ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Adaptacja budynku przy ulicy Świerczewskiego nr 15 na Centrum Informacji Gospodarczej w Żaganiu. Oferty do dnia 25 listopada 2005 roku. /WYNIK

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2005-09-30 13:41:24 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

OGŁOSZENIE

Zamówienia publicznego o wartości szacunkowej powyżej
60 000 EURO

Burmistrz Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań
tel. (068) 477-10-40 lub (068) 477-10-39
fax. 068 477-10-17

ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie zadania pn” Adaptacja budynku przy ulicy Świerczewskiego nr 15 na Centrum Informacji Gospodarczej w Żaganiu.
KOD CPV – 45262700-8, 45453000-7, 45331100-7, 45223300-9,
36121200-7, 30231200-9, 30241000-0
I. Specyfikacje Istotnych Warunków Zamówienia można otrzymać – na wniosek Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego pokój nr 18, lub za zaliczeniem pocztowym – cena SIWZ 183 złotych brutto plus koszty wysyłki.

II. Finansowanie projektu:
Numer projektu: 2003/2005-708.19 – 16/SIPF/2004
Niniejszy projekt jest finansowany z udziałem funduszy Wspólnot  Europejskich w ramach „Programu Współpracy Przygranicznej Phare Polska Niemcy 2003

III. Przedmiot zamówienia i zakres prac przewidzianych do wykonania obejmuje:
„Adaptacja budynku przy ulicy Świerczewskiego nr 15 w Żaganiu na Centrum Informacji Gospodarczej” – w celu przebudowy , remontu i adaptacji budynku byłego przedszkola na Centrum Informacji Gospodarczej wraz z wyposażeniem w sprzęt komputerowy i meble.
Ogólny opis budynku do przebudowy, remontu i adaptacji:
Budynek trzykondygnacyjny z poddaszem użytkowym.
Dach czterospadowy kryty blachą ocynkowaną, stropy ceramiczne ceglane i na belkach drewnianych. Stan techniczny budynku – średni.
Dane techniczne budynku:
- powierzchnia zabudowy – 462,00 m²,
- powierzchnia użytkowa - 1039,32 m²
- kubatura budynku - 3.584,00 m³
Zakres prac w szczególności obejmuje:
- wymianę pokrycia dachowego i obróbek blacharskich,
- wymianę stolarki okiennej i drzwiowej,
- wymianę posadzek,
- uzupełnienie tynków i wykonanie okładzin,
- wymianę instalacji wodno-kanalizacyjnej
- wymianę instalacji elektrycznej,
- roboty malarskie,
- remont drogi dojazdowej i chodników,
- przebudowa budynku gospodarskiego na garaż,
- remont ogrodzenia
- wykonanie osłony śmietnika,
- likwidacja placu zabaw,
-wykonanie trawników i sadzenie drzew,
- budowę parkingów,
-zabudowę i zmianę funkcji pomieszczeń na poddaszu,
-prace renowacyjne zabezpieczające przed wilgocią
- renowacja schodów zewnętrznych,
- wyposażenie obiektu w sprzęt komputerowy i meble.
- wykonanie operatów geodezyjnych powykonawczych
- w razie konieczności uzyskanie decyzji zajęcia pasa drogowego przy wykonywaniu robót drogowych ( wykonanie projektu organizacji ruchu na czas trwania robót.
- wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym opracowanym przez Firmę: Projektowanie i Nadzory Budowlane Krzysztof Jasiński ul. Osiedlowa 7/10, 68-114 Tomaszowo.

Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania i zamontowania tablicy informującej, iż projekt został sfinansowany z pomocą Unii Europejskiej.
IV. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
V. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
VI. Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenie zamówienia możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 20% wartości zamówienia podstawowego.
VII. Termin realizacji zamówienia: Zamówienie należy zrealizować licząc od daty podpisania umowy w terminie do 15 czerwca 2006 roku.
VIII. Wymagania Zamawiającego w stosunku do Wykonawcy:
Wszyscy Wykonawcy, podwykonawcy, materiały, dostawy, usługi muszą pochodzić z obszaru Wspólnoty Europejskiej, państw kwalifikujących się do dofinansowania z Programu Phare, programu CARDS (Albanii, Macedonii, Bośni i Hercegowiny, Chorwacji oraz Serbii i Czarnogóry), Turcji oraz GAP (Szwajcaria, Norwegia, Liechtenstein, Islandia, Stany Zjednoczone Ameryki, Kanady, Japonia, Południowa Korea, Hong Kong, Sipngapore, Izrael i Arupa)
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień publicznych( Dz. U. z 2004r Nr 19, poz. 177 z późn. zm.).
Każdy Wykonawca zostanie uznany za spełniającego warunki, jeżeli:
• posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
• posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
• znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ( Wykonawca zobowiązany jest udokumentować posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości 800.000 PLN.)
• nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
• złoży formularz ofertowy z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami.
IX. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości
10.200 EURO lub 41.270 PLN
X. Kryteria oceny ofert.
Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie ceny – 100%

XI. Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Żagań, Plac Słowiański 17 pok. Nr 18 do dnia 25 listopada 2005 roku do godziny 11,00 czasu miejscowego. Koperta powinna być oznaczona „ Adaptacja budynku przy ulicy Świerczewskiego nr 15 w Żaganiu na Centrum Informacji Gospodarczej” oraz winna być opatrzona w nazwę i adres wykonawcy oraz nr telefonu.

XII Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25 listopada 2005 roku o godz. 11,10 czasu miejscowego.

XIII. Termin związania oferta wynosi 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XIV. Ogłoszenie zostało przekazane do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych.

Żagań, dnia 27.09.2005

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

Zamawiający: Gmina Żagań o statusie miejskim
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań
telefon: 068-4771040, 068-4771039
fax: 068-477 10 17
e-mail:
osoba do kontaktów: Grażyna Niklewicz
Rodzaj zamówienia – roboty budowlane
Tryb udzielenia zamówienia: - przetarg nieograniczony o wartości powyżej 60.000 EURO
Przedmiot zamówienia: Adaptacja budynku przy ul. Świerczewskiego nr 15 w Żaganiu na Centrum Informacji Gospodarczej. Wartość szacunkowa przedmiotu zamówienia na kwotę - 411.216,57 EURO.
Niniejszy projekt finansowany jest z udziałem funduszy Wspólnot Europejskich w ramach „Programu Współpracy Przygranicznej Phare Polska Niemcy 2003”
Numer projektu: 2003/2005-708.19 – 16/SIPF/2004

Złożono pięć ofert nie podlegających odrzuceniu ani wykluczeniu.
Oferta Nr 1 – Lubuskie Przedsiębiorstwo Budownictwa Przemysłowego, Nowa Sól ul. Kościuszki 29 – zaoferowana cena 416.010,74 EURO
Oferta Nr 2 – Przedsiębiorstwo Inżynieryjno Budowlane SANBUD, Zielona Góra ul. Wyczółkowskiego 2- zaoferowana cena – 519.923,46 EURO
Oferta nr 3- Konsorcjum Firm: 1. Przedsiębiorstwo Budowlane „JANBUD” sp. z o.o. Żary ul. Okrzei 104 2. Przedsiębiorstwo Budowlane „JANBUD” Jan Kordeusz Żary ul. Okrzei 104 – zaoferowana cena 456.462,30 EURO
Oferta nr 4- Przedsiębiorstwo Produkcji Materiałów Budowlanych
„Modernbud-2” Żagań ul. Lotników Alianckich 33. Zaoferowana cena – 429.364,53 EURO
Oferta nr 5 Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego PBO sp. z o.o. w Zielonej Górze ul. Chopina 11/13- zaoferowana cena 455.653,73 EURO

Wybrano Ofertę Nr 1 złożoną przez firmę: Lubuskie Przedsiębiorstwo Budownictwa Przemysłowego, Nowa Sól ul. Kościuszki 29 – cena zaoferowana 416.010.74 EURO.
« powrót do poprzedniej strony