że kserokopie załączonych do oferty dokumentów (jeżeli takie kserokopie zostały załączone) są zgodne z oryginałami)
4/ dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach, z podanym adresem kandydata i dopiskiem „Konkurs na stanowisko Głównego Specjalisty – Architekta”, w terminie do dnia 28 lutego 2006 r., w sekretariacie Urzędu Miasta Żagań, 68-100 Żagań, pl. Słowiański 17.
--------------------------------------------------------------
2. Młodszy Referent w Wydziale Finansowo Budżetowym
1/ kandydaci powinni spełniać następujące wymagania:
- wykształcenie co najmniej średnie ekonomiczne,
- biegła obsługa komputera,
- znajomość niezbędnych przepisów, w tym ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych oraz ustawy o ubezpieczeniach społecznych,
- znajomość programu „Płatnik” w zakresie obsługi, tworzenia, wysyłania dokumentów ZUS i bieżącej jego aktualizacji,
- komunikatywność, dyspozycyjność, samodzielność w działaniu, odporność na stres,
- odpowiednie do pracy warunki zdrowotne,
- kandydat nie był karany i nie toczy się przeciw niemu postępowanie karne,
2/ na stanowisku Młodszego Referenta w Wydziale Finansowo Budżetowym przewidziany jest do wykonywania następujący zakres zadań:
- sporządzanie i prowadzenie dokumentacji płac ( kart wynagrodzeń, listy płac ),
- dokonywanie potrąceń podatku dochodowego od osób fizycznych i prowadzenie rozliczeń z tego tytułu z Urzędem Skarbowym,
- sporządzanie i rozliczanie deklaracji z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych,
- sporządzanie deklaracji oraz prowadzenie rozliczeń z PFRON,
- rozliczanie umów zleceń oraz umów o dzieło,
- prowadzenie spraw związanych z grupowym ubezpieczeniem pracowników,
- wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniach pracowników Urzędu Miasta,
- naliczanie diet radnym.
3/ wymagane dokumenty, które powinna zawierać oferta:
a. uzasadnienie przystąpienia do konkursu,
b. curriculum vitae,
c. dokument potwierdzający posiadane wykształcenie oraz inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia, umiejętności i kwalifikacje zawodowe,
d. zaświadczenia potwierdzające staż pracy jeżeli kandydat pracował lub pracuje,
e. oświadczenie, że kandydat nie był karany oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
f. oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 i Nr 153, poz. 1271),
g. oświadczenie, że kserokopie załączonych do oferty dokumentów (jeżeli takie kserokopie zostały załączone) są zgodne z oryginałami)


4/ dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach, z podanym adresem kandydata i dopiskiem „Konkurs na stanowisko Młodszego Referenta w WFB”, w terminie do dnia 28 lutego 2006 r., w sekretariacie Urzędu Miasta Żagań, 68-100 Żagań, pl. Słowiański 17.

Burmistrz Miasta Żagań
Sławomir Kowal
« powrót do poprzedniej strony