ˆ

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Elektroniczna Skrzynka Podawcza Urzędu Miasta Żagań

Akapit nr 1 - brak tytułu

Informujemy o uruchomieniu Elektronicznej Skrzynki Podawczej w ramach opracowanej przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP).
Adres: /6581xuoheg/skrytka

Aby skorzystać z Elektronicznej Skrzynki Podawczej, trzeba dokonać rejestracji i logowania na platformie epuap.gov.pl

Instrukcja dotycząca zakładania konta dostępna na stronie ePUAP

Aby można było złożyć wniosek do urzędu konieczne jest:
1) posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP (zakładka "Załóż Konto") – konto jest bezpłatne,
2) posiadanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego.

Po założeniu konta i zalogowaniu się na platformie ePUAP należy przejść do zakładki Katalog Usług i wyszukać podmiot: Urząd Miasta Żagań. Dokument przekazuje się on-line poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu.

Poniżej przedstawiamy najważniejsze funkcje skrzynki podawczej oferowanej na ePUAP:
  • przyjmowanie dokumentów zgodnie z określonym, przez instytucję publiczną, będącą właścicielem skrzynki, wzorem dokumentu,
  • generowanie Urzędowego Poświadczenie Odbioru (zgodnego z przepisami prawa),
    archiwizowanie Urzędowego Poświadczenia Odbioru,
  • udostępnianie usługobiorcy (osoby składającej dokument w skrzynce)wglądu przez Internet (przeglądarka internetowa),
  • formularz do wypełnienia standardowego wzoru dokumentu,
    skonfigurowanie przez instytucję publiczną własnego, dedykowanego formularza do wypełniania własnego dokumentu,
  • przekazanie gotowego dokumentu w postaci XML,
  • obsługa przez instytucję publiczną skrzynki podawczej przy użyciu przeglądarki WWW (przeglądanie i pobieranie dokumentów),
  • automatyczne przekazywanie dokumentów z ePUAP do systemów instytucji publicznej za pośrednictwem Web Services (działanie w trybie synchronicznym wymaga od instytucji publicznej zapewnienia wysokiej dostępności własnych systemów),
  • bezpieczne połączenie z użytkownikiem (HTTPS).
     
Minimalne wymagania programowe przeglądarki:

1) Microsoft Internet Explorer 6.0 (z pakietem poprawek SP1; pakiet poprawek SP2 dla Windows XP),
2) FireFox 1.5.0.3,

Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
1) Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes.
2) Akceptowalne formaty załączników to:
  •  DOC, RTF 
  •  XLS 
  •  CSV 
  •  TXT 
  •  GIF, TIF, BMP, JPG 
  •  PDF 
  •  ZIP
     
Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.
Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
Informacje:
 
Ponadto informujemy, że podane w Biuletynie  adresy kontaktowe e-mail nie pełnią roli skrzynki podawczej. Do wnoszenia spraw i wniosków drogą elektroniczną służy specjalna usługa zamieszczona na platformie ePUAP zarządzana przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Magdalena Wiadomska-Łażewska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-09-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Magdalena Wiadomska-Łażewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-09-15 11:14:12
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-09-15 11:14:17
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-12-31 10:30:56
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
20318 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »