ˆ

Ogłoszenia

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zaproszenie do składania ofert na wykonanie zamówienia publicznego pod nazwą: „Budowa oświetlenia drogowego ul. Jana III Sobieskiego w Żaganiu”.

Informacja ogłoszona dnia 2016-05-31 12:57:49 przez Marian Senyk

Akapit nr 1 - brak tytułu

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
w postępowaniu o zamówienie publiczne o wartości szacunkowej powyżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 6 000 euro a nieprzekraczającej wyrażonej w złotych kwoty 30 000 euro
 
Burmistrz Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań
tel. (068) 477-10-40  lub (068) 477-10-39
fax. 068 477-10-17
,
 
zaprasza do składania ofert na wykonanie zamówienia  publicznego pod nazwą: „Budowa oświetlenia drogowego ul. Jana III Sobieskiego w Żaganiu”.   
Zgodnie z art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2014 r. Prawo zamówień publicznych - tekst jednolity
(Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) do przedmiotowego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
 
 
I. Określenie przedmiotu zamówienia publicznego:
 
Przedmiot zamówienia
 
Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia drogowego ul. Jana III Sobieskiego w Żaganiu na podstawie opracowanego projektu na działkach nr 1146/2, 1131/2 oraz 1145/2.
Zakres prac w szczególności obejmuje posadowienie 2 słupów oświetleniowych z 3 oprawami ulicznymi i wykonania sieci kablowej zasilającej oprawy drogowe – zasilenie ze stacji transformatorowej S-8604. Projektuje się słupy stalowe okrągłe z niewidocznym szwem wykonanym laserowo malowane w kolorze oprawy o wysokości 7,0 m.
Oprawy oświetleniowe typu LED o parametrach zgodnie z projektem:
  • Współczynnik oddawania barw CRI ≥ 70
  • Barwa światła - 4000 K
  • Kolor oprawy: metallic grey
Zasilanie opraw oświetlenia drogowego zgodnie z projektem.
Przebieg trasy linii kablowej przestawia projekt zagospodarowania terenu – rys. 1. Teren inwestycyjny podlega ochronie konserwatorskiej, ponieważ znajduje się w części położonej w strefie 1 km od granicy historycznego zespołu urbanistyczno-krajobrazowego Żagania.
Wykonanie dokumentacji powykonawczej inwestycji.
 
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje dokumentacja, na którą składa się m.in.:
  1. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (zał. nr 7),
  2. Projekt budowlany pn.: Budowa oświetlenia drogowego ul. Jana III Sobieskiego w Żaganiu opracowany przez Mirosława Prusaczyka (zał. nr 10),
  3. Decyzja pozwolenia na budowę Nr 236/2015 z dnia 01.06.2015 r. wydana przez Starostę Żagańskiego (zał. nr 9).
II.  Termin realizacji zamówienia : 
Zamówienie należy wykonać w terminie 90 dni od dnia podpisania umowy.
 
III. Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonania oceny ich spełnienia :
  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci którzy spełniają warunki dotyczące:
    1) posiadania  uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
    2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
    3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
    4) sytuacji ekonomicznej i finansowej;
    5) niepodlegania wykluczeniu z postepowania (informację kto podlega wykluczeniu z postepowania zawiera załącznik nr 3).
  2. W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Oferent wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem złożenia oferty (a jeżeli okres prowadzenia działalności  jest krótszy, w tym okresie) zrealizował co najmniej dwa zadania o wartości minimum 30.000,00 PLN brutto w zakresie budowy oświetlenia ulic. Na potwierdzenie tego warunku Oferent złoży wykaz zadań, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączając poświadczenia  określające, czy wymagane zadania zostały wykonane w sposób należyty. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego zadania których dotyczy poświadczenie, zostały wcześniej wykonane, Oferent nie ma obowiązku przedkładania poświadczenia.
  3. W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do  wykonania zamówienia Oferent wykaże dysponowaniem:
    - 1 osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
    - 3 osobami (brygady wykonawcza) posiadającymi świadectwa kwalifikacyjne gr. E.
    Uwaga: osoby kierujące robotami budowlanymi powinny posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 290.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2014, poz. 1278 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r. poz. 65).
  4. W zakresie  niepodlegania wykluczeniu z postępowania Oferent składa wraz z ofertą:
    - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,
    - Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają  wpisu  do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  5. Oferenci  mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie Konsorcjum).
    5.1. W przypadku wspólnego ubiegania się, Oferenci  ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie  zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
    Na potwierdzenie ustanowienia pełnomocnika Oferenci załączają do oferty stosowne pełnomocnictwo.
    5.2. Jeżeli oferta Oferentów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie  zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Oferentów.
    5.3. Oferenci występujący wspólnie, warunki dotyczące udziału w postepowaniu mogą spełnić łącznie natomiast warunek dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania muszą spełnić oddzielnie dla każdego Oferenta.
    5.4.  Oferenci  występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
  6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu  dokonywana będzie na podstawie złożonych przez Oferenta oświadczeń  i dokumentów żądanych  przez Zamawiającego, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
    Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż Oferent  spełnia warunki udziału w postępowaniu na dzień składania ofert. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu albo nie wykazania w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Oferent zostanie wykluczony z postępowania – po wyczerpaniu czynności związanych z wezwaniem do uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń. Ofertę Oferenta wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
 
IV. Sposób przygotowania oferty:
  1. Oferent składa tylko jedną ofertę, w formie pisemnej, na załączonym formularzu oferty.   
  2. Wraz z ofertą Oferent składa oświadczenia i wymagane dokumenty.
    2.1. Dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za  zgodność z  oryginałem  przez Oferenta. Poświadczenie zgodności z oryginałem następuje zgodnie  z zasadą reprezentacji Oferenta, wskazaną w dokumencie  rejestrowym Oferenta  albo poprzez  poświadczenie przez  osobę umocowaną w sposób właściwy do dokonania  czynności poświadczenia  dokumentów za zgodność z  oryginałem.
    2.2. W przypadku Oferentów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów na zasobach, których Oferent będzie polegał, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Oferenta  lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub  przez te podmioty.
  3. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, przy użyciu nośnika pisma nie ulegającego usunięciu.
  4. Oferta musi być podpisana przez Oferenta  lub upełnomocnionego przedstawiciela Oferenta.
  5. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
  6. Oferent podaje cenę brutto,  zgodnie z wymogami określonymi na formularzu ofertowym.
  7. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
 
V. Miejsce i termin składania ofert:
  1. Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w Urzędzie Miasta Żagań, ul. Jana Pawła II 15, Wydział Zamówień Publicznych i Nadzoru Właścicielskiego - pok. nr 20, do dnia 17.06.2016 r.  do godziny 11.00. z zaznaczeniem czego oferta dotyczy i dopiskiem: „Nie otwierać  przed 17.06.2016 r. przed godziną 11.00. Koperta powinna zawierać również nazwę Oferenta i jego adres.
  2. Oferent może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
  3. Oferty niekompletne podlegają uzupełnieniu, w terminie określonym przez Zamawiającego.
 
VI. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
  1. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie:  ceny – 100%.
  2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. (stosunek oferty z najniższą ceną do ceny oferty badanej).
  3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  4. W przypadku złożenia ofert o takiej samej cenie, Zamawiający negocjuje ceny z każdym Oferentem odrębnie.
  5. Zamawiający udziela zamówienia Oferentowi, który złożył najkorzystniejszą ofertę z najniższą ceną brutto.
 
VII. Postanowienia końcowe:
  1. Wynagrodzenie Wykonawcy  jest wynagrodzeniem umownym brutto i obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy.
  2. Podstawą do wystawienia faktury będzie protokół odbiory robót, bezusterkowy, podpisany przez obie strony.
  3. Zapłata z tytułu wykonania zamówienia dokonana zostanie przelewem na konto wskazane przez wykonawcę w umowie, w terminie do 30 dni, licząc od daty wpływu faktury do zamawiającego.
  4. Istotne elementy, które zostaną zawarte w umowie z Wykonawcą zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do Zaproszenia do składania ofert.
  5. Obowiązującą formą odszkodowania będą kary umowne – określone we wzorze umowy.
  6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia przedmiotowego zamówienia w przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie  przedmiotu zamówienia.
                                                                                                          
BURMISTRZ
Daniel Marchewka

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Urszula Romejko-Mandziej
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-05-31
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Urszula Romejko-Mandziej
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-05-31 12:25:33
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-05-31 12:57:49
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-07-04 10:28:47
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
729 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony