ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zaproszenie do składania ofert na wykonanie zamówienia publicznego pod nazwą: "Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego przebudowy nawierzchni ciągów komunikacyjnych na terenie Cmentarza komunalnego w Żaganiu przy ul. Kożuchowskiej, działka o nr ew.: 761"

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2018-07-31 12:45:52 przez Marian Senyk

Akapit nr - brak tytułu

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
w postępowaniu o zamówienie publiczne o wartości szacunkowej powyżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 6 000 euro a nieprzekraczającej wyrażonej w złotych kwoty 30 000 euro
 
Burmistrz Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań
tel. (068) 477-10-40 lub (068) 477-10-08
fax. 068 477-10-17
 
 
zaprasza do składania ofert na wykonanie zamówienia publicznego pod nazwą: „Opracowanie projektu budowlano- wykonawczego przebudowy nawierzchni ciągów komunikacyjnych na terenie Cmentarza komunalnego w Żaganiu przy ul. Kożuchowskiej, działka o nr ew.: 761”
 
Zgodnie z art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - tekst jednolity (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) do przedmiotowego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
 
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO znajduje się w załączniku nr 5 do Zaproszenia. 
 
I. Określenie przedmiotu zamówienia publicznego:
  1. Opracowanie dokumentacji w celu stworzenia funkcjonalnej i uporządkowanej przestrzeni publicznej w zakresie
    a) przebudowy nawierzchni ciągów komunikacyjnych,
    b) analizy parametrów ciągów komunikacyjnych pod kątem dostosowania dla potrzeb pieszych oraz dostępu pojazdów służb komunalnych i obsługi cmentarza.
  2. Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego wymaganego przepisami Prawa Budowlanego i spełniającego warunki rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25.04.2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego
    (Dz. U. z 2012 r. poz. 462) (w tym informacja BIOZ), wraz z opisami i rysunkami niezbędnymi do realizacji robót - w 5 egzemplarzach (wraz z wersją elektroniczną).
  3. Uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień oraz otrzymanie pozwolenia na budowę lub dokonanie skutecznego zgłoszenia robót budowlanych.
  4. Opracowanie szczegółowych przedmiarów robót, przez które należy rozumieć opracowanie zawierające opis robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonywania, z podaniem liczby jednostek przedmiarowych robót, wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych - w 5 egzemplarzach (wraz
    z wersją elektroniczną).
  5. Opracowanie kosztorysu inwestorskiego, który należy wykonać zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. 2004 nr 130 poz. 1389) w 5 egzemplarzach (wraz z wersją elektroniczną).
  6. Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przez które należy rozumieć opracowania zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące w szczególności wymagania właściwości robót, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót oraz zakresu prac, które powinny być ujęte w cenach poszczególnych pozycji przedmiaru - w 5 egzemplarzach
    (wraz z wersją elektroniczną).
 
II.  Termin realizacji zamówienia: 
Zamówienie należy wykonać do 30 listopada 2018 r. od dnia zawarcia umowy o wykonanie przedmiotu zamówienia.
 
III. Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonania oceny ich spełnienia:
  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają warunki dotyczące:
    1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
    2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
    3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
    4) sytuacji ekonomicznej i finansowej;
    5) nie podlegają wykluczeniu z postepowania.
    Na potwierdzenie spełnienia ww. warunków Wykonawca składa odpowiednie oświadczenie znajdujące się w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.
  2. W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Oferent wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem złożenia oferty (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) wykonał nie mniej niż 2 zamówienia polegające na sporządzeniu dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę lub remont, drogi (chodnika, ciągu pieszego, ścieżki rowerowej) o długości minimum 200 m. Na potwierdzenie tego warunku Oferent złoży wykaz zadań (zał. nr 2), z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączając poświadczenia określające, czy wymagane zadania zostały wykonane w sposób należyty.
    W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego zadania których dotyczy poświadczenie, zostały wcześniej wykonane, Oferent nie ma obowiązku przedkładania poświadczenia.
  3. W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Oferent wykaże się dysponowaniem osoby, posiadającej uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wpisaną do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku w postępowaniu na podstawie oświadczenia zawartego w załączniku nr 3.
  4. Oferenci mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie Konsorcjum).
    4.1. W przypadku wspólnego ubiegania się, Oferenci ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
    Na potwierdzenie ustanowienia pełnomocnika Oferenci załączają do oferty stosowne pełnomocnictwo.
    4.2. Jeżeli oferta Oferentów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Oferentów.
    4.3. Oferenci występujący wspólnie, warunki dotyczące udziału w postepowaniu mogą spełnić łącznie natomiast warunek dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania muszą spełnić oddzielnie dla każdego Oferenta.
    4.4.  Oferenci występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
  5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie złożonych przez Oferenta oświadczeń i dokumentów żądanych przez Zamawiającego, na zasadzie spełnia/nie spełnia. Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż Oferent spełnia warunki udziału w postępowaniu na dzień składania ofert. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu albo nie wykazania w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Oferent zostanie wykluczony z postępowania – po wyczerpaniu czynności związanych z wezwaniem do uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń.
Ofertę Oferenta wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
 
IV. Sposób przygotowania oferty:
  1. Oferent składa tylko jedną ofertę, w formie pisemnej, na załączonym formularzu oferty.   
  2. Wraz z ofertą Oferent składa oświadczenia i wymagane dokumenty.
  3. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, przy użyciu nośnika pisma nieulegającego usunięciu.
  4. Oferta musi być podpisana przez Oferenta lub upełnomocnionego przedstawiciela Oferenta.
  5. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
  6. Oferent podaje cenę brutto, zgodnie z wymogami określonymi na formularzu ofertowym.
  7. Cenę oferty należy obliczyć uwzględniając wszelkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia.
 
V. Miejsce i termin składania ofert:
  1. Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w Urzędzie Miasta Żagań, ul. Jana Pawła II 15, Wydział Zamówień Publicznych i Nadzoru Właścicielskiego - pok. nr 20, do dnia 09.08.2018 r. do godziny 10.00. z zaznaczeniem, czego oferta dotyczy i dopiskiem: „Nie otwierać przed 09.08.2018 r. przed godziną 10.00. Koperta powinna zawierać również nazwę Oferenta i jego adres.  
  2. W przypadku przesłania oferty pocztą lub przesyłką kurierską decydująca jest data wpływu do siedziby Urzędu Miasta w Żaganiu potwierdzona pieczęcią kancelaryjną a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
  3. Oferent może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.                   
  4. Oferty niekompletne podlegają uzupełnieniu, w terminie określonym przez Zamawiającego.
 
VI. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
  1. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie: ceny – 100%.
  2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. (stosunek oferty z najniższa cena do ceny oferty badanej). 
  3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  4. W przypadku złożenia ofert o takiej samej cenie, Zamawiający negocjuje ceny z każdym Oferentem odrębnie.
  5. Zamawiający udziela zamówienia Oferentowi, który złożył najkorzystniejszą ofertę, z najniższą ceną brutto.
VII. Postanowienia końcowe:
  1. Przekazywana dokumentacja winna być wykonana w 5 egz. + wersję elektroniczną (1 egz.)
    w formie pliku PDF oraz w wersji edytowalnej, na płycie CD.
  2. Cena oferty stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe, które nie podlega zmianie w czasie trwania umowy.
  3. Płatność za wykonanie zadania nastąpi jednorazowo. Podstawą do wystawienia faktury będzie protokół odbioru dokumentacji, podpisany przez obie strony.
  4. Zapłata z tytułu wykonania zamówienia dokonana zostanie przelewem na konto wskazane przez wykonawcę w umowie, w terminie 14 dni, licząc od daty wpływu faktury do zamawiającego.
  5. Istotne elementy, które zostaną zawarte w umowie z Wykonawcą zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do Zaproszenia do składania ofert.  
  6. Obowiązującą formą odszkodowania będą kary umowne – określone we wzorze umowy.
  7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia przedmiotowego zamówienia
    w przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia.
 
BURMISTRZ
Daniel Marchewka

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony