ˆ

2006

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Na sesję w dniu 21 września 2006 r.

Informacja ogłoszona dnia 2006-09-21 08:19:53 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr 1 - brak tytułu

B.0055/10/06
SPRAWOZDANIE
Burmistrza Miasta Żagań z działalności między sesjami Rady Miasta Żagań.
W okresie od 23 czerwca do 20 września podjęte zostały następujące działania:
 
1. Przygotowane zostały projekty uchwał, sprawozdania oraz informacje na obecną sesję Rady Miasta.

2. Udzieliłem odpowiedzi na interpelacje radnych.

3. Wydałem szereg zarządzeń, min. w sprawach:
- zatwierdzenia sprawozdań finansowych, m.in. w sprawach:
• Żagańskiego Pałacu Kultury,
• Miejskiej Biblioteki Publicznej,
• Muzeum Martyrologii Alianckich Jeńców Wojennych,
- zmian w budżecie gminy,
- zmiany układu wykonawczego budżetu gminy,
- zmiany harmonogramu realizacji budżetu gminy,
- ogłoszenia konkursu na stanowisko Dyrektora PSP nr 2,
- wprowadzenia dyżurów członków Miejskiego Zespołu Reagowania,
- ogłoszenia stanu alarmu przeciwpowodziowego,
- odwołania alarmu przeciwpowodziowego,
- odwołania dyżurów członków Miejskiego Zespołu Reagowania,
- powołania Komisji Konkursowej na stanowisko Dyrektora PSP nr 2,
- powołania Komisji Egzaminacyjnej dla nauczycieli ubiegających się o awans na stopień nauczyciela mianowanego,
- wprowadzenia regulaminu kontroli wewn. w jednostkach organizacyjnych Urzędu Miasta Żagań oraz pozostałych jednostek organizacyjnych Gminy Żagań o statusie miejskim przez komórkę kontroli wewn.,
- przejęcia lokali mieszkalnych od PKP SA
- opracowania projektu budżetu Gminy na 2007r.,
- inwentaryzacji zdawczo – odbiorczej w PSP nr 2,
- wyznaczenia do sprzedaży nieruchomości komunalnych

4. Wraz z moim Zastępcą podjęliśmy szereg działań dotyczących spraw istotnych dla naszego miasta, między innymi:

1) 23.06.2006r.
- Odbyło się muzyczne rozpoczęcie wakacji – Żaganisko – I festiwal rockowy w Żaganiu, w którym wzięły udział zespoły amatorskie,
- Odbyły się uroczystości związane z 25-leciem powstania Związku Byłych Żołnierzy Zawodowych i Oficerów Rezerwy Wojska Polskiego.



2) 25.06.2006r.
- Uroczyste oddanie do użytkowania budynku mieszkalnego przy ul. Bema przez Spółkę Apartamenty Żagań,
- Rozpoczęcie wakacji na Basenie Miejskim, basen został zmodernizowany m. in. poprzez odmalowanie niecki, zorganizowanie boisk do różnych dyscyplin sportu.

3) 26.06.2006r.
- Spotkanie z dyrektorem Stanisławem Piniutą w sprawie organizacji LAM,
- Spotkanie z Generałem oraz przedstawicielem MWSL z Wrocławia w sprawie utworzenia Wyższej Uczelni w Żaganiu. Odbyła się również konferencja pt. „ Logistyka w misjach wojskowych”.

4) 27.06.2006r.
- Odbyła się XXI Sesja Zgromadzenia Łużyckiego Związku Gmin .
Przedmiotem obrad było:
- Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie na 2006r.,
- Omówienie wspólnych wymagań dla podmiotów ubiegających się o zezwolenie na odbiór nieczystości i in. usługi w oparciu o „Regulamin zachowania czystości …, na podstawie przykładowych zarządzeń”,
- Zakończenie roku Uniwersytetu III Wieku.

5) 29.06.2006r.
- Odbyło się przekazanie obowiązków Dowódcy 10 Batalionu Rozpoznawczego Strzelców Konnych,
- Odbyło się spotkanie z firmą „Janbud” w sprawie budowy Centrum Sportu i Rekreacji w Żaganiu,
- Odbyło się spotkanie z Cechem Rzemiosł Różnych dotyczące bieżących spraw.

6) 30.06.2006r.
- odbyło się Zwyczajne Zgromadzenie ZGC sp. z o.o w Żaganiu. Przedmiotem obrad było podjęcie uchwał w sprawie: zatwierdzenia sprawozdania Zarządu z działalności za rok 2005;

7) 06.07.2006r.
- Odbyło się spotkaniem z firmą „Sun de Yan” w sprawie pomysłu budowy osiedla na ul. X-lecia w Żaganiu.

8) 10.07.2006r.
- Odbyło się spotkanie z firmą „Inwestor”, która jest projektantem dla Holdingu Wurth..

9) 11.07.2006r.
- Na spotkaniu z Panem Ryszardem Muzylakiem omówiono bieżące sprawy organizacyjne WOPR oraz współpracę podczas wakacji.

10) 17.07.2006r.
- Odbyło się spotkanie z kupcami z Targowiska Miejskiego w sprawach bieżących.

11) 18.07.2006r.
- Spotkanie z Dyrektorem PFRON w sprawie podpisania umowy do programu „Osoby niepełnosprawne w służbie publicznej”.
Pomoc w ramach programu udzielana jest w formie:
dofinansowania lub refundacji kosztów wyposażenia nowych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych, odpowiednio do ich potrzeb i możliwości,
refundacji kosztów wynagrodzeń oraz składek należnych od pracodawcy na ubezpieczenia społeczne od wynagrodzeń osób niepełnosprawnych zatrudnionych na nowych miejscach pracy, za 18 miesięcy.
Dofinansowanie lub refundacja nie może przekroczyć kwoty 15.000 zł na każde wyposażone nowe miejsce pracy.
Urząd przy zatrudnieniu osób niepełnosprawnych nie będzie płacił składaki na PFRON składak na dzień dzisiejszy wynosi 2927 zł miesięcznie (stawka jest zależna od średniego wynagrodzenia)
- Na spotkaniu z Kierownikiem OPS omówiono bieżące sprawy.

12) 19.07.2006r.
- Odbyło się spotkanie z Dyrektorem firmy „ Bob Polska” Panem Rokselą w sprawie dalszego zatrudniania nowych pracowników oraz rozwoju firmy.

13) 20.07.2006r.
- Na spotkaniu z Prezesem ŻWiK omówiono sprawy bieżące tej firmy.

14) 21.07.2006r.
- Spotkanie z dyrekcją Zakładu Gazowniczego Zgorzelec w sprawach inwestycji budowy gazociągu do strefy przemysłowej.

15) 22.07.2006r.
- Nadzwyczajna Sesja Rady Miasta

16) 25.07.2006r.
- Na spotkaniu z Prezesem Spółdzielni Mieszkaniowej omówiono bieżące sprawy (monitoring, budowę następnych placów zabaw).

17) 26.07.2006r.
- odbyło się posiedzenie Zarządu Spółki Wodno-Ściekowej „Bóbr” w Żaganiu. Przedmiotem obrad było podjęcie uchwały w sprawie zakupu samochodu osobowo-towarowego, do celów działalności Spółki.

18) 27.07.2006r.
- odbyło się spotkanie z Prezesem firmy ECO SA Opole. Przedmiotem rozmów było w szczególności możliwość objęcia przez ZGC sp. z o.o. eksploatacji/ wraz z ich modernizacją/ źródeł ciepła oraz węzłów cieplnych znajdujących się w obiektach oświatowych.

19) 28.07.2006r.
- odbyło się Nadzwyczajne Zgromadzenie Wspólników ŻTBS sp. z o.o.
Przedmiotem obrad było podjęcie uchwały w sprawie: Podwyższenia kapitału zakładowego spółki o kwotę 360.000 PLN poprzez wniesienie aportu rzeczowego w postaci pięciu działek komunalnych niezabudowanych położonych w Żaganiu przy J. Bema.
- Na spotkaniu z z-pcą dowódcy 11 Lubuskiej Dywizji Kawalerii Pancernej, gen. Rozmusem omawiano bieżące sprawy,
- Odbyło się spotkanie z Dyrektorem GDDKiA Panem Mikołajskim, na którym omawiano bieżące sprawy a w szczególności kwestię większej dbałości o czystość na obwodnicy i rondach.

20) 01.08.2006r.
- Spotkanie z Dyrektor Zakładu Gazowniczego Zgorzelec, Panią Huńką w sprawie dalszych rozmów dotyczących spraw inwestycji budowy gazociągu do strefy przemysłowej.
- Audyt Gminy Fair Play.

21) 02.08.2006r.
- Na spotkaniu z Prezesem firmy „Sunset Textil”, Panem Kranikiem omówiono sprawy bieżące Spółki.

22) 04.08.2006r.
- Wręczenie nagród za konkurs za najładniejsze posesje w Żaganiu,
- Spotkanie z profesorami Letniej Akademii Muzycznej,
- Spotkanie z Panem Dyrkaczem z PTTK „Szron”.

23) 07.08.2006r.
- Spotkanie z Panem Szoszkiewiczem (Żagań 4 Bussines),
- Spotkanie z inwestorem, Panem Dillingiem.
Odbyło się ostatnie spotkanie z firmą Dringenberg, która w imieniu koncernu Wurth zakupiła Żagańską Strefę Przemysłową. Przedyskutowano ostateczne uzgodnienia przed podpisaniem aktu notarialnego.

24) 08.08.2006r.
- Pożegnanie żołnierzy wyjeżdżających w ramach misji wojskowej do Afganistanu.

25) 09.08.2006r.
- Na spotkaniu z Prezesem „Instex”, Panem Zarzeckim omówiono bieżące sprawy tej firmy,
- Odbyło się spotkanie z Prezesem MZK, Panem Paszkiewiczem.

26) 10.08.2006r.
- Odbyło się Walne Zgromadzenie Zarządu Spółki Wodno-Ściekowej „Bóbr”,
- Spotkanie z przedstawicielami Pracowni Projektowej ARANŻ-BUD w sprawie kanalizacji osiedla Moczyń oraz ul. Łąkowa.
Dokumentacja jest kompletna bez pozwolenia wodno-prawnego. W dniu 13 września 2006 roku Pracownia Projektowa ARANŻ-BUD dostarczyła uzgodnienia z właścicielami rzek Czerna i Bóbr na odbiór podczyszczonych ścieków opadowych i roztopowych. 25 września 2006 roku zostanie skierowane pismo o podjęcie decyzji w sprawie opracowania pozwolenia wodno-prawnego.



27) 11.08.2006r.
- zawarto umowę z firmą VOLTA – Z.P.H.U Klemens Workowski z Zielonej Góry na „Budowę oświetlenia kwartału ulic: Słowackiego, Keplera, Długa i Bracka w Żaganiu. Wartość prac – 34.979,07 zł brutto. Termin wykonania do 11 listopada 2006 roku.

28) 18.08.2006r.
- zawarto umowę z firmą: WAS WIETMARSCHER POLSKA sp. z o.o. – Lubicz k/Torunia na dostawę ambulansu sanitarnego z przeznaczeniem dla SP ZOZ w Żaganiu – wartość dostawy – 250.821,86 zł brutto. Termin dostawy do 18.09.2006 roku

29) 22.08.2006r.
- Spotkanie z dowództwem 11 Dywizji Kawalerii Pancernej,
- Uroczyste wręczenie certyfikatu ISO dla MPOiRD.

30) 29.08.2006r.
- W ramach konsultacji społecznych odbyło się spotkanie z posłem Materną.

31) 30.08.2006r.
- Spotkanie z firmą miejscową „Firankotex” w sprawach bieżących.

32) 31.08.2006r.
- odbyło się Nadzwyczajne Zgromadzenie Wspólników MZK sp. z o.o w Żaganiu.
Przedmiotem obrad było podjecie uchwał w sprawie:
- korekty planu rzeczowo-finansowego na 2006 rok;
- wyrażenia zgody na zakup w bankowym leasingu operacyjnym 2-ch autobusów;
- wyrażenia zgody na złożenia zamówienia na autobus z terminem dostawy w 2007 roku.
- zawarto umowę z firmą: MPOiRD sp. z o.o. w Żaganiu na Budowę miejsc postojowych na zapleczu II Armii Wojska Polskiego – wartość prac 97.387,06 zł brutto. Termin wykonania – I etap do 31 października 2006, II etap do 27 grudnia 2006 r.
- zawarto umowę z firmą: ARKOM S.C. Z Zielonej Góry na Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu „Wyspy Parkowej” w Żaganiu. Wartość prac – 37.820 zł brutto. Termin wykonania – 31 marca 2007 r.

33) 01.09.2006r.
- Ślubowanie nauczycieli mianowanych,
- Obchody rocznicy wybuchu II wojny światowej.

34) 04.09.2006r.
- Rozpoczęcie roku szkolnego,
- Podpisanie aktu notarialnego z koncernem Kurth
Po blisko 3 latach rozmów i negocjacji Grupa Würth, po wygranym przetargu publicznym, podjęła decyzję o zakupie 4 ha oraz wzięciu w użytkowanie wieczyste 39 ha Żagańskiej Strefy Przemysłowej pod produkcję przemysłową. Pierwszą spółką zlokalizowaną w Żaganiu będzie firma produkująca specjalistyczne wyposażenie do samochodów. Będą zatrudniać elektromechaników i pracowników, którzy mają doświadczenie w procesie obróbki blach cienkich.

35) 05.09.2006r.
- Odbyły się spotkania z:
- Dyrektor Miejskiej Biblioteki Publicznej, Panią Jadwigą Gargulą
- Dyrektorem ZGM, Panem Bogdanem Fryze
w sprawach bieżących.

36) 07.09.2006r.
- Odbyło się spotkanie w sprawie modernizacji Targowiska przy ul. Rybackiej, przy udziale przedstawiciela Kupców,
- Na spotkaniu z Prezesem firmy „Coldtechnica” omówiono bieżące sprawy.

37) 08.09.2006r.
- Spotkanie z Dyrektor Przedszkola nr 6 – omówienie bieżących spraw,
- odbyło się Nadzwyczajne Zgromadzenie ŻTBS sp. z o.o. w Żaganiu.
Przedmiotem obrad było podjecie uchwał w sprawie:
- zatwierdzenia rocznego planu finansowego na 2006r;
- podwyższenia kapitału zakładowego Spółki o kwotę 500.000 PLN – pokrycie wkładem pieniężnym z budżetu miasta.
- Spotkanie dotyczące oferty usług brokerskich dla Miasta Żagań

38) 11.09.2006r.
- Na spotkaniu z Dyrektorem Zespołu Szkół Mechanicznych omawiano sprawy pomocy w organizowaniu obchodów 60 –lecia szkoły.
- Spotkanie w Związku Nauczycielstwa Polskiego,
- Spotkanie z mieszkańcami osiedla Kolonii Laski.

39) 14.09.2006r.
- Spotkanie z Dyrektorem ZGM, Panem Bogdanem Fryze w sprawach bieżących. Zdecydowano także, iż 30 odzyskanych lokali zostanie odremontowanych i przeznaczonych ma lokale socjalne.

40) 15 – 17.09.2006r.
- Jarmark Michała – 3 dni z gwiazdami polskiej sceny muzycznej, Święto Chleba, Scena ZPK w Rynku. Największa do tej pory ilość kramów i uczestników. Już teraz zasługuje na miano największej i najciekawszej imprezy w województwie co podkreślano w relacjach radiowych i telewizyjnych oraz w prasie.

41) ponadto, w okresie sprawozdawczym:
- W wyniku przeprowadzonych konsultacji z udziałem przedstawicieli handlowców działających na targowisku miejskim , które odbyły się w sierpniu i wrześniu 2006 roku ustalono , że w okresie najbliższych 2 lat nie będzie realizowane zadanie pn:
„Opracowanie koncepcji oraz projektu budowlanego modernizacji targowiska przy ul. Rybackiej” W związku z powyższym kwotę 60.000,00 zł z budżetu Wydziału Rozwoju , Architektury i Budownictwa Miasta zapisanej w uchwale budżetowej na rok 2006 Gminy Żagań o statusie miejskim z dnia 29 grudnia 2005 roku w Dz.500 rozdz. 50095 § 6050 postawiono do dyspozycji Pani Skarbnik.
- Przesłano do akceptacji ZDW w Zielonej Górze umowę o dofinansowanie robót budowlanych zadania pn: „Budowy ronda na Placu Kilińskiego”
- Zakończono realizację zadania pn: Zagospodarowanie terenu przy ulicy Szprotawskiej 11-25.
- Wybrano wykonawcę robót budowlanych zadania pn: „Budowa nawierzchni ul. Bocznej – chodnik etap I”
- Wybrano wykonawcę robót budowlanych zadania pn: „Budowa nawierzchni ul. Prusa – chodnik etap I”
- Ogłoszono przetarg na wybór wykonawcy robót budowlanych na zadanie pn: „Budowa nawierzchni ulic Poprzecznej – Zacisze – budowa kanalizacji Ø 315 ‘
- 15 września 2006 roku nastąpiło otwarcie ofert na opracowanie PT budowy ścieżek rowerowych.
- Ze względu na brak zgody właścicieli posesji przy ulicy Fornalskiej na rozebranie murków blokujących możliwość wykonania chodnika odstąpiono od realizacji zadania pn: Budowa chodnika przy ulicy Fornalskiej
- Wybrano wykonawcę robót budowlanych zadania pn: Budowa ciągu pieszo-rowerowego przy ulicy Chrobrego
- Do 13 października zostaną zakończone roboty budowlane zadania pn.: Zwiększenie atrakcyjności turystycznej miasta poprzez stworzenie układu spacerowego w Żaganiu – przebudowa nawierzchni ulic Słowackiego i Szlachetnej. Zakończono budowę oświetlenia ulicy Szlachetnej
- Zakończono zadanie pn.: Budowa boiska do koszykówki przy ul. Śląskiej w Żaganiu
- Zakończono I etap zadania pn. Budowa nawierzchni ul. Dębowej w Żaganiu
- Zainstalowano place zabaw wg poniższego :
a) Miejskie Kąpielisko przy ulicy Niepodległości
b) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie przy ulicy Śląskiej
c) Przedszkole Nr 6 przy ulicy Żarskiej
- Przedstawiono do uchwalenia przez Radę Miasta Żagań Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego kwartału ulic Dworcowa ; Koszarowa : Traugutta ;Przyjaciół Żołnierza i Placu Kilinskiego
- W lipcu 2006 roku został uchwalony przez Radę Miasta Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego Żagańskiej Strefy Gospodarczej przy ulicy Chrobrego w Żaganiu
- Wybrano wykonawcę robót zadania pn: Modernizacja ulicy Asnyka ( od dębowej do zamkowej)
- Ogłoszono przetarg na wybór wykonawcy robót zadania pn: Budowa chodnika przy ulicy Miodowej
- Wykonano modernizację oświetlenia ul. Moniuszki .
- Wybrano wykonawcę robót zadania pn: ‘Budowa oświetlenia na ulicy Strumykowej.
- Wybrano wykonawcę robót zadania pn: Budowa miejsc parkingowych przy ul. II Armii.
- Zlecono opracowanie drugiego przetargu na wybór wykonawcy robót zadani pn: Budowa parkingu przy wieży widokowej na placu Królowej Jadwigi ( pierwszy został unieważniony ze względów formalnych).
- Wybrano wykonawcę robót zadania pn: Budowa oświetlenia kwartału w rejonie ulic Słowackiego , Keplera , Długa i Bracka
- Wykonano zadanie pn: Oświetlenie ulicy Szlachetnej
- Opracowano PT budowy ujęcia wody do rodzinnych ogrodów działkowych Niezapominajka przy ulicy Krętej
- Wykonano zadanie pn: Budowa boiska do koszykówki przy ulicy Śląskiej
- Podpisano umowę na „Opracowanie koncepcji i studium wykonalności budowy krytej pływalni przy Centrum Sportu i Rekreacji ul. Kochanowskiego"
- Podpisano umowę na „Wykonanie badań geologicznych terenu przy ulicy Starowiejskiej przeznaczonych pod budowę osiedla domków jednorodzinnych”
- Ogłoszono przetarg na wykonanie „Badań archeologicznych kwartału ulicy Rynek” pod przyszłą zabudowę usługowo-mieszkalną
- Uzyskano w formie decyzji zgodę Ministra Środowiska – Dyrektora Generalnej Dyrekcji Lasów Państwowych na zmianę przeznaczenia gruntów leśnych na cele nie rolne i nie leśne na etapie sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu przy ulicy Lotników Alianckich – Teren w rejonie terenu Firmy VP Polska o pow. 3.46 ha.
- Wyłożono do publicznego wglądu projekt miejscowego planu terenu przy ulicy Lotników Alianckich. Plan jest wyłożony w dniach od 06 września 2006 roku do dnia 29 września 2006 roku. Dyskusja publiczna nad ustaleniami projektu miejscowego planu odbędzie się w dniu 21 września 2006 roku o godz. 15 w Sali nr 6 parter Urzędu Miasta.
- Wystąpiono z wnioskami do Wydziału Zamówień Publicznych i Pozyskiwania Środków Pomocowych o wszczęcie postępowania na udzielenie zamówienia publicznego na sporządzenie – projektu :
a/ miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu „Wyspy Parkowej”
b/ zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Żagań;
c/ miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu przy ulicy A. Asnyka, Bolesławieckiej i Chrobrego w Żaganiu
- Wystąpiono o uzgodnienie/ zaopiniowanie projektu nowej edycji miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu pomiędzy ulicami Bolesławiecką i Żarską w Żaganiu.
- W dniu 08 września 2006 roku odbyło się spotkanie zainteresowanych stron z zespołem projektowym, który przedstawił wstępną koncepcję projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Łąk Staromiejskich” w Żaganiu. Do dnia 15 września 2006 roku zainteresowane strony mają przedstawić uwagi na piśmie do przedstawionej koncepcji projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
- Uruchomiona została procedura sporządzenia projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu „Wyspy Parkowej” .
- Wstępnie w porozumieniu z przedstawicielami Uniwersytetu Zielonogórskiego – Instytutu Budownictwa został określony termin praktyk studenckich. Termin ten został ustalony na pierwszy tydzień miesiąca listopada br tj. od 06 listopada 2006 r. do dnia 10 listopada 2006 roku ewentualnie w dniach od 13 do 17 listopada 2006 roku. W ramach praktyk zostałyby sporządzone projekty zagospodarowania wnętrz kwartałów w rejonie ulicy Keplera, Gimnazjalną, Słowackiego, Placu Słowiańskiego, Bracką, projekt iluminacji ŻPK, Kościoła Polsko - Katolickiego, inwentaryzację konstrukcji obiektów sakralnych wraz z oceną stanu technicznego.
- Ogłoszono przetarg ograniczony na Budowę nawierzchni ulicy Prusa – I etap budowa chodników. – termin składania ofert – 07 września 2006 rok
- Ogłoszono przetarg ograniczony na budowę nawierzchni ulicy Bocznej – I etap budowa chodników. Termin składania ofert 07 września 2006 rok.
- Ogłoszono przetarg ograniczony na Przebudowę chodnika przy ulicy Miodowej w Żaganiu. Termin składania wniosków o dopuszczenie w postępowaniu – 04 września 2006 rok
- Ogłoszono przetarg nieograniczony na Zmianę studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Żagań. Termin składania ofert 08 września 2006 rok.
- Ogłoszono przetarg ograniczony na Budowę parkingu przy wieży widokowej – I etap budowa chodnika w obrębie wieży. Termin składania ofert 04 września 2006 rok . Trwa postępowanie.
- Ogłoszono przetarg nieograniczony na „Udzielenie i obsługę dla Gminy Żagań o statusie miejskim kredytu bankowego długoterminowego w kwocie 1.100.000 złotych na pokrycie kosztów związanych z budowa Centrum Sportu i Rekreacji w Żaganiu. Otwarcie ofert nastąpiło w dniu 28 sierpnia 2006 roku. Wpłynęła jedna oferta. Podpisanie umowy nastąpi w dniu 15 września 2006 r z Bankiem Zachodnim WBK SA 1 Oddział w Żaganiu
- Ogłoszono przetarg nieograniczony na opracowanie koncepcji i dokumentacji projektowej na ścieżki rowerowe: trasa ścieżek:
a) od Muzeum Obozu Jenieckiego Stalag VIII C trasą tzw. „Ścieżek Obozów Jenieckich” do Dworca PKP ( tunelem pod peronami), następnie odcinkiem za Stacja Uzdatniania Wody przy ul. Dworcowej do mostu na rzece Bóbr, przy kąpielisku miejskim, ul. Rybacką wzdłuż kanału wodnego do ŻPK;
b) z ŻPK ulica Szprotawską do Kościoła pw. Św. Krzyża i Zespołu Szpitalnego, a następnie Mostem Ludwika, ulica Żelazną pod wiaduktem do ulicy Tartanowej,
c) powrót lasem na tereny byłego Obozu Jenieckiego Stalag VIII C. Planowana dł. ścieżek ok. 5 km
Termin składania ofert wyznaczono na 15 września 2006 roku.
- Dotyczy żagańskiego punktu ZUS.
Ze strony Urzędu Miasta Żagań zostały podjęte wszystkie możliwe kroki, aby likwidowany punkt pozostał w Żaganiu. Rozmowy w tej sprawie są prowadzone od 1 marca 2006r. Zaproponowane zostało nieodpłatne użyczenie pomieszczenia, wraz z wyposażeniem, zapewnienie dostosowanie biura oraz pomoc w sprawach organizacyjnych. Jednak dyrekcja i kierownictwo ZUS-u od końca sierpnia br. blokuje naszą inicjatywę, czego skutkiem jest obecna sytuacja. W Związku z powyższym zwróciliśmy się o interwencje do Prezesa ZUS w Warszawie.
Burmistrz Żagania
Sławomir Kowal

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Magdalena Wiadomska-Łażewska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2006-09-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Magdalena Wiadomska-Łażewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2006-09-21 08:15:06
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2006-09-21 08:19:53
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2006-09-21 08:19:53
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5572 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony