ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Wykonanie inwentaryzacji zasobów lokalowych gminy tj. budynków przy ul. Rynek 13, ul. Warszawska 1-1a, ul. Rynek 7-8-9 w Żaganiu - ZGM, termin składania ofert do 15.11.2004 r.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2004-11-04 10:33:15 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

OGŁOSZENIE
Zamówienia publicznego o wartości poniżej 60.000 –EURO
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
w Żaganiu
ul. Miodowa 23
68-100 Żagań
tel. 068 377 22 46 – fax. 0 68 377 22 48
ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie zadania pn.”Wykonanie inwentaryzacji zasobów lokalowych gminy tj. budynków przy ul. Rynek 13, ul. Warszawska 1-1a, ul. Rynek 7-8-9 w Żaganiu.”
I. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia /cena 10zł/ można odebrać w siedzibie Zamawiającego, pokój 10 lub za zaliczeniem pocztowym.
II. Przedmiot zamówienia i zakres prac przewidzianych do wykonania:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwentaryzacji zasobów lokalowych gminy. Dokładny zakres prac określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
III. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
IV. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
V. Termin realizacji zamówienia – wymagany:
VI. Warunki udziału w postępowaniu.
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy:
- spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w szczególności:
• Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
• Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia,
• Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
• Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

VII. Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.
VIII. Kryteria oceny ofert.
Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie ceny – 100 %.

IX. Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Miodowa 23, Żagań pokój 12, do dnia 15.11.2004 r. do godziny 11.00. Koperta powinna być oznaczona: „Wykonanie inwentaryzacji zasobów lokalowych gminy tj. budynków przy ul. Rynek 13, ul. Warszawska 1-1a, ul. Rynek 7-8-9 w Żaganiu.” oraz winna być opatrzona w nazwę i adres wykonawcy.

X. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15.11.2004r. w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 3 o godzinie 11.30.
XI. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XII. Uprawnieni do kontaktów z oferentami – Kazimierz Zagórniak , tel. 3672944
« powrót do poprzedniej strony