ˆ

Protokoły 2008

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

PROTOKÓŁ NR XXIII/2008 Z SESJI RADY MIASTA ŻAGAŃ z dnia 27 marca 2008 r.

Informacja ogłoszona dnia 2008-06-23 09:56:50 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr 1 - brak tytułu

PROTOKÓŁ NR XXIII/2008
Z SESJI RADY MIASTA ŻAGAŃ
Z DNIA 27 MARCA 2008 R.
1. OTWARCIE SESJI I STWIERDZENIE KWORUM.
Obrady otworzył Przewodniczący Rady Miasta Zdzisław Mirski o godz. 10:00. Stwierdził, że w obradach zgodnie z lista obecności uczestniczy 21 radnych , co wobec ustawowego składu Rady wynoszącego 21 radnych stanowi kworum pozwalające na podejmowanie prawomocnych uchwał i decyzji. Przewodniczący powitał radnych oraz zaproszonych gości. (Lista radnych oraz gości zaproszonych w załączeniu do protokołu sesji nr 1 i nr 2 ). Obrady odbywały się w sali Kurlandzkiej ŻPK. Projekty dokumentów dla radnych przesłano wraz z zawiadomieniem o sesji.
2. PRZYJĘCIE PORZĄDKU OBRAD.
Zaproponowany porządek obrad , stanowi załącznik do protokołu nr 3.
Brak pytań i uwag.
Poddano pod głosowanie przyjęcie porządku obrad.
Głosowanie: Za - 21 -jednogłośnie
3. PRZYJĘCIE PROTOKOŁU Z POPRZEDNIEJ SESJI.
Protokół z sesji był wyłożony w Biurze Rady Miasta do wglądu.
Nikt z radnych nie wnosił uwag ani poprawek, w związku z tym poddano pod
głosowanie przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
Głosowanie: Za - 21 -jednogłośnie
4. INTERPELACJE, WNIOSKI I ZAPYTANIA.
Radny L. Fechner
Zgłosił interpelację na piśmie (w załączeniu do protokołu, jako zał. nr 4)
W sprawach:
- posprzątania okolic osiedla XXX-lecia, okolic ul. Konopnickiej i okolic ul. Findera.
- załatania dziur w zatoczce między przystankiem autobusowym MZK i parkingiem przy dworcu kolejowym.
- szerszej odpowiedzi na interpelację zgłoszoną na sesji w dniu 31.01.08
w sprawie bezpieczeństwa przechodniów na odcinku drogi od ul Piastowskiej
i murze cmentarnym. Oraz radny dołączył do interpelacji list mieszkańca z ul. Fredry5/2 (Pana Władysława Poprawskiego) z prośbą o załatwienie poruszanych spraw i udzielenie odpowiedzi autorowi listu oraz radnemu.

- 2 -
Radny Z. Opala
Zgłosił interpelacje w sprawach:
- zrobić zatoczki autobusowe na ul. Żaganny i ul. II Armii WP lub zlikwidować linie ciągłe przebiegające koło tych przystanków.
-doprowadzić do tego aby właściciel zabytkowego zespołu poaugustiańskiego wyremontował sypiący się mur zabytkowy lub zabezpieczył go, by nie obsypywał się dalej.
-dzierżawcy kawiarni „Pałacowa" zgłosili się do radnego, o pomoc w wyjaśnieniu sprawy ponieważ dyrektor ŻPKiS wypowiedział im umowę w trybie 2 tygodniowym na najem kawiarni, a oni ponieśli duże koszty w remoncie tej kawiarni i nie ma mowy o zwrocie nakładów. Radny prosi o wyjaśnienie tej sprawy.
Radny M. Świątek
Zgłosił interpelacje w sprawach:
-wyciąć krzewy na skarpie między ul. Chopina a ul. Waryńskiego.
-doprowadzić do wypowiedzenia umowy najmu „Złotnika” w bramie Ratusza.
Zdaniem radnego należy zaproponować prowadzenie działalności w innym
miejscu a wejście do Ratusza i Izb Muzealnych znajdujących się tam powinno
być od strony Rynku , a nie od podwórka.
Radny A. Pauszek
Zgłosił następujące interpelacje :
- mieszkańcy ul. Nowogródzkiej proszą aby przystanek MZK przywrócić
w dawne miejsce koło GS.
- radny zapytał o kurs dla kandydatów do rad nadzorczych, kto jeździ na taki
kurs i kto to finansuje.
Radny E. Chodań Zapytania:
- czy nie mogło by miasto sprzedawać śmieci.
Podobno Niemcy skupują do przetwarzania i są chętni co im sprzedają i zarabiają na tym.
-sprawa ECO. Podobno jest prawomocny wyrok, z którego wynika, że ZEC został sprzedany z pominięciem prawa, czy to prawda?
Radna L. Kurek
Mieszkańcy ul. Bema proszą o wznowienie kursów MZK.
Radny A. Łukasiewicz
Mieszkańcy osiedla Kolonia Laski proszą o zbudowanie mostku na rzece Czerna.

- 3 -
Radny S. Dziura
Wspólnoty mieszkaniowe przy ul. Libelta w ramach oszczędności, aby nie płacić za grunt ,mająpoustawiane kubły na śmieci przy drodze, co skutkuje dużym bałaganem , szczególnie w soboty i niedziele . Papiery i torby foliowe fruwają po całym osiedlu. My członkowie spółdzielni płacimy za grunt pod pergolami na śmieci i mamy porządek , a wspólnoty mieszkaniowe nie płacą podatku za kubły i jeszcze robią zasypują śmieciami całe osiedle.
Radny M. Zapotoczny
Zwracałem się już kiedyś do radnych, aby tak drobne sprawy załatwiać bezpośrednio w wydziałach . Szkoda czasu na sesji. Drobne sprawy powinno się załatwiać w Urzędzie u naczelników wydziałów. Zawsze zostaną załatwione, nie trzeba tego zgłaszać na sesji.
Radna W. Winczaruk
Zapytanie:
Czy obecny budynek trafostacji przy ul. Jana Pawła II zostanie przekazany
w końcu dla miasta czy nie?
Radny A. Budziłło
Prosi o wsparcie burmistrza w załatwianiu interpelacji w powiecie.
Wszystkie sprawy i interpelacje są załatwiane odmownie.
Radny D. Kudła
Zgłosił interpelacje na piśmie (zał. do protokołu nr 5)
W imieniu mieszkańców ul. Pluty i osiedla tam powstającego o wybudowanie
dróg w tym rejonie.
5. ODPOWIEDZI NA INTERPELACJE.
Szczegółowe odpowiedzi na interpelacje zostaną udzielone na piśmie.
Burmistrz Miasta poinformował, że w sprawach śmieci, to my chcemy zarobić
a nie sprzedawać .Poza tym jest projekt Łużyckiego Związku Gmin o budowie
wysypiska w Marszowie.
Sprawę kursów pracowniczych może wyjaśnić pani Sekretarz. Są to kursy
dokształcające dla pracowników urzędu. Radny choćby chciał, to nie może
zasiadać w radach nadzorczych spółek .
Sprawa ECO to nie jest sprawa miasta lecz wspólników.
Szczegółowe wyjaśnienia zostaną udzielone radnym na piśmie.

- 4-
6. SPRAWOZDANIE BURMISTRZA Z DZIAŁALNOŚCI MIĘDZY SESJAMI.
Sprawozdanie przedstawił Burmistrz Miasta S. Kowal.
(załącznik do protokołu nr 6).
Brak pytań i uwag.
Rada przyjęła sprawozdanie.
7.INFORMACJA Z PRACY KOMISJI RADY.
-komisja Budżetu i Finansów - sprawy sesji
-komisja Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego - j.w.
-komisja Gospodarki Miejskiej -j.w.
-komisja Rewizyjna-j.w.
-komisja Zdrowia, Op. Społecznej, Oświaty i Kultury -j.w.
8. SPRAWOZDANIE Z WYKONANIA UCHWAŁ RADY.
Sprawozdanie przedstawił Burmistrz Miasta S. Kowal ( w załączeniu do
protokołu sesji, jako zał. nr 7).
Brak pytań i uwag.
Rada przyjęła sprawozdanie.
9.DZIAŁALNOŚĆ KOMISJI DS. ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH I NARKOMANII.
(Załącznik do protokołu nr 8).
Działalność Komisji ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Narkomanii przedstawił przewodniczący komisji Włodzimierz Siemiątkowski oraz Małgorzata Bajor pełnomocnik Burmistrza ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Narkomanii.
Radny M. Zapotoczny
przewodniczący komisji Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego powiedział, że jego komisja zajmowała się tym tematem szczegółowo oraz materiałami
przedstawionymi przez paniąM. Bajor i pana W. Siemiątkowskiego.
Komisja sugeruje żeby w materiałach oceniających w latach następnych było
więcej danych dotyczących miasta Żagań.
Poza tym komisja ocenia materiały przedstawione pozytywnie i działalność osób
zaangażowanych w rozwiązywanie problemów alkoholizmu i narkomanii.
Komisja akceptuje zaplanowane przedsięwzięcia do poprawy sytuacji
w omawianych dziedzinach.

- 5 -
Radny S. Dziura - przewodniczący komisji Z..OS. O i K.
Komisja Zdrowia i Oświaty przygotowała własny materiał i chce go przedstawić ,
bo ma własne wnioski.
Radna K. Jankowska
Przedstawiła materiał przygotowany przez komisję Z.OS.O i K.
(Załącznik do protokołu nr 9).
Z przygotowanego materiału główne wnioski komisji to:
1. Budżet gminy przyznany na realizację zadań to ponad 470 000 zł., z tego 30 000 na * przeciwdziałanie narkomanii (6,4%), duża dysproporcja między wydatkami a skutki społeczne jednakowo groźne.
2. Problem zagrożenia narkomanią dotyczy młodszej części społeczeństwa, jest słabo zdiagnozowany i na pewno trudniejszy zarówno w działaniach profilaktycznych jak i naprawczych. Jest to głównie spowodowane trudniejszym dotarciem do osób zagrożonych wpływem środowisk zajmujących się dystrybucją środków odurzających niż do alkoholu, który legalnie i powszechnie jest dostępny a jedynym warunkiem dostępu jest posiadanie pieniędzy.
3. Szkoły niechętnie identyfikują wśród swoich uczniów problem narkomanii, natomiast uczniowie (anonimowo) stwierdzają, że narkotyki są w stanie nabyć w każdej chwili, wiedzą gdzie i za ile.
4. Istnieje pilna potrzeba zwiększenia zakresu działań profilaktycznych przez osoby przygotowane merytorycznie do pracy z młodzieżą nie tylko zagrożoną czy zażywającą ale przede wszystkim z młodzieżą propagującą zdrowy, „ czysty" styl życia. Działania ukierunkowane na grupy rówieśnicze w środowisku szkolnym i zamieszkania, z racji osobistych, naturalnych kontaktów mogą być skuteczniejsze - wpływ może być większy zwłaszcza wśród młodzieży w wieku szkolnym kiedy istnieją więzi formalne i nieformalne, osobiste i grupowe.
5. Nakłady na profilaktykę i rozwiązywanie problemów alkoholowych również są niewielkie w stosunku do wydatków na działania zwalczające skutki alkoholizmu. Ze sprawozdania wynika że około 5% z 440 000 zł jest wydawana na działania zapobiegawcze - orace
Komisji, opinie psychologa, kontrole placówek sprzedających alkohol, pozostałe środki przeznaczone są na działalność naprawczą: świetlice, dożywianie, wypoczynek, organizację czasu wolnego.
Nasuwa się pytanie jakie są efekty?, czy ubywa rodzin dotkniętych problemem czy jest ich coraz więcej - tego nie udało się ustalić. Jaki jest udział procentowy nieletnich, czy są to ciągle te same osoby korzystające z większości form pomocy? W sprawozdaniach tych informacji brakuje, również placówki nie prowadzą imiennych list uczestników objętych pomocą. 6. Istnieje duże prawdopodobieństwo wystąpienia tzw. ,błędnego koła - corocznie
zwiększają się wpływy do budżetu miasta z wydawanych zezwoleń na sprzedaż alkoholu i wzrastają wydatki na zwalczanie jego skutków, a dzisiejsi nieletni wspierani przez publiczne pieniądze mogą wzrastać w przeświadczeniu, że nie warto się wysilać, żyć inaczej niż rodzice bo przecież zawsze znajdzie się jakaś instytucja dotująca patologię.

- 6 -
W. Siemiątkowski
Dane wykazane przez policje są inne niż Komisji, ale to wynika z tego, że na komisji rozmawiamy z ludźmi skierowanymi na leczenie przez prokuratora, OPS, czy lekarza. Policja natomiast ściga przestępców po spożyciu alkoholu i dlatego komisja stwierdza tendencje spadkowe. Policja robi swoje a Komisja swoje.
Radny M. Zapotoczny
Mamy wspólny wniosek z Komisją Zdrowia i Oświaty, że brakuje nam danych dotyczących samego Żagania. Z podawanych danych wynika , że w Polsce rośnie spożycie alkoholu ,czy wzrasta narkomania czy nie. Jaka jest skala tego problemu, a jakie efekty zapobiegania, o takie dane prosimy w następnych latach.
Radny H. Sienkiewicz
Młody człowiek jak ma dużo czasu i brak zajęć poza lekcyjnych to częściej sięga
po alkohol i narkotyki. Młodzież na osiedlach ościennych nie ma co zrobić z
czasem wolnym. Apeluję po raz kolejny aby Rada przy uchwalaniu budżetu
następnego poparła wniosek o budowę boiska i sali gimnastycznej na osiedlu
Moczyń.
Radny S. Dziura
Na zajęcia poza lekcyjne pieniądze są, ale nie możemy dyrektorom szkół
wskazywać ile pieniędzy mają przeznaczyć na takie zajęcia.
Problem polega na tym , aby dotrzeć do tych młodych ludzi, jak zmienić
świadomość gospodarowania wolnym czasem.
Radny D. Kudła
Pieniądze sana zajęcia poza lekcyjne i kto po nie wystąpi to dostaje. Problem jest
taki, że my dajemy przyzwolenie młodzieży na picie alkoholu.
Więcej głosów w dyskusji brak. Rada przyjęła sprawozdanie.
10. PODJĘCIE UCHWAŁ W SPRAWACH:
Przewodniczący Rady zaproponował głosowanie nad pierwszą uchwałą-uchwałę w sprawie nazwania mostów i kładki na terenie miasta Żagań, ze względu na obecność na sesji zainteresowanych osób. Rada wyraziła zgodę.

- 7 -
a) w sprawie nazwania mostów i kładki na terenie miasta Żagania. (XXIII/16 / 2008), (zal nr 10).
Radny S. Dziura
Zaproponował następujące poprawki:
W pkt.4 - zamiast „ Most Księżnej Doroty" - „Most Doroty"
W pkt.l 1- zamiast „Most Włókienników" - „Most Sukienników"
Radny K. Martyniak
Zaproponował zmianę-
W pkt.10 - „Most Szarika" na „Most Papierników"
Radna W. Winczaruk
Jest przeciwna zmianie „Most Szarika „ na „Most Papierników".
Jest to inicjatywa obywatelska i to mieszkańcy Żagania poprzez gazetę wybrali
takie nazwy i nie należy ich teraz zmieniać. Drobne poprawki tak , można
zmienić na poprawną, nazewnictwo , ale nie wszystkie nazwy.
Redaktor Tomasz Hucał
Byłem współautorem tego pomysłu , aby ponadawać nazwy mostom i kładkom i na drobne poprawki mogę się zgodzić , ale nie zgadzam się na zmianę nazwy „Mostu Szarika".
Przewodniczący Rady poddał pod głosowanie zgłoszone poprawki:
Pkt 4 - „Most Księżnej Doroty „ , na „Most Doroty"
Głosowanie: Za-20, przeciw -1, wstrzymało się - 0
Poprawka przeszła
Pkt. 10."Most Włókienników „ - na „Most Sukienników"
Głosowanie: Za - 20 ,przeciw -1, wstrzymało się - 0
Poprawka przeszła
Pkt. 10."Most Szarika „ na „Most Papierników"
Głosowanie: Za-1 ,przeciw -17, wstrzymało się -3
Poprawka nie przeszła
Przewodniczący Rady poddał pod głosowanie całość uchwały wraz z poprawkami
Głosowanie: Za — 20, przeciw - 0 wstrzymało się -1

Radny H. Sienkiewicz
Ale pierwszy projekt uchwały jako inicjatywa obywatelska już był, a był on w sprawie budowy sali gimnastycznej. Do dzisiaj tego tematu nie podjęto i nie było również odpowiedzi w tej sprawie . Dlaczego ?
Przewodniczący Rady
Wrócimy do tego tematu. Gdy wpłynął projekt uchwały nie było jeszcze ogłoszonej uchwały Rady w sprawie zmian statutu Gminy Żagań w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubuskiego.
b)w sprawie zmian budżetu gminy. (XXIII/17/2008), (zal nr U).
Projekt uchwały wraz z autopoprawkami omówiła Skarbnik Miasta.
Radny A. Pauszek
Przeznaczaliśmy pieniądze na Pałac teraz przeznaczamy na spółkę Pałac Kultury i Sportu , a nie wiemy co z tych pieniędzy zostało zrobione , na co one idą. Najpierw daliśmy 300 tys. zł a dziś proponuje się jeszcze 100 tys. zł.
Zastępca Burmistrza
Udzielił szczegółowych wyjaśnień m.in. 100 tys. zł przeznaczone jest na dokumentację techniczną do Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 na rewitalizację .Koszt przygotowania oferty na przygotowanie dokumentacji wynosi 450 tys. zł i jest to najniższy koszt wybrany w ramach przetargu.
Radny E. Chodań
Kto będzie koordynował Regionalny Lubuski program Operacyjny, kto za to będzie odpowiadał?
Zastępca Burmistrza
Za całość odpowiada Burmistrz Miasta i ja , oraz jest pion, który jest odpowiedzialny za pozyskiwanie środków europejskich oraz podział kompetencji i my odpowiadamy za to aby przygotować materiały w odpowiednim czasie.
Więcej pytań brak.
Opinie komisji Rady pozytywne.
Przewodniczący Rady poddał pod głosowanie w/w projekt uchwały.
Głosowanie: Za-20, przeciw - 0, wstrzymało się -1

c) w sprawie wyrażenia zgody na udzielenie pomocy finansowej dla Powiatu
Żagańskiego.
pOCIII/18/2008), (zal nr 12).
Projekt uchwały omówiła Skarbnik Miasta.
Pytań brak.
Opinie komisji Rady - pozytywne.
Przewodniczący Rady poddał pod głosowanie w/w projekt uchwały.
Głosowanie: Za-20, przeciw - 0, wstrzymało się -1
d)zmieniająca uchwałę nr XLIV/3 7/2006 z dnia 22 czerwca 2006 r. w sprawie
utworzenia rachunku dochodów własnych Ośrodka Pomocy Społecznej w
Żaganiu.
(XXIII/19/2008), (zal nr 13).
Opinie komisji Rady - pozytywne. Brak pytań i uwag.
Przewodniczący Rady poddał pod głosowanie w/w projekt uchwały.
Głosowanie : Za - 21 -jednogłośnie
e)zmieniająca uchwałę nr XLIV/34/2006 z dnia 22 czerwca 2006 r. w sprawie utworzenia rachunków dochodów własnych przy Publicznych Szkołach Podstawowych w Żaganiu. (XXIII/20/2008), (zal nr 14).
Opinie komisji Rady - pozytywne. Brak pytań i uwag.
Przewodniczący Rady poddał pod głosowanie w/w projekt uchwały.
Głosowanie: Za - 21 -jednogłośnie
/^zmieniająca uchwałę nr XLIV/35/2006 z dnia 22 czerwca 2006 r. w sprawie utworzenia rachunków własnych przy Publicznych Gimnazjach w Żaganiu, (XXIII/21/2008), (zal nr 15).
Opinie komisji Rady - pozytywne. Brak pytań i uwag.
Przewodniczący Rady poddał pod głosowanie w/w projekt uchwały.
Głosowanie : Za -21 -jednogłośnie

- 10-
g)w sprawie zasad udzielenia dotacji z budżetu miasta Żagań dla Parafii Rzymsko-Katolickiej pw. Wniebowzięcia Najświętszej Marii Panny w Żaganiu. (XXIII//22/2008), (zal nr 16).
Opinie komisji Rady - pozytywne.
Przewodniczący Rady poddał pod głosowanie w/w projekt uchwały
Glosowanie : Za-19, przeciw -1, wstrzymało się -1
h)w sprawie zasad udzielenia dotacji z budżetu Miasta Żagań dla Parafii Rzymsko-Katolickiej pw. św. Józefa w Żaganiu. (XXIII/23/2008), (zal nr 17).
Opinie komisji Rady -pozytywne.
Przewodniczący Rady poddał pod głosowanie w/w projekt uchwały.
Głosowanie : Za -18, przeciw -1, wstrzymał się - 2
i)w sprawie zasad udzielenia dotacji z budżetu w Żaganiu. (XXIII/24/2008),(zal nr 18).
Opinie komisji Rady - pozytywne.
Przewodniczący Rady poddał pod głosowanie w/w projekt uchwały.
Głosowanie: Za -19, przeciw -1, wstrzymało się -1
j)zmieniająca uchwałę Nr XX/112/2007 Rady Miasta Żagań z dnia 28.12.2007 w sprawie Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na 2008 rok. (XXIII/2S/2008), (zal nr 19).
Opinie komisji Rady - pozytywne.
Przewodniczący Rady poddał pod głosowanie w/w projekt uchwały
Głosowanie: Za- 21 -jednogłośnie
k)w sprawie nadania imienia Publicznej Szkole Podstawowej nr 2 w Żaganiu ul. Wojska Polskiego 1. (XXIII/26/2008), (zal nr 20).
Opinie Komisji Rady - pozytywne.
Przewodniczący Rady poddał pod głosowanie w/w projekt uchwały. Głosowanie: Za -20, przeciw - 0, wstrzymało się -1

- 11 -
l)w sprawie sprzedaży udziałów w części wspólnej nieruchomości przy ul. Warszawskiej 17 i udziałów w gruncie nr działki 945/5 w Żaganiu i udzielenia bonifikaty od ceny sprzedaży. (XXIII/27/2008), (zal nr 21).
Opinie komisji Rady - pozytywne.
Przewodniczący Rady - poddał pod głosowanie w/w projekt uchwały.
Głosowanie: Za-20, przeciw - 0, wstrzymało się -1
ł)w sprawie wyrażenia zgody na nieodpłatne nabycie na własność Gminy Żagań o statusie miejskim nieruchomości położonych na terenie miasta, stanowiących własność Skarbu Państwa. (XXIII/28/2008),(zal nr 22).
Opinie komisji Rady - pozytywne
Obrady sesji opuścili: Radna W. Winczaruk Radny A. Pauszek Kworum-19
Przewodniczący Rady poddał pod głosowanie w/w projekt uchwały
Głosowanie: Za -18, przeciw - 0, wstrzymało się -1
m)w sprawie rozwiązania w części umów prawa użytkowania wieczystego gruntu.
(XXIII/29/2008), (zal nr 23).
Opinie komisji Rady - pozytywne.
Przewodniczący Rady poddał pod głosowanie w/w projekt uchwały.
Głosowanie: Za -19 -jednogłośnie
n)w sprawie zwolnienia z czynszu. (XXIII/30/2008), (zal nr 24).
Opnie komisji Rady - pozytywne.
Przewodniczący Rady poddał pod głosowanie w/w projekt uchwały. Głosowanie: Za -16, przeciw - 2, wstrzymało się -1

Przewodniczący Rady poddał pod głosowanie w/w projekt uchwały. Głosowanie: Za - 20 -jednogłośnie
Opinie komisji Rady - pozytywne.
Radny S. Dziura i radny M. Światek
Zawnioskowali o wypowiedzenie umowy najmu „złotnikowi", który ma sklep
w bramie Ratusza a zaproponowanie lokalu w innym miejscu miasta.
Innych uwag brak
Przewodniczący Rady poddał pod głosowanie w/w projekt uchwały
Głosowanie: Za - 20 -jednogłośnie
r)w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu pomiędzy ulicą Bolesławiecką i Żarską w Żaganiu. (XXIII/33/2008), (zal nr 27).
Opinie komisji Rady - pozytywne.
Przewodniczący Rady poddał pod głosowanie w/w projekt uchwały.
Głosowanie: Za -19, przeciw - 0, wstrzymało się -1.
ll. SPRAWY ORGANIZACYJNE.
Przewodniczący Rady poinformował o szkoleniu dla radnych w Urzędzie Skarbowym w sprawie prawidłowego wypełniania oświadczeń majątkowych., 31.03.08 r . o godzinie 16:00.
Przewodniczący Rady poinformował o rezygnacji radnego Cz. Marca z pełnienia funkcji zastępcy przewodniczącego Komisji Gospodarki Miejskiej.
12. ZAMKNIĘCIE SESJI.
Przewodniczący Rady poinformował, że porządek obrad został zrealizowany, w związku z tym ogłasza zakończenie sesji. Sesję zamknięto o godzinie 15:30. Na tym protokół zakończono.

Protokołowała:
Janina Kaczor

PRZEWODNICZĄCY
Rady miasta Żagań
Zdzisław Mirski

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Janina Kaczor
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-06-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Janina Kaczor
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-06-23 09:54:32
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-06-23 09:56:50
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2008-06-23 09:56:50
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1852 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony