ˆ

Ogłoszenia

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zaproszenie do składania ofert na wykonanie zamówienia publicznego pod nazwą: „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Żagań o statusie miejskim”.

Informacja ogłoszona dnia 2016-06-07 13:24:11 przez Marian Senyk

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
w postępowaniu o zamówienie publiczne o wartości szacunkowej powyżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 6 000 euro a nieprzekraczającej wyrażonej w złotych kwoty 30 000 euro
 
Burmistrz Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań
tel. (068) 477-10-40  lub (068) 477-10-39
fax. 068 477-10-17
,
 
zaprasza do składania ofert na wykonanie zamówienia publicznego pod nazwą:
„Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Żagań o statusie miejskim”.
Zgodnie z art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - tekst jednolity
(Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) do przedmiotowego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
 
I. Określenie przedmiotu zamówienia publicznego:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania w zakresie demontażu, zbierania, transportu oraz unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest terenu Gminy Żagań o statusie miejskim.
Zadanie zrealizowane będzie na obszarze Gminy Żagań o statusie miejskim, na nieruchomościach stanowiących własność osób trzecich.
 
Przedmiot zamówienia obejmuje:
  1. Demontaż, zbieranie, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest  - szacunkowa ilość: 3072 m2 płyt azbestowo-cementowych  (33,8 Mg).
    Przez wymienione czynności zamawiający rozumie roboty związane z demontażem materiałów zawierających azbest, zebranie zdemontowanych materiałów oraz ich pakowanie i zabezpieczenie przed szkodliwym działaniem – emisją azbestu do środowiska, załadunek materiałów zawierających azbest oraz ich transport z miejsca zbiórki do miejsca unieszkodliwiania, rozładunek i zdeponowanie wraz z kosztami unieszkodliwienia na składowisku odpadów niebezpiecznych zawierających azbest oraz prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.) z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014 r. poz.1973) – „Karta przekazania odpadu”.
  2. Zbieranie, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z miejsca tymczasowego składowania - szacunkowa ilość:  16 m2 płyt azbestowo-cementowych (0,2 Mg).
    Przez wymienione czynności zamawiający rozumie roboty związane z zebraniem materiałów, ich pakowanie, załadunek oraz transport z miejsca zbiórki do miejsca unieszkodliwiania, rozładunek i zdeponowanie wraz z kosztami unieszkodliwienia na składowisku odpadów niebezpiecznych zawierających azbest oraz prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.) z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014 r. poz.1973) – „Karta przekazania odpadu”.
 
Dane ilościowe z wykazem nieruchomości dla zadań:
 
 
Adres obiektu objętego
Ilość utylizowanego azbestu
wnioskiem
zdemontowanego
do demontażu
 
m2
Mg
m2
Mg
ul. Wałowa 12,   68-100 Żagań
16
0,2
-
-
ul. Spółdzielcza 2,  68-100 Żagań
-
-
3000
33,0
ul. Paderewskiego 14,  68-100 Żagań
-
-
72
0,8
 
Ogółem
 
16
 
0,2
 
3072
 
33,8
* Zastosowano przelicznik: 1m2 = 11 kg
 
Wskazane wyżej ilości mogą ulec zmianie uwzględniając, że podstawą do ich określenia są wnioski właścicieli nieruchomości i przysługują im uprawnienia do odstąpienia od realizowania wniosków.
 
Wykaz dokumentów będących przedmiotem odbioru:
  1. Dokument potwierdzający faktyczną ilość przekazanych odpadów azbestowo-cementowych na składowisko odpadów niebezpiecznych do utylizacji, w postaci KARTY PRZEKAZANIA ODPADÓW, o której mowa w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014 r. poz. 1973 ).
  2. PROTOKÓŁ ODBIORU odpadów zawierających azbest (stwierdzenia usunięcia wyrobów zawierających azbest) podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego, właściciela budynku oraz Wykonawcę po zakończeniu prac na danej posesji, potwierdzający ilość odebranych wyrobów zawierających azbest.
 
Inne wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia:
  1. Usuwanie i unieszkodliwianie odpadów musi być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa. Przy demontażu wyrobów zawierających azbest wykonawca prac jest zobowiązany do zachowania wszelkich przepisów prawa budowlanego, bhp oraz ppoż..
  2. Wykonawca zobowiązany jest do magazynowania usuwanych odpadów azbestowych do czasu zgromadzenia odpowiedniej ilości odpadów do transportu.
  3. Usługi Wykonawca świadczyć będzie własnym sprzętem i przy pomocy własnych materiałów.
  4. Zaplecze dla prowadzonej działalności Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na własny koszt.
  5. Wykonawca zobowiązany jest ustalić z właścicielami posesji termin wykonania prac. Zamawiający przekaże wykaz nieruchomości, na których znajdują się materiały zawierające azbest.
  6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność z tytułu zdarzeń i wypadków, a także za zniszczenia własności prywatnej spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia.
  7. Wykonawca w ramach ceny ofertowej m. in. winien zapewnić także:
  • organizację poszczególnych etapów związanych z wykonywaniem usługi i zabezpieczenie placu, na którym usługa jest wykonywana,
  • oczyszczenie terenu z azbestu i pyłu azbestowego oraz uporządkowanie terenu po zakończeniu prac.
 
II.  Termin realizacji zamówienia: 
Zamówienie należy wykonać do 20.08.2016 r. od dnia podpisania umowy.
 
III. Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonania oceny ich spełnienia:
  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci którzy spełniają warunki dotyczące:
    1) posiadania  uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
    2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
    3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
    4) sytuacji ekonomicznej i finansowej;
    5) niepodlegania wykluczeniu z postepowania (informację kto podlega wykluczeniu z postepowania zawiera załącznik nr 3).
  2. W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Oferent wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem złożenia oferty (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) zrealizował co najmniej jedną usługę polegającą na usuwaniu i unieszkodliwianiu wyrobów zawierających azbest. Na potwierdzenie tego warunku Oferent złoży wykaz zadań, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty
    i miejsca wykonania oraz załączając poświadczenia  określające, czy wymagane zadania zostały wykonane w sposób należyty. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego zadania których dotyczy poświadczenie, zostały wcześniej wykonane, Oferent nie ma obowiązku przedkładania poświadczenia.
  3. W zakresie posiadania uprawnień Oferent przedłoży:
    a) decyzję administracyjną (zezwolenie) na prowadzenie działalności w zakresie demontażu odpadów zawierających azbest i transportu na składowisko odpadów niebezpiecznych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013 r., poz. 21 z późn. zm.),
    b) umowę z właścicielem specjalistycznego składowiska odpadów niebezpiecznych posiadających odpowiednie dopuszczenia w tym zakresie na zdeponowanie odpadów azbestowo-cementowych.
  4. W zakresie  niepodlegania wykluczeniu z postępowania Oferent składa wraz z ofertą:
    - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,
    - Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają  wpisu  do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  5. Oferenci  mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie Konsorcjum).
    5.1. W przypadku wspólnego ubiegania się, Oferenci  ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie  zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
    Na potwierdzenie ustanowienia pełnomocnika Oferenci załączają do oferty stosowne pełnomocnictwo.
    5.2. Jeżeli oferta Oferentów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie  zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Oferentów.
    5.3. Oferenci występujący wspólnie, warunki dotyczące udziału w postepowaniu mogą spełnić łącznie natomiast warunek dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania muszą spełnić oddzielnie dla każdego Oferenta.
    5.4.  Oferenci  występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
  6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu  dokonywana będzie na podstawie złożonych przez Oferenta oświadczeń  i dokumentów żądanych  przez Zamawiającego, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
    Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż Oferent  spełnia warunki udziału w postępowaniu na dzień składania ofert. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu albo nie wykazania w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Oferent zostanie wykluczony z postępowania – po wyczerpaniu czynności związanych z wezwaniem do uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń. Ofertę Oferenta wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
 
IV. Sposób przygotowania oferty:
  1. Oferent składa tylko jedną ofertę, w formie pisemnej, na załączonym formularzu oferty.   
  2. Wraz z ofertą Oferent składa oświadczenia i wymagane dokumenty.
    2.1. Dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za  zgodność z  oryginałem  przez Oferenta. Poświadczenie zgodności z oryginałem następuje zgodnie  z zasadą reprezentacji Oferenta, wskazaną w dokumencie  rejestrowym Oferenta  albo poprzez  poświadczenie przez  osobę umocowaną w sposób właściwy do dokonania  czynności poświadczenia  dokumentów za zgodność z  oryginałem.
    2.2.W przypadku Oferentów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów na zasobach, których Oferent będzie polegał, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Oferenta  lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub  przez te podmioty.
  3. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, przy użyciu nośnika pisma nie ulegającego usunięciu.
  4. Oferta musi być podpisana przez Oferenta  lub upełnomocnionego przedstawiciela Oferenta.
  5. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
  6. Oferent podaje cenę brutto,  zgodnie z wymogami określonymi na formularzu ofertowym.
  7. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
 
V. Miejsce i termin składania ofert:
  1. Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w Urzędzie Miasta Żagań, ul. Jana Pawła II 15, Wydział Zamówień Publicznych i Nadzoru Właścicielskiego - pok. nr 20, do dnia 17.06.2016 r. do godziny 10.00. z zaznaczeniem czego oferta dotyczy i dopiskiem: „Nie otwierać  przed 17.06.2016 r. przed godziną 10.00. Koperta powinna zawierać również nazwę Oferenta i jego adres.
  2. Oferent może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
  3. Oferty niekompletne podlegają uzupełnieniu, w terminie określonym przez Zamawiającego.
 
VI. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
  1. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie:  ceny – 100%.
  2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. (stosunek oferty z najniższą ceną do ceny oferty badanej).
  3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  4. W przypadku złożenia ofert o takiej samej cenie, Zamawiający negocjuje ceny z każdym Oferentem odrębnie.
  5. Zamawiający udziela zamówienia Oferentowi, który złożył najkorzystniejszą ofertę z najniższą ceną brutto.
 
VII. Postanowienia końcowe:
  1. Wynagrodzenie Wykonawcy  jest wynagrodzeniem umownym brutto i obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy.
  2. Podstawą do wystawienia faktury będą protokoły odbioru usługi, podpisane przez przedstawicieli Stron umowy i właściciela nieruchomości oraz karty przekazania odpadów, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014 r. poz. 1973 ).
  3. Zapłata z tytułu wykonania zamówienia dokonana zostanie przelewem na konto wskazane przez wykonawcę w umowie, w terminie do 30 dni, licząc od daty wpływu faktury do zamawiającego.
  4. Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie ustalone na podstawie faktycznej ilości Mg  zdemontowanych, spakowanych, odtransportowanych i unieszkodliwionych wyrobów zawierających azbest i cen jednostkowych, zgodnie z ofertą Wykonawcy, niezmiennych przez okres obowiązywania umowy.
  5. Istotne elementy, które zostaną zawarte w umowie z Wykonawcą zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do Zaproszenia do składania ofert.
  6. Obowiązującą formą odszkodowania będą kary umowne – określone we wzorze umowy.
  7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia przedmiotowego zamówienia w przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie  przedmiotu zamówienia.

BURMISTRZ
Daniel Marchewka

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Urszula Romejko-Mandziej
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-06-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Urszula Romejko-Mandziej
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-06-07 13:22:06
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-06-07 13:24:11
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-07-04 10:31:41
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
677 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony