ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zaproszenie do składania ofert na wykonanie zamówienia publicznego pod nazwą: „Budowa oświetlenia drogowego ulicy Żelaznej w Żaganiu”.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2017-06-14 14:39:05 przez Marian Senyk

Akapit nr - brak tytułu

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
w postępowaniu o zamówienie publiczne o wartości szacunkowej powyżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 6 000 euro a nieprzekraczającej wyrażonej w złotych kwoty 30 000 euro
 
Burmistrz Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań
tel. (068) 477-10-40 lub (068) 477-10-08
fax. 068 477-10-17
 
zaprasza do składania ofert na wykonanie zamówienia publicznego pod nazwą:
„Budowa oświetlenia drogowego ulicy Żelaznej w Żaganiu”.
                                                                                                                               
Zgodnie z art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - tekst jednolity (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) do przedmiotowego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
 
I. Określenie przedmiotu zamówienia publicznego:
Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia drogowego w pasie drogi powiatowej nr 1066F ul. Żelazna w Żaganiu na działce o nr ew. 2043 na podstawie opracowanego projektu. Teren inwestycyjny podlega ochronie konserwatorskiej, ponieważ roboty budowlane będą prowadzone w otoczeniu zabytku, którym jest zespół urbanistyczno-krajobrazowy miasta Żagania, wpisany wraz z tym otoczeniem do rejestru zabytków pod nr 70 i 2169.
 
Zakres przewidywanych robót obejmuje:
  1. Montaż 10 szt. słupów oświetlenia drogowego okrągłych, aluminiowych anodowanych w kolorze szarym, o wysokości 9 m posadowionych na prefabrykowanych fundamentach.
  2. Wykonanie sieci kablowej zasilającej oprawy drogowe oraz zasilanie ze stacji transformatorowej
    S-8597.
  3. Montaż 10 szt. opraw oświetlenia drogowego typu LED o parametrach zgodnych z projektem:
    - Współczynnik oddawania barw CRI ≥ 70
    - Barwa światła 4000K
  4. Wykonanie zasilania opraw oświetleniowych zgodnie z projektem.
  5. Wykonanie dokumentacji powykonawczy inwestycji.
 
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do niniejszego Zaproszenia.
 
II.  Termin realizacji zamówienia: 
Termin rozpoczęcia robót ustala się na dzień przekazania terenu robót, który ma nastąpić nie później niż do 14 dni od daty podpisania umowy. Termin zakończenia robót ustala się na 90 dni od daty podpisania umowy.
Termin zakończenia robót obejmuje zakończenie wszelkich robót oraz wykonanie wszelkich wynikających z nich poprawek i zaleceń, jak również całkowite uprzątnięcie terenu, na którym wykonywane będą prace.
III. Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonania oceny ich spełnienia:
  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają warunki dotyczące:
    1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
    2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
    3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
    4) sytuacji ekonomicznej i finansowej;
    5) nie podlegają wykluczeniu z postepowania.
    Na potwierdzenie spełnienia ww. warunków Wykonawca składa odpowiednie oświadczenie znajdujące się w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.
  2. W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Oferent wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem złożenia oferty (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) wykonał co najmniej dwa zadania o wartości minimum 50.000,00 zł brutto każde w zakresie budowy oświetlenia ulic. Na potwierdzenie tego warunku Oferent złoży wykaz zadań (zał. nr 2), z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączając poświadczenia określające, czy wymagane zadania zostały wykonane w sposób należyty. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego zadania których dotyczy poświadczenie, zostały wcześniej wykonane, Oferent nie ma obowiązku przedkładania poświadczenia.
  3. W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Oferent wykaże się dysponowaniem osoby, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
    i elektroenergetycznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku w postępowaniu na podstawie dostarczenia dokumentu potwierdzającego posiadane uprawnienia, (zał. nr 3).
  4. Oferenci mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie Konsorcjum).
    4.1. W przypadku wspólnego ubiegania się, Oferenci ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
    Na potwierdzenie ustanowienia pełnomocnika Oferenci załączają do oferty stosowne pełnomocnictwo. 
    4.2. Jeżeli oferta Oferentów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Oferentów.
    4.3. Oferenci występujący wspólnie, warunki dotyczące udziału w postepowaniu mogą spełnić łącznie natomiast warunek dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania muszą spełnić oddzielnie dla każdego Oferenta.
    4.4.  Oferenci występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
  5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie złożonych przez Oferenta oświadczeń i dokumentów żądanych przez Zamawiającego, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
    Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż Oferent spełnia warunki udziału w postępowaniu na dzień składania ofert. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu albo nie wykazania w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Oferent zostanie wykluczony z postępowania – po wyczerpaniu czynności związanych z wezwaniem do uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń.
  6. Ofertę Oferenta wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 
 
IV. Sposób przygotowania oferty:
  1. Oferent składa tylko jedną ofertę, w formie pisemnej, na załączonym formularzu oferty.   
  2. Wraz z ofertą Oferent składa oświadczenia i wymagane dokumenty.
    2.1. Dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta. Poświadczenie zgodności z oryginałem następuje zgodnie z zasadą reprezentacji Oferenta, wskazaną w dokumencie rejestrowym Oferenta albo poprzez poświadczenie przez osobę umocowaną w sposób właściwy do dokonania czynności poświadczenia dokumentów za zgodność z oryginałem.
    2.2. W przypadku Oferentów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów na zasobach, których Oferent będzie polegał, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Oferenta lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub przez te podmioty.
  3. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, przy użyciu nośnika pisma nieulegającego usunięciu.
  4. Oferta musi być podpisana przez Oferenta lub upełnomocnionego przedstawiciela Oferenta.
  5. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
  6. Oferent podaje cenę brutto, zgodnie z wymogami określonymi na formularzu ofertowym.
  7. Cenę oferty należy obliczyć uwzględniając wszelkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia, w tym wynikające z dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz wzoru umowy.
  8. Cena oferty stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe, które nie podlega zmianie w czasie trwania umowy.
  9. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest złożyć zamawiającemu przed podpisaniem umowy kosztorys ofertowy. Załączony kosztorys nie określa zakresu rzeczowego zobowiązania Wykonawcy, ale służy jedynie do obliczania należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy lub rezygnacji Zamawiającego z wykonania części przedmiotu.
  10. Wykonawca nie ma obowiązku załączenia kosztorysu ofertowego do oferty.
 
V. Miejsce i termin składania ofert:
  1. Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w Urzędzie Miasta Żagań, ul. Jana Pawła II 15, Wydział Zamówień Publicznych i Nadzoru Właścicielskiego - pok. nr 20, do dnia 27.06.2017 r. do godziny 10.00. z zaznaczeniem, czego oferta dotyczy i dopiskiem: „Nie otwierać przed 27.06.2017 r. przed godziną 10.00. Koperta powinna zawierać również nazwę Oferenta i jego adres.  
  2. W przypadku przesłania oferty pocztą lub przesyłką kurierską decydująca jest data wpływu do siedziby Urzędu Miasta w Żaganiu potwierdzona pieczęcią kancelaryjną a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
  3. Oferent może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.                   
  4. Oferty niekompletne podlegają uzupełnieniu, w terminie określonym przez Zamawiającego.
 
VI. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
1. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie: ceny – 90% i okresu gwarancji – 10%.
2. Opis sposobu oceny oferty: 
 
   Kryterium nr 1 – CENA:                 
                                najniższa oferowana cena brutto
 L. pkt ocenianej oferty dla kryterium ceny = ---------------------------------------------------------------- x 90 % x 100 pkt
                                                                                        cena badanej oferty brutto  
 
 
  Kryterium nr 2 – OKRES GWARANCJI: 
 
                                                                                       okres gwarancji badanej oferty*
L. pkt ocenianej oferty dla kryterium okres gwarancji = ------------------------------------------------------- x 10 % x 100 pkt
                                                                                            najdłuższy okres gwarancji**
 
* minimalny okres gwarancji nie może być krótszy niż 36 m-cy i nie dłuższy niż 60 m-cy (należy podać w m-cach)
** 60 miesięcy 
 
W przypadku zaoferowania okresu gwarancji powyżej 60 miesięcy oferta otrzyma liczbę punktów za maksymalnie 60 miesięcy gwarancji. Oferta z propozycją gwarancji poniżej 36 miesięcy zostanie odrzucona.
3. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. Jako najkorzystniejsza zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą punktację po zsumowaniu liczby punktów uzyskanych w kryterium cena i liczby punktów uzyskanych w kryterium okres gwarancji.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
 
VII. Postanowienia końcowe:
  1. Istotne elementy, które zostaną zawarte w umowie z Wykonawcą zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do Zaproszenia do składania ofert.  
  2. Obowiązującą formą odszkodowania będą kary umowne – określone we wzorze umowy.
  3. Zapłata z tytułu wykonania zamówienia dokonana zostanie jednorazowo po zakończeniu zadania, przelewem na konto wskazane przez wykonawcę w umowie, w terminie do 30 dni, licząc od daty wpływu faktury do zamawiającego.
  4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia przedmiotowego zamówienia w przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia.
  5. Załączniki do Zaproszenia stanowią również:
  1. Projekt budowlany wraz z aneksem do projektu.
  2. Decyzja – pozwolenie na budowę Starostwo Powiatowe.
  3. Kosztorys „ślepy”.
  4. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
  5. Plan zagospodarowania terenu – rysunek.
  6. Warunki przyłączeniowe Enea.
  7. Wypis i wyrys MPZP.
  8. Uzgodnienie projektowanej linii – Urząd Miasta Żagań
  9. Uzgodnienie – Enea.
  10. Uzgodnienie – Konserwator zabytków.
  11. Decyzja Zarządu Powiatu Żagańskiego w sprawie uzgodnienia lokalizacji linii oświetlenia drogowego wraz ze słupami oświetleniowymi w pasie drogi powiatowej.
BURMISTRZ
Daniel Marchewka

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony