ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Organizacja wyjazdów dydaktycznych ramach realizacji projektu „Tworzenie warunków dla nauczania opartego na metodzie eksperymentu w szkołach podstawowych w Żaganiu” realizowanego w ramach dofinansowania z Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 w części współfinansowanej z EFS, Oś Priorytetowa 8, Działanie 8.2, Poddziałanie 8.2.1.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2017-04-17 23:20:20 przez Dariusz N

Akapit nr - brak tytułu

Żagań, dnia 13.04.2017 r.
WZP.271.2.6.2017
 
aa
 
w postępowaniu o zamówienie publiczne o wartości szacunkowej powyżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 6 000 euro a nieprzekraczającej wyrażonej w złotych kwoty 30 000 euro
 
Burmistrz Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań
tel. (068) 477-10-40  lub (068) 477-10-02
fax. 068 477-10-17
 
zaprasza do składania ofert na wykonanie zamówienia publicznego pod nazwą: „Organizacja wyjazdów dydaktycznych ramach realizacji projektu „Tworzenie warunków dla nauczania opartego na metodzie eksperymentu w szkołach podstawowych w Żaganiu” realizowanego w ramach dofinansowania z Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 w części współfinansowanej z EFS, Oś Priorytetowa 8, Działanie 8.2, Poddziałanie 8.2.1.”
 
Zgodnie z art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - tekst jednolity
(Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) do przedmiotowego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
 
I. Określenie przedmiotu zamówienia publicznego:
Przedmiotem zamówienia jest organizacja 3 wyjazdów dydaktycznych do Parku Naukowo – Technologicznego Interior Nowa Sól oraz 3 wyjazdów dydaktycznych do Centrum Nauki Keplera
w Zielonej Górze.
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn: „Tworzenie warunków dla nauczania opartego na metodzie eksperymentu w szkołach podstawowych w Żaganiu” realizowanego w ramach dofinansowania z Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 w części współfinansowanej z EFS, Oś Priorytetowa 8, Działanie 8.2, Poddziałanie 8.2.1.
 
Przedmiot zamówienia obejmuje:
  1. Organizację 3 jednodniowych wyjazdów dydaktycznych pn. WYCIECZKA PO INNOWACJACH do Parku Naukowo – Technologicznego Interior w Nowej Soli:
  1. Wyjazd dydaktyczny 1 – 48 uczestników Projektu z PSP 2, 3, 4 + 4 opiekunów
Miejsce wyjazdu i przyjazdu: siedziba szkół PSP 2 Żagań, ul. Wojska Polskiego 1, PSP 3 Żagań, ul. Szkolna 42, PPS 4 Żagań, ul. Wesoła 38.
  1. Wyjazd dydaktyczny 2 – 48 uczestników Projektu z PSP 5 + 4 opiekunów
Miejsce wyjazdu i przyjazdu: siedziba szkoły PSP 5 Żagań, ul. Nocznickiego 18.
  1. Wyjazd dydaktyczny 3 – 96 uczestników Projektu z PSP 7 + 7 opiekunów
Miejsce wyjazdu i przyjazdu: siedziba szkoły PSP 7 Żagań, ul. Żarska 1.
Wyjazd dydaktyczny obejmuje przede wszystkim: udział w warsztatach edukacyjnych w 3D
w Parku Krasnala, w tym zapoznanie się z innowacyjnym procesem produkcji figur; zwiedzanie Parku Technologicznego, w tym projekcja filmów o innowacjach (m.in. z wykorzystaniem drona); wizyta w pracowni modeli firmy produkującej wyroby reklamowe i poznanie przykładowego procesu produkcyjnego, odwiedziny w pracowni artystycznej, modeli, prototypów i form produkcyjnych.
  1. Organizację 3 jednodniowych wyjazdów dydaktycznych do Centrum Nauki Keplera w Zielonej Górze:
  1. Wyjazd dydaktyczny 4 – 48 uczestników Projektu z PSP 2,3,4 + 4 opiekunów
Miejsce wyjazdu i przyjazdu: siedziba szkół PSP 2 Żagań, ul. Wojska Polskiego 1, PSP 3 Żagań, ul. Szkolna 42, PPS 4 Żagań, ul. Wesoła 38
  1. Wyjazd dydaktyczny 5 – 48 uczestników Projektu z PSP 5 + 4 opiekunów
Miejsce wyjazdu i przyjazdu: siedziba szkoły PSP 5 Żagań, ul. Nocznickiego 18
  1. Wyjazd dydaktyczny 6 – 96 uczestników Projektu z PSP 7 + 7 opiekunów
Miejsce wyjazdu i przyjazdu: siedziba szkoły PSP 7 Żagań, ul. Żarska 1
Wyjazd dydaktyczny obejmuje przede wszystkim: udział w warsztatach edukacyjnych w 3D, zwiedzanie Centrum, Planetarium Wenus, Mini Zoo oraz Centrum Przyrodnicze.
  1. Organizacja wyjazdów obejmuje:
  1. transport w obie strony autokarami klasy turystycznej (klimatyzacja, nagłośnienie, mikrofon)
    z ilością miejsc nie mniejszą niż dla wszystkich osób na wycieczce wraz z kierowcą
    i kierownikiem wyjazdu oraz oznaczenie autokaru znakiem „dzieci” i dwoma planszami zgodnie z wzorem opracowanym przez Zamawiającego (informacja o dofinansowaniu wyjazdu
    z funduszy UE).
  2. Wykonawca zobowiązany jest do transportu uczestników z miejsca wyjazdu do poszczególnych docelowych obiektów wraz z powrotem na miejsce wyjazdu oraz zapewnienia przejazdu na terenie Nowej Soli / Zielonej Góry do miejsc zaplanowanych w programie wyjazdu,
  3. pokrycie wszystkich opłat drogowych i parkingowych,
  4. zapewnienia opieki kierownika, pilota i przewodników,
  5. ubezpieczenia uczestników wyjazdu,
  6. bilety wstępu i inne opłaty związane z pobytem i zajęciami w Parku i Centrum Nauki,
  7. zapewnienia wyżywienia dla uczestników wyjazdu i opiekunów w formie:
  • napój owocowy 0,4 l + woda niegazowana 0,5 l,
  • świeża bułka słodka/drożdżowa w indywidualnym opakowaniu,
  • obiad (drugie danie mięsne z ziemniakami lub frytkami, zestaw surówek, napój lub kompot)
    z deserem (ciasto lub lody) w Nowej Soli / Zielonej Górze lub okolicach (max. odległość do 10 km).
  1. Pozostałe informacje:
  1. Opiekunów uczestników wyjazdu zapewnia Zamawiający. 
  2. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia osoby pełniącej funkcję kierownika wyjazdu, która będzie w stałym kontakcie z Zamawiającym w kwestiach dotyczących organizacji
    i przebiegu wyjazdów, w czasie jej trwania zapewni sprawny, zgodny z programem przebieg wyjazdu.
  3. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody na osobie lub mieniu zaistniałe podczas wyjazdu. Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia kosztów związanych
    z eksploatacją i używaniem pojazdów związanych z przedmiotem zamówienia. Wykonawca zapewni na swój koszt zastępczy środek transportu, w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych. Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów.
    W przypadku, gdy Wykonawca nie zapewni zastępczego środka transportu oraz kierowcy
    w sytuacji określonej wyżej, Zamawiający zleci osobie trzeciej wykonanie zastępczej usługi. Wykonawca ponosi wszelkie koszty zapewnienia zastępczego środka transportu.
  4. Dodatkowo do oferty należy dołączyć:
  1. menu obiadu,
  2. propozycję harmonogramu wszystkich wyjazdów oraz programy wyjazdów z określeniem godzin proponowanych kolejnych pozycji wyjazdu.
 
II.  Termin realizacji zamówienia: 
Zamówienie należy wykonać w terminie do 22 czerwca 2017 r. w dni nauki szkolnej, przy czym terminy wyjazdów dydaktycznych do Parku Naukowo Technologicznego w Nowej Soli nie mogą pokrywać się
z terminami wyjazdów do Centrum Nauki Keplera w Zielonej Górze.
Dokładny termin realizacji każdej z wycieczek musi zostać ustalony przez Wykonawcę z Zamawiającym.
 
III. Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonania oceny ich spełnienia:
  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają warunki dotyczące:
  1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
  2. posiadania wiedzy i doświadczenia;
  3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
  4. sytuacji ekonomicznej i finansowej;
  5. nie podlegają wykluczeniu z postepowania.
  1. W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności Oferent wykaże, że jest wpisany do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych i posiada certyfikat/gwarancję spełniającą wymogi ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o usługach turystycznych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 187) - należy przedstawić dokumenty potwierdzające.
  2. W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Oferent oświadczy, że dysponuje sprawnymi technicznie autokarami oraz odpowiednią kadrą zdolną do realizowania przedmiotu zamówienia.
Na potwierdzenie spełnienia ww. warunków Wykonawca składa odpowiednie oświadczenie znajdujące się w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.
  1. Oferenci mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie Konsorcjum).
4.1. W przypadku wspólnego ubiegania się, Oferenci ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Na potwierdzenie ustanowienia pełnomocnika Oferenci załączają do oferty stosowne pełnomocnictwo. 
4.2. Jeżeli oferta Oferentów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Oferentów.
4.3. Oferenci występujący wspólnie, warunki dotyczące udziału w postepowaniu mogą spełnić łącznie natomiast warunek dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania muszą spełnić oddzielnie dla każdego Oferenta.
4.4.  Oferenci występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
 
  1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie złożonych przez Oferenta oświadczeń i dokumentów żądanych przez Zamawiającego, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
    Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż Oferent spełnia warunki udziału w postępowaniu na dzień składania ofert. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu albo nie wykazania w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Oferent zostanie wykluczony z postępowania – po wyczerpaniu czynności związanych z wezwaniem do uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń.
Ofertę Oferenta wykluczonego uznaje się za odrzuconą.Ofertę Oferenta wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
 
IV. Sposób przygotowania oferty:
  1. Oferent składa tylko jedną ofertę, w formie pisemnej, na załączonym formularzu oferty.   
  2. Wraz z ofertą Oferent składa oświadczenia i wymagane dokumenty.
2.1. Dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta. Poświadczenie zgodności z oryginałem następuje zgodnie z zasadą reprezentacji Oferenta, wskazaną w dokumencie rejestrowym Oferenta albo poprzez poświadczenie przez osobę umocowaną w sposób właściwy do dokonania czynności poświadczenia dokumentów za zgodność z oryginałem.
2.2. W przypadku Oferentów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów na zasobach, których Oferent będzie polegał, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Oferenta lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub przez te podmioty.
  1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, przy użyciu nośnika pisma nieulegającego usunięciu.
  2. Oferta musi być podpisana przez Oferenta lub upełnomocnionego przedstawiciela Oferenta.
  3. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
  4. Oferent podaje cenę brutto, zgodnie z wymogami określonymi na formularzu ofertowym.
 
V. Miejsce i termin składania ofert:
  1. Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w Urzędzie Miasta Żagań, ul. Jana Pawła II 15, Wydział Zamówień Publicznych i Nadzoru Właścicielskiego - pok. nr 20, do dnia 24.04.2017 r. do godziny 10.00 z zaznaczeniem czego oferta dotyczy i dopiskiem: „Nie otwierać przed 24.04.2017 r. przed godziną 10.00. Koperta powinna zawierać również nazwę Oferenta i jego adres.
  2. W przypadku przesłania oferty pocztą lub przesyłką kurierską decydująca jest data wpływu do siedziby Urzędu Miasta w Żaganiu potwierdzona pieczęcią kancelaryjną a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
  3. Oferent może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
  4. Oferty niekompletne podlegają uzupełnieniu, w terminie określonym przez Zamawiającego.
 
VI. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
  1. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie: ceny – 100%.
  2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. (stosunek oferty z najniższą ceną do ceny oferty badanej).
  3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
 
 
 
  1. W przypadku złożenia ofert o takiej samej cenie, Zamawiający negocjuje ceny z każdym Oferentem odrębnie.
  2. Zamawiający udziela zamówienia Oferentowi, który złożył najkorzystniejszą ofertę z najniższą ceną brutto.
 
 
VII. Postanowienia końcowe:
  1. Wynagrodzenie Wykonawcy jest wynagrodzeniem umownym brutto i obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy.
  2. Zapłata z tytułu wykonania zamówienia dokonana zostanie przelewem na konto wskazane przez wykonawcę w umowie, w terminie do 14 dni, licząc od daty wpływu faktury do zamawiającego.
  3. Istotne elementy, które zostaną zawarte w umowie z Wykonawcą zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do Zaproszenia do składania ofert.
  4. Obowiązującą formą odszkodowania będą kary umowne – określone we wzorze umowy.
  5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia przedmiotowego zamówienia w przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia.
                                                                                                                                                        
 
 
         z up. BURMISTRZA
 
Magdalena Wiadomska-Łażewska
           Sekretarz Miasta

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony