ˆ

Ogłoszenia

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Ogłoszenia o wolnych stanowiskach urzędniczych - kierownicze /Oferty do dnia 19 stycznia 2006 r.

Informacja ogłoszona dnia 2006-01-05 15:32:48 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr 1 - brak tytułu

B.1110-I/1/06                                                          Żagań, dnia 5 stycznia 2006 r.
 
  
Dot.  ogłoszenia o wolnych kierowniczych stanowiskach urzędniczych
 
 
 
      Działając na podstawie art. 3a, ust. 4 ustawy z dnia 6 maja 2005 r. o zmianie ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o samorządowych kolegiach odwoławczych i ustawy o systemie oświaty  (Dz.U. Nr 122, poz. 1020), Burmistrz Miasta Żagań informuje, że w Urzędzie Miasta Żagań  68-100 Żagań, pl. Słowiański 17, istnieją następujące wolne kierownicze  stanowiska urzędnicze:
1)      Naczelnik Wydziału Finansowo Budżetowego,
 
2)      Naczelnik Wydziału Gospodarki Nieruchomościami, Infrastruktury Technicznej i Ekologii,
 
3)      Naczelnik Wydziału Rozwoju, Architektury i Budownictwa Miasta,
 
4)      Naczelnik Wydziału Organizacyjno Administracyjnego.
 
    Ogłoszenie o naborze kandydatów na te stanowiska określa warunki jakie powinni spełniać kandydaci ubiegający się o zatrudnienie.
 
Burmistrz Miasta Żagań
Sławomir Kowal
 

B.1110-I/1/06                                                   Żagań, dnia 5 stycznia 2006 r.
 
 
Burmistrz Miasta Żagań
ogłasza nabór
na następujące kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Żagań,
 68-100 Żagań, pl. Słowiański 17
 
1.    Naczelnik Wydziału Finansowo Budżetowego
1/  kandydaci powinni spełniać następujące wymagania:
  • wykształcenie wyższe ekonomiczne i co najmniej 5-letni staż pracy, w tym minimum 2 lata na stanowisku kierowniczym lub samodzielnym,
  •  znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o samorządzie gminnym, rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz innych przepisów niezbędnych do pracy na tym stanowisku,
  • znajomość prawa podatkowego, podatków lokalnych,
  • znajomość inżynierii i źródeł finansowych,
  • umiejętność prowadzenia księgowości jednostki, dekretacji dowodów księgowych, sporządzania bilansu, wykonywania dyspozycji środkami pieniężnymi, dokonywania kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, analiz ekonomicznych,
  • umiejętność obsługi komputera,
  • odpowiednie warunki zdrowotne, do pracy na kierowniczym stanowisku,
  • umiejętność pracy w zespole, zdolność analitycznego myślenia, zdolności negocjacyjne,
  • kandydat nie był karany i nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
  • kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 147 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 26 listopada 1998 r. o finansach      publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2003 r. Nr 15,  poz. 148 z późn. zm.),
 2/  na stanowisku Naczelnika Wydziału Finansowo Budżetowego przewidziany jest do wykonywania następujący zakres zadań:
      -  realizacja zadań merytorycznych Wydziału oraz wynikających z uchwał Rady Miasta i zarządzeń Burmistrza,
      -  współdziałanie z komórkami organizacyjnymi Urzędu, jednostkami organizacyjnymi Gminy,
         organizacjami społecznymi, zawodowymi, gospodarczymi itp.,
      -  wydawanie decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej
         oraz prowadzenie spraw w imieniu Burmistrza, w granicach  uzyskanych pełnomocnictw,
      -  przygotowywanie propozycji odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania radnych,
      -  ponoszenie odpowiedzialności za merytoryczną działalność Wydziału oraz organizację, jakość i
         dyscyplinę pracy,
      -  odpowiedzialność za uruchamianie i rozliczanie środków finansowych pochodzących  z  bezzwrotnej
         bezzwrotnej pomocy zagranicznej,
      -  sukcesywne prowadzenie bieżącej kontroli wewnętrznej Wydziału i składanie  Burmistrzowi pisemnych
         informacji kwartalnych o przeprowadzonych kontrolach i  ich efektach,
      -  przygotowywanie informacji publicznych do udostępnienia w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na
         wniosek,
      -  prowadzenie sprawozdawczości budżetowej  oraz GUS.
3/  wymagane dokumenty:
a)       uzasadnienie przystąpienia do konkursu,
b)       curriculum vitae,
c)        dyplom ukończenia studiów wyższych,
d)       dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje zawodowe,
e)       dokumenty potwierdzające staż pracy, w tym świadectwo pracy z ostatniego miejsca zatrudnienia lub zaświadczenie o zatrudnieniu jeżeli kandydat aktualnie świadczy pracę,
f)        aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym,
g)       oświadczenie, że kandydat nie był karany oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
h)       oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych, związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 147 ust. 1, pkt . 4 ustawy z dnia 26 listopada 1998 r. o finansach publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2003 r. Nr 15, poz. 148 z późn. zm.),
i)         oświadczenie, ze kandydat zapoznał się z treścią art. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne (Dz.U. z 1997 r. Nr 106, poz. 697 z późn. zm.)
j)         oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 i Nr 153, poz. 1271),
 
4/  dokumenty wymienione w poz. 3/, lit. c, d, e, f  mogą być złożone w formie  kserokopii, potwierdzonej za
      zgodność z oryginałem notarialnie lub przez Sekretarza, Skarbnika, Zastępcę Burmistrza lub Burmistrza Miasta
      (odpowiednio w Gminie),
5/  dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach, z podanym adresem kandydata i  dopiskiem „Konkurs na stanowisko Naczelnika WFB”, w terminie do dnia 19 stycznia 2006 r.  włącznie, w sekretariacie Urzędu Miasta Żagań, 68-100 Żagań, pl. Słowiański 17.
 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------
2.  Naczelnik Wydziału Gospodarki Nieruchomościami, Infrastruktury Technicznej i Ekologii
1/  kandydaci powinni spełniać następujące wymagania:
      -  wykształcenie wyższe, co najmniej 5-letni staż pracy, w tym minimum 2 lata w administracji publicznej,
      -  znajomość ustaw, rozporządzeń oraz innych obowiązujących przepisów związanych z realizacją zadań
         merytorycznych Wydziału,  w tym ustawy o samorządzie gminnym i pracownikach samorządowych,
      -  biegłą umiejętność obsługi komputera,
      -  odpowiednie warunki zdrowotne do pracy na kierowniczym stanowisku,
      -  umiejętność kierowania zespołem, zdolność analitycznego myślenia, zdolności negocjacyjne,
      -  kandydat nie był karany i nie toczy się przeciw niemu postępowanie karne,
      -  kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami
         publicznymi, o których mowa w art. 147 ust. 1, pkt. 4 ustawy z dnia 27 listopada 1998 r. o finansach
         publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2003 r. Nr 15, poz. 148 z późn. zm.).
2/  na stanowisku Naczelnika Wydziału Gospodarki Nieruchomościami, Infrastruktury Technicznej i Ekologii przewidziany jest do wykonania zakres zadań określonych w Regulaminie       Organizacyjnym Urzędu Miasta Żagań, a w szczególności:
      -  realizacja zadań merytorycznych wynikających z obowiązującego ustawodawstwa,
      -  ponoszenie odpowiedzialności za merytoryczną działalność Wydziału oraz organizację, jakość i dyscyplinę
         pracy,
      -  prowadzenie spraw w imieniu Burmistrza, w granicach uzyskanych pełnomocnictw,
      -  uczestniczenie w projektowaniu i realizacji budżetu gminy,
      -  współdziałanie w opracowywaniu projektów planów realizacji przedsięwzięć gospodarczych, społecznych i
         organizacyjnych,
      -  przygotowywanie aktów prawnych organów gminy oraz opracowywanie innych materiałów związanych z
         działalnością tych organów,
      -  pozyskiwanie, uruchamianie i rozliczanie środków pochodzących z bezzwrotnej pomocy zagranicznej,
      -  współdziałanie z komórkami organizacyjnymi Urzędu, jednostkami organizacyjnymi Gminy, organizacjami
         społecznymi, zawodowymi, gospodarczymi itp.,
      -  przygotowywanie informacji publicznych do udostępnienia w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na
         wniosek,
      -  prowadzenie bieżącej kontroli wewnętrznej Wydziału,
      -  prawidłowa gospodarka powierzonym mieniem,
      -  prowadzenie obowiązującej sprawozdawczości.
3/  wymagane dokumenty:
a)       uzasadnienie przystąpienia do konkursu,
b)       curriculum vitae,
c)        dyplom ukończenia studiów wyższych,
d)       dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe,
e)       dokumenty potwierdzające staż pracy, w tym świadectwo pracy z ostatniego miejsca zatrudnienia lub zaświadczenie o zatrudnieniu jeżeli kandydat aktualnie świadczy pracę,
f)        aktualne zaświadczenie lekarskie  o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym,
g)       oświadczenie, ze kandydat nie był karany oraz nie toczy się przeciw niemu postępowanie karne,
h)       oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych, związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 147, ust. 1, pkt. 4 ustawy z dnia 26 listopada 1998 r. o finansach publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2003 r. Nr 15, poz. 148 z późn. zm.),
i)         oświadczenie,  że kandydat zapoznał się z treścią art. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne (Dz.U. z 1997 r. Nr 106, poz. 697 z późn. zm.),
j)         oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 i nr 153, poz. 1271).
 
4/  dokumenty wymienione w poz. 3, lit. c, d, e, f mogą być złożone w formie kserokopii, potwierdzonej za
      zgodność z oryginałem notarialnie lub przez Sekretarza, Skarbnika, Zastępcę Burmistrza lub Burmistrza Miasta
      (odpowiednio w Gminie).
5/  dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach, z podanym adresem kandydata i dopiskiem „Konkurs na  stanowisko Naczelnika WGNIE”, w terminie do dnia 19 stycznia 2006 r.  włącznie, w sekretariacie Urzędu Miasta Żagań, 68-100 Żagań, pl. Słowiański 17.
 -----------------------------------------------------------------------------
3.  Naczelnik Wydziału Rozwoju, Architektury i Budownictwa Miasta
1/  kandydaci powinni spełniać następujące wymagania:
      -  wykształcenie wyższe, co najmniej 5-letni staż pracy,
      -  znajomość ustaw, rozporządzeń oraz innych obowiązujących przepisów związanych z realizacją zadań
         merytorycznych Wydziału, w tym ustawy o samorządzie gminnym i o pracownikach samorządowych,
      -  biegła umiejętność obsługi komputera,
      -  odpowiednie warunki zdrowotne do pracy na kierowniczym stanowisku,
      -  umiejętność kierowania zespołem, zdolność analitycznego myślenia, zdolności negocjacyjne,
      -  kandydat nie był karany i nie toczy się przeciw niemu postępowanie karne,
      -  kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami
         publicznymi, o których mowa w art. 147 ust.1, pkt. 4 ustawy z dnia 26 listopada 1998 r. o finansach
         publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2003 r. Nr 15, poz. 148 z późn. zm.).
2/  na stanowisku Naczelnika Wydziału Rozwoju, Architektury i Budownictwa Miasta przewidziany jest do  wykonania zakres zadań określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta       Żagań, a w szczególności:
      -  realizacja zadań merytorycznych wynikających z obowiązującego ustawodawstwa,
      -  ponoszenie odpowiedzialności za merytoryczną działalność Wydziału oraz organizację, jakość i dyscyplinę
         pracy,
      -  prowadzenie spraw w imieniu Burmistrza, w granicach uzyskanych pełnomocnictw,
      -  uczestniczenie w projektowaniu i realizacji budżetu gminy,
      -  współdziałanie w opracowywaniu projektów planów realizacji przedsięwzięć gospodarczych, społecznych i
         organizacyjnych,
      -  przygotowywanie aktów prawnych organów gminy oraz opracowywanie innych materiałów związanych z
         działalnością tych organów,
      -  pozyskiwanie, uruchamianie i rozliczanie środków pochodzących z bezzwrotnej pomocy zagranicznej,
      -  współdziałanie z komórkami organizacyjnymi Urzędu, jednostkami organizacyjnymi Gminy, organizacjami
         społecznymi, zawodowymi, gospodarczymi itp.,
      -  przygotowywanie informacji publicznych do udostępniania w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na
         wniosek,
      -  prowadzenie bieżącej kontroli wewnętrznej Wydziału,
      -  prawidłowa gospodarka powierzonym mieniem,
      -  prowadzenie obowiązującej sprawozdawczości.
3/  wymagane dokumenty:
a)       uzasadnienie przystąpienia do konkursu,
b)       curriculum vitae,
c)        dyplom ukończenia studiów wyższych,
d)       dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe,
e)       dokumenty potwierdzające staż pracy, w tym świadectwo pracy z ostatniego miejsca zatrudnienia lub zaświadczenie o zatrudnieniu jeżeli kandydat aktualnie świadczy pracę,
f)        aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym,
g)       oświadczenie, że kandydat nie był karany oraz  nie toczy się przeciw niemu postępowanie karne,
h)       oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych, związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 147, ust. 1, pkt. 4 ustawy z dnia 26 listopada 1998 r. o finansach publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2003 r. Nr 15, poz. 148 z późn. zm.),
i)         oświadczenie, że kandydat zapoznał się z treścią art. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne (Dz.U. z 1997 r. Nr 106, poz. 697 z późn.zm.),
j)         oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 i Nr 153, poz. 1271).
 
4/  dokumenty wymienione w poz. 3, lit. c, d, e, f mogą być złożone w formie kserokopii, potwierdzonej za
      zgodność z oryginałem notarialnie lub przez Sekretarza, Skarbnika, Zastępcę Burmistrza lub Burmistrza Miasta
      (odpowiednio w Gminie).
5/   dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach, z podanym adresem kandydata i dopiskiem „Konkurs na stanowisko Naczelnika WRAB”, w terminie do dnia 19 stycznia 2006 r. włącznie, w sekretariacie Urzędu Miasta Żagań, 68 – 100 Żagań, pl. Słowiański 17.
 -------------------------------------------------------------------------------------------
4.   Naczelnik Wydziału Organizacyjno Administracyjnego
 
1/  kandydaci powinni spełniać następujące wymagania:
      -  wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne, co najmniej 5-letni staż pracy,
      -  znajomość ustaw, rozporządzeń oraz innych obowiązujących przepisów związanych z realizacją zadań
         merytorycznych Wydziału, w tym ustawy o samorządzie gminnym i o pracownikach samorządowych,
      -  biegła umiejętność obsługi komputera,
      -  odpowiednie warunki zdrowotne do pracy na kierowniczym stanowisku,
      -  umiejętność kierowania zespołem, zdolność analitycznego myślenia, zdolności negocjacyjne,
      -  kandydat nie był karany i nie toczy się przeciw niemu postępowanie karne,
      -  kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami
         publicznymi, o których mowa w art. 147 ust. 1, pkt. 4 ustawy z dnia 26 listopada 1998 r. o finansach
         publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2003 r. Nr 15, poz. 148 z późn. zm.).
2/  na stanowisku Naczelnika Wydziału Organizacyjno Administracyjnego przewidziany jest do wykonania zakres zadań określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Żagań, a w szczególności:
      -  realizacja zadań merytorycznych wynikających z obowiązującego ustawodawstwa,
      -  ponoszenie odpowiedzialności za merytoryczną działalność Wydziału oraz organizację, jakość i dyscyplinę
         Pracy,
      -  prowadzenie spraw w imieniu Burmistrza, w granicach uzyskanych pełnomocnictw,
      -  uczestniczenie w projektowaniu i realizacji budżetu gminy,
      -  współdziałanie w opracowywaniu projektów planów realizacji przedsięwzięć gospodarczych, społecznych i
         organizacyjnych,
      -  przygotowywanie aktów prawnych organów gminy oraz opracowywanie innych materiałów związanych z
         działalnością tych organów,
      -  pozyskiwanie, uruchamianie i rozliczanie środków pochodzących z bezzwrotnej pomocy zagranicznej,
      -  współdziałanie z komórkami organizacyjnymi Urzędu, jednostkami organizacyjnymi Gminy, organizacjami
         społecznymi, zawodowymi, gospodarczymi itd.,
      -  przygotowywanie informacji publicznych do udostępniania w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na
         wniosek,
      -  prowadzenie bieżącej kontroli wewnętrznej Wydziału,
      -  prawidłowa gospodarka powierzonym mieniem,
      -  prowadzenie obowiązującej sprawozdawczości.
3/  wymagane dokumenty:
a)       uzasadnienie przystąpienia do konkursu,
b)       curriculum vitae,
c)        dyplom ukończenia studiów wyższych,
d)       dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe,
e)       dokumenty potwierdzające staż pracy, w tym świadectwo pracy z ostatniego miejsca zatrudnienia lub zaświadczenie o zatrudnieniu jeżeli kandydat aktualnie świadczy pracę,
f)        aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym,
g)       oświadczenie, że kandydat nie był karany oraz nie toczy się przeciw niemu postępowanie karne,
h)       oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych, związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 147, u

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Artemiusz Władyka
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2006-01-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Artemiusz Władyka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2006-01-05 15:27:27
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2006-01-05 15:32:48
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2006-01-05 15:32:48
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3912 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »