ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU MIASTA ŻAGAŃ- termin składania ofert do dnia 14 grudnia 2004 r. - WYNIK

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2004-10-19 22:21:14 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

OGŁOSZENIE

Zamówienia publicznego o wartości szacunkowej powyżej 60.000,- EURO
Burmistrz Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań
tel. (068) 477-10-40 lub (068) 477-10-21
fax. 068 477-10-17

ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie zadania pn.: „BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU MIASTA ŻAGAŃ”.

I. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia /cena 10 zł/ można otrzymać - na wniosek Wykonawcy - w siedzibie Zamawiającego pokój nr 8, lub za zaliczeniem pocztowym.

II. Przedmiot zamówienia i zakres prac przewidzianych do wykonania
CPV 67141000-7
1. Bankowa obsługa budżetu Miasta Żagań przez okres od 1 stycznia 2005r. do 31
grudnia 2007 roku w szczególności obejmująca:
1.1.Otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych następujących jednostek organizacyjnych gminy: 
- Urzędu Miasta, 
- Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1,
- Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2, 
- Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 3, 
- Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 4, 
- Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 5, 
- Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 7, 
- Publicznego Gimnazjum Nr 1, 
- Publicznego Gimnazjum Nr 2,
- Miejskiego Przedszkola Nr 2 
- Miejskiego Przedszkola Nr 3 
- Miejskiego Przedszkola Nr 5,
- Miejskiego Przedszkola Nr 6, 
- Samorządowej Szkoły Muzycznej II Stopnia,
- Ośrodka Sportu i Rekreacji,
- Ośrodka Pomocy Społecznej,
- Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej.
1.2. Realizację poleceń przelewu na rachunki Zamawiającego w banku obsługującym.
1.3. Realizację poleceń przelewu na rachunki Zamawiającego w banku obsługującym.
1.4. Przyjmowanie wpłat gotówkowych.
1.5. Dokonywanie wypłat gotówkowych.
1.6. Wydawanie potwierdzonych przez bank wyciągów bankowych wraz z załącznikami.
1.7. Wydawanie książeczek czekowych (czeków).
1.8. Sporządzanie odpisów dokumentów.
1.9. Odtwarzanie historii rachunku.
1.10.Potwierdzanie czeków gotówkowych lub rozrachunkowych.
1.11.Udzielanie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym (ROR) do 500.000,00 PLN w roku.
1.12.Usługa tele-serwisowa - informacje podawane przez telefon.
1.13.Instalację w siedzibie każdej z wymienionych w punkcie 1 jednostek organizacyjnych systemu do elektronicznego dokonywania operacji bankowych i przeszkolenie wskazanych pracowników.
1.14.Automatyczne lokowanie na koniec dnia wolnych środków finansowych.
1.15.Inne czynności nie wymienione w punktach 1.1 do 1.15, które mogą wyniknąć w trakcie realizacji zamówienia.
2. Wykonawca nie będzie pobierał prowizji i opłat za czynności wymienione w punktach: od 1.1 do 1.10 oraz w pkt. 1.12, 1.13 i 1.15.
2.1.Każda w wymienionych jednostek organizacyjnych posiadała będzie rachunek bieżący: będzie ich 17.
Jednostki organizacyjne Gminy posiadały będą rachunki pomocnicze: 
- rachunek zakładowego funduszu świadczeń socjalnych (razem 17 sztuk),
- rachunek sum depozytowych (razem 17 sztuk),
- rachunek środków specjalnych (razem 11 sztuk),
- rachunek Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (szt.1),
- rachunek dewizowy,
- rachunek Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej (1 szt.),
- w zależności od potrzeb i uwarunkowań prawnych mogą wystąpić jeszcze dodatkowo 22 rachunki pomocnicze. Łącznie może wystąpić 70 rachunków pomocniczych.
III. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt. 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
V. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
VI. Termin realizacji zamówienia:
od 1 stycznia 2005 r. do 31 grudnia 2007 roku.
VII. Warunki udziału w postępowaniu.
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy którzy:
- spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w Ustawie Prawo Zamówień Publicznych /Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz.177 wraz z późn. zm./ w szczególności: 
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
- złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami,
VIII. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 10.228,00 PLN.
VIII. Kryteria oceny ofert.
Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie:
Ceny (koszt obsługi) - 50 %
Oprocentowania środków pieniężnych - 50%
IX. Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Żagań, Plac Słowiański 17 pok. nr 8, do dnia 14 grudnia 2004 r. do godziny 10.00.
Koperta powinna być oznaczona: „Bankowa obsługa budżetu miasta Żagań” oraz winna być opatrzona w nazwę, adres Wykonawcy, numery telefonów.
X. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14 grudnia 2004 roku w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 8 o godzinie 10.10.
XI. Termin związania ofertą wynosi 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Żagań, dnia 18 października 2004r.

<hr>WYNIK

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

Zamawiający: Gmina Żagań o statusie miejskim
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań
telefon: 068-4771040, 068-4771039
fax: 068-477 10 17
e-mail:
osoba do kontaktów: Grażyna Niklewicz

Rodzaj zamówienia – usługi
Tryb udzielenia zamówienia: - przetarg nieograniczony
Zamówienie opublikowane w biuletynie zamówień publicznych pod numerem 190, pozycja 52602 z dnia 27-10-2004r

Przedmiot zamówienia: BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU MIASTA ŻAGAŃ CPV 67.14.10.00-7

Wartość szacunkowa przedmiotu zamówienia na 3 lata – 340.923,30 PLN

Złożona została jedna oferta nie podlegająca odrzuceniu ani wykluczeniu.

Oferta została złożona przez: BANK ZACHODNI WBK S.A.
1 Oddział w Żaganiu
Plac Wolności 6
68-100 Żagań.

cena wybranej oferty: 109.937,67 PLN

Żagań, dnia 04 stycznia 2005 r.
« powrót do poprzedniej strony